ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

محمدخانی: عقاب آسیا؟ ت ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 56 اظهار نظر

-

12 ماه پیش

محمدخانی: عقاب آسیا؟ تو کفتر چاهی‌ هم نیستی

ارتش سرخ دات کام :
محمدخانی: عقاب آسیا؟ تو کفتر چاهی‌ هم نیستی
بعد از اتفاقات چند وقت اخیر، ستاره شماره هشت اسبق پرسپولیسی‌ها پیغام تندی را به هم‌تیمی‌اش داد.
وحید قلیچ این روزها حسابی سر و صدا کرده و گلایه هم‌تیمی‌هایش را نیز بابت حضور در تمرین استقلال به همراه داشته است. ناصر محمدخانی هم‌تیمی اسبق گلر پرسپولیسی‌ها در گفتگو با خبرنگاران ما صحبت‌های تندی را متوجه وی کرده که در ادامه می‌خوانید با ذکر این نکته که بخشی از مصاحبه به واسطه عصبانیت و کلمات تند محمدخانی سانسور شده است.

*از بازی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی شروع کنیم.
من قبلا هم با شما صحبت کرده بودم و گفتم اگر پرسپولیس این بازی را ببرد قهرمانی‌اش شانس زیادی خواهد داشت. پرسپولیس باید می‌برد و راه دیگری هم نداشت. دیدید که بچه‌ها بازی خوبی کردند و دم‌شان هم گرم از خط دروازه تا آن نوک عملکرد خوبی داشتند. خب الان همه چیز دست خود بچه‌هاست. دربی را برده‌ایم و صدرنشین هستند و باید ببرند و به چیز دیگری فکر نکنند و روحیه‌شان هم که عالی است. از نظر فنی و روحی شرایط تیم ایده‌ال و آماده برای قهرمانی است. مهم این بود که دربی را ببرند و تیم هم عالی بود. بدون اشتباه بازی کردند و بردند. عبدی در نیمه اول فشار زیادی آورد و البته حساسیت بازی هم زیاد بود و توپ خوبی به او نرسید. با حضور آل کثیر اما او توانست یک گل خوب بزند و روحیه تیم را چند برابر کرد. بعد از آن هم اشتباه نداشتیم و توانستیم برنده شویم. باید یک چیزی هم درباره عیسی بگویم.

*بفرمایید.
عیسی این گل را با نان دلش زد. او واقعا طی این چند وقت اخیر خیلی اذیت شد و حق هم داشت که اینقدر روحیه و انگیزه داشته باشد. تنهایی تمرین کرد و آینده‌اش خراب شده بود. باید به غیرتش درود فرستاد. او جنگید و ثمره آن را هم دید و نشان داد که بازیکن بزرگی است و کار حرفه‌ای را می‎داند. گل او هم عالی بود و نوش جونش. نشان داد بازیکن خاصی است و در یک بازی خاص هم گل زد.

*چرا خودتان اینقدر از تیم دور هستید و در استادیوم حاضر نمی‌شوید؟

من بیایم استادیوم اذیت می‌شوم. از تلویزیون ببینم بهتر است و لذت می‌برم. بیاییم نمی‌گذارند بازی را ببینیم!

*به‌هرحال شما روزگاری ستاره بی چون و چرای این تیم بودید و 100هزار هوادار تشویق‌تان می‌کردند و طبیعی است که وقتی در استادیوم حاضر می‌شوید همه علاقه داشته باشند با شما عکس بگیرند.
آره. امضا و عکس می‌خواهند و بازی از دستم در می‌رود. باورتان می‌شود یک بار اینقدر نتوانستم بازی را نگاه کنم یادت باشد آمدم جایگاه خبرنگار و آنجا نشستم و بازی را دیدم. این بازی هم بچه‌ها برایم بلیت وی آی پی گرفته بودند اما گفتم نرفتم و اینقدر استرس داشتم ترجیح دادم بروم خانه داداشم و آنجا در آرامش بیشتری بازی را ببینم. داداش بزرگم است و ما که پدر نداریم و او جای پدرم است و دعوت کرد و آنجا بازی را دیدیم. خیلی استرس داشتم به قرآن. 10 دقیقه آخر و خصوصا وقتی وقت اضافه اعلام شد خیلی حرص می‌خوردم. هر لحظه می‌ترسیدم یک پنالتی بگیرند یا اتفاقی بیفتد و تیم گل بخورد و همه چیز خراب شود. داداشم می‌گفت بشین و چرا اینقدر حرص می‌خوری.

*داوری بازی همچنان بحث روز و اعتراضی است.
داوری اتفاقا خوب بود. اگر اشتباهی هم بود به نظرم عمدی نبود و هر دو تیم معترض هستند. این نشان می‌دهد داور تمام تلاشش را کرده تا اشتباهی نباشد. در مجموع آقای حیدری خوب و عالی قضاوت کرد.

*الان یک بحث جالب را با شما می‌خواهیم داشته باشیم. حضور قلیچ در اردوی استقلال و بحث‌‎هایی که در اینباره شکل گرفته است. نظر شما چیست؟
علی پروین اینقدر هوایت را داشته و بعد می‌روی و می‌گویی او برایم کاری نکرد؟ می‌گویی علی پروین برای خودش می‌خورد و چیزی به ما نمی‌داد؟ ... تو هر چی داری از علی پروین است. تو همه چیزت از علی پروین است.

*با شما هم همچنان قهر است؟
قهره؟ آخه کی هست که با من قهر باشد و اصلا او را تحویل نمی‌گیرم که بخواهد قهر باشد! به قول علی پروین می‌گوید ناصر اصلا تحویلش نگیر که این‌ها گنده می‌شود. این‌ها کوچیک هستند و این‌ها را نباید اصلا جواب‌شان را بدهند. خیلی از پیشکسوتان و هواداران گفتند ناصرخان تو کجا و این کجا و اصلا با او دهان به دهان نشو. اصلا نباید جواب این.... را داد و اگر جوابش را بدهی فکر می‌کند بزرگ شده است.

*اما این نگرانی هم وجود دارد که با توجه به دورهمی یا بازی‌هایی که معمولا بین پیشکسوتان انجام می‌شود اگر بیاید و همدیگر را ببینید اتفاق بدی بیفتد.

بیاید دورهمی پیشکسوت؟ او ... غلط می‌کند بیاید! علی پروین اصلا او را دیگر هرگز راه نمی‌دهد. پیشکسوتی که علیه ما و پرسپولیس حرف بزند چرا باید بیاید؟ شاهین بیانی هم خوب جوابش را داد و گفت ما به اندازه پیشکسوت داریم و نیازی به این آدم نداریم و بفرما آقا! این دنبال دیده شدن است چون فراموش شده. میخواهد مطرح شود. من کسی نیستم اما کسی که می‌خواهد بزرگ شود این رفتار را می‌کند و به آدم های بزرگ گیر می‌دهد، مثل آقای پروین. این دنبال مطرح شدن است. او فراموش شده و می‌خواهد دیده شود. علی پروین می‌گوید جواب این افراد را نباید داد تا بمانند در خماری.

*در دوران بازی هم به این شکل بود؟
به خدا همین پرسپولیس که او را آوردم به عنوان مربی دروازه‌بانان من آوردمش. با علی آقا صحبت کردم و گفتم او آنجا با مشکل مالی سختی مواجه است. بگذارید بیاید کنار خودمان. علی آقا گفت به او بگویم مثل دهه شصت نیست که بخواهد مسخره بازی در بیاورد و مشکل ایجاد کند. شوخی کند و با این دعوا کند و آن یکی را اذیت کند سریع ردش می‌کنم برود. اگر بیاید آهسته بیاید و آهسته برود و به کسی کار نداشته باشد. به وحید گفتم و آمد. آمد و شد مربی دروازه‌بانان. آخه ... من تو را آوردم مربی گلرهای پرسپولیس بعد اینطور رفتار می‌کنی؟ بعد پول نداشت و به علی آقا گفتم و برایش قرارداد بست و با آن پول رفت تهرانسر خانه گرفت. الان هم می‌گوید من از پرسپولیس هنوز اجاره نشین هستم، در صورتی که همان خانه تهرانسر را همین الان اجاره داده است. بابا پیش کسی حرف بزن که از زندگی‌ات خبر نداشته باشد. زشت است این رفتارها و آبروی خودت را نبر و بیشتر از این خودت را کوچک نکن. یک خانه تو تهرانسر و یک خانه هم در مرزداران! بعد می‌گویی علی پروین برایم کاری نکرد؟ تو هر چی داری از پرسپولیس و علی پروین. یادت رفته شبانه می‌رفتی خانه علی آقا و می‌گفتی خانه راهم نمی‌دهند و علی آقا 2 تومن 2 تومن بهت می‌داد؟ به خدا می‌رفت نصفه شب خانه علی آقا.

*ولی...
بگذار یک چیز دیگر هم بگویم. شنیدم می‌گوید دوران بازیگری من عقاب آسیا بودم! هه ههه تو عقاب آسیا بودی؟ تو کفتر چاهی هم نیستی. والله که همین الان کیفیت گلرها دسته پایین تر هم از آن دوران تو بیشتر است و علی آقا به تو حال داد وگرنه ... الله اکبر. عقاب آسیا اول بهروز سلطانی بود که با عملکرد خودش باعث قهرمانی تیم در آسیا شد و بعدش هم خدا حفظ کند احمدرضا عابدزاده را. بابا همین بیرانوند با یک دست بهتر از تو است. تو عقابی؟ تو کفتر چاهی هم نیستی!


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154526
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
behead.mohamadiii

0

0

12 ماه پیش

واقعا هم حیفتون نیس با اون پلشت دهن ب دهن بشین دید گوهی نیس بین هوادارامون گوز حسابش نکردیم از اونه داره میسوزه با اون سیبیلش و ریختش انگار توله برقیه کوسکش بی کس


سهراب الناسی

0

3

12 ماه پیش

درودبه شرفت ناصرخان عشقی عشق قلبی حرف حق روزدی یادمه پشت هیجده چه گلهای میخورد بااون کون بزرگش،


مهدی

0

3

12 ماه پیش

کفتر چاهی که هیچ ازوطن فروش هم پستره وحید قیلیچ خاک برسرت که تیمتو به کیسه فروختی بدبخت بیچاره وحیدقلیچ بروکمی معرفت ازحسین هدایتی یادبگیر که همه جوره به پرسپولیس حال میده


غلام نبی درزاده

0

4

12 ماه پیش

ای بابا این مردک دیگه نه آبرویی داره ونه شرف... من که خیلی وقته انفالوش کردم ولطفادوستان هرکس هم فالوش میکنه دیگه نکنه چون این ادم ارزش نداره که هوادارای ارتش سرخ بهش اهمیت بدن...طرف به عشق ساپینتو رفته پیش کیسه کشا خ.ی. مالی کرده که راهش بدن سرتمرین چون آقایحیی خیلی وقته راهش نمیده... بهترهمون که اینجورادمارو اهمیت ندی اصلا جوابش روندین


ب_ب

0

2

12 ماه پیش

واقعا که !!!!
آخه توو اوجش هم کسی برات تره خورد نمیکرد حتما با این قدِت عقاب آسیا بودی؟ کل دوران بازیگریت توو پرسپولیس
فقط یکی دو فصل فیکس بودی راستی چندتا بازی ملی داری عقاب فِیک آسیا؟
ینی با پاچه خواری کیسه کشا دوطرفه قهوه ای و کلا محو شدی...


حمیدفرزانه

0

3

12 ماه پیش

هررشتهگسست می‌توان بست،،،، اما ره ای درآن میان هست کسیکه بزرگ هست با هیچ حرفی کوچک نمی‌شود مخصوصا کسیکه توقلب چهل میلیون عاشق جاداره مثل علی آقا پروین وهمه اونهایی که دوستش دارن. عزت زیاد


حمیدفرزانه

0

2

12 ماه پیش

درسته که باید خارج اززمین رقابت همه رنگهامیشه سه رنگ عشق ایران اما اینکه بشینی پشت سر هم تیمت وپیراهنی که میپوشی خیانت کنی کاربسیار ناپسند ومعقولی نیست ما هوادار پرسپولیس رفیق استقلالی هم داریم اما تعصب هواداری رو ازدست نمیدیم تعصب خودمون روداریم وحیداگه تومحفل دوستانش میره پشت سر بزرگترها حرف ناشایست بزنه واسه خودش بده ازحرفهاش ارزون گل میگیرن وبه خودش گرون می‌فروشند ما به‌این افراد میگیم لنگ حموم که هرلحظه دوریکی هست به افتخار بزرگای افتخارآفرین پرسپولیس که هواداران وهم باشگاهی بهشون تعصب دارند نباید توهین بشه آرزو میکنیم وحیدهم به اشتباه خودش پی ببره اما هررشته


امین کریمی

0

1

12 ماه پیش

درود به ناصر خان... هواداران پرسپولیس افتخار میکنن به شما اسطورها


آرین

0

4

12 ماه پیش

درود بر ناصر خان... دمت گرم... امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی.... از خدا میخوام تو رو برای پرسپولیس حفظ کنه.... درود بر شرف و غیرتت


کمال قویطاسی

0

2

12 ماه پیش

ناصر خان خیلی اغابی،دوستت دارم


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

2

12 ماه پیش

او غیرت ندارد و باید برود بمیرد چون پیشکسوتان کیسه فرمودند هیچ احتیاجی به دلقک ندارند صددرصد مخ این یارو ایراد داره ،جایی که می توانست به لطف بزرگان پرسپولیس کبیر عزیز ۴۰ میلیون هوادار فهیم و با شخصیت باشد رفته دستمال توالت کیسه شده ،تازه آنها نیز از نظر کیفیت پاکیزه ای قبولش نمی‌کنند میگویند ماتحتشان بخاطر زبر بودن اذیت می‌کند خاک بر سرش بکنند مردک دستمال


جواد حتملو

0

3

12 ماه پیش

ناصر خان این قلیچ بی حیا اصلا مگس هم نیس چه غلطها. قلیچ اندازه یک انگشت احمد وبهروز وبیرو نیست .همون بهتر گورشو گم کنه بره طرف شش تاییها. عزت زیاد .


محمد رضایی

0

4

12 ماه پیش

سلام عزیزان ناراحت نباشید سگ راه دورپارس میکندمن خودم زنبورعسل دارم ایشان زنبورتنبلی هست که علی پروین بش غذادادگرسنگی نمیره جای ناراحتی نیست ماقهرمانیم 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🎀🎀🎀♥️♥️♥️♥️🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🥊🥊🥊🛑🛑🛑🛑🛑☎️☎️☎️☎️ققققققققققققق


جواد پرسپولیسی

0

5

12 ماه پیش

دمت گرم ناصر خان با معرفت ‌ قلیچ واقعا دیگه خودشو کلا گم کرده قلیج( اینم )نیست تا برسه به کفتر چاهی


کیوان سلطانی هفشجانی

0

5

12 ماه پیش

زنده باشی ناصرخان سرسلسله هشت های اسطوری ارتش سرخ پرسپولیس بزرگ ناصر خانوم محمدخانی ، علی آقا کریمی ، مجتبی خان محرمی ، آقا ناصر الحق که حافظه خوبی داری بهروز سلطانی رو خوب اومدی با اون سیوهای محشر بازبا کره جنوبی در دهلی نو ۱۹۸۲ خدا حافظ شما و تک تک بزرگان و عزیزان ارتش سرخ پرسپولیس بزرگ باشه. مانا باشید


مجید اسمعیل زاده

0

3

12 ماه پیش

تورخداین وحید قیچی رو ولش کنید وقتی راجب او صحبت میکنید فکر می کنه آدم بزرگی


محمدبیگ زاده

0

4

12 ماه پیش

ناصرخان محمدخانی اون روزی که توی قطر درموردشماصحبت می کردن تعریف ازبازی شمابود قلیچ توپ جمع کن هم نبود درمورد اینجورافرادصحبت کنی سرش کیچ میره ول کن بزرگش نکن


جواد رمضانی

0

5

12 ماه پیش

درود ب شرفت ناصرخان خوب این مرتیکه ی هیچ ندارو شستی گذاشتی کنار بااون قیافه تخماتیکش شبیه دلقکای زمان قجره


جعفر باقری

0

4

12 ماه پیش

باسلام ،دوستان کسی که موقع بازی به چیزی نرسیده .الان دنبال دیده شدنه ولش کنید به خدا این جور آدمها ارزش ندارند که باهاشون حرف زد نمک نشناس پست♥️♥️♥️♥️♥️♥️


علی حیدری

0

3

12 ماه پیش

دمت گرم با مرام


محمد جمعه زاده

0

3

12 ماه پیش

دمت گرم خوب روندش اخه بی شرف اگه سرسوزنی غیرت داری به تیم تمرین کیسه نمی رفتی


علی جمالی

0

4

12 ماه پیش

اصلا جواب این آدم رانباید داد کیه چیه باون قیافه مسخرش واون سبیلای تخمیش عابدزاده کو این کو حجازی کو این کو بروبمیر عوضی


مرادسلمانی

0

2

12 ماه پیش

این آقافیوزخانه اش تهرانسری.صحبت کردن درموردش بی فایده است.چون هرکسی موردی عنوان کنی فیوچ میادتوجیه می کنی فردامی برندش پرتغال میشی قلوچ پرتغال فروش


نیما زکی پور

0

5

12 ماه پیش

درود گل گفتی جناب محمد خانی حیف کفت چاهی. سوسک هم نیست


قوچعلی

0

4

12 ماه پیش

واقعا حیف که اراذل اوباشی همچون قلیچ،هاشمی نسب و سوشا مکانی از صدقه سر پرسپولیس برای خودشان نامی پیدا کردن و الان حرامزاده ها اینطوری لگدپراکنی میکنن!


برای پرسپولیس

0

4

12 ماه پیش

ناصر محمدخانی عشقه عشق❤️


دیانتی

0

3

12 ماه پیش

دمت گرم ناصر خان


قوچعلی

0

4

12 ماه پیش

درود بر شرفت ناصرخان عزیز حرفت بجا و راست میباشه! ذره ای نور محمدی در چهره این بشر وجود نداره !


محمدمهدی میرجلیلی

0

3

12 ماه پیش

مردشور این سبیلاشو بشوره


امین براتی رشوانلو

0

4

12 ماه پیش

دمت گرم آقای محمدخانی عزیز گل گفتی کفترچاهی که هیچ چوق هم نیست


امید

0

2

12 ماه پیش

ول کنین این قنیچو


امید

0

3

12 ماه پیش

بخدا این قنیچ فقط واسه فالوور جمع کردن خودشو ب در و دیوار میزنه..جوابشو ندین ک احساس بزرگی کنه


غلامرضا قلندری

0

2

12 ماه پیش

عقاب آسیا.؟والله من از دهه پنجاه هوادار پرسپولیس هستم. دروازه‌بان الکی تر از قلیچ نداشتیم. از مرحوم سیروس قایقران از سی متری گل خورد تو انزلی. فکر کنم فیلمش هنوز هست.


علی رضا اسکندری نسب

0

3

12 ماه پیش

ناصر خان درست می گوید


یداله قنواتی

0

2

12 ماه پیش

اخه این کبوتر باز بگه پرسپولیس چیه ابرو خودش برده کسی که از کبسه کشا طرفداری کنه حیف نیست پیراهن پرسپولیس پوشیده سگ سبیل


محمد جعفری

0

3

12 ماه پیش

جانممممم


مهدی

-1

2

12 ماه پیش

قضاوت نکنیم بهتره. ایشالا بزودی اوکی میشن.


روح اله فرج زاده

0

4

12 ماه پیش

قلیچ، هاشمی نسب و مکانی حتی نیکبخت واحدی ارزش اینکه بهشون بگی حُش هم ندارن، اینا که نمک میخورن و نمکدان را میشکنند راحتم زن و بچه خود را میفروشند چون خیلی پست و بی اصالت هستند


مهدی

-3

1

12 ماه پیش

اگه مربی خارجی باشه که به دلار میپردازید و دودستی هم میدید، از بابت تمام عمر این بنده خدا در پرسپولیس، دوتا خونه، ظلمه، نه محبت.


مهدی

-2

1

12 ماه پیش

اینکه هر کسی چطوری خونه خریده، به خودش ربط داره، بنده خدا مربی دروازه بانان تیم بوده، و زحمت کشیده، هزار برابر شما، دوتا خونه هم این بنده خدا...


امیدشازاده

0

2

12 ماه پیش

خدا حفظ کنه شمارو .ما درتاریخ ایران فوتبالیست خوب زیادداشتیم ولی ناصرخان وعلی آقا پروین واقعا شناسنامه پرسپولیسن.بعد عقاب آسیا واقع برازنده ناصرحجازی واحمدعابدزاده س نه وحید قلیچ (قیچی)


مهدی

-3

1

12 ماه پیش

هر دو پیشکسوت و مورد احترام هواداران هستن.


مهدی

-2

1

12 ماه پیش

ناصر خان نباید این مطالب را میگفت، ایشالا که هر چه زودتر آشتی میکنن و به همدیگه احترام میزارن.


مهدی کمندانی

0

2

12 ماه پیش

دمت گرم آقای محمد خانی خوب این قلیچ سبیل گربه ای نشوندی سرجاش


محمد طالبی

0

3

12 ماه پیش

اقای وحید قلیچ تو درحد اندازه این نیستی که بخوای با بهترین مهاجم ده شصت اقای ناصرمحمد خانی هم کلام بشی سابقه فوتبالی شما مشخص همه چیز


حسن شاهین

0

2

12 ماه پیش

قلیچ هیچ پخی نیست


محمدکریم میره کی

0

2

12 ماه پیش

درودبه شرفت آقای محمدخانی خوب به یادش انداختی گذشته اش را هرکی جای اوبود باید مرگ موش می‌خورد تا مثل موش فاضلاب سقط می شد نعلت بر کسی نمک می خورد نمکدان را میشکند ولش کنید پست


داود صادقی

0

2

12 ماه پیش

دم ناصر گرم بابا خیلی مردی.همین درسته...


عبدالرضا قربانی

0

24

12 ماه پیش

احسنت به ناصر خان خوب ماهیت این سبیل گربه ای را افشا کردی دیگه بیش است بزرگش نکن یه غلطی کرد .این شخص را از دوروبر پرسپولیس حذف کنید.


msa

0

18

12 ماه پیش

درد برناصرخان واقعا قلیچ گنچشکی هم نیست چه رسدبه عقاب


ابوالفضل یزدی

0

20

12 ماه پیش

قلیج آدم نمک نشناس صد رحمت به اجنبی .پست کثیف شورشو درآورده .زمان معرکه گیری تمام شده هیچ کس هم تحویلش نمیگیرد تا حالا کجا بودی الان با عقابهای آسیا خودتو هم تراز میکنی بابا تو دیگه کی هستی .😂


محمدعلی

0

17

12 ماه پیش

اوخ اوخ ناصر خان آبروی قلیج رو برد


دختر پرسپولیس ❤🔥

-1

10

12 ماه پیش

چی شد؟🤔🤔


آقا مجید پرسپولیسی

0

20

12 ماه پیش

قلیچ و سوشا مکانی فکر می‌کنند با این کارها میتونن بزرگ بشن


محمود تاجدینی

0

15

12 ماه پیش

داش احمد نور حقشه این مردک پارسال رفت ورزشگاه بین هوادارای ششتقلال نشست امسال هم رفت سر تمرین اونا لین آقا دنبال چیه این بشر رفاقت ومرام بیرون از زمین و شرایط ورزشی دنبال گنده شدنی ؟؟؟ دنبال دیده شدنی ؟؟؟ دنبال چی هستی آقای پیشکسوت واقعا ارزش داره این کارها که همه قهوه ایت کنند ؟،،،دو بار دیگه از این کارها کنه خود کیسه کشا میگن بهش میگن چیز خولی ؟،، یا بهش میگن چی میزنی ؟؟؟فازت چیه'؟؟؟


احمد نوری اسرمی

0

11

12 ماه پیش

بدجور این قضیه بیخ پیدا کرد

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم 16:30
ملوان 1 - 2 سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال