ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

علی‌عسگری: پرسپولیس با ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 16 اظهار نظر

-

10 ماه پیش

علی‌عسگری: پرسپولیس باید عزت اللهی را بیاورد

ارتش سرخ دات کام :
علی‌عسگری: پرسپولیس باید عزت اللهی را بیاورد
حمیدرضا علی عسگری بازیکن سابق پرسپولیس قصد دارد کار مربیگری را آغاز کنند.
حمیدرضا علی عسگری بازیکن سابق پرسپولیس که سابقه کاپیتانی در این تیم در سن پایین را در کارنامه دارد، به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و قصد دارد در دوره جدید فوتبالی‌اش کار مربیگری را استارت بزند.

*چرا تمرین پرسپولیس با وجود اعلام قبلی برگزار نشد در حالی که سپاهان و استقلال دو مدعی دیگر تمریناتشان را شروع کردند؟
من فکر می‌کنم مطالبات بازیکنان باید تمام و کمال پرداخت شده و پاداش‌شان هم داده می‌شد تا آنها با روحیه و شرایط خوبی استارت بزنند. به هر حال این طور که من شنیدم پاداش بازیکنان قابل توجه خواهد بود و باید این پاداش پرداخت شود به همین دلیل اگر بازیکنان به‌دلیل اعتصاب در شروع تمرینات فصل حاضر نشده‌اند به نظرم زمان مناسبی را انتخاب کرده‌اند چون اگر دیرتر این اتفاق بیفتد یعنی در کوران بدنسازی یا سایر مواقع ممکن است به تیم لطمه زده شود. باشگاه بخوبی تا آنجا که می‌توانسته مبالغ زیادی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده اما با وجود زحماتی که مدیرعامل متحمل شده به نظرم این حق بازیکنان تیم قهرمان است که تمام و کمال پول گرفته و پاداش‌شان را دریافت کنند.

*کریم باقری برخلاف بقیه کادر فنی هنوز قراردادش تمدید نشده، در این رابطه چه صحبتی دارید؟
به هر حال من دقیقاً نمی‌دانم به چه دلیلی کار تمدید قرارداد آقا کریم طولانی شده اما حتماً باید اقدام لازم انجام شود چون کریم باقری هم به سهم خودش در قهرمانی پرسپولیس دخیل بوده و حتماً باید این سرمایه باشگاه حفظ شود و در کادر بماند.

*در رابطه با شانس قهرمانی پرسپولیس در آسیا با توجه به بازیکنانی که در این مدت تیم‌های عربستانی به خدمت گرفته‌اند چه نظری دارید؟
فوتبالیست‌های ایرانی بازیکنان بسیار قوی هستند اما توقع از تیم پرسپولیس در رابطه با قهرمانی آسیا نباید زیاد باشد چون تیم‌های عربی در چند سال اخیر خیلی پیشرفت کرده‌اند در حالی که بازیکنان ما هنوز دنبال دریافت حق و حقوق و مطالباتشان هستند. از این‌رو وقتی با این شرایط برای آسیا آماده می‌شویم شاید ما نتوانیم به آن شکلی که باید و شاید در قهرمانی دخیل باشیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود باید آرامش داشته باشد هر چند با وجود این هم ما نباید توقع داشته باشیم که تیم‌مان صد در صد قهرمان شود چون فوتبال قوانین نانوشته زیادی دارد و در خصوص هیچ چیزی با قاطعیت نمی‌توان نظر داد.

*اما پرسپولیس با قهرمانی‌های متعددی که در لیگ کسب کرده ثابت کرده بهترین تیم داخلی است به همین دلیل توقع قهرمانی در آسیا خواسته اصلی هوادارانش است.
هیچکس نمی‌تواند در این رابطه حرف بزند که پرسپولیس بهترین تیم ایران نیست و از طرفی باشگاه هم با وجود درویش خوب کار کرده است البته من در جاهایی انتقاداتی نسبت به مدیریت دارم اما به لحاظ کلی کارهای انجام شده از سوی مدیریت را مثبت ارزیابی می‌کنم. مجموعه پرسپولیس بهترین است و امسال هم یکی از بهترین سال‌هاست که می‌توانیم با قدرت کامل در آسیا ظاهر شویم و شانس‌مان را برای قهرمانی امتحان کنیم اما با وجود این نباید این توقع باشد که بگوییم پرسپولیس صددرصد قهرمان آسیاست. تا تیم بسته نشود و بودجه و اسپانسر و همه شرایط به شکل کلی مشخص نشود و مسائل حاشیه‌ای هم به طور کلی از بین نرود ما نمی‌توانیم در خصوص قهرمانی در آسیا حرف بزنیم هر چند که باز هم تأکید می‌کنم پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد اما اگر این امر محقق نشد حق انتقاد تند نداریم.

*در رابطه با تقویت تیم چه راه حلی را پیشنهاد می‌کنید؟
راه تقویت تیم پرسپولیس کاملاً فنی است و کارنامه سرمربی هم نشان می‌دهد که ایشان به بهترین شکل قادرند شرایط را پیش ببرند از همین رو باید دید چه بازیکنانی در لیست آقا یحیی هستند. در این رابطه شنیدم رامین در لیست آقا یحیی بوده اما این امر محقق نشده بازیکنی که برای پرسپولیس فوق‌العاده است اما با وجود این من معتقدم پرسپولیس در دفاع چپ نیاز به تقویت دارد. در این بین اگر عزت‌اللهی را هم بیاورند خوب است اما این بازیکن هم سرعت زیادی ندارد.

*تیمی که در جام‌های داخلی سه‌گانه زده یحیی چگونه می‌تواند به بازیکنانش انگیزه بدهد؟
پرسپولیس نشان داده که شخصیت و تفکر قهرمانی دارد و من خودم به شخصه وقتی بازی پرسپولیس در جام حذفی را دیدم لذت بردم تیمی که از قهرمانی سیر نمی‌شود و عطش کسب عنوان قهرمانی در نزد بازیکنانش تمامی ندارد.

*در رابطه با شماره 7 فعلی پرسپولیس که خودت هم این شماره را پوشیدی و زمانی بر تن علی پروین بود چه صحبتی دارید؟
اگر کارنامه بازیکنانی که شماره 7 پرسپولیس از محمد پروین بگیرید تا بادامکی و خود من و سلیمانی و بقیه را ببینید به این نکته می‌رسید که چه مصدومیت‌هایی سر ما با پیراهن شماره 7 آمده اما خوشحالم سروش این تابو را شکست و با پیراهن شماره 7 بهترین نمایش‌ها را ارائه داد بدون آنکه برخلاف شماره 7‌های اخیر پرسپولیس با مصدومیت مواجه شود.

*برای ادامه راه فوتبالت چه برنامه‌ای داری؟

تازه مدرک C را گرفتم و به‌دنبال شرکت در کلاس Bهستم اما خیلی منتظر مدرک نمی‌مانم و درصددم با مربیگری به‌عنوان دستیار کار مربیگری‌ام را شروع کنم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155431
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
آرش محمدی

0

1

10 ماه پیش

خدایا خودت به داد قهرمان ایران برس خدایا خودت عشق میلیون ها عاشق رو تنها نزار که کليه مسئولان ورزش فدراسیون سیاسیون پیشکسوتان همه پرسپولیس ما را رها کردن خدایا دیگه فقط امیدمون به خودته


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

2

10 ماه پیش

یعنی چی بیا برو بابا قشنگ داره داد میزنه یه کیسه کشی کم مونده کیسه کشا واسمون تعیین تکلیف کنن حرف دهنتو بفهم😑😒😕


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

2

10 ماه پیش

این چه حرفیه آقا😐😑🥴


محمود تاجدینی

-1

2

10 ماه پیش

حمید رضا بازیکن موثر وپا به توپی بود و سبک بازی او شبیه به مهدوی کیا بود ولی بخت با او یار نبود نتوانست آنطور شاید وباید موفق باشه امیدوارم در زمینه مربیگری موفق باشه وخوش بدرخشه


محسن فلاحی

0

1

10 ماه پیش

داریم بازیکنانمون روازدست میدیم جذب بازیکن پیشکش درویش استقلال ۹۵میلیاردبرای دوفصل به بیرانوندپیشنهادداده..همش سیاست بالاس که درویش چندروزبرنه بره مسافرت بعدش تیم روازهم بپاشونن


مرادسلمانی

0

2

10 ماه پیش

همچین می گویندتمرینات استقلال شروع شده این که روزاول تمرین کارشان به دادگاه وپاسگاه کشیده شدهیچ تیمی کامل نیست.حتی سپاهان .فعلآهانی کردی ودارودسته اش زندانی حتمآپیش خودش گفته عجب کاری کردم طرفدارآن تیم شده


پرواز

0

1

10 ماه پیش

پرسپولیس غیر بازیکنان داخلی و لژیونر سه پست نیاز به بازیکن خارجی و یک داره. اول مهاجم یه گلزن خارجی تمام عیار. دو. دفاع چپ یک و عالی که هم خوب دفاع کنه هم خوب نفوذ کنه و هم بلد باشه سانتر کنه و پاس ازکناره ها و تند وتیز انجام بده ورفت و برگشتش عالی باشه.اگه به داخلی بود که محمد نادری و سعید بودند پرسپولیس. و در آخر یه بازیکن آزاد پشت دو مهاجم که هم شوت زن باشه هم پاسور خوب و هم گلزن. یه مهندس تمام عیار کاشته زن. پاسور. شوت زن تکنیکی و تاکتیکی و گلزن.بقیه اش می خواین سعید بیارید کنعانی بیارین یاسین سلمانی بیارین .هرداخلی دوست دارید بیارید ولی دوسه تا بازیکن ناب خارجی می خوایم.


علیرضا بهاری

-2

1

10 ماه پیش

همون مونده با نظر تو ی خر پیر بیاد تیم پرسپولیس اونم کی؟گوزالهی


امیر پرسپولیسی

-1

1

10 ماه پیش

با آرزوی موفقیت برای علی عسگری عزیز❤


علیرضاهمتی نژاد

0

2

10 ماه پیش

عزت الهی هافبک دفاعی هست نه دفاع چپ میلاد محمدی برای دفاع چپ عالیه


اصغر صمدی

-1

1

10 ماه پیش

بعد به کی بازی برسه.. از سرلک بخواد بره بله درسته ولی اگه بمونه لازم نداریم که..اسدبیگی که هم هستش. تیم مهاجم تراز بالا میخواد، زاهدی به نظر دلگیر نیست.؟


علی اسکندری

-5

1

10 ماه پیش

درویش هیچ گوهی نمیخوره فقط تو فکر زیارت هست با پول پرسپولیس خایه مال


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

1

10 ماه پیش

امیدوارم... حتی اگه شده از باشگاهش به صورت قرضی بیارنش چون واقعا میتونه تو مسابقات آسیا کمکمون کنه 👍🏽


احمد نوری اسرمی

0

2

10 ماه پیش

خدا پیغمبری هر وقت این میبینم آتیش میگیرم . با اختلاف زیاد این و علیرضا محمد بنجول ترین بازیکنای تاریخ قبل برانکو بودن . اگه کسی از علیرضا محمد تو او چند سال یه سانتر خوب دید بهم بگه


فردین کرمی

0

2

10 ماه پیش

دوتاهافبک قبلاداشتیم که ملکه ذهن من هستن یکیشون که اسطوره وپیشکسوتیه که فکرنکنم سالهای سال فوتبال هافبکی مثل اون به خودش ببینه اقاحامدکاویانپوردومیش هم احمدنورهمیشه ضامن موفقیت پرسپولیس بودن تومستطیل سبزحیف حیف که احمدروازدست دادیم وکشوری مثل امارات باعث وسوسه شدن وجدایی بازیکنانمون میشه که ثروتش اندازه یک استان ازاین اب وخاک نیست ولی اونابرای سربلندی خودشون خرج میکنن مابرای اجانب وبیگانگان افسوس


فردین کرمی

0

1

10 ماه پیش

اگه میلادوکمال باشن پلی میکرواجبتره تاسعید

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال