ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

محرمی: همه گفتند چقـدر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 11 اظهار نظر

-

1 سال پیش

محرمی: همه گفتند چقـدر چاق و خوشگل شدی، چشم خوردم

ارتش سرخ دات کام :
محرمی: همه گفتند چقـدر چاق و خوشگل شدی، چشم خوردم
مجتبی محرمی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی که چندی قبل در کیش با حادثه مواجه شد حالا بعد از بهبود وضعیتش قصد ترک کیش را دارد. با مدافع استثنایی سال‌های دور پرسپولیس و تیم ملی گفت‌و‌گویی خواندنی در خصوص مسائل مربوط به آخرین وضعیتش، پرسپولیس و همچنین تیم ملی و مربیگری‌اش داشتیم.

*چرا در کیش آن اتفاق بد برایتان رخ داد؟
اتفاق است دیگر و ممکن است برای هر کسی رخ بدهد اما فکر می‌کنم مرا چشم زدند.

*چطور؟ چه کسی شما را چشم زد؟
امیرخان چندی قبل مرا به سیرجان دعوت کرد. مسافرت خوبی بود و در آنجا ایشان خیلی به من محبت کردند و کمی به قول معروف رو آمدیم. به همین خاطر در کیش هم هر کسی به ما رسید گفت چقدر چاق شدی یا چقدر خوشگل شدی! به همین دلیل هم روز دوم حضورم در کیش چشمتان روز بد نبیند زمین خوردم و از ناحیه بالای ران دچار شکستگی شدم اما باز هم خدا را شکر که لگنم سالم ماند وگرنه کارم خیلی سخت می‌شد.

*چه کسانی بعد از اتفاقی که برایتان رخ داد جویای احوالتان شدند؟
اول از همه باید تشکر کنم از دکتر محتشمی که بخوبی عمل جراحی‌ام را انجام داد. جدا از ایشان باید از همه دوستان و بزرگانی مانند علی پروین، محمد پنجعلی، عادل فردوسی‌پور، عباس کارگر، ناصر محمد‌خانی، فرشاد پیوس و کریم باقری و بعضی از دوستان دیگر که جویای حالم بودند تشکر ویژه‌ای داشته باشم. همچنین از پرسنل هتلی که در چند مدت اخیر برایم سنگ تمام گذاشتند هم تشکر ویژه‌ای دارم.

*چند روز از عمل جراحی‌تان گذشته و چه زمانی کیش را ترک می‌کنید؟
20 روز از عمل جراحی‌ام گذشته است و خوشبختانه دکتر روز یکشنبه اجازه داد که بخیه‌هایم را بکشند. حضورم در تهران و پروازم بستگی به نظر پزشکم دارد که فکر کنم بزودی هم این اجازه صادر شود. البته با ویلچر باید جابه‌جا شوم و در هواپیما هم باید با مراعات خاصی به تهران پرواز کنم چون عمل سختی را پشت سر گذاشتم و بخیه‌های زیادی به پایم خورده است.

*بازی‌های تیم محبوبتان را دنبال می‌کنید؟
مگر می‌شود که بازی‌های پرسپولیس را نبینم. در واقع هم بازی‌های پرسپولیس را دیدم و هم بازی‌های بایرن مونیخ را که البته هر دو این تیم‌های محبوبم در صدر جدول هستند که واقعاً جای خوشحالی دارد.

*در رابطه با بازی فولاد و پرسپولیس و صحبت‌هایی که سرمربی پرسپولیس در خصوص سبک بازی حریف اهوازی‌اش به کار برد چه نظری دارید؟
اول از همه باید بگویم که در شروع بازی در نیمه اول و نیمه دوم کادر فنی تیم فولاد شروع به صحبت کردند که خیلی عجیب بود. در واقع وقتی بازی شروع نشده نیازی به صحبت نیست چون اصلاً چیزی برای صحبت کردن در مورد بازی وجود ندارد که بخواهید درباره آن با داور حرف بزنید و به او اعتراض کنید. در آن لحظه ابتدایی هم نه بازیکنی مصدوم شده نه اتفاق دیگری افتاده که شما بخواهید از آنها ایراد بگیرید. من هم از روش بازی حریف ایراد نمی‌گیرم و فکر می‌کنم که سرمربی فنی ما که انصافاً بهترین است نباید آن واژه را به کار می‌برد. الان هم پرداختن به این مسائل درست نیست و شکایت و شکایت‌کشی هم هیچ فایده‌ای ندارد و ته این موضوع به جایی نمی‌رسد.

*اما کادر پرسپولیس معترض بودند که چرا دروازه‌بان تیم فولاد مرتب خودش را زمین می‌اندازد؟
به هر حال این‌گونه کارها خوب نیست. یادم می‌آید عرب‌ها این کارها را می‌کردند و چنین مسائلی در فوتبال ما باب نبوده است.

*شما فکر می‌کنید مربی فولاد از چه کسی الگو‌برداری کرده؟
به هر حال سرمربی فولاد با کی‌روش کار کرده و فکر می‌کنم از ایشان یکسری از مسائل را خوب یاد گرفته و الگو‌برداری کرده است. البته این را باید اضافه کنم که روش بازی تیم میزبان اصلاً مورد علاقه هیچ کس نیست اما پرسپولیس باید خودش خیلی قوی باشد و اجازه عرض اندام به هیچ تیمی را ندهد. ما در کارمان ایرادهای فنی وجود داشت که حتی ساده‌ترین مسائل را هم رعایت نمی‌کردیم. من هم مثل خیلی‌های دیگر اصلاً از روش بازی فولاد خوشم نمی‌آید اما به هر حال باید همه حریفان را ببرید تا به صدرنشینی‌تان ادامه بدهید و کارتان را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

*منظورتان دقیقاً چه مسائلی است؟
ما شیخ دیاباته را به زمین فرستادیم اما هیچ سانتر درستی برای او انجام ندادیم در حالی که وقتی یک بازیکن با قد و قواره دیاباته در اختیار دارید باید سانترهای بلند برایش ارسال کنید در حالی که ما شاهد بودیم هیچ سانتر درستی برای دیاباته ارسال نمی‌شد و فقط سانترهای تند و تیز روی تیر یک به بازیکنان پرسپولیس می‌رسید که هیچ فایده‌ای نداشت. همین طور شد که در یک بازی بسته عملاً نتوانستیم از بازیکن سرزن که می‌توانست گره بازی را باز کند سودی ببریم تا بازی فشرده تیم فولاد به بار بنشیند. در بازی مقابل ذوب‌آهن ما سانتر خوبی برای امید عالیشاه فرستادیم که کاپیتان بهترین استفاده را از این سانتر خوب برد و گل سه امتیازی را از روی ضربه سرش به ثمر رساند. منظورم این است که اگر در بازی پرتجمع و فشرده فولاد هم اگر خوب سانتر می‌کردیم حتماً می‌توانستیم به خواسته‌مان برسیم و برتری را از آن خودمان کنیم.

*در رابطه با قرعه پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی چه نظری داری؟
خیلی‌ها از حسن ایراد گرفتند اما او فقط قرعه را برداشته. اصلاً مگر ما در همین جام حذفی سپاهان را در اصفهان در نیمه نهایی شکستش ندادیم یا در چند بازی دیگر از سد تیم اصفهانی در فولاد شهر نگذشتیم؟ چرا باید دوباره این تیم را شکست ندهیم؟ قرعه سختی به ما خورده اما به نظرم ما شانس شکست سپاهان و قهرمانی در جام حذفی را داریم.

*در لیگ برتر چقدر شانس قهرمانی برای پرسپولیس قائل هستید؟
حاشیه امنیت امتیازی پرسپولیس کمتر شد اما پرسپولیس دیگر نباید امتیاز بازی را براحتی از دست بدهد چون شانس اول قهرمانی است و همه تیم‌ها هم می‌دانند که پرسپولیس بهترین تیم است مگر اینکه اتفافات و احیاناً ضعیف ظاهر شدن پرسپولیس در یک بازی مانع قهرمانی پرسپولیس شود در غیر این صورت حتماً پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ است. در بازی مقابل تیم اراکی هم بچه‌ها باید خوب حرف‌ها و تاکتیک یحیی را به کار ببندند تا پیروز شوند و هیچ امتیازی را براحتی از دست ندهند و صدر را به هیچ تیم دیگری ندهند.

*در مورد مهاجم برزیلی که پرسپولیس به تازگی آن را به خدمت گرفته چه نظری دارید؟
برزیلی‌ها بازیکنان خوبی هستند اما باید بازی این بازیکن را دید تا بتوان در مورد او خوب قضاوت کرد.

*اما فکر نمی‌کنید که زمان برای حضور بازیکن برزیلی دیر است؟!
به هر حال شرایط این‌طور پیش آمده اما فراموش نکنید لوکادیا هم دیر آمد و چند بازی اول را نبود ولی بعداً دیدید که چه کرد و چه عملکرد خوبی داشت.

*در خصوص سرمربی تیم ملی که بحث حضور هکتور کوپر مطرح شده چه نظری دارید. هر چند صحبت‌هایی هم در مورد بازگشت کی‌روش وجود دارد؟
من واقعاً نمی‌دانم در این مورد باید چه بگویم. حضور کی‌روش در فوتبال ما واقعاً خودزنی است. ما چقدر باید از یک مربی استفاده کنیم و نتیجه نگرفتن را تجربه کنیم. ما با مربی ایرانی مانند محمد مایلی‌کهن سوم آسیا شدیم اما با کی‌روش چند بار در جام ملت‌ها شرکت کردیم و هیچ مقامی را کسب نکردیم. در جام جهانی هم که همه ثمره کارمان را دیدند پس چرا باید دوباره اشتباه قبلی‌مان را مرتکب شویم و خود‌زنی کنیم. کی‌روش حتی یک سومی آسیا را هم کسب نکرده به همین دلیل با چه کارنامه‌ای از طرف ایشان دنبال کی‌روش باشیم. مربیان خوب ما مانند قلعه‌نویی یا یحیی بهترین هستند اگر هم قرار است دنبال مربی خارجی برویم دنبال بهترین‌ها برویم نه اینکه ما بخواهیم فردی مانند کی‌روش را بیاوریم که جدا از ایران در بقیه تیم‌های ملی که اخیراً آنها را در اختیار داشته هیچ کارنامه موفقی نداشته است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153219
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ابوالفضل یزدی

0

1

1 سال پیش

قربان اون دل همیشه پاکت ...❤❤❤


مرادسلمانی

0

4

1 سال پیش

آقامحرمی عزیزانشاءالله خداوندبه شماسلامتی بده وهرچه زودتردوران نقاهت راطی کنی.آقامجتبی عزیزشمابهترمیدانی اززمانی که پرسپولیس پشت سرهم قهرمانی آوردمانده تودل اینهاهمه شان دست شان راکردن تویی کاسه که جلوی قهرمانی پرسپولیس رابگیرنداینجابایدباشگاه مخصوصآکادرفنی وبازیکنان متحدبشوندوقتی بازی مثل فولادنعمتی عوض شدتیم ازقبل بهترشدمشکل ازنعمتی نبودبازیش نگرفت یااینطوربازیهاگره میخوری بابایی جوان موشک اندازخوبی بازی بافولادچندتاموشک انداخت چیزی نبوددروازه شان بازبشی.درزمانی که مطهری بودخیلی لب خط به آقای گل محمدی کمک می کردالان کی هست.بایدهواسشان راجمع کنندتیمی مثل فولادمیاد ذهنشان رامخدوش می کنی نبایداجازه بدن افکارشان بهم بریزی بایدپنبه کنندتوگوششان تاتفکراتشان بهم نریزی.من بعدازاین ازاین مشکلات زیادی لعنت خدابه آدمهای شیطان صفت


ابراهیم کاویان فر

0

4

1 سال پیش

واقعا هنوز یک پرسپولیسی باغیرت فهمیده وآقایی مجتبی عزیز من ۶۷ سالم خوزستانی و بختیاری هستم ولی هیچوقت فراموشت نمیکنم همیشه نمک شناس و بامعرفتی به امیدخداکه زودترخوب بشی و سلامت خودت بدست بیاری


مجید صادقی

0

2

1 سال پیش

بنظرت میاد


فرشاد شیخ الاسلامی

0

5

1 سال پیش

جناب آقای حسین هدایتی عزیز ، مطلب بلند بالا و دلسوزانه شما رو خوندم و لذت بردم از اینهمه دلواپسی و شور و علاقه تان ، بواقع با بسیاری از آن مطالب موافقم و میدان که دستهایی در کاره تا صدارت پرسپولیس را تخطئه و بزیر بکشن . باند پشت پرده اصفهانی ها چند سالیه که در حسرت قهرمانی هستن و بزرگی پرسپولیس کبیر را نمیتونن ببینن و از هیچ راهکار قانونی و غیر قانونی برای رسیدن به اهدافشون کوتاهی نمیکنن ، علاوه بر هشیاری بخش مدیریتی باشگاه پرسپولیس و کادر فنی برای خنثی کردن این دسیسه ها ، اتحاد و همدلی هوادارا و حمایت اونها از یحیی و درویش ، یکدلی بازیکنها هم بسیار شرط لازم و ضروری هست ، اختلافات کوچک بین کادر و بازیکن ، کادر و مدیریت ، بازیکن با مدیریت و هوادار با اونها ، هرچند کوچک باشه ولی در ادامه راه تا فتح جام قهرمانی میتونه جلوی اهداف ما رو بگیره ، در اینکار در درجه اول ، انگیزه و میل به بردن ، گذشت و همدلی بین تمامی ارکان باشگاه از صدر تا ذیل لازمه رسیدن به هدف ما که همانا قهرمانیه حرف اول و آخر را میزنه . من مطمئنم باز هم میتونیم با حمایت حداکثری و ایجاد انگیزه ، میل به بردن و پیروزی رو در ارتش سرخ و آریایی ، زنده تر کنیم و پایان فصل با کسب دو جام ، ضمن خنثی کردن توطئه ها کام همه را شیرین کنیم ❤❤❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏👏👏


مهدی

0

5

1 سال پیش

محرمی عزیز باگذشت سالها هنوز پیرهن پرسپولیس. تو تنت که میبینم حال میکنم بااین تعصبت


مهدی

0

5

1 سال پیش

بنازم به غیروت وتعصبت که هنوز همون محرمی باتعصبمون هستی مرحبا درود برشرفت


مهدی

0

5

1 سال پیش

چشم حسودان کور آقا مجتبی کجای دیگه بعداز خودت کسی مثل خودت پیدا نمیشه توکل سرسبد آسیای مرد باتعصب اگه الان بودی خدایش صد میلیارد هم برات کم بود


ع حسین زاده

0

5

1 سال پیش

آقای محرمی شما که وحشی گری و جنجال مربیان بی ادب و بی شخصیت رو دیدی که چه جوی درست کرده بودن، باور کنید اگر شما هم بودین از کوره در میرفتی، به نظر تو این همه عقده از کجا میاد، جز موفقیت های پرسپولیس که فشار زیادی به اونجاشون آورده، البته که امسال هم باید قهرمانی پرسپولیس رو ببینن و دق کنن.


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

4

1 سال پیش

انشالله زودتر آقا مجتبی سلامتی کاملش به دست بیاره.. متعصب دوست داشتنی


احمد نوری اسرمی

0

5

1 سال پیش

زنده باد محرمی عزیز

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال