ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

محمدخانی: پرسپولیس، در ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 13 اظهار نظر

-

1 سال پیش

محمدخانی: پرسپولیس، دربی و ۶ بازی دیگر را ببرد قهرمان می‌شود

ارتش سرخ دات کام :
محمدخانی: پرسپولیس، دربی و ۶ بازی دیگر را ببرد قهرمان می‌شود
ناصر محمدخانی ستاره پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم با برتری در تمامی بازی‌های باقی‌مانده قهرمان خواهد شد.

پس از شکست شاگردان یحیی گل محمدی برابر سپاهان اصفهان، فاصله آنها با صدرنشین به ۴ امتیاز رسید. کم نیستند کسانی که معتقدند با توجه به سبک‌تر بودن بازی‌های تیم سپاهان، نسبت به پرسپولیس و حتی استقلال، تیم اصفهانی از شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ بیست و دوم برخوردار است.

ناصر محمدخانی فوق ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ در این رابطه می‌گوید: پرسپولیس برخلاف جام حذفی در لیگ برتر و دیدار برگشت نمایش خیلی خوبی ارائه نداد. نیمه اول واقعا بچه‌ها در حد خودشان ظاهر نشدند و تنها سایه‌ای از آن پرسپولیس بازی در نقش جهان بودند. سپاهان اما به نظر می‌رسید واقعا انگیزه داشته باشد و در نهایت هم به آنچه می‌خواست، رسید.

او ادامه می‌دهد: نیمه دوم از وقتی که پرسپولیس ۱۰ نفره شد به نظرم بهتر بازی کرد. پرسپولیس با کمی‌سخت گیری داور بازی ۱۰ نفره شد ولی خیلی دوید و جنگید و به نظرم روی یک غافلگیری گل خورد. اگر پرسپولیس در نیمه اول هم مثل نیمه دوم و بعد از ۱۰ نفره شدن بازی می‌کرد می‌توانست دوباره برنده بازی شود. پرسپولیس در جام حذفی خیلی قوی بازی را شروع کرد و خیلی زود در اصفهان به گل رسید و ۴ گل هم به یکی از مدعیان جام زد و سپاهان را حذف کرد.

برخی‌ها معتقدند با این شکست پرسپولیس می‌توان گفت شانس قهرمانی سپاهان افزایش پیدا کرده است اما ناصر محمدخانی خاطرنشان می‌کند: به نظر من هم بازی‌های سپاهان اصفهان روی کاغذ راحت‌تر از پرسپولیس و حتی استقلال است. شاید به همین دلیل هم کارشناسان مدعی شده‌اند سپاهان از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار باشد اما نظر خود من چیز دیگری است. پرسپولیس در هفته بیست و هفتم یک فینال مهم با استقلال دارد و اگر دربی و ۶ بازی دیگر را هم ببرد شک نکنید قهرمان خواهد شد. یحیی گل محمدی مربی باتجربه‌ای است و به درستی هم از بازیکنانش خواست ناامیدنشوند و با قدرت و امیدواری در بازی‌های باقی مانده بجنگند. بازیکنان پرسپولیس باید همه بازی‌هایش را ببرد و دیگر حق هیچ اشتباهی ندارد.

ناصرمحمدخانی در خصوص دیدار بعدی پرسپولیس در رفسنجان و برابر مس نیز یادآور شد: این بازی هم اصلا و ابدا آسان نیست. تیم مس رفسنجان از تیم‌های خوب و قلدر این فصل است که راحت گل نمی‌خورد. نفرات خوبی هم دارد و می‌تواند یقه هر تیمی‌را بگیرد. پیروزی اخیر این تیم مقابل تیم اوج گرفته تراکتور تبریز هم گواه این ادعاست. البته همان طور که گفتم تیم پرسپولیس محکوم به پیروزی و برد است و باید تمام بازی‌های باقی مانده خودش را ببرد تا بتواند قهرمان شود. برای پرسپولیس نباید فرقی داشته باشد که با چه تیمی‌بازی می‌کند و باید و باید همه بازی‌های خودش را ببرد.

ستاره پیشین خط حمله پرسپولیس ضمن اشاره به عملکرد لئاندرو پریرا یادآور می‌شود: من امیدوارم این بازیکن واقعا بتواند با تیم هماهنگ شود. آنچه او در دیدارهای گذشته ارائه داده شاید خیلی رضایتبخش نبوده باشد و تنها یک پنالتی و اخراج را در جام حذفی از سیاوش یزدانی گرفت. با این حال شاید هنوز برای قضاوت زود باشد ولی انتظار خود من از یک بازیکن خارجی آن هم از نوع برزیلی اش به مراتب بیشتر است. باز تکرار می‌کنم من امیدوارم پریرا بتواند در دیدارهای باقی مانده بیشتر به پرسپولیس کمک کند چرا که همه از او انتظار دارند به جای کارت گرفتن و اخراج شدن، برای تیم جدیدش گل هم بزند.

فوق ستاره اسبق تیم ملی ایران در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم کشورمان نیز می‌گوید: امیر قلعه‌نویی کارنامه مشخصی دارد و از مدیریت خوبی هم برخوردار است. او به گواه اغلب کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال بهترین انتخاب در مقطع کنونی بود. امیر قلعه‌نویی سال‌هاست در فوتبال ما در سطح بالا مربیگری می‌کند و پیش‌تر نیز یک مرتبه سرمربی تیم ملی ایران بوده است. بنابراین از تجربه کافی برای نشستن روی این صندلی برخوردار است اما فقط یک سئوال از فدراسیون فوتبال دارم. چرا فقط تا پایان جام ملت‌های آسیا به امیر قلعه‌نویی فرصت داده اند؟ او اگر بخواهد جوانگرایی کند یا تغییر نسل در تیم ملی بدهد که ضروری است باید حداقل تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ فرصت داشته باشد. در این یک سال او نمی‌تواند خیلی جوانگرایی کند و باید بیشتر به فکر نتیجه گرفتن باشد. به شخصه معتقدم باید به سرمربی ایرانی هم به اندازه مربیان خارجی مثل کارلوس کی‌روش فرصت داد. ما سه جام جهانی به کی‌روش فرصت دادیم و تیم ملی را به او سپردیم اما هرگز از گروه خود صعود نکردیم اما وقتی نوبت به انتخاب یک ایرانی رسید، قرارداد یکساله شد. به هر حال برای امیر قلعه‌نویی به عنوان نماینده مربیان ایرانی و سرمربی تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153858
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
Hamid Aliyasi

0

1

1 سال پیش

با یحیی هر سال همینه


Hamid Aliyasi

-1

0

1 سال پیش

بابا دربی که میبازیم یا فوقش مساوی و جام هم تقوگدیم سگ پاهان کردیم


تا ابد هواداراتم پرسپولیسم

0

2

1 سال پیش

جالب اینجاست که انتظار داشت مربی تیم ملی بشه خخخخخخ این کچل خان آخه نمی‌دونم روچه حساب میگن یحیی مربی در حد تیم ملی هست یعنی با این ترض و تفکرشون خیانت میکنن به فوتبال ایران آخه یحیی با تیم پرمهره اش میاد ازهوادار می‌یبازه.بابقیه تیما هم شانسکی می‌بره تو کدوم بازی با دانش وفنی تونست ببره


تا ابد هواداراتم پرسپولیسم

0

1

1 سال پیش

توهربازی که مساوی یا میبازیم محکوم به بردهستیم باز میبازه بازمحکوم به برد دوباره مساوی می‌کنه باز محکوم به برد آخرش هم زرررررشک


پرسپولیسی

0

2

1 سال پیش

در زمان افشین قطبی ۶ امتیاز از ما کسر کردن رقبای سرسختی ازجمله سپاهان رو کنار زدیم ...در زمان پروفسور هم با کمبود شدید بازیکن مواجه بودیم اما چرا قهرمان می‌شدیم؟؟؟چون روحیه جنگندگی و برد در تیم دمیده شده بود وباختن رو یه نوع فحش ناموسی بخود تلقی میکردن ................باور دارم اون دو سالی هم که بعد پروفسور قهرمان شدیم بخاطر اون روحیه قهرمانی بجا مانده ایشون بود اما هر چه زمان گذشت این روحیه بتدریج از تیم خارج شد ....والسلام


تا ابد هواداراتم پرسپولیسم

-1

1

1 سال پیش

پرسپولیسی که این روزها را تاریخ سازی میکرد به تاریخ پیوست نه با این مربی وبازیکنان اون پرسپولیس برانکو بود جز برد به هیچ چیزی فکر نمی‌کردن الان یه مربی بهونه گیر نق نقو ابرو پرسپولیس برده یا دم از سیاست میزنه یا مشکل مالی بهونه می‌کنه یا داور بهونه می‌کنه یا نداشتن زمین برای تمرین بالاخره یه بهونه ای برای توجیح خودش پیدا می‌کنه آخه من نمی‌دونم آقای درویش چرا وارد عمل نمیشه الآنم با پروی میگه هنوز برای قهرمانی امید داریم آخه مرتیکه فکر کردی سپاهان مثل تیم خودته سپاهان همه تیمای بالای جدول برده بقیه بازیهاشم تیمای هستن که از یازدهم به پایین هستن تیمی هست که وقتی بازیشو نگاه میکنی میگی الانه که گل بزنه نه تیم یحیی که هر لحظه بوی گل خوردنش حس می‌کنی برو بابا جمع کن با این حرفات میخوای هواداران گول بزنی خرخودتی البته خودش هم می‌دونه سپاهان قهرمانه ولی بخاطر خطر موقعیتش این چرت وپرتا را میگه الان بهترین موقعیت برای تعویض مربی چون سپاهان قهرمانه دست ما به جام نمی‌رسه خوب حالا که قهرمانی پرید بهتره مربی جدید بیاد تا چنتا بازی مونده حساب تیم دستش بیاد وهم اینکه توفصل نقل و انتقالات بتونه تیم ببنده برای فصل بعد نه اینکه بذاریم بعداز نقل و انتقالات مربی بیاریم تا تیم بیاد جمع جور بشه چنتا بازی ازدست دادیم خلاصه اینکه بهترین موقعه برای آوردن مربی جدید هرچه زودتر بهتر یحیی باید بره پرسپولیس بدون یحیی قهرمانه


پرواز

-1

1

1 سال پیش

شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه. روزی از پرسپولیس انتظار هر معجز ه ای رو داشتیم با ۹نفرو ۱۰نفره بردن.. جبران امتیاز و قهرمان شدن.بدون بازیکن تا فینال آسیا رفتن و جنگیدن تا قهرمانی چون به کادرو بازیکنان اطمینان داشتیم چون باغیرت و جنگجو بودن و با غیرتشون تا آخرین لحظه برای پرسپولیس می جنگیدند نه با این کادر و این بازیکنان.من با این تیم و این کادر تا در سوپری محله مون هم نمی رم چون بهشون اعتماد ندارم. چون یحیی بازیکنان پولی آورده و به پول گرفتن عادت داده کسانی که براشون فرق نمی کرد تو کیسه بازی کنند یا پرسپولیس. هرجا بیشتر بده یا قسط اول رو زودتر پرداخت کنه تا یه کم کم وزیاد می شه صدای خودشون و کادر فنی بلند می شه.هیچ ارزشی برای تیم و لباسشون قائل نیستند تا وقتی بازی می کنند که پول بگیرند وتا روزی می برند که پاداش برد بدند.دیر بشه نتیجه هم هرچه می خواد بشه.این پرسپولیسی نیست که ما بخوایم روش حساب کنیم و یا ازش انتظار قهرمانی داشته باشیم.شما نگاه به نتایج کنید تاوقتی پول بوده تیم خوب بوده تا حساب باشگاه بسته شده یا پول نبوده تیمم ریده.


علیرضا

-1

2

1 سال پیش

بایحیی بمون تا همه بازی هاروببره این دلال تاپرسپولیس نابود نکنه نمیره والا ازالان اسکوچیچ بیارن خیلی بهتره


مهدی

-1

1

1 سال پیش

پرسپولیسی های سپاهان، سپاهان را قهرمان میکنن، کیسه هم نایب قهرمان میشه، یحیی گلمحمدی هم در حال حسادت و باندبازی و خودزنی، بعد از گلگهر، شاید چهارم بشه، شاید.


مهدی

-1

1

1 سال پیش

قهرمانی که هیچ، امسال نایب قهرمان هم نمیشیم. نتیجه ی حماقت های یحیی...


احمد نوری اسرمی

0

1

1 سال پیش

کارمون دوباره به اما و اگر کشید


حمیدکرمانی

0

2

1 سال پیش

گلمحمدی جزافتضاح چیزی نداره


Fateeee

-1

1

1 سال پیش

ایشالاااا به امید خدا و به حق پنج تن پرسپولیس قهرمان میشه. با اینکه سوم هستیم ولی بازم امید دارم ک قهرمان میشیم. شک ندارم مطمئنم🙂🏆❤. امسال یحیی باید جام بگیرع بعد بره. توپ تانک فشفشه پرسپولیس قهرمان میشه🏆🏆🏆🏆🏆🏆💪❤❤❤🫂🫂🫂

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال