ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

فتح‌آبادی: پریرا یک ان ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

1 سال پیش

فتح‌آبادی: پریرا یک انگشت وینیسیوس هم باشد مؤثر خواهد بود

ارتش سرخ دات کام :
فتح‌آبادی: پریرا یک انگشت وینیسیوس هم باشد مؤثر خواهد بود
غلام فتح‌آبادی، مهاجم اسبق پرسپولیس که در گلزنی خصوصاً روی ضربات سر هم تخصص بالایی داشت در رابطه با دلایل ضعف پرسپولیس در دو بازی اخیر این تیم توضیح می‌دهد و البته بر خلاف بعضی دیگر از پیشکسوتان ادعای حمایت از یک تیم خاص در فوتبال ایران را رد می‌کند.

*چرا در بازی پرسپولیس مقابل تیم اراکی، با وجود میزبانی نمایش خوبی را از پرسپولیس شاهد نبودیم؟!
بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم هیچ بار فنی نداشت و بیشتر بازی جنگ و دعوا بود. مسأله‌ای که موجب شد تا تیم پرسپولیس به حاشیه برود و نتواند از تمام توان خودش برای پیروزی استفاده کند. به نظرم پرسپولیس اگر می‌خواهد موفق‌تر شده و دوباره روی نوار برد و پیروزی قرار بگیرد باید آرامش به تیم باز گردد که این موضوع هم باید توسط سرمربی به تیم القا شود.

*در خصوص مسأله‌ای که اخیراً باب شده و بحث حمایت از یک تیم خاص در ایران مطرح شده، چه صحبتی دارید؟
من فکر می‌کنم چنین مسأله‌ای درست نیست و بحث حمایت از یک تیم اصلاً وجود ندارد. چه بسا که وقتی تیمی خودش در مقابل یک تیم مدعی با چهار گل به برتری می‌رسد، مشخص است که تیم خوبی است. به نظرم تیمی مانند پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان شود باید خیلی قوی‌تر از چیزی که از این تیم دیدیم ظاهر شود. این حرف علی پروین را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم که به ما می‌گفت شما در هر بازی چهار گل بزنید که اگر یکی، دو گل‌مان هم احتمالاً توسط داور یا کمکش مردود شد باز هم موفق شویم. در حال حاضر هم حتماً پرسپولیس با بازیکنانی که دارد باید نمایش بهتری داشته باشد و حریفان را تحت فشار قرار داده و چندین موقعیت گل خلق کرده تا به پیروزی برسد نه اینکه با خلق کمترین موقعیت منتظر به گل رسیدن و پیروزی باشد.

* در خصوص رقابت بین تیم‌های مدعی برای قهرمانی چه صحبتی دارید؟
من فکر می‌کنم تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و گل‌گهر مدعی هستند اما در این بین باید به این موضوع بپردازم که در بین مدعیان نباید از کنار تراکتور بی‌تفاوت بگذریم. تیمی که با هدایت خمس تیم خیلی خوبی نشان داده و قادر است برای سهمیه گرفتن هم مدعی باشد.

* در رابطه با اعتراض یحیی نسبت به نحوه قضاوت داوران چه صحبتی دارید؟
من معتقدم اشتباه هست و کسی هم نمی‌تواند منکر این قضیه شود اما ما باید بدانیم که اشتباهات داوران با مصاحبه کردن درست نمی‌شود بلکه باید کار کرد و تیم را به بهترین شرایط مهیا کرد.

* اما به هر حال شاید تکرار اشتباهات زیاد می‌تواند مربی را شاکی کند؟
بله این مسأله وجود دارد. چه بسا که روی ترابی خطای پنالتی رخ داد اما وقتی پرسپولیس چند فرصت خلق کند و به گل برسد چنین مسائلی نمی‌تواند مانع پیروز نشدن پرسپولیس شود. به نظرم بازیکنان و حتی تماشاگران در صورت ادامه اعتراض‌ها آسیب خواهند دید و ممکن است کمیته داوران و کمیته انضباطی هم وارد این مسائل شده و به نوعی شاید کار به لشکرکشی بکشد.

* در رابطه با بیرانوند و تأثیر غیبت این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت چه صحبتی دارید؟
بیرانوند دروازه‌بان خیلی خوبی است اما به نظرم زمانی که داور و کمکش یک صحنه را خطای پنالتی اعلام کرده‌اند که دیگر آن صحنه را برنمی‌گردانند. بنابراین شلوغ‌کاری زیاد بی‌فایده است. در مورد گوهری هم باید بگویم او دروازه‌بان خیلی خوبی است و قطعاً می‌تواند به خوبی در غیاب بیرانوند از دروازه پرسپولیس حفاظت کند. پرسپولیس باید صنعت نفت را ببرد و به شرایط خودش سر و سامان بدهد چه بسا که اگر چنین امری رخ ندهد کار برای پرسپولیس در ادامه مشکل‌تر خواهد شد. موضوع حایز اهمیت دیگر در این بین به بازی‌های سخت‌تر پرسپولیس نسبت به سپاهان در بازی‌های آینده‌شان باز می‌گردد.

* در خصوص پریرا و نقش مثبت این مهاجم برزیلی در پرسپولیس چقدر می‌توان روی گلزنی این بازیکن حساب کرد؟
برزیلی‌ها بازیکنان خوبی هستند اما از آنجا که مهاجم برزیلی 31 ساله است امیدوارم این بازیکن بتواند برای پرسپولیس مثمرثمر واقع شود و به نوعی اگر او یک انگشت وینیسیوس بازیکن برزیلی رئال مادرید هم باشد حتماً می‌تواند در پرسپولیس موفق عمل کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153327
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسن غلامی

0

2

1 سال پیش

داوری‌های پرسپولیس واقعا کمرشکن شده ومطمئن بازهم شاهد این نوع داوری‌ها برعلیه پرسپولیس خواهیم بود ولی پرسپولیس نباید با این داوری‌ها تسلیم شود وباید مقتدرانه حریف راشکست دهد تا حرکت داوران راخنثی کند وبتواند علاوه برتیم حریف تیم داوری وفدراسیون وفضای مسموم برعلیه پرسپولیس راشکست دهد پیروزی یک برصفر همشکننده است وهم درشان پرسپولیس زلزله نیست


msa

-2

2

1 سال پیش

دقیقا گفتنی هاراگفتی


قهرمان پرسپولیس

0

2

1 سال پیش

تلاش کنه میشخ


ستار رمضانی

-2

1

1 سال پیش

تیم باید مًثل زمان علی آقای پروین بازی بکند که در بیست دقیقه اول بازی دوگل میزد که نه دیگه از دست داور و نه از وقت کشی حریف خبری بود


فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

1 سال پیش

آرامش درون تیمی ، تنها نسخه برنده تیم پرسپولیس در بازیهای پیش رو .


پرسپولیس

0

4

1 سال پیش

خدایی شما چی تو سر داری ، شمشیر از غلاف کشید بیرون برای یحیی و تیمش ، اولا اینقدر علی پروین علی پروین نکن کسی در هیچ یک از غم و مشکلات پرسپولیس وجود ندارد همین خودش از همه خائن تره ، سکوت یعنی خائن ، بعد جنابعالی فوتبال برتر امروز زا با چه زمانی مقایسه میکنی ، الان همه تیمها فوتبال مافوق تر از لیگ برتر بازی میکنند ، جنابعالی میفرمایی چهار تا پنج گل بزنند تا اشتباه داور به رو نیاید ، شماها چه تو سر دارید اگر هم چیزی تو سر ندارید پس چه مصرف می کنید ،،، الله اکبر، پروین میگفت پنج گل بزنید !!!!!!!! بنده خدا تیمها با انگیزه مضاعف مقابل پرسپولیس بازی میکنند تیم لیگ دویی در مقابل پرسپولیس سر از پا نمی شناسه ..........


عشق پرسپولیس

0

5

1 سال پیش

آقای فتح آبادی با نهایت احترام باید بگم شما همچنان وسط فوتبال ۲۰ سال پیش موندین وگرنه هرگز این حرف علی پروین که آن زمان زده الا به زبان نمی آوردید زمانی که شما فوتبال بازی میکردی گل زنی خیلی راحت تر بود تفاوت تیم های بالای جدول با تیم های پایین جدول زمین تا آسمون بود ولی الا می‌بینید تیم آخر جدول با تیم صدر جدول تفاوت زیادی نداره و چه بسا تیم صدر جدول رو شکست میده یا همون تیم پایین جدولی در همون فصل قهرمان جام حذفی میشه اگه کمی دقت کنید زمان شما بازی های پرگل بسیار زیاد بود ولی الان می‌بینیم در یک هفته در همه ۷ بازی چهار یا پنج گل زده میشه حتی در فوتبال اروپا هم دیگه شما فوتبال پرگل مثل گذشته نمی‌بینید الان تیم ها با تک موقعیت ها بازی رو می برن با تک گل ها برنده میشن پس داور نباید همون تک موقعیتی که با ۹۰ دقیقه تلاش به دست اومده نابود کنه تازه حرف فقط از یک بار و تک موقعیت نیست تو همین بازی قبلی دو پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشدخب طبیعی دوتا موقعیت هم حریف از تیم میگیره وقتی قرار باشه یک تیم هر بازی چهار موقعیت ایجاد کنه دوتا رو حریف میگیره دوتای دیگه هم داور بگیره کاری از یحیی گل محمدی و بازیکنان و هیچ کس دیگه برنمیاد درضمن ندیدن و نگرفتن یک پنالتی که تشخیصش در جریان بازی سخت باشه میشه قبولش کرد و میشه گفت طبیعی ولی چنین پنالتی که روی مهدی ترابی شکل گرفت از فاصله یک کیلومتری هم میشه تشخیص داد حالا اینم در نظر بگیرید داور نزدیک صحنه هست دید کامل داره ولی باز هم خطای پنالتی واضح رو نمیگیره چه توقعی دارید متأسف باید بگم آقای فتح آبادی شما یا از فوتبال روز دنیا عقبی یا از مخالفان نادرست اقا یحیی گل محمدی هستی ولی ما از امپراتور یحیی حمایت می کنیم

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال