ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

مایلی‌کهن: لوکادیا رفت ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 15 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

مایلی‌کهن: لوکادیا رفت پرسپولیس جان گرفت

ارتش سرخ دات کام :
مایلی‌کهن: لوکادیا رفت پرسپولیس جان گرفت
محمد مایلی‌کهن گفت: محرم نویدکیا ادبیات جدیدی را وارد فضای حاکم بر فوتبال کشور کرد. چقدر متین و مودب بود و بعد از باخت هم کردن کسی نمی‌انداخت و داور را متهم نمی‌کرد.
چند روز قبل سرانجام تکلیف تیم ملی امید مشخص شد و فدراسیون فوتبال رضا عنایتی را به عنوان سرمربی جدید این تیم در راه المپیک پاریس معرفی کرد. پس از انتخاب عنایتی، محمد مایلی‌کهن، سرمربی سابق تیم‌های ملی بزرگسالان و امید اعلام کرد که قرار بود هدایت امیدها به محرم نویدکیا برسد ولی در آخرین لحظه ماجرا تغییر کرده و عنایتی انتخاب شده است.
به بهانه انتخاب سرمربی جدید امیدها و عدم حضور نویدکیا به سراغ محمد مایلی‌کهن رفتیم و با او درباره شرایط این روزهای فوتبال ایران، قهرمانی پرسپولیس و ماجرای انتخاب نشدن نویدکیا به گفتگو پرداختیم.

پرسپولیس امسال قهرمان لیگ برتر شد. عملکرد این تیم در این فصل را چطور دیدیدی
پرسپولیس شرایط خوبی در این فصل داشت و به نظرم وقتی لوکادیا از این تیم رفت و یک سری جوان مثل عمری و ... آمدند وضعیت تیم بهتر شد. ما می‌گفتیم لوکادیا آماده نیست ولی دوستان گفتند ۶ تا گل زده. خب سه تا که پنالتی بود! از آن طرف اصلا ۱۰۰ کیلو وزن داشت. وقتی لوکادیا رفت تیم جان گرفت. بنده خدا عبدی را هم بازی نمی‌دادند و این اواخر بازی کرد و بعد هم عیسی آل‌کثیر رسید. در مجموع آقا یحیی هم خیلی زحمت کشید. سال سختی بود. مجموعه باشگاه پرسپولیس، آقای درویش مدرعامل تیم، آقا یحیی و همکارانش زحمت کشیدند. منتهی من یک دلخوری و ناراحتی هم از آن‌ها دارم.

چرا؟
نمی‌دانم چرا ما غریبه‌پرست هستیم. در کادر آقای گل‌محمدی دستیاران خارجی حضور داشتند. ما این همه دانشکده تربیت بدنی و ورزش داریم و کلی کمک مربی و بدنساز داریم. درست است حمید مطهری در نساجی نتیجه نگرفت ولی فکر می‌کنم همکار بدی نبودند. خب این‌ها آدم را دلگیر می‌کند. من به شدت نسبت به ایران و ایرانی تعصب دارم.

بعد از قهرمانی پرسپولیس تیم‌های رقیب از اشتباهات داوری و کمک به این تیم گفتند. چقدر این صحبت‌ها و مسائل را قبول دارید؟ ایا اراده‌ای برای قهرمانی تیمی وجود دارد؟ یا مثلا اینکه قهرمانی را تبریک نگفتند. درحالی که مثلا در اروپا رئال و بارسلونا با آن همه دشمنی قهرمانی هم را تبریک می‌گویند!
من خودم نزدیک ۱۰ دربی بازی کردم و کاپیتان بودم. البته بهتر است بگویم شهرآورد چون با اصطلاح خارجی موافق نیستم. اینکه می‌گویند حمایت داور یا سفت بازی نکنید، خدا وکیلی هیچوقت نبوده. ضمن اینکه من یک مثال عینی می‌زنم. مگر سال گذشته استقلال با فرهاد مجیدی که خیلی دوستش دارم بدون باخت قهرمان نشد؟ من شاید بیشتر از پرسپولیسی‌ها به استقلالی‌ها احترام می‌گذارم و وظیفه‌ام است. ممکن است شوخی کنم ولی نهایت احترام را می‌گذاریم. من حتی بعد از برد پرسپولیس مصاحبه کردم که بچه‌های پرسپولیس دلخور شدند ولی زبان من همیشه تلخ بوده. من عنوان کردم که تیم استقلال در مجموع ۹۰ دقیقه بهتر بازی کرد ولی زیبایی فوتبال به این است که ممکن است تیمی خیلی قوی‌تر باشد و ۱۰ توپ به تیرک بزند ولی حریف با یک فرصت گل بزند و بازی را ببرد. زیبایی فوتبال همین است که این همه طرفدار دارد و در کرونا هم همه چیز تعطیل شد ولی فوتبال نه. این کارها لوث کردن قضیه است. واقعیت این است که پرسپولیس قهرمان شد.

شما اخیر هم در مصاحبه‌ای عنوان کردید با محرم نویدکیا صحبت شد ولی در نهایت رضا عنایتی را انتخاب کردند. می‌توانید بگویید ماجرا از چه قرار بود؟
یک مورد خدمتتان عرض کنم. اول صحبت محمد ربیعی بود. به نظرم مربی فوق‌العاده خوبی است و همکاران خوبی هم دارد که یکی از آن‌ها ابراهیم صادقی است که کاپیتان من بوده و بادانش است و از نظر اخلاقی هم نمونه. تیم مس هم فوق‌العاده خوب بود و دومین خط دفاعی را داشتند و پنجم شدند. ایشان هم شایسته بود. آقای مجتبی حسینی هم گزینه بودند. ایشان هم شایسته است ولی اگر بخواهیم نسبت بگیریم از نظر عملکردی این دو نفر با محرم نویدکیا قابل قیاس نیستند. او فصل اول تیم را نایب قهرمان کرد. در کنارش ادبیات جدیدی را وارد فضای حاکم بر فوتبال کشور کرد. چقدر متین و مودب بود و بعد از باخت هم کردن کسی نمی‌انداخت و داور و ... را متهم نمی‌کرد. همه چیز را گردن می‌گرفت و بعد باخت به حریف تبریک می‌گفت. سال بعد که سوم شدند چند امتیاز آورد؟

سال اول ۶۵ امتیاز و سال دوم ۵۶.

امسال سپاهان با مورایس که من می‌گویم مربی خوبی است همین امتیاز را آورد و تفاضلش فقط بهتر بود. شما می‌دانید تیم آقا محرم سال اول چقدر هزینه کرد؟

نه، چقدر بود؟
سال اول ۸۰ میلیارد بود. سال دوم را شک دارم و بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیارد بود. امسال ۴۷۵ میلیارد تومان هزینه کردند! با همه این حرف‌ها من اعتقاد دارم ساکت یک مدیر قوی و توانا است. امسال هم سپاهان با مورایس همان ۶۵ امتیاز را آورد. شما به عنوان یک ایرانی دلت نمی‌شکند؟ محرم بین این گزینه‌ها قابل قیاس نبود. دو فصل تیمش دوم و سوم شده. از آن طرف مجتبی حسینی که عنوان شد تیمش جوان است و من اعتقاد دارم همین بود ولی صرف اینکه مربی تیمش جوان بوده که معیار نیست. پیکان در این دو سال خطر سقوط داشته است. تازه امسال خیلی جوان هم نبود و میانگین سنی‌اش حدود ۲۶ و ۲۷ بود. اگر حسینی تیمش در نیمه اولجدول قرار می‌گرفت می‌شد بگوییم موفق بوده ولی با این وضعیت خیر.

در خصوص انتخاب محرم نویدکیا با شما هم صحبت شد؟
بله. اقای ساکت لطف کرد به من زنگ زد و عنوان کرد محرم به شما احترام می‌گذارد و دوستتان دارد. چون در تیم امید با من حضور داشت. ساکت از من خواست با محرم صحبت کنم سرمربی تیم امید شود. من هم خوشحال شدم و گفتم اجازه دهید با او صحبت کنم. محرم هم درگیر بیماری برادر همسرش بود و بعد که صحبت کردیم و به او گفتم هیچکس از شما برای تیم امید شایسته‌تر نیست. من قسم جلاله خوردم. به جان همسر و مادر مرحومم و فرزندانم قسم خوردم که دیگر در هیچ پستی از مربیگری تا مدیریت فنی به فوتبال برنگردم. من اگر در فوتبال هر کاری بخواهم انجام دهم در آن دنیاست. من هیچ نظری ندارم و فقط کشورم را دوست دارم. نمی‌گویم اگر محرم می‌آمد تیم قطعا به المپیک می‌رفت. شما گواردیولا را بیاورید و به او بیشترین پول را بدهید ولی بگویید او بنویسد تیم امید را به المپیک می‌برد. چنین کاری انجام می‌دهد؟

نه قبول نمی‌کند.
اصلا جذابیت فوتبال به همین است. همینطوری جزو سه تا صنعتی است که ضرر در آن نیست و فقط سود دارد. من نمی‌گویم با محرم حتما به المپیک می‌رویم. ممکن است یکی دیگر بیاید تیم را ببرد و محرم نتواند ولی بحث شایسته‌سالاری است. این جوان شایسته است.

در مورد انتخاب رضا عنایتی نظرتان چیست؟
شکی نیست که آقای عنایتی یکی از گلزنان برتر لیگ ما بوده. زمان بازی یک بازیکن قابل بود. در عرصه مربیگری او در سیاه‌جامگان موفق نبود و افتاد. در قشقایی هم بود. پارسال هم هوادار با سلام و صلوات در لیگ ماند. امسال هم ۴-۵ بازی نفت مسجدسلیمان بود. ایشان در نفت ۵۰۰ میلیون پیش پرداخت گرفت! کلا برای حدود دو ماه کار این مبلغ را گرفته است. آخر هم دید تیم سقوطش قطعی است رها کرد. همه گناه‌ها گردن آقای اشکش افتاد. با کدام جوان کار کرده؟ یک سری بازیکن هم با خودش به آنجا برد. باید رقم آن‌ها را هم درآورد. الآن مد شده بازیکن یک میلیارد می‌بندد و ۶۰۰ تا را باید به ایجنت و دلال و ... بدهد. من با رضا عنایتی در صبای قم کار کردم. فوتبالیست قابلی هم بود که البته شیطنت هم داشت که جلوی او را گرفتم و گفتم شما شاید داخل زمین بزرگ‌تر تیم باشی ولی بیرون زمین بزرگ‌تر بالای سر شماست و شما حق نداری امر و نهی کنی. به چه دلیل اسم ایشان ناگهان از قوطی درآمده؟

چه شد که لحظه آخر ماجرا تغییر کرد؟
من از آقای نویدکیا خواهش کردم و گفتم فقط آره و نه بگو. آقای ساکت زنگ زد و محرم قبول کرد. من هم خوشحال شدم یک جوان مودب و کاربلد تیم امید را می‌گیرد. ناگهان فردای ماجرا آقای نبی زنگ می‌زند. من نمی‌دانم این‌ها چه از جان فوتبال می‌خواهند. منِ مایلی‌کهن اگر جایی سمت بگیرم کلی انگ می‌زنند. مگر من تحصیلات عالیه ندارم و کاپیتان پرسپولیس نبوده‌ام؟ من قبل از انقلاب به پرسپولیس رفتم و گفتند من اطلاعاتی و سپاهی هستم. در صورتی که احکام من مشخص است. حکم استخدام من موجود است. نبی در پرسپولیس و تیم ملی و ... بوده است. چند سال است جاهای مختلف از هیئت مدیره تا جانشین و نایب رئیس و قائم مقام و ... در پرسپولیس و فدراسیون بوده.

زمان کی‌روش سرپرست تیم ملی هم بودند
اینجا چیزی گفتی که من بیشتر ناراحت شدم. کجا سرپرست بود؟ ایشان تدارکات کی‌روش بود. البته تدارکاتچی‌ها افراد شریف و زحمتکشی هستند که به آن‌ها بر نخورد. ایشان از نوع مدرنش بود که دست به سیاه و سفید نمی‌زد. فقط دست به سینه مقابل کی‌روش بزرگ بود. بنده‌های خدا پولی هم نگرفتند. فقط بیست هزار دلار ناقابل گرفتند که با دلار الآن یک میلیارد می‌شود. بعد هم ول نمی‌کنند. تا اسم امثال مایلی‌کهن و امثالش می‌آید انگار ما هیچ تحصیلاتی نداریم و جایگاه آن‌ها بوده است. بقیه‌شان هم همین است.

داشتید ماجرای تلفن را تعریف می‌کردید
ایشان به محرم نویدکیا زنگ زد. به او گفت ما اینجا پول و زمین مناسب نداریم و با همه این حرف‌ها قبول می‌کنی؟ با توجه به صحبت‌های من محرم باز هم قبول کرد. بعد ناگهان اسم رضا عنایتی درآمد. من و شما از اول سر کار بودیم. عنوان می‌شود سرمربی تیم ملی امید باید با بزرگسالان هماهنگ باشد. من هم گفتم سرمربی تیم ملی هنر کند تیم بزرگسالان را اداره کند. نمی‌خواهد تیم امید هم از دانش مربیگری‌اش استفاده کند. اگر شما به یک نفر به عنوان مدیر تیم‌های ملی فوتبال حکم می‌دهی، او می‌تواند با این حکم به کلیه تیم‌های ملی نظارت کند. کار سرمربیگری تیم ملی خیلی سخت است. همین آقایان گفتند فرصت کوتاه است و چون کی‌روش فوتبال ایران را مثل کف دستش می‌شناسد او را بیاوریم که با تیم ملی به جام جهانی برود. همان موقع دروغ گفتند ماهی ۵۰ هزار دلار بسته ولی اینطوری نبود. ۹ دستیار خارجی آورد. سر جمع یک ماه هم اینجا کار نکرد. گفتند مثل کف دست فوتبال ما را می‌شناسد. ما از انگلیس ۶ گل خوردیم و در بازی دوم با ولز تقریبا نصف تیم تغییر کرد.

درباره بازی با انگلیس می‌گویند فشار هم روی ما بود و تمرکز نداشتیم
این دیگر چه حرفی است. شما جلوی انگلیس سعی می‌کنی بهترین بازی را انجام دهی چون همه چشم‌ها روی تو است. تمرکز نداشتی؟ خب غلط کردی که رفتی. کی‌روش شناخت نداشت و آمد پول را گرفت و رفت. هیچ کجا بیشتر از ۶ ماه دوام نیاورده است. کی‌روش چندتا بازیکن آورد. زمان من میانگین سنی چقدر بود؟ هادی طباطبایی، نکیسا، خدا بیامرز مهرداد میناوند، فرهاد مجیدی، نعیم سعداوی، علی موسوی، سیروس دین‌محمدی و داریوش یزدانی آن زمان تزریق شد. من عابدزاده را نگذاشتم که خیلی عصبانی بود و نیما نکیسا را بازی دادم. من امیدوارم باز هم در انتخاب تیم امید تجدید نظر شود. این کاملا هدایت‌شده و دانسته بود و بقیه‌اش فیلم بود. درخواست من از تاج این است که تجدید نظر کند و از هیچی نترسد. او رئیس فدراسیون است نه شخص دیگر. در پایان می‌خواهم یک چیز دیگری هم بگویم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154890
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سمیر ملایی

0

0

11 ماه پیش

سنت رفته بالا حاجی....


مرادسلمانی

-1

4

11 ماه پیش

حاجی مایلی همشهری عزیزدرودفراوان برشماوخانواده محترمتان.این فدراسیون وتمام اعضایش مثل سک ازپرسپولیس میترسند.چطورمیشی لوکاپول خودش روگرفته والله تاالان هزاربارشکایت کرده بود.بازیکنی که توتیم مشکل نداشته یی مرتبه ۴۸ساعت مانده به بازی استقلال هوس رفتن می کنی.معنی این کارچیست غیرازاین هست این حسودهاازاغتششاشاتی که بودفراریش دادندحالااین گثافتهاچقدربهش دادندبماندبعدآصدایش درمیاداولی همان فتحعلی.آقامایلی درودبرشرفت که درجمع شان نیستی


حسن غلامی

0

4

11 ماه پیش

مثل محمدنوری ومهدی فنونی زاده وچینی هروز دررسانه ها حرفه‌ای صدمن یک غاز می زنند وبرعلیه پرسپولیس حرفهای بیهوده می زنندولی به آنها جواب نمی دهید اشخاصی مثل بهزادی کلانی ایرانپاک سلیمانی دادکان آشتیانی برادران وطنخواه مایلی کهن وووووو ازباشخصیت ترین فوتبالیست‌های ایران بودند وباوجودآنها شان پرسپولیس بالا رفت ماباید به آنها افتخار کنیم وآنها رابه عنوان قهرمان وپهلوان پرسپولیس مورد مجد واحترام قراردهیم وباید شان وشخصیت آنهارا حفظ کنیم درودبرتمام هواداران پرسپولیس


حسن غلامی

0

3

11 ماه پیش

هواداران عزیز این رسم خوبی نیست که هرپیشکسوتی حرفی می‌زند شروع به توهین می کنید وحرفهای ناپسند می زنید این بی حرمتی به گذشته پرسپولیس وهمه پیشکسوتان است درپرسپولیس از ابتدای تاسیس اکثریت تیم باسواد وفرهیخته ونمونه والگوی اخلاق بودند واصلا درپرسپولیس هرکسی می خواست چاله میدانی حرف بزند وعمل کند جایی درپرسپولیس نداشت ولی دوستان وبرادران عزیز تا یک پیشکسوت پرسپولیس مصاحبه می کند سریع اورا سرکوب می کنید درحالی که افرادی مثل ن


امیر پرسپولیسی

0

4

11 ماه پیش

مایلی کهن مرد زحمت کشی بوده درفوتبال ما ❤ ولی با احترام بهش لوکادیا گل های حساسی رو زد برای ما واگر نمیرفت بدون شک از مرز ۲۰ گل هم عبور میکرد


ناصرررررررر

0

3

11 ماه پیش

چی! 🤔


ع حسین زاده

0

3

11 ماه پیش

تا وقتی که تاج بی‌شرف و همدستانش بالا سر فوتبال ایران باشن، نه تنها فوتبال ایران پیشرفت نمیکنه، بلکه پسرفت هم خواهد کرد، چون تاج و همدستانش فقط دنبال حیف و میل کردن پول بیت المال و همچنین کرسی خودشون تو آسیا هستن، بنابراین برای حفظ کرسی خودش هرچه ای،اف سی بگه حتی به ضرر ایران بله قربان گو اونا خواهد بود، متأسفانه هیچ مسؤل و ارگانی نمیتونه از تاج بازخواست و محاکمه کنه.


ابوالفضل شریفی

0

6

11 ماه پیش

لوکادیا رفت پرسپولیس جان گرفت ؟!؟! اگه لوکادیا میبود خیلی زودتر و با امار بهتر قهرمان میشدیم و تعداد گلها بیشتر میشد


ابراهیم محرابی نیا

0

3

11 ماه پیش

با احترامی که به مایلی کهن دارم ولی کاملا با این نظر مخالف هستم یکی اینکه پرسپولیس تو سالیان سال نشون داده متکی به یک بازیکن نیست بود خوش نبود فراموش دوم اینکه اگه لوکادیا می موند دو اتفاق مهم برای او و پرسپولیس می افتاد ۱_ اینکه اگه پرسپولیس همانند ای ۸ بازی آخر بازی میکرد لوکادیا بالای ۲۲ تا گل می زد ۲_ اینکه پرسپولیس دو سه هفته زودتر قهرمان لیگ می شد پس نمیشه گفت پرسپولیس با رفتن لوکادیا جان گرفت چون با توجه به اینکه تیم متکی به یک بازیکن نیست اگه مهاجم گل نزنه هافبکامون گل میزنن اگه هافبک هامون گل نزنن قطعا مدافعانمون یکی مثل علی نعمتی و گولسیانی یا حتی پورعلی گنجی گل میزنن پس وقتی تیمی از خط دفاع تا نوک حمله بازیکنان گلزنی داره با رفتن بهترین بازیکنش هم تیم سرکوب نمیشه و اتفاقا گاها ثابت شده حتی گلزن تر هم شدن و درنهایت اینم بگم هر بازیکنی آمد و رفت داره بلاخره یک روز میاد و یک روزم می‌ره ولی تنها چیزی که باقی میمونه نام بزرگ و ارزشمند « پرسپولیس » هست تنها آرزویی که دارم اینه که پرسپولیس قهرمان آسیا بشه طبق شنیده ها هم که پرسپولیس مجوز گرفت ان شاءالله سال بعد قهرمانی واسه ماست


احمد نوری اسرمی

0

7

11 ماه پیش

با رعایت احترام به آقای مایلی کهن اگه لوکا میموند و تیم مثل این هفت بازی آخر بازی می‌کرد الان بالای بیست گل زده بود


خان پرسپولیسی

0

5

11 ماه پیش

محمد خان مایلی کهن ،،باشرف ترین پیشکسوت پرسپولیس وانسانی پاک نهاد ،وافتخارهواداران،والگو،دوستت داریم 💖🌺💞💖🌺💞💖🌺💞💖🌺💞💖🌺💞💯🚩


محسن ابراهیمی صدقیانی

-4

4

11 ماه پیش

ضمن احترام به آقای مایلی کهن ،ایشان منظورش را من نفهمیدم که چی را را میخواهد ثابت کند و ایشان که زحمات زیادی برای پرسپولیس و مقطعی در تیم ملی کشید خودش اصلا از کارنامه خودش سخن نگفت و با زیرکی و محکوم نمودن این و آن ،و مخصوصاً خارجی ،قصد فرار رو به جلو دارد و مثلا یکی به ایشان بگوید عابدزاده را و دایی و کریمی را نبردی در تیم ملی ،و بجای آنان از دین محمدی،یزدانی ،و مجیدی ،و طباطبایی استقلال استفاده کردی نتیجه چه شد در یک بازی سه تا به عربستان زدی و دو بازی بعدی سه هیچ خوردی ،همان بازیکنان و همان عربستان بود و نتیجه چی شد آقای مایلی کهن ،کدام افتخار را در تیمهای تحت هدایت کسب کردی؟هر جا رفتی حاشیه درست کردی و بعدش عذرتان را می‌خواستند چون شما آنقدر اعتماد به نفس نداشتی تا با بزرگان ،و بازیکنان ستاره کار بکنی ،بجاش همیشه جوانان را میاوردی تا از شما حرف شنوی داشته باشند بخاطر همین موضوعات می‌گویم فقط یکبار بار بگو با این همه وسواسی که داشتی و مثلا باج نمی‌دادی با کدام تیمها قهرمان یا نایب قهرمان شدی ،و در صفحه تاریخ برای شما کدام افتخار ثبت شده است و از شما برادر با دانش تقاضا دارم همان استراحت برای قلبتان خیلی خوب هست و به فوتبال کاری نداشته باشی به نفعت هست


الماس پرسپولیس

-1

7

11 ماه پیش

محرم واقعا جایگاه شایسته ای تو فوتبال داره چه اون وقتی که بازی می کرد و متاسفانه اون بیماری گرییانگیرش شد چه الآن / نکته دیگه اینکه وزیر و سرمربی تیم ملی و امید استق لالی ان بعدش میگن لیگ به نفع شما مهندسی میشه.


پرسپولیس نام ما پیروزی کار ما ❤❤❤

0

4

11 ماه پیش

پس کو بقیش در پایان میخاستن یه چیزی بگن


وحید پرسپولیسی ۶

-1

5

11 ماه پیش

اینکه مربی مثل برانکو و یحیی و قطبی مودب و با فرهنگ و دانش باشه که عالیه ولی امتیاز گیری به ادبیات نیست و دوما شما خودت بیگانه پرستی چرا اینقدر سنگ محرم را به سینه میزنی مثلا پیروانی که خودشو سیبل کرد حاشیه‌ها رو از تیم دور کرد و غیره ضررش چی بود من کاری به سپاهان ندارم ولی ۴۸۰میلیارد امروز خیلی کمتر۸۰ میلیارد ۳سال پیشه و در ضمن شما زبانت فقط برا پرسپولیسی‌ها تنده .یه لوکادیا با اون چند بازی که واسه عشقمون انجام داد خیلی از محرم برای ما قابل احترام‌تر و محبوب تره امسال شما و قلیچ پیشکسوتن مرحوم انصاریان و میناوند هم با سن کمتر از شما پیشکسوت بودن

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم 16:30
ملوان 1 - 2 سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال