ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

مایلی‌کهن: تاج بابت پن ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 28 اظهار نظر

-

4 هفته پیش

مایلی‌کهن: تاج بابت پنالتی‌های استقلال هم عذرخواهی می‌کند؟

ارتش سرخ دات کام :
مایلی‌کهن: تاج بابت پنالتی‌های استقلال هم عذرخواهی می‌کند؟
سرمربی اسبق تیم ملی و یکی از بزرگان پرسپولیس به ماجرای خداداد عزیزی واکنش نشان داد.
محمد مایلی کهن شرایط تاکتیکی پرسپولیس در دو هفته آغازین رقابت‌های لیگ برتر را نقد می‌کند و معتقد است این تیم در قیاس با فصل قبل ضعیف‌تر نشان می‌دهد. پیرامون وضعیت قرمزپوشان و البته اتفاقات حاشیه‌ای فوتبال و ورزش ایران با حاجی مایلی همکلام شدیم.

*ابتدا از پرسپولیس شروع کنیم. شما قبل از بازی با تراکتور گفته بودید نمایش این تیم در هفته اول نگرانتان کرد. هفته دوم را چطور دیدید؟
به نظرم پرسپولیس در قیاس با فصل قبل ضعیف‌تر شده است. این تیم در خط هافبک واقعاً ضعیف‌ عمل می‌کند و حقیقتی غیر قابل کتمان است. پرسپولیس در این دو هفته خوب نبود و انتظار بیشتری از این تیم می‌رود. امیدوارم در هفته‌های آینده نمایشی را ببینیم که باعث جلب رضایت کارشناسان و هواداران این تیم شود.

*علاوه بر خوان کارلوس گاریدو، از دروازه‌بان پرسپولیس هم انتقاد می‌شود. برخی کارشناسان و هواداران می‌گویند اگر گلر پرسپولیس واقعاً در همین حد باشد، این تیم قطعاً در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا به مشکل برمی‌خورد.
به نظرم دروازه‌بان پرسپولیس هنوز به طور جدی مورد آزمایش قرار نگرفته است. حالا بحث گل‌هایی که خورد به کنار ولی در بازی مقابل تراکتور بد نبود. پیرامون سرمربی پرسپولیس نیز امیدوارم ایشان بتواند در هفته‌های آینده شرایط را عوض کرده و نتایج بهتری کسب کند. فعلاً که ۴ امتیاز از دست داده‌ایم. واقعا برای من عجیب است چرا وقتی در کشور خودمان افرادی را داریم که می‌توانند به پرسپولیس و فوتبال ایران کمک کنند، خارجی‌ها را می‌آوریم و استغفرالله آنها را تا مرتبه نزدیک به خداوند بالا می‌بریم؟ واقعا این مربی تا قبل از اینکه به فوتبال ایران بیاید، کجا بود و چه کارنامه‌ای داشته است؟ آیا اصلاً کارشناسان ایرانی او را می‌شناختند؟ بازیکن مراکشی پرسپولیس هم گل خیلی خوبی زد ولی قبل از آن گل عملاً در میدان محو بود

*شما گفتید که امیدوارید پرسپولیس نتیجه بگیرد اما اگر نتیجه نگرفت و تیم با این مربی اسپانیایی به بن‌بست رسید آنگاه تکلیف چه می‌شود؟ حتی در صورت اخراج گاریدو، بازهم پرسپولیس لطمه خورده است چون این مربی پولش را می‌گیرد و می‌رود.
این دقیقاً همان مساله‌ای است که اگر خدای نکرده اتفاق بیفتد آنهایی که آقای گاریدو را به ایران آوردند و سرمربی پرطرفدارترین تیم ایران کرده‌اند، باید پیرامون آن به هواداران و رسانه‌ها جواب پس بدهند. امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد ولی اگر قضیه اینطوری شود داستان دقیقاً به همان شکلی خواهد بود که به شما گفتم. دقیقاً مانند بازیکنان خارجی که به فوتبال ایران می‌آیند، بازی نمی‌کنند، کیفیت لازم را هم ندارند اما پولشان را می‌گیرند و می‌روند.

*از قرار معلوم حرف‌های مهدی تاج در مورد عذرخواهی از استقلال بابت گل هفته آخر پرسپولیس نیز با انتقاد شما مواجه شده است.
واقعا نمی‌فهمم حرفی که مهدی تاج در مورد عذرخواهی از استقلال بر زبان آورد یعنی چه؟ منظور من اصلاً هواداران استقلال نیستند و برای طرفداران همه تیم‌ها احترام قائل هستم ولی حرفی که می‌زنم از بعد مدیریتی است. ایشان رییس فدراسیون فوتبال هستند و تمام کمیته‌ها زیر نظر او فعالیت می‌کنند. در کجای دنیا دیده‌اید که رییس یک فدراسیون بابت اتفاقات داوری از یک تیم عذرخواهی کند؟ مگر کمیته داوران زیر نظر رییس فدراسیون نیست؟ اگر اشتباهی هم صورت گرفته آقای تاج باید مسئول کمیته را بخواهد و از او سوال و جواب کند. حتی اگر ثابت شد که واقعاً اشتباهی صورت گرفته است، باید به داور خطاکار دیگر قضاوت داده نشود نه اینکه چنین مطلبی در فضای رسانه‌ای مطرح شود. الان گروهی از کارشناسان می‌گویند پنالتی‌های استقلال مقابل ملوان درست نبوده است. آیا آقای تاج بابت این گل‌های استقلال هم باید عذرخواهی کند؟

*می‌خواهیم برسیم به ماجرای خداداد عزیزی و حرف‌هایی که در یک برنامه اینترنتی بر زبان آورد. صحبت‌های او به شدت باعث ناراحتی گروهی از هواداران و پیشکسوتان استقلال شد.
قبل از هر چیز باید بگویم که نباید هر حرفی را در رسانه مطرح کرد و این صحبتی که الان با شما می‌کنم اصلاً به معنای آن نیست که بگویم همه حرف‌های خداداد عزیزی درست و مورد تایید است. او هم مانند هر انسان دیگری اشتباه می‌کند و اتفاقاً معتقدم یکسری از حرفها را نباید بزند. حداقل اینکه نباید اینطوری مطرح کند که خدای نکرده شائبه برانگیز شود اما به عنوان کسی که مربی خداداد عزیزی بوده‌ام، معتقدم بسیاری از حرف‌هایش را بدون غرض می‌زند. همه می‌دانیم خداداد آقای خاص فوتبال ایران است. دوباره تاکید می‌کنم این صحبت من به معنای تایید تمام گفته‌های خداداد نیست ولی می‌گویم از بیان این صحبت‌ها غرضی ندارد.

*برخی کارشناسان معتقدند اگر خداداد در کادر فنی تیم ملی می‌ماند و به جام ملت‌های آسیا می‌رفت، قطعاً چنین مواضعی را نمی‌گرفت. حداقل اینکه احتمال بیان چنین حرف‌هایی توسط او پیرامون سرمربی تیم ملی خیلی بعید بود.
خداداد بازیکن بسیار بزرگی بوده و بارها گفته که احتیاجی به کار در فوتبال ایران ندارد بنابراین اگر حرفی می‌زند برای خودنمایی نیست چون اساساً نیازمند چنین کاری نیست ولی پیرامون بحث تیم ملی که شما مطرح کردید باید بگویم شاید واقعاً در اردوی تیم ملی خداداد را اذیت کرده‌اند؟ باید حرمت خداداد را حفظ می‌کردند. همه مربیان تیم ملی برایم محترم هستند ولی یا خداداد عزیزی را نباید به کادر فنی این تیم اضافه می‌کردند یا اگر چنین کاری کردند، او حتماً باید دستیار اول می‌شد. به طور کلی در مورد ماجرای خداداد باید بگویم که فوتبال ایران مسائل مهم‌تری دارد که باید به آنها پرداخته شود

*لیگ نخبگان آسیا به زودی آغاز می‌شود ولی ورزشگاه آزادی هنوز آماده نیست و این اتفاق بسیار تلخی برای فوتبال ما به حساب می‌آید.
من بارها گفته‌ام فوتبال برای این مملکت نه نان است و نه آب اما حکم نمایشگاه را دارد و هر کاری در آن بکنید، به چشم می‌آید. امیدوارم این مشکلات ساختاری فقط در فوتبال باشد و در بخش‌های دیگر جامعه چنین نارسایی‌ها را شاهد نباشیم. هرچند که مشکلات وجود دارند و امیدوارم مسوولان دست به دست هم بدهند تا شرایط زندگی مردم روز به روز بهتر شود.

*سوال آخر ما غیر فوتبالی است. همه می‌دانند شما چقدر به کشتی علاقه دارید بنابراین می‌خواهیم از شما بپرسیم چرا محسن کاوه سرمربی موفق تیم ملی کشتی آزاد بلافاصله پس از پایان المپیک از سمت خود کناره‌گیری کرد؟
بدیهی است که قبل از هر دوره رقابت‌های المپیک انتظار از کشتی به ویژه کشتی آزاد خیلی بالاست و همه دوست دارند این تیم عملکرد مطلوبی داشته باشد. حالا حتماً اتفاقاتی پیش آمده که آقای کاوه چنین تصمیمی گرفته و چنین حرفهایی زده است ولی اینکه می‌گویند علیرضا دبیر منتظر بود تا کاوه برود تا بلافاصله پژمان درستکار را سرمربی کند، منطقی نیست چون اگر رییس فدراسیون تمایل داشت، می‌توانست این کار را خیلی زودتر انجام بدهد. اصلاً مگر محسن کاوه را خود دبیر سرمربی نکرد؟ اگر تمایل نداشت که به او قبل از المپیک حکم نمی‌داد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/161317
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
رمضان روا

0

0

4 هفته پیش

سلام حاجی خوبی خیلی وقته از زبان شما هیچ حرفی نشنیدیم ما بچهای دوران طلایی خودتون وشاهین های قدیم که بخاطر عشقی که به نام برزگ پرسپولیس بازی میکردید واقعآ کسای رو دوران سرمربگی خودتون به این فوتبال معرفی کردید که الان یا زمانی برای خودشون وما هوادرای تیم محبوبمون یه استوره بودند یکی شد قزال تیز پا یکی شد موشک هامبورک ویکی شد جادوگرفوتبال که ازمیانه زمین همه رودریبل میکرد ومیزد توی گل ویکی هم میشه اقای گل جهان وفقط بعضیهاشون بخاطر رک حرف زدنتان میشند منتقدشما براستی نسل شما ها هرگز دیگه نخواهند امد اگه یه سری از ادمهای ازخود راضی که اصلآ باورکنید پاش به توپ نخورده میاند تو رسانها از شما انتقاد میکنن حیف شما ونسل شماها اگه درهمون زمان رییس فدارسیون وقت جگر داشت وپشت تون خالی نمیکرد الان ازمکتب شما شاید مربیان بسیار زبده به جامعه مون میدرخشیدند ونیازی به امثال گاریدو و ویچهای بی خاصیت توی مملکت مان یکه تازی نمیکردند افسوس وهزاران بارافسوس که رییس فدراسیون یه ملت بیاید بخاطر یه پنالتی متلآ ناحق گرفته شده ازیه باشگاهی توی رسانه عذرخواهی کند ای تف وشرمت باد عوضی کجای اقایان عبده دهداری ها که بادست خودمان نسل شماهارو منقرض کردیم ای لعنت خدا به شما ووی ار تون خجالت بکشید ادمهای طلایی چون پروین ها ومایلی کهن ها وعابدزاده ها دایی ها وووو


فرزاد تاراز

0

0

4 هفته پیش

به این آقای تاج نمیخوره اینقدرباشرف باسه که بابت دوتاپنالتی سفارشی معدرت بخواد اخه پیشینیه رانت ورشوه این آدم اجازه خوب فکرکردن رابه کسی ننیده


حسن .جهان بخش

0

2

4 هفته پیش

این رو باهات موافقم اقایع احمدی .اقایع مایلی کهن خیلی مواقع .انتقادات کورکورانه می‌کنه .مثلاً میگه مربی خارجی بده.بازیکن خارجی بده .پس خارجی بده کیوروبیاریم.مگه همین بازیکنان داخلی نیستن .که طرف تو بازی دوتا دریبل کرده .میگه من بهترین بازیکن ایرانم وقیمتم 60میلیارد.خوب به این قیمت میشه بهترین بازیکن خارجی جذب کرد.همین لیموچی مگه پارسال چنتا گل زد.حالا امسال تو سپاهان نگاه کنید .بینم .چکار می‌کنه.کم مونده بود که بگه من بجز بارسلون دیگه هیچ باشگاهی بازی نمیکنم.همین آقایی پور یه دریبل بلد نیست .پارسال چنتا گل شانسی زد امسال خودشو با60میلیاردتومان قالب کرد سپاهان .مورایس هم دید ازاینا آبی گرم نمیشه .دوباره مهاجم .جذب کرد.خوب اگه اینا مسی رونالدو بودن .پس چرا دوباره رفتن دنبال مهاجم.خدا به پرسپولیس رحم کرد که تیمی مثله سپاهان وجود داره واین بنجلا رو جمع می‌کنه .تا پرسپولیس و استقلال بدبخت نکنن.سپاهان پارسال چکار کرد بااین هزینه .امسال هم اگر هم کاری کنه .به لطف خارجیهای تیم.مگرنه این بازیکنا .هیچ ثباتی ندارن.تو تیمهای متوسط چهارتا گل میزنن.وقتی تو تیمهای بزرگ میان .دیگه خبری از اینهمه .موقعیت وفرصت .نیست .دوباره تو عرض یه سال ازیه بازیکن متوسط هم ضعیفتر میشن.اینجوربازیکنان رو میگن مهاجمان شانسکی


جعفر باقری

0

3

4 هفته پیش

تا وقتی فوتبال ایران با ریاست تاج اداره شود پیش رفت که هیچ به سمت سقوط با شتاب بیشتری حرکت خواهد کرد تا قبل که اگر حمایت و طرفداری از بعضی تیمهای خاص میشد پنهانی بود ولی الان با وی ای آر و مهندسی کردن داوری های به ظاهر بهترین داوران که به گفته ی میثاقی اسمشان را تریلی نمی‌کشد ولی در واقع دوچرخه هم برایشان زیاد است با وجود وار دو پنالتی میگیرند و در شهرستان دیگری هم دو گل خطا و آفساید سر تیم دیگری را میبرند و قربانیش میکنند این خود نشانه ی پیشرف بی شرفی تاج و دار و دسته اش است تا امسال دیگه علنأ به کمک تیم کاج 🌲و🚜وشله زرد بیایند و طبق میل و سلیقه خودشان لیگ را مهندسی کنند فقط خدا به داد تیم ما وبقیه تیم ها برسه وفرجی بشه تا شر این بی شرف ها کم بشه که اگر نشود باید فاتحه فوتبال روح جوانمردی را خواند😥😥❤️❤️❤️❤️❤️❤️


حسن .جهان بخش

0

2

4 هفته پیش

چرا شخصی .مثل .دادکان.همین مایلی کهن.یا میرشادماجدی.یاحسن روشن.یاپیوس .هیچ فرقی هم نداره که پرسپولیسیه .یا استقلالی .هرفوتبالی رو بیارن .ازاین کارش درستره


حسن .جهان بخش

0

2

4 هفته پیش

خاک برسرت تاج بی عرضه.شما رییس فدراسیون یه کشور هستید.اصلا خیلی بی معنیه که .بین اینهمه تیم.شما بخواهید از هواداران یه تیم خاص عذرخواهی کنید.اگه بنا به عذرخواهی باشه.باید بخاطره بی کفایتی شخصی مثله شما ازهمه تیمها عذرخواهی میکردین.اقای تاج مگه یادت رفته .پارسال تیم کیسه .توپی که اصلا به پای طرف هیچ برخوردی نکرده بود .داوراومدبه اشتباه برا کیسه کرنرگرفت همون توپ رفت توگل .بازی با فولاد همش دو دقیقه مونده بود به اتمام بازی.پارسال بازی با ملوان به ناحق برا کیسه پنالتی گرفتن.وکله کارشناسان گفتن داور اشتباه کرده اصلا پنالتی نبوده .چرا عذرخواهی نکردین.توباید راجب آماده نبودن حتی یه ورزشگاه درست و حسابی تو تهران بیای از هواداران این دونیم عذرخواهی کنی .تیم پایتخت باشی با این همه قدمت وهوادارباید برن التماس این اون بکنن.توروخدا زمین بدین تا ما بازی کنیم.بی عرضه ترین .رییس .تاریخ.فدراسیون ایران.اینهمه آدم .کاربلد وبا عرضه .بیرون نشستن.نمیدونم .چرا باز میرن دنبال این آدم با این .پرونده سیاهش .دوباره برمیدارن .میارن.


شاپور روزبه

0

2

4 هفته پیش

لعنت بر تاج بی عرضه


پرسپولیس

0

2

4 هفته پیش

تاج کثیف باید بدونه که ما هرروز بازی های خارج نگاه میکنم این چه وی ای آر هست که نمی تواند صحنه را نشون بیننده بده


یداله قنواتی

0

1

4 هفته پیش

هرکس تا الان تاج تهدید کرده این اقا ترسیده که گند کاری که کرده افشا نشده بخاطر همین هم میاد از کیسه کشا عذر خواهی میکنه درویش باید تو کارش شرور باشه که همه ازش حساب ببرن


عبدالرحمن لشکری

0

1

4 هفته پیش

ای کاش کمی هم از مدیریت ضعیف درویش میگفتید


عبدالرحمن لشکری

0

1

4 هفته پیش

فوتبال ایران واقعا وضع افتضاحی در بُعد مدیریت داره ؛ تاج اصلا مدیریت بلد نیست فقط اومده برای دزدی و اختلاس میلیاردی و میلیون دلاری کلان، ضعیفترین ویترین مدیریتش هم اخراج اسکوچیچ و آوردن کیروش در جام جهانی قطر بود


فیروز احمدی

0

2

4 هفته پیش

جناب مایلی من پرسپولیسی اصیلم وهر پرسپولیسی بخاطر نام بزرگ پرسپولیس مورد احترام ما پرسپولیسیها هست پس احترامتان بجا فقط بخاطر پرسپولیسی بودنت ولی شما بعد سالهای زیاد هواداری فردی تند رو وخودخواه هستی وهمیشه حرفهات از نا امیدی و انتقاد ناحق از پرسپولیس و عوامل پیراونش سر چشمه می گیرد الان من تحمال اینکه کل بیانات شمارا بخوانم عاجز شدم چون داری با زبان به طاهر دلسوزانه ته دل من هوادار را به ناحق ازتیم وسرمربی وهمه اعضای تیم خالی مکنی وهمه انتقاداتت خودخواهانه هست فقط یک مثال جناب مایلی آیا شما می توانید روشهای تمرینی در حد حرفه ای و با فشار بالا را بعنوان مربی پرسپولیس اجرا بکنی نه بخدا در حد گاریدو مربی گری بلد نیستی ولی مدام هی می گویید مربی چرا خارجی بازیکن چرا خارجی چرا چون شما کنایه ات اینه که خودتو چرا سرمربی نکردن خلاصه دست از خودخواهی بردار و کم بجای کمک به تیم به پرسپولیس ضربه بزن الان بعنوان مثال خجالت نمی کشی پرسپولیس را تا حدی تحقیر کردی از اخراج سرمربی کاربلد تیم حرف می زنی ، ما هواداران ارتش سرخ خودمان داناتر از مایلی کهن وامثال ایشان هستیم که مارا نسبت به تیم وعواملش دلسرد بکنی ودست از حمایت تیم بکشیم ما دانا وعاقل وبا عقلانیت تمام از تیم وعواملش حمایت مکنیم انشاالله تا قهرمانی در ایران و لیگ نخبگان


حسین حبیبی

0

1

4 هفته پیش

انشااااالله


سعید براهویی

0

2

4 هفته پیش

چه پنالتی ناحقی برا کیسه گرفتن خدا لعنتتون کنه


نظری

0

7

4 هفته پیش

والله تاج روش نمیشه وگرنه میگه کارشناسان دروغ میگن دوتا پنالتی استقلال درست بودن


حاج ولی جانباز

-1

7

4 هفته پیش

لعنت و نفرین خدا بر مهدی تاج، این نامرد غارتگر بیت المال. ان شاءالله از تخت بیماری بلند نشود.


حجت

-1

10

4 هفته پیش

اگر هم گاریدو نتیجه هم نگیره باید مثل حضور اول برانکو در پرسپولیس حمایت شود که از ته جدول تیم را بالا اورد باید بهش زمان داد


طوفان

-1

3

4 هفته پیش

درود به شرفت مرد بامرام حرف حق است ولی خدا با توست مرحبا زنده باشی


جوادشیخی

-1

2

4 هفته پیش

زنده باداقای مایلی کهن عزیز ماهواداران پرسپولیس کبیر شخصی به نام تاج نمیشناسیم چون ایشان لایق پست ریاست فوتبال نیستن کسی که بلدنیست حرف بزند وازتیم کیسه عذرخواهی کند ادم پست ورشوه خواراست ونان حلال نخورده


رضا آغو

0

4

4 هفته پیش

تاج شخصی است که نامش با فساد عجین شده است تمام کثافت کاری و دغل بازی های‌ این خائن و اطرافیانش در تاریخ فوتبال ایران و آسیا ماندگار خاهد شد...کجای دنیا با var تقلبی برای یک تیم دو پنالتی ناحق میگیرند؟ کجای دنیا سرمربی یک تیم بدون مجوز روی نیمکت می نشیند؟ کجای دنیا رییس کمیته داوران برای گلزنی تیمی شادی کنان مثل میمون به هوا می پرد؟ تمام این اتفاقات تلخ در دوران ریاست این فاسد اتفاق افتاده و جالبتر اینکه همه این سناریوها هم به نفع یک تیم خاص اتفاق می افتد.


حمیدکرمانی

0

2

4 هفته پیش

تاج خرکیه


علی کیانپور

0

3

4 هفته پیش

نام ایرانی الاستقلال کیسه است !!! حیف است که درخت کاج را هم با این کیسه چرکوی ساواک قبل از عمل و کیسه خبرگان بعد از عمل هم مقایسه کنید !!!


علی کیانپور

0

3

4 هفته پیش

تاج میخواستند هوچیگریهای این جماعت کمپ منقلی کیسه را کاهش دهند اما نشد !!! چون این کیسه حکومتی خودش از تمام تیم‌های لیگ برتر از داوران و وی ای آر سفارشی بیشترین سود را تا کنون برده اند !!!‌


علیمرادی

-1

2

4 هفته پیش

❤❤👍👍


سید محمد سجادی مهر

0

2

4 هفته پیش

❤🌹❤🌹❤🌹❤درود بر تو


محمدرضایی

0

2

4 هفته پیش

دمت گرم


علی

0

1

4 هفته پیش

آقای تاج حالا شرف داشته باش و از ملوان بابت پنالتی های استقلال عذرخواهی کن


msa

0

8

4 هفته پیش

درودبرمحمداقای مایلی کهن ماهواداران پرسپولیس کبیر کاج رابرسمیت نمیشناسیم

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 6 لیگ برتر

چهارشنبه, 04 مهر

استقلال - پرسپولیس 19:00

پنج‌شنبه, 05 مهر

شمس آذر - نساجی 18:30

جمعه, 06 مهر

گل گهر - هوادار 18:15
چادرملو - مس رفسنجان 18:30
سپاهان - تراکتور 18:30
ملوان - استقلال خوزستان 18:30
آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد 18:30

شنبه, 07 مهر

فولاد - ذوب آهن 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال