ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

عبدی: بهتر است تیم‌های ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 12 اظهار نظر

-

10 ماه پیش

عبدی: بهتر است تیم‌های ایرانی به لیگ قهرمانان آسیا نروند

ارتش سرخ دات کام :
عبدی: بهتر است تیم‌های ایرانی به لیگ قهرمانان آسیا نروند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهتر است تیم‌های ایرانی به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نروند، چون جنگ تیم‌هایی ایرانی با عربستان مثل جنگ یک پیاده با تانک است.

بهادر عبدی در گفت‌وگویی، درباره اینکه باشگاه پرسپولیس هیچ تلاشی برای رقابت در بازار نقل و انتقالات ندارد، اظهار داشت: سال گذشته قبل از شروع لیگ برتر رضا درویش، مدیرعامل باشگاه و یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس نشان دادند با سر و صدا کردن و در رأس اخبار قرار گرفتن، نمی‌شود تیم خوبی برای مسابقات آماده کرد. امسال نیز همین رویه را در پیش گرفته‌اند و مطمئن باشید این سکوت برای آماده کردن تیم بسیار ایده‌آل است و برای آغاز پیش فصل دیر نیست. شاید تقویت پرسپولیس برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا نباشد و اگر باشگاه تمدیدی‌ها را حفظ کند بهترین کار را در فصل نقل و انتقالات انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله از فوتبال آسیا عقب افتادیم و رسیدن به مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا به رویا تبدیل خواهد شد، عنوان کرد: با این اوضاع و احوالی که تیم‌های عربستان، ژاپن و کره‌جنوبی دارند، رفتن تیم‌های ایرانی به مراحل نهایی لیگ قهرمانان رویا خواهد بود. با زیر ساخت‌هایی که این کشور‌ها دارند باید قبول کنیم خیلی باید تلاش کنیم تا به پای رشد و پیشرفت آنها در فوتبال برسیم.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه پرسپولیس نیاز به تقویت دارد، تصریح کرد: طی ۶-۷ سال گذشته پرسپولیس با اختلاف بهترین تیم فوتبال ایران بوده و هماهنگ کردن این تیم در چند سال اخیر کار بسیار بزرگی است. البته پرسپولیس برای تقویت تیمش باید در چند پست بازیکن سطح بالا بگیرد.

پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه همیشه مدیران جلوی پیشرفت فوتبال را گرفته‌اند، تاکید کرد: زمانی که یک مجموعه پیشرفت می‌کند باید دید متولی و مسئول آن مجموعه چه کسی بوده که باعث رشدش شده. باید دید که چرا کشور‌های دیگر به این حد از توسعه دست یافته‌اند، اما ایران نتوانسته پیشرفتی داشته باشد. برای پیشرفت یک باشگاه ابتدا باید سازماندهی و ساختار وجود داشته باشد. اگر به تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی، فقط یک ورزشگاه بدهند، ۱۰ سال دیگر هیچ کدام از این تیم‌ها به بازیکن ۱۰ میلیون دلاری احتیاجی ندارند. چند تیم به طور رسمی اعلام کردند که بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی داشتند و شجاعت به خرج دادند که این مبالغ را اعلام کردند. چرا نباید این پول را خرج کرد، این رقم معادل ۸ میلیون دلار است که بازیکن رده پایین تیم فوتبال الهلال این پول را برای یک سال دریافت می‌کند.

وی ادامه داد: با این حال استعداد و ظرفیتی که در فوتبال ایران است در کشورهای حوزه خلیج فارس وجود ندارد، ولی مسئولان ورزش ایران، قدر این استعدادها را نمی‌دانند. اگر ورزش عربستان ۵۰ سال همین طور سرمایه گذاری کند، نمی‌تواند یک بازیکن مثل مهدی طارمی را بسازد.

عبدی درباره اینکه بهتر است تیم‌های ایرانی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نروند، بیان کرد: تیم‌های ایرانی برای گرفتن سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان کلی تلاش کردند که در نهایت پرسپولیس، سپاهان، نساجی و تراکتور این فصل در این پیکارها شرکت خواهند کرد. ولی بهتر است تیم‌های ایرانی به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نروند، چون جنگ تیم‌هایی ایرانی با عربستان مثل جنگ یک پیاده با تانک است. غیرت و تعصب بازیکن ایرانی تا دقیقه ۶۰ دوام خواهد آورد، ولی تیم‌های عربستانی این قدر بازیکن خوب جذب کرده‌اند که شرایط آماده‌سازی آن‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های ایرانی قابل مقایسه نیست.

وی در پایان با اشاره به اینکه قانون سقف بودجه برای تیم‌های لیگ برتری قانونی خنده‌دار است، خاطرنشان کرد: در دنیا هر کاری که باعث پیشرفت می‌شود، مسئولان ورزش ایران برعکس آن کارها را انجام می‌دهند. ۱۶ تیم لیگ برتری اندازه یک بازیکن الهلال پول می‌گیرد. خودشان می‌دانند که چرا فوتبال هر روز بیشتر از قبل پسرفت می‌کند. فوتبال ایران هنوز ۴ تا استادیومی که مجوز داشته باشد، برای شرکت در لیگ قهرمانان ندارد. اگر ۳۰ -۴۰ سال با فوتبال آسیا اختلاف داریم هم اکنون این اختلاف به ۵۰ سال رسیده است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155318
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امیرعلی

0

0

10 ماه پیش

والا وضعیت پرسپولیس و سپاهانو تراکتور بد نیست ولی نساجی...


آرین

-1

5

10 ماه پیش

درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیس... خدا لعنت کنه مسؤلان خوک صفت و هروملقه ای که این مملکت رو به نا کجا آباد کشوندن... از خدا میخوام همه مسؤلین این مملکت از راسش گرفته تا اون آخریش نابود بشن تا مردم مظلوم ایران یه نفس راحت بکشن.... امیدوارم مسؤلینی که عین خوک سر توی آخور کردن و فقط دنبال پر کردن جیبشون هستن نابود بشن هروملقمه های خوک صفت 😒😒😒😒


ابراهیم بزرگ امید

-1

3

10 ماه پیش

راست میگه پسرفت میکنیم نه پیشرفت


علی ورزیده

-1

2

10 ماه پیش

قبول کنیم این یه واقعیت هست ما دیگه حرفی برای گفتن توی لیگ قهرمانان نداریم روی تعصف نظر ندیم از نظر فوتبالی ما خیلی عقب هستیم از تیم های رقیب به خدا خیلی دوست دارم باور کنم ما می تونیم حریف الهلال،النصر،الاتحاد، السد،الدحیل بشیم ولی سخته باورش


علی جمالی

-1

2

10 ماه پیش

من نمیدونم عزیزانی که این چیزها رامینویسند دقت نمیکنند خوب آقای عبدی راست میگن مگه بازیکنهای ایرانی چقدر میتونند جلوی این همه بازیکن درجه یک جهان ایستادگی کنند الان عربستانیا آرزوشونه یه لژیونر داشته باشن ولی ایران بااین همه استعداد هیچ خرجی نمیکنه واقعا تمام لیگهای ایران به اندازه دوتا بازیکنهای که عربستان میاره هزینه نمیکنند


ابولفضل 64

-1

2

10 ماه پیش

بااحترام به آقای عبدی همونطور که دیدیم در2فصل قبل هم تیمهای عربی هزینه هاشون سرسام آور بود ولی این پرسپولیس بود که دست آخر با تدابیر گلمحمدی به فینال رسید


سید ابراهیم غفاری نیا

-1

3

10 ماه پیش

با احترام .آقای عبدی درسته که عربستانی ها پیشرفت کردند و مثل تانک هستن اما مثل اینکه پرسپولیس رو دست کم گرفتی.اگه عربستانی ها تانک هستن پرسپولیس هم مثل جنگنده f14 میمونه


علی اصغر

-1

3

10 ماه پیش

آقای عبدی ما یکی از اون تیم های قوی آسیا هستیم رونالدو بنزما و دیگر بازیکنایی که هستن به گرد پرسپولیس نمی رسن


رضا توانا

-3

2

10 ماه پیش

با خوندن ۲ خط اول بقیه رو دیگه نخوندم. فقط اینو میگم شما همه رو با خود کوچیکت مقایسة نکن ترسویی هستی که از جنگیدن می‌ترسی.


Mahdi. ahmadi

-3

4

10 ماه پیش

وقتی رئیس جمهور کشور و مسئولین کشور غیر ایرانی باشن و اعراب بهتر از این نمیشه ما با این همه ثروت هنوز عقب افتاده ایم...


احمد نوری اسرمی

-2

3

10 ماه پیش

من فکر میکنم لیگ عربستان به سرنوشت لیگ چین دچار میشه . الان خیلی از تیمهای چینی که هزینه‌های کلان کردن ورشکست شدن


امیر پرسپولیسی

-1

2

10 ماه پیش

نبرد تیر وکمان با تانک وکلاشینکف است

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر - شمس آذر 19:00
صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30

دوشنبه, 17 اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال