ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

علی‌عسگر: پرسپولیس را ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

4 ماه پیش

علی‌عسگر: پرسپولیس را نابود کردند

ارتش سرخ دات کام :
علی‌عسگر: پرسپولیس را نابود کردند
پیشکسوت فوتبال گفت: تیم ملی ایران پتانسیل قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارد، چون بازیکنان‌ قوی و خطرناکی داریم، اما نباید توقع بیش از حد داشته باشیم.

حمید علی‌عسگر در گفت‌وگویی درباره نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین، اظهار داشت: نباید هیچ تیمی را در این مسابقات دست کم گرفت و کادر فنی و بازیکنان باید با تمرکز بالا و حواس جمع بازی به بازی جلو بروند. امیدوارم اتفاق عجیب و غریبی برای تیم ملی در رقابت‌های مرحله گروهی‌ رخ ندهد و کشورمان بتواند با بهترین عملکرد به دور بعد صعود کند.

وی افزود: بعد از مسابقه با فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات، کار تیم ملی در مراحل حذفی سخت‌تر خواهد شد. تیم‌های حوزه خلیج فارس مثل عربستان، قطر، امارات و عراق از آن دسته تیم‌های هستند که برخی اوقات تیم ملی ایران را اذیت کرده‌اند.

کارشناس فوتبال در مورد پتانسیل و کیفیت ملی‌پوشان کشورمان تصریح کرد: به لطف لژیونرها سطح فوتبال ایران بالا رفته، اما برنامه‌ریزی خوبی در تمامی سطوح وجود ندارد. ما فوتبالیست‌های خوبی داریم که تکنیک بیشتری نسبت به سایر بازیکنان آسیا دارند و ذاتاً فوتبالیست‌تر هستند. به همین دلیل شانس پیروزی و نتیجه گرفتن تیم ملی ایران در مسابقات بالا می‌رود. اما نباید فقط به این توانایی بازیکنان ایرانی اکتفا کرد و باید برای تیم ملی برنامه‌ریزی خوبی وجود داشته باشد تا درصد نتیجه‌گیری‌اش بالاتر برود.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی در جام ملت‌های آسیا قهرمان خواهد شد یا خیر، ادامه داد: تیم ملی ایران پتانسیل قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارد، چون بازیکنان‌ قوی و خطرناکی داریم، اما نباید توقع بیش از حد داشته باشیم. امکانات و تجهیزات آنچنان مطلوبی در اختیار کادر فنی و بازیکنان نگذاشته‌اند. برای آماده‌سازی جام ملت‌ها اردوی خاصی، بازی‌های تدارکاتی مناسب و ایده‌آلی مهیا نشد و اگر تیم ملی ایران قهرمان شود، کار بزرگی صورت گرفته که روی توانایی انفرادی بازیکنان‌مان این قهرمانی به دست آمده است.

علی‌عسگر در مورد قدرت تیم‌های ژاپن و کره‌جنوبی گفت: شاید روی کاغذ کره‌جنوبی و ژاپن بتوانند تیم ملی ایران را شکست بدهند، اما با این حال فوتبال کشورمان از پیش بازنده نیست. درصد قهرمانی کره‌جنوبی و ژاپن بالاست، چون این دو کشور مدت‌هاست برنامه‌ریزی وسیعی روی فوتبال‌شان داشته‌اند و حرفه‌ای‌تر از سایر کشور‌های آسیایی کار کرده‌اند.

وی افزود: حتی ژاپن و کره‌جنوبی بازیکنان لژیونر زیادی در فوتبال اروپا دارند که اگر بخواهیم از لحاظ حرفه‌ای بودن به آن‌ها شانس بدهیم، در رتبه نخست قرار دارند. اما ژاپن نسبت به کره‌جنوبی رشد بیشتری داشته و در این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

علی‌عسگر درباره احتمال سرمربیگری برانکو در تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: به جز برانکو هر مربی دیگری سرمربی پرسپولیس شود، حاشیه امنی ندارد و دوران سختی را سپری خواهد کرد. پرسپولیس از دست رفت و نابودش کردند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/158305
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محمد

0

0

4 ماه پیش

پرسپولیس سالهاست که دراسیا نتیجه نمی گیره وازدست رفته برانکو نتایج مقطعی باپرسپولیس گرفت اما این بالادستیها سالهاست که نگذاشتند پرسپولیس نتیجه بگیره یحیی گل محمدی هم که موفقیت چندانی باپرسپولیس دراسیا کسب نکرد پرسپولیس سرمربی خیلی خوب وکاربلد وباتجربه میخاد


حسن غلامی

0

0

4 ماه پیش

پرسپولیس هرگز نمی‌میرد. پرسپولیس شاهین فوتبال ایران است . منش پرسپولیس برپهلوانی واخلاق وفرهنگ ومردانگی بنا شده .اما واقعا دستهایی درکاراست که نمی‌گذارند این شاهین فوتبال ایران اوج بگیرد .مخصوصا دراین فصل سنگهای بزرگ وموانع زیادی برسر راه تیممان قراردادند ولی با رهبری آقا یحیی وتعصب بازیکنان وحمایت آتشین هواداران این کارشکنی‌ها موثر نیفتاد وپرسپولیس توانست خودرادربالای صدر نگهدارد .وامروز پرسپولیس درحساسترین زمان خود قراردارد وباید هم سرمربی کاربلد وعاشق فوتبال وپرسپولیس برای تیم انتخاب شود وهم بازیکنان تراز اول ومتعصب به تیم ملحق شوند . البته دربین سرمربیان داخلی می‌توان درمورد مهدی تارتار هم حساب خاص کرد چون یک پرسپولیسی متعصب ویک مربی به روز میباشد .که می‌تواند باتوجه به شناخت خوبی که ازپرسپولیس وفوتبال ایران دارد پرسپولیس را قهرمان کند


ع حسین زاده

-1

3

4 ماه پیش

از اول فصل که درویش بی شرف به دستور بالا دستی ها، کریم باقری رو از پرسپولیس جدا کرد و همچنین با جذب نکردن بازیکنان مورد نیاز یحیی، به بهانه های واهی ،امتنا کرد، استارت نابودی پرسپولیس خورده شد، همان موقع باید پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس جلوی درویش بی خاصیت رو میگرفتن، تا کار به اینجا نکشه که یحیی هم فرار کنه، تو این نقل و انتقالات نه تنها سرمربی نمیگیره، بلکه بازیکنی که بدرد پرسپولیس بخوره رو هم، جذب نخواهد کرد، ای کاش، ای کاش بجای رفتن یحیی، درویش رو اخراج می‌کردن، البته یحیی هم مقصر بود که بهانه دست درویش بی خاصیت داد و میدون رو برای اون خالی کرد، امیدواریم که کسانی که با احساسات میلیون ها هوادار پرسپولیس بازی کردن و میکنن، چوبش رو بخورن و یه روز خوش نبینه.


یداله قنواتی

-2

3

4 ماه پیش

اقای علی عسکر هیچکس جز درویش پرسپولیس نابود نکرده هنوز اول کار است بعد از باقری وگل محمدی نوبت خود پرسپولیس که درویش نابودش کنه عده ای از پیشکسوت که ادعای خدای دارن اینها هم به کمک درویش امدن وبرعلیه یحیی شعار میدادن واز پشت بهش خنجر زدن که خود یحیی هم یک روزی اینها را افشا خواد کرد


مهدی نخعی زاده

-1

3

4 ماه پیش

با کمال احترام متاسفانه کل حرف دقیقا درسته ،بر باعث و بانی این امر لعنت ،چون یحیی از مردم و قشر ضعیف جامعه حرف رو کاری کردن ک خودش محترمانه بذاره بره ،همون کاری که با آقا کریم خان انجام دادن🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😍😍😍😍😍😍😍😍😍🙏🙏🙏


اویس

-2

2

4 ماه پیش

واقعا حرف حق دیگه دوران خوش پرسپولیس بارفتن اقایحیی به تاریخ میپیونده مگه معجزه ای رخ بده که بعیدمیدونم تااین کفتارها باشن

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت 1 - 0 مس رفسنجان 19:30
پیکان 0 - 1 آلومینیوم 17:00
سپاهان 1 - 1 استقلال خوزستان 18:10
نساجی 1 - 2 پرسپولیس 18:15
ملوان 1 - 1 هوادار 19:30
فولاد 0 - 2 تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 26 21 56
2 استقلال 25 20 54
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال