ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

عبدی: در مورد مهدوی‌کی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

2 سال پیش

عبدی: در مورد مهدوی‌کیا نباید چکشی عمل شود

ارتش سرخ دات کام :
عبدی: در مورد مهدوی‌کیا نباید چکشی عمل شود
پیشکسوت پرسپولیس ابزار امیدواری کرد سوء تعبیر به وجود آمده برای مهدی مهدوی کیا که از سرمایه های ورزش و فوتبال ما محسوب می شود، باید برطرف شود.

حسین عبدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌ وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی پرسپولیس روبروی ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: خوشحالم که پرسپولیس موفق شد هر سه امتیاز این بازی را به اندوخته های قبلی خود اضافه کرده و به کورس خود در جمع مدعیان ادامه دهد و این مهمترین قسمت بازی برای پرسپولیس محسوب می شد.

وی افزود: در این بازی تیم پرسپولیس رقابت تنگاتنگی در طول 90 دقیقه برابر حریفش داشت و در طول بازی بیشتر شاهد این موضوع بودیم که توپ در میانه میدان برای دو تیم در جریان بود و اتفاقات زیادی روی دو دروازه ایجاد نشد. در این بازی که بازی اشتباهات و اتفاقات بود با اشتباهی که دروازه بان ذوب آهن مرتکب شد، دروازه این تیم باز شد و این مساله زمینه ساز پیروزی پرسپولیس شد و ما از این اتفاقات خوشحال هستیم اما باید به این نکته اشاره کنم که پرسپولیس در این دیدار از چیزی که ما از این تیم انتظار داشتیم، فاصله داشت.

پیشکسوت سرخ ها در پاسخ به این سوال که بازی تدافعی و بسته حریف در این دیدار چقدر باعث برهم خوردن برنامه های پرسپولیس شد، تاکید کرد: سال هاست که همه تیم ها برابر پرسپولیس با استفاده از حربه بازی بسته بهره می گیرند و این مساله مربوط به بازی های این فصل نمی شود. پرسپولیس باید ضدتاکتیک این نوع فوتبال را برابر حریفانش به نمایش بگذارد و با فشار خود به هیچ تیمی اجازه ندهد که به این شکل بازی درطول 90 دقیقه ادامه بدهد. قدرت تهاجمی پرسپولیس و ایجاد موقعیت روی دروازه حریفانش باید آن قدر زیاد باشد که بازی حریفش را تحت تاثیر قرار داده و در طول بازی مشکلی برای اجرای مناسب و مقتدرانه برنامه هایش را نداشته باشد. در این بین رسیدن به گل اول در دقایق ابتدایی بازی ها می تواند روند بازی و شرایط برنامه های حریفان را برای پرسپولیس عوض کند تا در این بین پرسپولیس مشکلی برای گره خوردن بازی هایش نداشته باشد.

عبدی در ادامه افزود: اعضای کادر فنی بهترین کسانی هستند که می توانند در این مورد توضیح دهند چرا که ما از بیرون و جریان 90 دقیقه بازی ها را می بینیم و از تمرینات، برنامه ها و شرایط خاص بازیکنان در فاصله بین بازی ها اطلاعات کاملی نداریم و به طور حتم نمی توانیم در مورد شرایط بازی ها و وضعیت فنی پرسپولیس برای برون رفت از شرایطی که بازی های این تیم گره می خورد صحبتی داشته باشیم. در این میان کار سخت بر عهده کادر فنی است تا تیم را با بهترین شرایط آماده بازی ها کند.

مربی سابق پرسپولیس شرایط فعلی را برای پرسپولیس مقطعی دانسته و در این مورد تصریح کرد: پرسپولیس هنوز هم یکی از اصلی ترین شانس های قهرمانی در فصل جاری است، این دوران برای پرسپولیس دوران گذار محسوب می شود و تیم می تواند با اجرای مناسب برنامه های تاکتیکی متناسب با هر دیدار و هر حریف با کسب امتیازات کامل بازی های بعدی، به نقطه اوج برسد. در حال حاضر فاصله امتیازات در جدول به گونه ای است که می توان فاصله ایجاد شده تا صدر جدول را جبران کرد. پرسپولیس همیشه مدعی بوده و همچنان هم مدعی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود و شرایط فعلی تیم شرایط حادی نیست که قابل جبران نباشد، به شرط آن که پرسپولیس هر چه سریع تر نقاط ضعف خود را بهبود دهد.

هافبک پیشین پرسپولیس اشاره ای به بازی مهم این هفته پرسپولیس برابر سپاهان داشت و در خصوص این دیدار به خبرنگار برنا گفت: سپاهان تیم خوب و پرمهره ای است و نفرات خوبی را در اختیار دارد که تقابل این تیم برابر پرسپولیس می تواند بازی جذابی را رقم بزند. این تیم در حالی برابر پرسپولیس به میدان می رود که دو بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته و امیدوارم مقابل پرسپولیس سومین شکست دیگری را شاهد باشیم و پرسپولیس بتواند با ارائه نمایش مطلوب و بدون اشتباه با امتیازات کامل این بازی را پشت سر گذاشته و برد 6 امتیازی را کسب کند.

عبدی در پایان این گفت و گو اشاره ای به چالش به وجود آمده برای مهدی مهدوی کیا و انتقاداتی که علیه ستاره تکرارنشدنی فوتبال ایران رخ داده است، خاطرنشان کرد: مهدوی کیا جزو اسطوره های فوتبال ایران محسوب می شود که در تمام دنیای فوتبال او را می شناسند. من در این مورد کلی صحبت می کنم و معتقد هستم باید بازیکنان و اشخاصی که در زمینه های خاص فرقی نمی کند در چه موضوعی شاخص شده اند را باید را برای کشورمان حفظ کنیم نه این که موجبات دلزدگی شان را فراهم آوریم و خدای ناکرده باعث دلگیری شان شویم تا مسائل دیگری رخ بدهد. به نظر من باید با دید مثبت به قضایا نگاه شود. اگر اتفاق یا سوء تعبیری و یا سوء تفاهمی هم وجود دارد، آن را رفع کرد نه این که چکشی عمل کنیم و کاری انجام دهیم که به ضررمان تمام شود. در حال حاضر به نظر من جاذبه مان در کشورمان باید بیشتر از دافعه مان باشد باید این مساله که برای مهدی مهدوی کیا رخ داده را به درستی مدیریت شود و مشکل خاصی هم برای آقا مهدی پیش نیاید.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/146452
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ذبیح الله پرسپولیسی

0

1

2 سال پیش

تیم منتخب جهان که به قدوقواره کیسه نمیخوره تیم محلات تایلندم اضافه کیسه ئ🌶️🌶️این دو تا فلفل و بزارن جای اون ستاره‌های پوشالی شاید خنک شند


احمد نوری اسرمی

0

1

2 سال پیش

بخاطر عکس کوچیک یه پرچم اینهمه جنجال نداره. فرزندان انقلاب تو کشورهای خارجی کیف میکنن صداشون در نمیاد حالا شعار پوپولیستی میدن


احمد نوری اسرمی

0

1

2 سال پیش

مگه همین استقلالیها نبودن در دوره فتح اله زاده که با تیم بانوان تمرین کرده بودن


احمد نوری اسرمی

0

1

2 سال پیش

ادمین چاپ کن . این فضاسازی کار استقلالیهاست . چون هیچ کدوم از استقلالیها تو تیمهای منتخب جهان نبوده و نیستن .


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

3

2 سال پیش

آقا مگر چطور شده.... آق مهدی خیلی بزرگ تر از این حرفا که بخاطر همچین کاری براش حاشیه درست کنیم.... وقتی آقامهدی اینقدر بزرگ و محبوب که فیفا فقط این مرد انتخاب میکنه ما باید بهش افتخار کنیم نه حاشیه سازی الکی... چرا زمان دعوتش نماینده گان مجلس تبریک نگفتن

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی - تراکتور 16:30
استقلال - شمس آذر 18:00
فولاد - مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 24 20 52
2 استقلال 23 19 50
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 23 13 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 23 4 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 آلومینیوم 23 -6 29
10 مس رفسنجان 23 -4 27
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 23 -18 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 23 -18 16
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال