ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

فتح‌آبادی: چند فصل است ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 13 اظهار نظر

-

1 سال پیش

فتح‌آبادی: چند فصل است پرسپولیس دو مهاجم مکمل نداشته

ارتش سرخ دات کام :
فتح‌آبادی: چند فصل است پرسپولیس دو مهاجم مکمل نداشته
غلام فتح‌آبادی معتقد است پرسپولیس با قرعه خیلی سختی در جام حذفی مواجه شده است. با وجود این معتقد است پرسپولیس باید برای رسیدن به قهرمانی از سد هر تیمی بگذرد. به بهانه بسیاری از مسائل دیگر از جمله جذب مهاجم برزیلی جدید گپ و گفتی با پیشکسوت اسبق پرسپولیس داشتیم.

*در رابطه با قرعه رویارویی با سپاهان در جام حذفی چه صحبتی دارید؟
ما باید این را در نظر بگیریم که حریف قبلی پرسپولیس در جام حذفی تیمی از دسته یک بوده. جدا از آن پرسپولیس معمولاً در چند دوره حذفی در چند مرحله با تیم‌های دسته یکی مواجه شد که قرعه راحتی بود اما این بار با قرعه سختی مواجه شده است. با وجود این تیمی مانند پرسپولیس که همه هوادارانش توقعی جز قهرمانی از آن در هر دو جام داخلی ندارند باید از سد سپاهان و بقیه تیم‌ها بگذرد و قهرمان شود چه بسا که در چند سال گذشته در جام حذفی قهرمانی کسب نکرده. به همین دلیل باید سپاهان را شکست دهد و به مراحل بعدی برسد.

*تیم برنده آن دیدار چقدر برای قهرمانی در جام حذفی شانس خواهد داشت؟
سپاهان شاید به نوعی حریف اصلی پرسپولیس برای رسیدن به فینال باشد از همین رو تیمی که در بازی آینده دو تیم در جام حذفی پیروز شود قطعاً یکی از تیم‌های فینالیست خواهد بود مگر آنکه در ادامه شاهد شگفتی در جام حذفی یا اتفاقات دیگر شویم که البته در جام حذفی امسال شاهد این نکته به شکلی که معمولاً در سال‌های قبل رخ می‌داد، نبوده‌ایم.

*نقاط قوت تیم سپاهان را چه بازیکنانی می‌دانید؟
سپاهان در کناره‌ها بازیکنان خیلی خوبی مانند نورافکن و رامین رضاییان را دارد که بهترین هستند. جدا از این دو بازیکن در خط حمله هم از بازیکنی مانند شهریار مغانلو سود می‌برد که مهاجم گلزن و خطرناکی است. در مجموع سپاهان به شکل تیمی هم کار گروهی خیلی خوبی دارد از این‌رو شرایط دو تیم در روز مسابقه خیلی تعیین‌کننده خواهد بود.

*منظورتان را دقیق‌تر بیان می‌کنید؟
هنوز تا سوم اسفند و روز بازی دو تیم زمان زیادی باقی مانده است از این‌رو ممکن است تا آن زمان اتفاقات زیادی رخ دهد به همین دلیل مسائلی که تا آن روز رخ خواهد داد در نتیجه و روند بازی دو تیم تأثیر‌گذار و به نوعی تعیین‌کننده خواهد بود.

*پرسپولیس مهاجم برزیلی جدیدی هم جذب کرده که سابقه بازی در لیگی مانند ژاپن را نیز دارد. در این رابطه چه نظری دارید؟
من از این مهاجم شناختی ندارم بنابراین هیچ‌گونه اظهار نظری در خصوص او ندارم چون زمانی که هیچ بازی از این بازیکن ندیده‌ایم نمی‌توانیم هیچ اظهارنظر درستی داشته باشیم اما حقیقت بد در مورد پرسپولیس به این نکته در خصوص حمله‌اش باز می‌گردد که ما در چند سال اخیر دو مهاجم که تکمیل‌کننده و مکمل خوبی برای هم بوده‌اند را نداشته‌ایم به همین دلیل معمولاً هر از چند گاهی دیده‌ایم که یک مهاجم آمده و مهاجم دیگر هم مدت زمان کوتاهی در کنارش حضور داشته اما این موضوع خیلی ادامه نداشته است. نکته‌ای که ثبات را از خط حمله پرسپولیس گرفته و طبعاً در امر گلزنی هم تأثیر گذاشته است. به هر ترتیب امیدوارم با حضور مهاجم جدید یا مهاجمان دیگری که در پرسپولیس هستند شاهد حضور دو بازیکن ثابت در خط حمله باشیم که حضورشان پررنگ باشد.

*در رابطه با حضور عیسی و کارآیی‌اش در پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
عیسی بازیکنی خوب است اما به هر حال او مدت زیادی دور بوده به همین دلیل ممکن است حضورش این بار خیلی برای پرسپولیس مؤثر نباشد با وجود این باید منتظر ماند و دید که عیسی چه عملکردی از خود ارائه خواهد داد.

*در رابطه با عمری و نقش او در خط حمله چه نظر فنی دارید؟
عمری قادر است در پست وینگر هم بازی کند به همین دلیل بهتر است پرسپولیس با دو مهاجم که یکی از آنها کاذب و دیگری مهاجم اصلی باشد در مقابل حریفان بازی کند.

*پرسپولیس در پست دیگری کمبود ندارد؟
پرسپولیس در همه پست‌ها بازیکنان خیلی خوبی دارد و روی نیمکت هم بهترین‌ها را در اختیار دارد به همین دلیل سرمربی پرسپولیس و کادر فنی این تیم هیچ بهانه‌ای برای قهرمان نشدن در دو جام و حتی موفقیت در آسیا ندارند.

*سیامک نعمتی هم با کلی حرف و حدیث در پرسپولیس ماندنی شد!
من فکر می‌کنم سرمربی پرسپولیس اصولاً با بازیکنان بزرگ به مشکل می‌خورد. اگر مهاجم راضی به حضور نیست اجازه بدهید که جدا شود یا اگر می‌خواهد بماند شرایط و بستر را برای ماندنش فراهم کنید و به نظرم این کار نیازی به گروکشی و هزار جور حرف و حدیث و مسائل مختلف ندارد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153184
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ehsan_otn

0

0

1 سال پیش

غلامرضا فتح آبادی که هم در پرسپولیس و هم در استقلال بازی کرده پرسپولیسی هست یا استقلالی؟


ehsan_otn

0

0

1 سال پیش

غلامرضا فتح آبادی که هم در پرسپولیس و هم در استقلال بازی کرده


علیرضا قاسمزاده

-1

1

1 سال پیش

پرسپولیس مربی ندارد وسلام میزاره دقیقه 85تعویض میکنه بتزیکن خسته شده ی سانتر نمیتونه بکنه بعد نعمتی رونیمکته این یعنی ترس مربی


سالار جاده ها

0

1

1 سال پیش

آقای گل‌محمدی مثلا یکی محمد انصاری بخاطر تیم نیاز داشتیم از لیگ چین پیشنهاد میلیاردی داشت نرفت ولی خودت اونو نخواستی الانم تو همون پست بازیکن نداریم


سالار جاده ها

0

2

1 سال پیش

برانکو چجور ازش استفاده می‌کرد که جواب می‌گرفت جون بچه ات سیامک رو نابود نکن حیفه بازیکن خوبی هس زمانی که ما بازیکن کم داشتیم سیامک پیشنهاد خوبی از خارج داشت ولی تیمو تنها نزاشت


سالار جاده ها

0

2

1 سال پیش

باسلام آقای گل‌محمدی من عاشق خودتون هستم ولی تو قرآن با سیامک لج نکن بازیکن خوبی هست بجای بازیکن چند میلیاردی از سیامک استفاده کن تو پست مهاجم به خدا کاراییش بیشتر از خارجی هست


برای پرسپولیس

-1

1

1 سال پیش

آقای کرمانی شما هروقت تیم می بره میری اصلا هیچ حمایتی نمی کنی وقتی تیم تحت فشار هست و می بازه میای کاسه ی داغ‌تر از آش میشی و به یحیی هی انتقاد می کنی. بعد میگیم کیسه کش تو این برنامه هست بقیه میگن نه. وقتی یکی فقط موقع باخت پیام میده معلومه کیسه کشه. وگرنه ما موقع برد هیچ تعریفی از ایشون نشنیدیم


مرادسلمانی

0

2

1 سال پیش

آقای فتح آبادی درودبرشمازمانی که لوکابوددیاباته مصدوم بودلوکاهم مکمل میخواست لوکاهم سرعتی نبودولی چارچوب شناس بودهم گورشفاءمیدادوهم شل راانشاءالله این برزیلی بیادبادیاباته مچ بشی الان عبدی عیسی بازی نگردندخدایی تقصیرندارندوقتی هم واردیی بازی سنگین میشن استرس تمام وجوداینهارامی گیری.زمامیکه تیم جلوهست بایدبیان بدون استرس بازی کنند


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

2

1 سال پیش

فرموده های آقای فتح آبادی کاملا درست میباشد پرسپولیس، خیلی وقته از دوثهاجم کنار هم محروم هست یا کردنش، هر بازیکنی هم که درخط حمله یا هافبک میدرخشد عربها.و تیمهای درجه دوم اروپا، انان را بخدمت میگیرند واین قرادادهای پایین بلای جان پرسپولیس و ایران گردیده است البته دراین مقوله خودمان نیز مقصریم دومیلیون دلار برای یک فصل بازیکنی مثل ل. کا میدهیم، تا هزار ادا واطفار هم دربیاورد ولی با نصف همان رقم طارمی ونورالهی، یا علیپورکه حاضر بودند جانشان را برای تیم بدهند عمرا نمیرفتند ازقدیم گفتند چراغی که به خانه رواست برای مسجد حرام هست فرق حرفه ای گری واماتور بودن همینه جنس اصیل رامفت از دست میدهیم وخیلی گران وبا التماس دنبال مشابه اصل میرویم پرسپولیس باید بازیکنان به درد بخور را با قراردادی چرب نگه داره، بازیکنانی مثل عمری اسدبیگی، یا همان بابایی که دیروز نشان داد اینده خوبی در انتظارش هست را باید درتیم نگه داشت تا هواداران رابه آرزوهایشان که همانا قهرمانی درآسیاست برسانند واین کار با بازیکنان با هوش بالای ایرانی شدنی هست کما اینکه با همان بازیکنان دوبار درسه سال تا آستانه فتح جام اسیا پیش رفتیم پس شدنی هست


سامان کوهدشت

-1

3

1 سال پیش

مرد حسابی الان کیسه سپاهان فولاد گلگهر بیشتر ازما هزینه کردن..این چ لفظیه بکار میبرید ک یحیی نباید دیگ بهونه ای داشته باشه واسه دبل کردن..بالاخره هزارتا اتفاق هست.درسته هوادار انتظار دارن ولی بااین حرفا استرس تیمو بیشتر میکنید.


سید ابراهیم غفاری نیا

-1

1

1 سال پیش

حالا کی میخواد از الکثیر استفاده کنه؟!


حمیدکرمانی

-2

2

1 سال پیش

وقتی سرمربی ترسواست تیم همینه


احمد نوری اسرمی

-1

1

1 سال پیش

دفاع چپ کلن خلاصه اقای پیشکسوت

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

ملوان

جمعه, 24 فروردین
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر ملوان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 3
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 23 لیگ برتر

جمعه, 24 فروردین

مس رفسنجان 2 - 2 پیکان 17:30
سپاهان 0 - 0 نساجی 17:50
آلومینیوم 0 - 1 استقلال 18:00
هوادار 1 - 0 گل گهر 18:00
استقلال خوزستان 2 - 1 صنعت نفت 18:00
شمس آذر 2 - 1 فولاد 18:00
تراکتور 1 - 4 ذوب آهن 18:20
پرسپولیس 1 - 0 ملوان 20:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 23 19 50
2 پرسپولیس 23 17 49
3 تراکتور 23 13 42
4 سپاهان 22 19 39
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 23 7 33
7 شمس آذر 23 4 31
8 ذوب آهن 22 0 30
9 آلومینیوم 23 -6 29
10 مس رفسنجان 23 -4 27
11 هوادار 23 -7 24
12 پیکان 23 -8 24
13 فولاد 23 -18 21
14 استقلال خوزستان 23 -10 19
15 صنعت نفت 23 -18 16
16 نساجی 23 -18 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال