ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

محمدخانی: مردم همیشه ا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 25 اظهار نظر

-

2 سال پیش

محمدخانی: مردم همیشه از پرسپولیس حمایت می‌کنند

ارتش سرخ دات کام :
محمدخانی: مردم همیشه از پرسپولیس حمایت می‌کنند
مهاجم اسبق تیم پرسپولیس گفت: خط حمله پرسپولیس در دو هفته گذشته عملکرد ضعیفی داشت. این تیم در ۸ هفته گذشته تنها ۸ گل به ثمر رسانده است.

ستاره گریزپای پرسپولیس در دهه ۶۰ معتقد است دیدار تیم محبوبش برابر سپاهان اصفهان کسل کننده بوده است. ناصر محمدخانی با بیان این جمله گفت: به نظر من هر دو تیم به گرفتن یک امتیاز راضی بودند چون برای نباختن وارد زمین شده بودند. همین احتیاط بیش از حد دو تیم باعث شده بود شاهد بازی سرد، بی روح و خواب آوری را شاهد باشیم. این درحالی بود که معمولا بازی‌های دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس همواره حساس، نفسگیر و تماشایی بوده است.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که اسم این بازی را ال کلاسیکو گذاشته‌اند همین جذابیت و زیبایی بوده است اما این بار واقعا کسانی که دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس را در اصفهان از پای گیرنده‌های تلویزیونی تماشا نکردند چیزی را از دست ندادند. کسانی هم که مثل ما به تماشای این بازی نشستند وقت خودشان را هدر دادند!

ستاره خط حمله پرسپولیس در دهه ۶۰ افزود: البته من شنیدم پرسپولیس در دو هفته گذشته با یکسری مشکلاتی مواجه شده که تمرکز این تیم را از بین برده است. حرف‌های یحیی گل محمدی را در این یکی دو هفته گذشته شنیدم و متوجه شدم با چه مشکلاتی روبرو هستند و امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر حل شود. پرسپولیس یک تیم مردمی است و مردم هم علاقه زیادی به این تیم داشته و دارند. زمانی هم که ما بازی می‌کردیم این طور بود و هواداران زیادی از ما حمایت می‌کردند. الان هم انتظار می‌رود مردم و هواداران باز به حمایت‌های خود از این تیم ادامه خواهند داد.

ناصر محمدخانی در خصوص عملکرد خط حمله پرسپولیس در دو هفته گذشته مقابل تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان نیز خاطرنشان کرد: شکی نیست خط حمله پرسپولیس در دو هفته گذشته عملکرد ضعیفی داشته است. پرسپولیس در ۸ هفته گذشته تنها ۸ گل به ثمر رسانده است و آمار یک گل زده در هر بازی آمار خوبی نیست. پرسپولیس باید میانگین گل زده خودش را بالا ببرد و این فقط به خط حمله این تیم باز نمی‌گردد.

وی تصریح کرد: برای زدن گل‌های بیشتر نیاز است که خط‌هافبک نیز عملکرد بهتری ارائه دهد. به نظرم در دو هفته گذشته شاهد افت و نزول‌هافبک‌های پرسپولیس از جمله مهدی ترابی بودیم. نقطه قوت پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر خط‌هافبک این تیم است اما در بازی مقابل تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان اصلا اثری از چهره‌های ستاره خط میانی پرسپولیس ندیدیم. به طور مثال مهاجمی‌مثل یورگن لوکادیا خوب تغذیه نشدند تا نتوانند گلزنی کنند و باید این مشکل در دیدار با مس رفسنجان مرتفع شود. البته باز به حرف‌های یحیی گل محمدی استناد می‌کنم که تمرکز این پرسپولیس برهم خورده و برخلاف گذشته اصلا مرتب و منظم بازی نمی‌کند.

ناصر محمدخانی در خصوص مس رفسنجان هم هشدار داده و گفت: به این نکته توجه کنید که مس رفسنجان در ۸ هفته گذشته هیچ باختی را تجربه نکرده است. این تیم از مهره‌های خوبی بهره می‌برد و تیم منظم و تاکتیکی است. اگر این تیم را دست کم گرفته یا آسان فرض کنیم با مشکل زیادی مواجه خواهیم شد. به نظر من مس رفسنجان دست کمی‌از سپاهان ندارد و شاید در برخی پست‌ها از تراکتور هم سرتر باشد. بنابراین بچه‌ها باید با تمرکز کامل و هوشیاری مقابل این تیم صف آرایی کنند. البته مطمئن هستم یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس همه این نکات را به بازیکنان تیم یادآوری کرده‌اند.

ستاره پیشین تیم ملی اشاره‌ای هم به دعوت ۱۶ بازیکن لیگ برتری از سوی کارلوس کی روش کرد و یادآور شد: من دلیل این موضوع را نمی‌دانم. شاید یحیی گل محمدی حجب و حیا به خرج داد و سعی کرد انتقادی نداشته باشد اما اینکه تیم ملی هفته‌ای ۳ روز بازیکنان تیم‌ها برای ریکاوری دعوت کند منطقی نیست. هرچند همیشه تیم ملی در اولویت بوده اما این باشگاه‌ها هستند که بازیکن را آماده تیم ملی می‌کنند. شما توجه بفرمایید که چند روز بین بازی‌های پرسپولیس یا تیم‌های دیگر فاصله است؟ در این ۶ روز باید ۳ روز بازیکنان را در اختیار تیم ملی آن هم برای ریکاروی گذاشت؟ باید بین باشگاه‌ها و تیم ملی تعامل درست وجود داشته باشد. همان طور که باشگاه‌های خارجی، لژیونرهای ما را غیر از فیفا دی به تیم ملی نمی‌دهند باید منافع باشگاه‌های ایرانی هم از جمله پرسپولیس لحاظ شود.

از ناصر محمدخانی همچنین درخصوص مصدومیت سردار آزمون پرسیدیم که پاسخ داد: در حال حاضر آزمون و مهدی طارمی‌ستاره‌های اصلی تیم ایران هستند. حریفان ایران در جام جهانی نیز روی این دو حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و من فکر می‌کنم پزشکان بایرلورکوزن بتوانند سردار را به جام جهانی برسانند. او باید به خاطر مردم ایران و شاد کردن دل فوتبالدوستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازی و گلزنی کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151514
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
برای پرسپولیس

0

2

2 سال پیش

آقای ناصری چه ربطی داره. شما هم هروقت بحث میشه گیر میدی به اسم مستعار. خب شما اسم نوشتی هزار تا محمدنوید ناصری شاید باشه تو ایران. من میگم این شخصیت ها معروف هستن چیزی بگن خب بدبخت میشن. من گفتم طرفدار هیچکدوم نیستم و از هیچکس هم نیستم. همون‌طور که پلیس بقیه رو می کشه، مردم هم پلیسو می کشن. من فکر نمی کنم همین حجاب هم بخواد برداشته بشه چه برسه نظام. روی هم تو اعتراضات فکر نمی کنم کل کشور به پنج میلیون رسیده باشن. با پنج میلیون می خواد انقلاب بشه؟ همین تعداد هم طرفداران حکومت بودن و ریختن خیابون. من تمایلی به این بحث ها ندارم. خواهشاً تو برنامه ی فوتبال چیزی درمورد سیاست نگید. من نمیگم این دوتا جدا هست اما ما اومدیم اینجا درمورد فوتبال بگیم نه سیاست. این حرفا رو تو برنامه ی مربوط به خودش بزنید نه اینجا


برای پرسپولیس

0

2

2 سال پیش

آقای اسرمی منم همینو میگم دیگه. میگم نباید تو برنامه ی فوتبالی اینجور حرفا زد اما ایشون ...


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

-1

2

2 سال پیش

آقای برای پرسپولیس من نام و نشانم مشخصه و تو اسم مستعار نوشتی.... عزیز جان انسانیت خیلی بالاتر از فوتباله.... دوست عزیز بحث حجاب نیست بحث کل نظامه که عوض میشه نه فقط حجاب.... یا خیلی سطحی نگری یا از خودشونی.... ما سه شب و سه روزه دارن با مهمات نظامی میکشنمون و باز با غیرت مقاومت میکنیم در ضمن فوتبال ما سیاسیه پس سیاست و فوتبال تو این مملکت از هم جدا نیست... دوستان از همه عذرخواهی میکنم از بحث بی مورد تو اینجا... برای پرسپولیس اگه دوست داری با هم بحث کنیم شمارتو بزار تا باهات تماس بگیرم.


احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

من واقای ناصری 40 ساله هستیم اقای برای پرسپولیس 44 ساله . پس بیاین این دعوا رو تموم کنین . بنظر من فوتبال جای سیاست نیست ولی بازم تیم ما به اندازه کافی از مردم حمایت کرد و تاوانش رو هم داد که لاخت به تراکتور تاوانش بود . کادر فنی و بازیکنان در قبال هوادان هم مسئولن پس باید از این به بعد به فوتبال فکر کنن تا دل بخشی از جامعه رو شاد کنن و تو سیاست دخالت نکنن . این مملکت همیشه مشکل داشته و خواهد داشت پس بیاین با هم دعوا نکنیم ایشااله مشکل این روزهای مملکت هم حل میشه


برای پرسپولیس

0

2

2 سال پیش

یحیی بعد از اون حرفا خودش فهمید اشتباه کرد و دوباره تمرکز رو به تیم برگردوند. خواهشاً کاری نکنید دوباره مجبور بشه درمورد سیاست بگه


برای پرسپولیس

0

2

2 سال پیش

شما فکر کن دوازده سالمه واسم اهمیت نداره. خودت می دونی من همیشه حمایت کردم از یحیی. یادمه اون زمان که می گفتی آخر فصل ما نگیم یحیی حیا کن و منم گفتم باشه و هنوز هم پشت یحیی هستم. این پیشکسوتا اگه حرف بزنن می گیرنشون. شما خودت که این چیزا میگی برو تو اعتراضات. اینجا برنامه ی فوتبال هست اگه می خوای درمورد سیاست بگی می تونی بری برنامه های دیگه. این پیشکسوتا رو می شناسن. یک حرف بزنن می گیرنشون. شما خیالت راحته اینجا هیچکس نمی شناستت. تو خیابون برو اعتراضات اینجا نگو. در ضمن مگه زوریه. شاید اصلا این پیشکسوتا موافق انقلاب باشن. من گفتم طرف هیچکدوم نیستم این اعتراضات هیچ نتیجه ای نداره جز کشته شدن مردم. مردم هم کسایی نیستن که اعتراض بکنند. اینکه شما بخوای با اینجور گفتن یک نفر رو مجبور بکنی بیاد حرف سیاسی بزنه درست نیست. کسایی که حمایت کننده هستند هم مردمن. یحیی هم با این صحبتا مجبور شد درمورد سیاست بگه. خواهشاً با این حرفا این برنامه رو به گند نکشید اینجا برنامه ی فوتبال هست. خیلی از برنامه های دیگه هستن که می تونید اونجا درمورد سیاست بگید. گفتم من نه حمایت کننده هستم نه منتقد. اما کسایی که میگن فردای براندازی حجاب همه با هم خوب هستند از الان معلومه. واسه همینه میگم منتقد نیستم دیگه. چون الان دارم می بینم چیکار می کنید. این پیشکسوتا، پیشکسوت فوتبال هستند نه سیاست. دوست ندارن درمورد سیاست نمیگن. مگه مجبوریه‌. شما کی هستی که به ناصر محمدخانی توهین می کنی. احترام خودتو نگه دار. نشد یکبار به کسی توهین نکنی. قبل شروع فصل به یحیی توهین می کردی الان به پیشکسوتا. گفتم اینجا ما اومدیم درمورد فوتبال حرف بزنیم نه سیاست.


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

-2

1

2 سال پیش

در ضمن دوست عزیز "برای پرسپولیس" و تمام به اصطلاح پیشکسوتهای پلاستیکی این شعر رو مرور کنید شاید مغزتون یه تکونی بخوره.... : تو که از محنت دیگران بی غمی ***** نشاید که نامت نهند آدمی


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

-2

1

2 سال پیش

والله برای پرسپولیس عزیز از حرف زدن و طرز فکرت بهت میخوره 12 ساله باشی... دوست عزیز من 40 سالمه و در ضمن کیسه کش هم نیستم. یحیای با شرف مرد بود که چیزهای مهم تر از فوتبال براش مهمه و حرف زد و در مکتب پرسپولیس کبیر اول اخلاق و مرام و خیلی چیزهای دیگر مهمه بعد فوتبال... پیشکسوتی که تو این شرایط فقط به فکر فوتباله و فقط فوتبال براش مهمه و نمیتونه و جرات نداره از پیشکسوتهای واقعیمون علی کریمی و علی دایی و حسین ماهینی و بازیکن محبوب سروش دفاع کنه همون بهتر که لال بشه و حرف نزنه.....


برای پرسپولیس

-1

3

2 سال پیش

نوید ناصری من ۴۴ سالمه. در ضمن دوست داشته درمورد سیاست نگفته. توی کیسه کش اگه پرسپولیسی بودی به کسی که جز بهترین مهاجم های تاریخ پرسپولیس بوده توهین نمی کردی. میگن بعد براندازی حجاب همه با هم خوب هستند. اره معلومه. من طرفدار هیچکدوم نیستم اما شما همین کارا رو می کنید که یحیی مجبور میشه از سیاست بگه که تیم ببازه و تمرکز نداشته باشه. من نه طرفدار حکومتم نه مخالف اما حق نداری به کسی که از سیاست چیزی نمیگه و پیشکسوت پرسپولیس هست توهین کنی


Amin

-2

0

2 سال پیش

برو تمرینش بده.خخخخخخ توهمی


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

-3

1

2 سال پیش

آقای برای پرسپولیس اون موقع که من بازی پرسپولیس رو میدیدم و طرفدار سرسخت پرسپولیس بودم و هستم تو هنوز به دنیا نیومده بودی در ضمن کیسه کش خودتی و جد و آبادت.... تو این شرایط که در تمام کشور غم و اندوه هست از فوتبال و قرمز و آبی حرف زدن عین حیوان بودنه... درود بر مرد مردان علی کریمی و علی دایی و یحیای با شرف و حسین ماهینی بزرگ و کریم باقری و سروش رفیعی با غیرت.... ننگ بر بازیکن کثیف حکومتی مهدی ترابی آشغال و بی شرف... دوستان یه کم فکر کنید می خوان با فوتبال و غیره فکر و ذهنتون رو منحرف کنن الان نه وقت بازیه فوتباله نه طرفداری و تعصب بی مورد.... لطفا دقت کنید


ایمان زنگویی

-1

3

2 سال پیش

اقای مسعول ای چه وضعشه هرچی کابه ای نفهم ناصری میگیم حالیش نیست نیبایداینطور به پیشکسوت بی احترامی کن چندباردیگه هم زرزیادی زدبازشماحرفهاشوچاپ کردید.


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

-3

1

2 سال پیش

خاک تو سر آدمهایی که تو این شرایط فقط به فکر فوتبالن.... البته این آدمها اصلا آدم نیستن....


محمد حسن جلالی

0

4

2 سال پیش

مردم همیشه حمایت میکنند بدبختی اینه که کسی بفکر هواداران با تعصب پرسپولیس نیست


برای پرسپولیس

-1

2

2 سال پیش

نوید ناصری کیسه کش. چند سالته به ناصر محمدخانی توهین می کنی؟ حق داری بچه ای نمی فهمی ناصر محمدخانی کیه که اینجور میگی


پرسپولیسی

0

4

2 سال پیش

احسنت بر شما ناصرخان .....۳ روز ریکاوری در تیم ملی دیگه چه صیغه اینست؟؟؟کجای دنیا این انجام میشه .....بازیکنان باید در باشگاه‌ها آماده بشن برای تیم ملی ....معلومه که کی‌روش باشگاه‌ها رو قبول نداره


فرشاد شیخ الاسلامی

0

4

2 سال پیش

مهاجم سالهای نه چندان دور پرسپولیس ، بهترین در تاریخ پرافتخار سرخپوشان 🌹🌹🌹🌹👍👍👍👍👍


ایمان زنگویی

0

5

2 سال پیش

احسنت به غزال تیزپای ارتش سرخ واقعاگل گفتی ماوظیفمون هست توهرشرایتی ازتیممون حمایت کنیم .


ایمان زنگویی

0

4

2 سال پیش

حسین ککافقط تاریخش مشخص کن مابرای ارتش سرخ گردنمومیدیم


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

-4

2

2 سال پیش

پیشکسوت احمق الان وقت درباره ی فوتبال حرف زدن نیست... یه کم آدم باشید.... درود بر جوانان غیور سرزمینم ایران زمین✌️✌️✌️✌️


سید ابراهیم غفاری نیا

0

4

2 سال پیش

انشالله درست میشه


منوچهربختیاری

-3

2

2 سال پیش

ناصرگریزپای عزیزتمام حرفات منطقی .این آقایحیی که دیگه آخرایرادوبهانه جوئیه..هر دم یه بهانه ای داره...بنظرشمااگه سپاهان رامیبردبازهم بهانه میاورد..نه بخدا..این یحیی فقط وقتی زیرفشاره وتیم نتیجه نمیگیره بهونه میاره..حالابنظرشمااگه روبروی مس رفسنجان نتیجه راکاملاواگذارکردچه بایدکرد؟یکی جواب مرابده..آیاحق داریم بگیم یحیی دیگه خجالت بکش وبرو...یابازهم بهش بایدفرصت طلایی دادتاجبران مافات کنه...کی بایدبه داد ماهوادارهابرسه....


فردین کرمی

-1

5

2 سال پیش

ناصرجان یادمه چه بلایی سرمدافعان عربستان اوردی گزارشگرمیگفت ناصرهرکاری دوست داره بامدافعین عربستان انجام میده جاودان پرسپولیس ❤❤❤


احمد نوری اسرمی

-1

4

2 سال پیش

علی نعمتی تو کارهای هجومی خیلی ضعیفه باید یه فکری بحال سانترهاش بکنن بدجور تو ذوق میزنه


احمد نوری اسرمی

-1

3

2 سال پیش

شاید مساوی شدن بازی سه چرخه گازوئیلی با فولاد باعث شد تا پرسپولیس هم به یه امتیاز قناعت کنه

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار 0 - 1 فولاد 18:45
استقلال خوزستان 1 - 1 چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 فولاد 5 0 8
5 تراکتور 4 5 7
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 4 1 6
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
11 مس رفسنجان 4 0 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال