ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

محرمی: پرسپولیس وارد ج ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 22 اظهار نظر

-

2 ماه پیش

محرمی: پرسپولیس وارد جنگ روانی نکونام نشد و قهرمان شد

ارتش سرخ دات کام :
محرمی: پرسپولیس وارد جنگ روانی نکونام نشد و قهرمان شد
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص قهرمانی دراماتیک پرسپولیس صحبت کرد.

مجتبی محرمی در گفت‌وگویی در مورد قهرمانی دراماتیک پرسپولیس، دعوای پرسپولیس و استقلالی‌ها در این فصل، درگیری مهدی هاشمی نسب با پرسپولیسی‌ها و ... صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

محرمی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: خیلی خوشحالم واقعا حق به حقدار رسید. پرسپولیس شایسته این قهرمانی بود. حالا که پرسپولیس قهرمان شده از گل آفساید و این چیز‌ها حرف می‌زنند. ماجرا اینجاست که حتی همه کارشناسان هم نمی‌توانند با قاطعیت بگویند که گل پرسپولیس آفساید بوده.

وی درباره اینکه بعد از باخت پرسپولیس به آلومینیوم اعلام کرده بود که پرسپولیس قهرمان می‌شود و چرا در آن مقطع حرف از قهرمانی پرسپولیس می‌زد؟ تاکید کرد: شما وقتی به تیمت، به بازیکنان تیمت و به کادرفنی تیمت ایمان داشته باشی حرف از قهرمانی می‌زنی. من احساسی حرف نمی‌زنم. در آن مقطع استقلال در بحث هجومی تیم خوبی نبود و به خاطر همین گفتم که امتیاز از دست می‌دهد. ما آمار و ارقام را نگاه می‌کنیم و حرف می‌زنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ناراحتی هواداران این تیم از جواد نکونام و مهدی هاشمی‌نسب در فصل گذشته گفت: بالاخره جنگ روانی در فوتبال وجود دارد. یک مربی مثل نکونام جنگ روانی راه می‌اندازد و یکی مثل اوسمار وارد این جنگ نمی‌شود. تیمی هم موفق است که وارد این جنگ نشود. اگر پرسپولیس هم مثل استقلال وارد این جنگ روانی می‌شد به قهرمانی نمی‌رسید. برای مثال نساجی که ما ۱۰ نفره در قائمشهر بردیم را استقلال نبرده بعد از داور و ناداوری حرف می‌زنند. اینها می‌شود جنگ روانی.

محرمی در واکنش به درگیری مهدی هاشمی‌نسب با هواداران پرسپولیس تاکید کرد: اشکالی ندارد و به نظرم اصلا نباید اهمیت داد. به نظرم هواداران پرسپولیس نباید به هاشمی‌نسب فحش بدهند و کاری به کار او داشته باشند. وقتی با قهرمانی ما هاشمی‌نسب و امثال او ساکت می‌شوند چرا باید وارد حاشیه شد؟ اصلا اجازه بدهید مهدی هرچقدر می‌خواهد بد و بیراه بگوید تهش ما قهرمان می‌شویم.

وی ادامه داد: من از دست مهدی ناراحت نیستم و چرا باید ناراحت باشم؟ بالاخره یک زمانی پرسپولیس بازی کرده. همین که ما قهرمان می‌شویم آنها ساکت می‌شوند و چیزی نمی‌گویند برای ما کافی است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد اوسمار ویرا در این تیم خاطرنشان کرد: واقعا فکر می‌کردم اوسمار در پرسپولیس موفق شود. در تمرینات دیده بودم که اوسمار چقدر با بچه‌ها رفیق است و چقدر دوستش دارند. البته این را بگویم که نصف این قهرمانی برای یحیی گل‌محمدی است و باید به یاد او هم باشیم.

محرمی در پاسخ به این سوال که به نظرش چه بازیکنانی باید برای فصل آینده به پرسپولیس بیاید، گفت: این سوال را کادرفنی باید جواب بدهد. من که در تمرین نبودم و نمی‌دانم شرایط بازیکنان چطور است.

وی درباره حس و حالش در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان عنوان کرد: وقتی نیمه اول تمام شد تلویزیون را خاموش کردم و اعصابم خورد شده بود. فکر نمی‌کردم پرسپولیس برگردد، واقعا بردن بازی که ۳ بر صفر عقب هستید کار هر تیمی نیست. بعد می‌گویند پرسپولیس با داور قهرمان شده! پاسی که حسین کنعانی‌زادگان داد یا گلی که عیسی زد چه ربطی به داور داشت؟ این را از قول من بنویسید از رضا درویش تا قاسم عبدالصمدی به عنوان تدارکات تیم در این قهرمانی سهم داشتند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160328
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
عیسی مقداری

0

1

2 ماه پیش

درود بر شرف مجتبی محرمی زمانی که توی تیم پرسپولیس بازی می‌کرد یکی از بهترین بازیکنهای اون زمان بود درباره جواد چکش هم دوستان چیزی ننویسید فقط تشویقش کنید تا بزارن مربی کیسه بمونه اگر باشه همیشه تیمش تو حاشیه هست از روز اول که آمد کیسه با مدیرعامل کیسه درگیر بود با آوردن هاشمی نسب کنار خودش و بابودن غلامپور هوچی‌گری شون کامل شد اگر تا ده سال دیگه هم مربی کیسه باشه قهرمانی نخواهندید


حسن مظفری

0

1

2 ماه پیش

مثل همیشه پرچمت بالاس آقا مجتبی.ارزوی سلامتیدارم براتون.


حسن .جهان بخش

0

1

2 ماه پیش

خدا کنه برگرده .روابطش بازیکنان خیلی خوبه.وجوه خوبی تو تیم حاکم هست .از لحاظ فنی هم خیلی خوبه.واصلا اهل حاشیه خودنمایی .اینجورمساعل اصلا نیست.اگه‌بره باید مطمعن باشه اینقدر که به ضرره خودش تموم میشه.به ضررما نمیشه.اگرنمیخوادبیاد.اعلام کنه .که مدیریت تا دیر نشده دنبال جذب سرمربی باشه.حتما هم باید خارجی باشه.چون جام نخبگان آسیا روهم درپیش داریم.باید یه سرمربی بزرگ باشه.گزینه های داخلی که در این شرایط درحده پرسپولیس باشه یکی دونفربیشترنیستن.که اونم معلوم نیست .چه شود


حسن .جهان بخش

0

1

2 ماه پیش

اصلا اسم این آدم به زبان آوردن کراهت داره.چقدرادم باید باطنش کثیف و پست باشه.که وقتی تیمت در دقیقه فلان گل میزنه.بیای وبی دلیل به هموطن خودت فحش ناموسی بدی.خودم شخصا فیلمی که داره فحش میده رو مشاهده کردم.واقعا خاک تو سرت.حیفه اسم ناصرخان حجازی.که‌ حالا یه آدم .توهمی مثله این .به صندلیش تکیه زده باشه.هنور وقتی اسم ناصرخان میادماهواداران .پرسپولیس همه به احترامش دست بر سینه وایمیسیم.چرا .دلیلش چیه.مگه‌ ناصرخان .پسرخاله ماپرسپولیسیا بوده.


حسن .جهان بخش

0

1

2 ماه پیش

آقا مجتبی .وقتی این بی اصل ونسب که بحساب خودش تو دوتا باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلالی بازی کرده .که مردان بزرگی .مثل ناصر حجازی.جوادزرینچه.علی پروین.فرشادپیوس بازی کردن.داره اینجوربه هواداران پرسپولیس بدون دلیل وعلنن فحاشی می‌کنه .ماچیزی نگیم.این آدم اینقدر پست وذلیل شده که حتی پیشکسوتان بزرگ استقلال هم قبولش ندارن.این آدم فکر می‌کنه خیلی زرنگه .وغیرت داره .ولی نمیدونه ..بدبخت‌ترین آدمه روی زمینه.هیچی مثله این نیست..که ازچش دل مردم بیفتی.ازاین همه زیبایی‌های فوتبال که تو ذهن یه آدم میمونه .فقط تنها چیزی که ازاین آدم توذهنم مونده .چهره منفور.وپستشه.


ابراهیم بزرگ امید

0

1

2 ماه پیش

برنامه کیسه توکانال روبیکا اینقد کلیپ مخسره کردن گلمحمدی درویش میزاشتند زمانی که گلمحمدی جداشد ولی چندروزه که قهرمان شدیم .هیچ کامنتی تو برنامه کیسه نیامد بالا 😅کیسه کشششش سوخت .😅😅😅😅😅سوخت


محمد برم

0

0

2 ماه پیش

مجتبی محرمی عزیز همیشه موفق و سربلند باشی الهی آمین ، واقعا گل گفتی ، حرف دلم را زدی دیگه حرف ندارم ، 👈❤


حاج ولی جانباز

0

3

2 ماه پیش

❤❤❤❤❤❤درود بر آقا مجتبی محرم بزرگوار، این شیرمرد باتعصب پرسپولیس


حاج ولی جانباز

0

2

2 ماه پیش

چه طور است پرویز مظلومی را به اس دق لال برگردانند. چون خیلی خوب به پرسپولیس می بازد. ❤❤❤بازی ایمون زائد❤❤❤😅🤣


حاج ولی جانباز

0

1

2 ماه پیش

آقای تاجدینی، احسنت بر شما... حرف حق را گفتی


رسول کیانی

0

1

2 ماه پیش

بااجازه ازآقامجتبی باعشق تیم ماروزیکه کامپک به استقلال خوزستان زدقهرمان شدکیسه کشا اگربافکروانالیزدرست عمل میکردند الان وضعیت تیمشون این نبودکه اشکال کارشون یکی اینه که نمیرندددنبال علت قهرمانی روپیداکنند فقط جنگ روانی راه میاندازندآنقدرتیم بی شخصیتی هستندکه باصطلاح پیشکسوتشون وسط برنامه زنده بلندمیشه ومیره درآخرتیم بایدشخصیت قهرمانی هم داشته باشه داداش که قهرمان بشه مقصرخودشونند چرادنبال مقصرمیگردند.


محمد جمعه زاده

-2

1

2 ماه پیش

از همین حالا باید به فکر مربی تاپ خارجی باشن شاید اسمار تو لیگ داخلی خوب باشه اما تحربه آسیا رو نداره


جاوید دلاور

0

1

2 ماه پیش

درود بر مجتبی برمه ،تف به ذات کثیف جواد چکش نکوگام


Karamat Tavakoli

0

1

2 ماه پیش

اصلاً به صحبت های پوچ نکونام نباید دامن زد پرسپولیس محبوب ریشه ردخون دارد که حیات بخش ورزش است


سیدرضا

0

1

2 ماه پیش

این کیسه کشاکی میخوان به خودباوری برسنداین همه قهرمانی برای ارتش سرخ بازم میگن ناداوری بسته خجالت بکشین این همه بازیهای قشنگ سرخ بدجوری داره کیسه هارامیسوزونه هاشمی نسب میبینی ارتشمون چقدرزیبابازی میکنه بسوز بی لیاقت


محمود تاجدینی

0

2

2 ماه پیش

پارسال ششتقلال از هوچی گری شاپانزه ساپینتو ضربه خورد امسال از این اسکول کیروش صفت جواد چکش وامیدوارم امسال هم در ششتقلال ماندگار شود که باز هیچ پوخی نمیشن‌ تو لیگ شک نکنید اون نباشه ما به کی بخندیم؟؟؟


پرسپولیسی

0

2

2 ماه پیش

درست فرمودی جناب محرمی، وارد حاشیه نشدن عامل مهمی برای قهرمانی هست


ولی

0

2

2 ماه پیش

خداکنه اسمارتمدید کنه شنیدم قراره بره خوب هرمشکلی داره حلش کنن من نمیدونم چراتوپرسپولیس تاهمین که دیده میشن سریع هوایی میشن میگن میریم اسمارتاشش ماه پیش هواداران پرسپولیس هم نمی‌شناختند حالاتادیدی دوتاپیشنهادبرات رسید حرف ازرفتن میزنی الکی هم خانمش بهانه‌ کرده فکرکرده هرتیمی بره مثل پرسپولیس موفق میشه درویش بهتره زمان ازدست نده بره دنبال یک سرمربی خوب کارنامه دار


آرش کمانگیر

0

2

2 ماه پیش

احسنت محرمی بزرگ


مجتبی اکبری

0

2

2 ماه پیش

کیسه ۱۲ سود ۷ ضررازداوریداشت پرسپولیس ۱۱سود ۹ ضررداشت بازم کیسه کشا توهم داوری دارن😂


سعید مالکی

0

3

2 ماه پیش

داش مجتبی یه دونه ای عشق منی


مسعودکریم زاده

0

6

2 ماه پیش

داداش محرمی. ما به بازی فکر می کنیم. مسئول باغ وحش نیستیم که با جواد چکش سرو کله بزنیم.

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

مس رفسنجان

شنبه, 12 خرداد
ساعت 19:00

ورزشگاه : آزادی

داور : امیر عرب براقی

نظرسنجی

موافق جدایی ستاره‌هایی که ارقام نجومی از باشگاه طلب می‌کنند هستید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 7
2 گئورگی گولسیانی 6
3 شهاب زاهدی 6
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 6
5 اوستون ارونوف 6
6 مهدی ترابی 2
7 دانیال اسماعیلی‌فر 2
8 علی نعمتی 1
9 سعید صادقی 1
10 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
11 یاسین سلمانی 1
12 محمد عمری 1
13 امید عالیشاه 1
14 نبیل باهویی 1
15 مسعود ریگی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 30 لیگ برتر

شنبه, 12 خرداد

پیکان 0 - 2 استقلال 19:00
استقلال خوزستان 3 - 1 هوادار 19:00
ملوان 1 - 1 آلومینیوم 19:00
صنعت نفت 0 - 3 تراکتور 19:00
گل گهر 1 - 2 ذوب آهن 19:00
سپاهان 4 - 1 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 1 - 0 مس رفسنجان 19:00
نساجی 0 - 1 فولاد 19:00

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 30 27 68
2 استقلال 30 25 67
3 سپاهان 30 27 57
4 تراکتور 30 21 56
5 ذوب آهن 30 0 42
6 ملوان 30 5 41
7 شمس آذر 30 0 39
8 آلومینیوم 30 -7 38
9 گل گهر 30 2 36
10 مس رفسنجان 30 -5 35
11 نساجی 30 -9 29
12 هوادار 30 -17 29
13 فولاد 30 -20 29
14 استقلال خوزستان 30 -11 28
15 پیکان 30 -13 27
16 صنعت نفت 30 -25 21
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال