ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

عربشاهی: سرخپوشان با ب ...

نویسنده : امیرحسین قربانی

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

3 سال پیش

عربشاهی: سرخپوشان با بردن پیکان شرایط قهرمانی را پیدا کردند

ارتش سرخ دات کام :
عربشاهی: سرخپوشان با بردن پیکان شرایط قهرمانی را پیدا کردند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گویی درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم پیکان گفت: تیم پیکان در بازی گذشته نتیجه نگرفته بود و شرایط خوبی نداشت. از آن طرف، تیم پرسپولیس یک مقدار از کورس قهرمانی دور بود، اما با بردی که برابر پیکان به دست آورد، شرایط خود را بهتر کرد و در جدول رده بندی در جایگاه پنجم ایستاد. سرخپوشان نشان دادند که شرایط قهرمانی را دارند و با این ۳ امتیاز دل هواداران شاد شد. امیدوارم در بازی‌های بعدی ۳ امتیاز را گرفته، در کورس قهرمانی قرار بگیریم و برای ششمین بار قهرمانی را کسب کنیم.

او افزود: در اکثر دقایق، بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم . خط هافبک هر ۲ تیم محکم بازی می‌کردند. پرس کردن بازیکنان در میانه زمین باعث شد که هافبک‌ها نتوانند مهاجمان خود را تغذیه کنند.

عربشاهی گفت: عبدی چارچوب دروازه را خوب می‌شناسد و از موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده می‌کند. تیم پرسپولیس با یک مهاجم به نام عبدی وارد زمین مسابقه شد و عالیشاه مهاجم سایه بود، اما زمانی که سرخپوشان ۲ مهاجم در ترکیب خود داشتند و وینگر‌های چپ و راست اجازه پیدا می‌کردند تا از کناره‌ها نفوذ کنند، باعث شد که پرسپولیسی‌ها با نفرات بیشتری در محوطه جریمه حریف حضور داشته باشند. ۲ ضد حمله باعث شد که عالیشاه و اسدی بتوانند پاس خوبی برای مهاجمان ارسال کنند که منجر به گل شدند.

او درباره عملکرد عبدی و آل کثیر در بازی با پیکان گفت: عملکرد هر ۲ بازیکن خوب بود. البته آل کثیر اشتباه می‌کند که به کناره‌های زمین می‌آید و با این کار انرژی‌اش هدر می‌رود. او باید در عمق دفاع و محوطه جریمه حریف حضور داشته باشد تا سرخپوشان با نفرات بیشتری حمله کنند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس ۳ امتیاز بازی را دریافت و در کورس قهرمانی قرار گرفت. این برد خیلی به درد سرخپوشان خورد تا در بالای جدول قرار بگیرند. سرخپوشان ۵ سال قهرمان متوالی لیگ برتر فوتبال شده اند و هوادارانشان از آن‌ها توقع دارند. کار یحیی سخت است. طرفداران بدانند که با انرژی و حمایت خود می‌توانند به بازیکنان روحیه بدهند تا تیم پرسپولیس بازی به بازی بهتر شود. البته بازیکنان باید در کار‌های ترکیبی بیشتر دقت کنند و مهاجمان را صاحب موقعیت کنند تا آن‌ها به نحو احسن از فرصت‌ها استفاده کنند.

عربشاهی درباره اعلام پنالتی به نفع پیکان گفت: به نظرم تصمیم داور اشتباه بود. مهاجم پیکان پشتش به لک بود و این دروازه بان با دست هایش ۳۰، ۴۰ سانت بالاتر توپ را زد و برخوردی نداشتند. مهاجم پیکان می‌خواست با پشت سر توپ را بزند که لک با ارتفاع بالاتر توپ را زده بود و فکر نمی‌کنم پنالتی بوده باشد.

پیشکوت پرسپولیس گفت: درست است که تیم پرسپولیس شرایط خوب و در بالای جدول رده بندی قرار دارد، اما امتیازات نزدیک به هم هستند. ان شاءالله در بازی‌های بعدی کار‌های تیمی و ترکیبی سرخپوشان بهتر می‌شود. آن‌ها شخصیت قهرمانی دارند و هواداران مطمئن باشند که پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود؛ چون ما عدد ۶ را دوست داریم و در فوتبال عدد مقدسی است.

او درباره تاخیر در انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من نمی‌دانم چرا سجادی، مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را انتخاب نمی‌کند. وزارت ورزش متولی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است. سجادی باید تصمیم نهایی را بگیرد تا دل هواداران شاد شود. چرا فقط مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال را انتخاب کردند؟ به نظرم صدری مدیرعامل شود بهتر از این است که فردی بیاید و با مدیریت باشگاه آشنایی نداشته باشد. تا فرد جدید بیاید و با پیچ و خم باشگاه آشنا شود، طول می‌کشد.

عربشاهی گفت: من از همه هواداران می‌خواهم که از صدری حمایت کنند؛ چرا که او زحمت می‌کشد.آقای سجادی! شما ورزشکار و قهرمان دو و میدانی بودید، لطفا تصمیم عادلانه بگیرید و دنبال قرمز و آبی نباشید. لطفا صدری را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنید؛ چون او با همه کار‌های باشگاه آشنایی کاملی دارد. لطفا کسی را نیاورید که نتواند کاری انجام بدهد و بدهی بالا بیاورد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/146329
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محمد کرمی

0

1

3 سال پیش

اگر لک بذاره همه بازیها رو میتونیم ببریم


احمد نوری اسرمی

0

2

3 سال پیش

امری و عالیشاه دیروز عالی بودن فقط ترابی هم برگرده به فرم فصل قبل خیلی از مشکلات حل میشه. یه ادم درست و حسابی پیدا بشه رادو رو برگردونه یه وقت ششصدهزاردلار دیگه نره تو پاچه تیم بخدا از اینهمه استرس اخرش سکته میکنیم میمیریم


سجاد سهرابی

0

1

3 سال پیش

سبک بازیش اصلا خوب نی


سجاد سهرابی

-1

1

3 سال پیش

سبک بازیش اصلا خوب نی


حسین علیزاده رنجبر

0

3

3 سال پیش

باسلام به همیه هوادارای عزیز ارتش سرخ شما بایدخیلی هوشیارباشیدکه یک تعدادی ازهوادار نما میخواهندبین ما هوادارعاشق وباشگاه وکادر فنی فاصله ایجادکنن وبه تیم ضربه بخورد اینها ازاول فصل شروع کردن که مادوباره قهرمان نشویم ازوضع بدهی باشگاه همه میداند دوسال که درامدی ازبلیت فروشی نداشتیم پول اسیایی نداشتیم کارگزارنداشتیم ویک مقداردرامدی که ازجای دیگری داشتیم جواب همین هزینهای روزمره باشگاه رانمیداد خدا خیری به همین هیعت مدیره وصدری بده که هرجورشوده ازاین راوانرا گرفتن تا تیم سرپا باشد این صدری بنده خداداره زحمت خودش رامیکشد بدی سال پیش بازیکنان وکادرفنی را تسویه کرده ۲۰درصدازامسال راداده بدی ازدیگران ازقبل شکایت کرده بودن تا یک هودودی داده حال داریم روروال افتادیم انشاالله خوب میشه وامسال هم به لطف خداوند وباحمایت شما هوادارهای عاشق میرویم تاقهرمانی ششم تاچشم حسوددربیاد و ما بایدحمایت کنیم چون دشمن داریم که به خون ماتشنه هستن دلشان نمیخواد که ما مثل فصلهای قبل همدل باشیم ولی ما ایقدرباید به همدیگرکمک کنیم هوادارها ازباشگاه وباشگاه از کادرفنی وکادرفنی ازبازیکنان حمایت کنیم تا اینهای که بیرون اززمین دارن کارهای میکنن تا مانتوانیم امسال قهرمان شویم ولی کورخوندن خداباماست ومابا باشگاه انشاالله هقرمانی ششم درودبرهواداران عاشق ودلسوزوباشعور ارتش سرخ ایران پرسپولیس به امیدخداوند


فرشاد شیخ الاسلامی

0

1

3 سال پیش

جناب ضیا عربشاهی عزیز ، با تحلیل فنی بازی از طرف شما موافقم ، اما ادامه کار با مدیریت آقای صدری را با شما مخالفم ، ما در باشگاه آدمهای بسیار قویتر و فوتبالی تر و آشنا به روابط و ضوابط فوتبالی و مدیریت قوی ، کم نداریم ، از جمله آقای دادکان که جایشان بسیار خالیست و کاملآ میتوانن از قدرت مدیریت خود برای اهداف عالیه باشگاه پرسپولیس استفاده کنن

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 6 لیگ برتر

چهارشنبه, 04 مهر

استقلال - پرسپولیس 19:00

پنج‌شنبه, 05 مهر

شمس آذر - نساجی 18:30

جمعه, 06 مهر

گل گهر - هوادار 18:15
چادرملو - مس رفسنجان 18:30
سپاهان - تراکتور 18:30
ملوان - استقلال خوزستان 18:30
آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد 18:30

شنبه, 07 مهر

فولاد - ذوب آهن 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال