ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

محرمی: کی گفته پرسپولی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 18 اظهار نظر

-

8 ماه پیش

محرمی: کی گفته پرسپولیس گلزن ندارد؟

ارتش سرخ دات کام :
محرمی: کی گفته پرسپولیس گلزن ندارد؟
مجتبی محرمی این روزها به دلیل بیماری دوست بسیار نزدیکش ناصر محمدخانی زیاد حال خوشی ندارد و دل و دماغ حرف زدن هم نداشت. از این رو وقتی ما هم از او خواستیم در خصوص ناصر حرف بزند با کلی ناراحتی قبول کرد و از انتشار خبر جعلی هم درباره وضعیت ناصر محمدخانی کلی گلایه کرد.

با ناصر همیشه در تماس بودم
همیشه رفاقت نزدیکی با ناصر داشته و دارم و به این رفاقت با یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس به خودم می‌بالم اما از آن روز که ناصر حالش بد شده و به بیمارستان رفته بود من بی‌خبر بودم چون اتفاقاً همان روز من در مراسم تدفین و خاکسپاری یکی از نزدیک‌ترین اقوام خودم حضور داشتم و وقتی محمد آقا پنجی و بقیه به من زنگ زدند و گفتند از ناصر چه خبر، تازه در جریان بستری شدن قرار گرفتم و خیلی هم ناراحت شدم.

ناصر بیماری ریوی داشت
من از جریان بیماری ناصر کاملاً خبر داشتم و می‌دانستم که او بیماری ریوی دارد. اتفاقاً خودم هم وقت گرفته بودم که همین ماه بعد از آنژیوگرافی که انجام داده بودم و خیالم از قلبم راحت شده بود ناصر را پیش دکتر ریه ببرم. ناصر چند مدتی می‌شد که بیماری ریه‌اش شدت گرفته بود و به همین دلیل در چند هفته اخیر در تمرین تیم پیشکسوتان حضور پیدا نکرده بود اما من خیلی خوشبینم که ناصر بعد از سپری کردن دوران بیماری‌اش، ان‌شاءالله به همراه هم در تمرین تیم پیشکسوتان حاضر خواهیم شد تا علی آقا و بقیه دوستانمان را ببینیم.

انتشار خبر جعلی زشت بود
بعد از اینکه خبر دادند حال ناصر خیلی بد شده و دور از جانش از دنیا رفته، شوکه شدم و مردم و زنده شدم. کلی این طرف و آن طرف زنگ زدم و بعد فهمیدم که خبر جعلی بوده و اصلاً صحت و سقم ندارد اما واقعاً کار کسانی که این خبر را پخش کردند زشت بود چون پای یک خانواده و کلی رفیق و دوست و آشنا در میان است و بالاخره وقتی چنین خبر دروغی را در خصوص یک بازیکن بزرگ پخش می‌کنید طبیعی است که یک گروه زیادی را نگران می‌کنید و من واقعاً نمی‌دانم درباره کسانی که خبر را منتشر و همه را نگران کردند باید چه بگویم.

امیدوارم آزادی را هر طور شده مهیا کنند

من شنیدم که بازی‌ها برای اولین بار قرار است بین ما و تیم‌های عربستانی به صورت رفت و برگشت برگزار شود که این مسأله اتفاق خیلی خوبی برای فوتبال ما است و در صورت تحقق‌اش، من به رئیس فدراسیون تبریک می‌گویم اما این دلیل نمی‌شود که من نسبت به ورزشگاه آزادی و شرایطش ابراز رضایت داشته باشم چون هنوز هم از روند ترمیم ورزشگاه ناراحتم چون هر چه فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که در این مقطع خیلی حساس ما نباید فکرمان مشغول این باشد که ورزشگاه آماده می‌شود یا نه و فقط باید دغدغه فنی و بازی را داشته باشیم. الان هم میزبانی خیلی مهم است و هر طور شده ما باید ورزشگاه آزادی را مهیای بازی با النصر کنیم چون این نکته در رابطه با برد پرسپولیس مقابل النصر واقعاً مهم و تعیین‌کننده است.

کلی بازیکن تهاجمی خوب داریم
یحیی کار خودش را به نحو احسن انجام داده و تا حالا کلی اسامی به باشگاه معرفی کرده است که یک یا دو مهاجم از بین این مهاجمان را جذب کنند که متأسفانه باشگاه و مدیریت در این رابطه بسیار ضعیف کار کرده است و از این بابت نباید یحیی را مقصر دانست. از همه این موارد گذشته ما نباید جوان‌های خوبمان و نقش آنها را نادیده بگیریم. محمد عمری را داریم که عالی بازی می‌کند و می‌تواند در حمله بسیار خوب کار کند یا همین یاسین سلمانی و حتی شهاب هم هستند که قدرت تهاجمی خیلی خوبی دارند و حتماً در فاز تهاجمی دست پرسپولیس را مقابل النصر می‌گیرند پس نباید در رابطه با خط حمله‌ و عناصر هجومی‌مان ناامید باشیم.

نگران رویارویی با النصر نیستم
من به هیچ وجه نگران رویارویی با النصر نیستم و معتقدم پرسپولیس برنده این دیدار بزرگ خواهد بود چون بازیکنان پرسپولیس برای این دیدار انگیزه بالایی دارند و همگی عزمشان برای یک پیروزی بزرگ جزم است. از این رو پرسپولیس النصر را شکست می‌دهد تا با روحیه برای دربی و بقیه مسابقات خودش را آماده کند. از طرف من یک پیغام به کریس هم بدهید که ما ژاوی را بردیم و این بار هم تو و تیمت را شکست می‌دهیم.

دروازه‌بان اول ایران و آسیا را می‌رسانند
علی بیرو مصدوم شده و همه نگرانند. طبیعی هم است چون بالاخره علی دروازه‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی است. الان هم خدا را شکر اینقدر علم پزشکی پیشرفت کرده که همه نوع مصدومیت را خیلی زود می‌رسانند. من هم دیدم که چطور 12 ساعت از 24 ساعت فیزیوتراپ‌ها و پزشکان در حال کار روی کشاله علی هستند، پس ان‌شاءالله علی را هر طور شده می‌رسانند و او به بازی مقابل النصر می‌رسد و دوباره واکنش‌ها و عملکرد استثنایی‌اش را شاهد خواهیم بود، پس هواداران پرسپولیس نگران نباشند، با اراده و عزم جدی علی و زحمتی که فیزیوتراپ‌ها و پزشکان می‌کشند ان‌شاءالله علی هم به بازی می‌رسد و مشکلی از بابت دروازه پیش نمی‌آید.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156379
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
دختر پرسپولیس ❤🔥

0

2

8 ماه پیش

دمت گرم آقای محرمی که کوه انگیزه ای 💪🏻❤


فرهاد سرخپولیس

0

2

8 ماه پیش

عشق روزهای بچگیم ، داش مجتبی محرمی، یاد اون روز بخیر که گروهبان قندالی رو ترکوند


فرهاد سرخپولیس

0

2

8 ماه پیش

پیشکسوت فقط و فقط مجتبی محرمی


وحید هادی پور

0

6

8 ماه پیش

مرسی ازشماآقامجتبی استوره باتعصب وباغیرت


مرادسلمانی

0

6

8 ماه پیش

سلام ودرودبه آقامجتبی عزیزخداوندبه شماوناصرخان عزیزسلامتی بده وپاینده وسرفرازباشیدالنصرهرچه هست برای خودشی.ماهم پرسپولیس هستیم وگروه مرگ راتشکیل دادیم..وقتی بیروتوی دروازه باشی اولین کسیکه ترس وحشت سراغش میادخودی رونالدوهست..مکراینکه خودمان رادست کم بگیریم.انشاءالله بعدبازی به جای تیردروازه ازخجالت میری بالای تیردروازه


میرسالاری

0

5

8 ماه پیش

❤❤❤❤❤❤


شهریار ریگی زاده

0

6

8 ماه پیش

درود خدا بر شما که اینقدر به تیم و طرفدار ا روحیه میدین


مرتضی فریدونی

0

8

8 ماه پیش

انشالله که علی بیرو زودتر خوب بشه و در مقابل النصر برامون بدرخشه😘🙏🙏


حسین سانبلی

0

5

8 ماه پیش

آقا مجتبی حرفت طلا اما گلزن ششدانگ که با کوچکترین موقعیت بوی گل بدهد نه اینکه بعد ده فرصت صددرصد یک گل بزنیم بقیه بازی هم مثل بید بلرزیم که گل نخوریم باورکن قلب ما دیگه باطری لازم شده این سالها آنقدر استرس همین موضوع را داشتیم


فرشاد شیخ الاسلامی

0

5

8 ماه پیش

سر بلند باشی مجتبی عزیز و دوس داشتنی ، موافقم با تو که در بسیاری از بازیها ، جور مهاجمانمان را خط دفاع و هافبکهای خلاقمون میکشیدن ، بیشتر گلهای ما در فصل قهرمانی توسط مدافعین و هافبکها زده شد 🌹❤🌹❤👏👏👏👏👏


فرشاد شیخ الاسلامی

0

4

8 ماه پیش

آنچه که جناب هدایتی فرمودند از تلاش بعضی از مدیران خودباخته در فدراسیون و دیگر ارگانها ، خصوصا" نمایندگان بی ربط و با ربط مجلس در خصوص پیشی گرفتن از همدیگه جهت دیدار خودشان و فرزندان دلبندشان با رونالدو و گرفتن سلفی های یادگاری ، قابل پیش بینی بود که نمونه آنهم آن سلفی های حقارت آمیز مجلسیان با سرکار خانم موگرینی بود که عزت ایرانی را زیر سوال برد . بخدااااااا از دست این ندانم کاریهای این آقایون خسته شدیم ، کلا" مرز بین دوستی و دشمنی این آقایون که در رآس تصمیم گیریهای کلان مملکتی هستن اونقدر باریکه که با یک ترفند ساده ، دشمنی نه تنها از بین میره که یهو تو بغل دشمن سابق از فرط دوستی غش میکنن و آب و خاک را یکجا به بهانه دوستی تقدیم میکنن ، کلا" اینها ، آدمهایی هستند که یا صفرند یا صد . نمی دونم منظورم را می گیرید یا نه ، یا صفرند یا صد ، در حالیکه بین صفر و صد ، نود و نه عدد دیگه هم هست که کلی برای خودش دارای اعتباره و سیاست اعتدالی نام داره ، ولی اینها فقط یا دوستی بیدریغ میکنن و یا دشمنی کورکورانه ، واردید که !!!!!


جوادشیخی

0

4

8 ماه پیش

زنده باشی پبشکسوت عزیزوفهیم باحرفات دلگرم شدیم


سجادسهرابی

0

4

8 ماه پیش

کسی نگفته.. اگ بازیارو میدیدی خودت میگفتی که تیم مهاجم شش دنگ کم داره


جوادسواری

0

4

8 ماه پیش

من‌ هم میگم با عزم واراده‌ای که بیرو داره خودش رو میرسونه


مهدی‌قزوین

0

4

8 ماه پیش

👏👏👏👏👏عالی...مخصوصا ک میگه عمری سلمانی وشهاب هستن غصه‌ی خطه حمله‌رو نخورید...


احمد نوری اسرمی

-1

3

8 ماه پیش

نقش هافبک‌ و وینگرهای ما خیلی مهمه که ترابی اصلن آماده نیست امیری هم یه مصدومیت جزئی داره صادقی هم همچین نرمال نیست ولی سرلک و ریگی و سروش آماده آن و میتونن برگ برنده ما باشن


پژوهان

0

3

8 ماه پیش

دمت گرم سالار پرسپولیس ❤️❤️


ابراهیم رمضانپور

0

3

8 ماه پیش

سلام بر پیشکسوت دوست داشتنی پرسپولیسی عزیز.... آقای محرمی درود بر شما... الان فصل انگیزش است....از همه پیشکسوتان دلسوز و شناسنامه های واقعی پرسپولیس تقاضا دارم.... به باشگاه بزرگ... به مدیریت هیات مدیره...کادر فنی تیم... بازیکنان در این مقطع حساس روحیه مضاعف و یار و یاور این عزیزان باشند...

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30
پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال