ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

محمدخانی: چهارشنبه آین ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 42 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

محمدخانی: چهارشنبه آینده زیباترین دربی تاریخ را خواهیم دید

ارتش سرخ دات کام :
محمدخانی: چهارشنبه آینده زیباترین دربی تاریخ را خواهیم دید
ناصر محمدخانی در اظهار نظری جالب درباره نتیجه دربی فینال جام حذفی گفت: من یکی دوست دارم این دیدار ۷ گل داشته باشد و پرسپولیس ۴ بر ۳ به پیروزی برسد!

ناصرمحمدخانی ستاره اسبق پرسپولیس در این رابطه می‌گوید: خیلی خوشحالم دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال به فینال جام حذفی رسیدند تا شاهد یک دربی دیگر باشیم. به نظر من می‌توانیم چهارشنبه هفته آینده شاهد زیباترین دربی تاریخ فوتبال تهران باشیم چون هر دو تیم شرایط خوبی داشته و هجومی بازی می‌کنند.

او ادامه می‌دهد: دو بازی نیمه نهایی جام حذفی نشان داد استقلال و پرسپولیس با ساپینتو و یحیی گل محمدی به فوتبال تماشاگرپسند و هجومی‌فکر می‌کنند. این دو تیم می‌تواند دربی را هم بسیار هجومی‌برگزار کنند و تماشاگران شاهد گل‌های زیادی باشند. من یکی دوست دارم این دیدار ۷ گل داشته باشد و پرسپولیس ۴ بر ۳ به پیروزی برسد!

مهاجم گریزپای پرسپولیس در دهه ۶۰ اضافه می‌کند: پرسپولیس خیلی زود و در ۱۰ دقیقه اول به ۲ گل رسید. خود من تصور می‌کردم بچه‌ها می‌توانند به راحتی به گل‌های سوم و چهارم برسند و دروازه حریف را پی درپی باز کنند اما موقعیت‌های زیادی از دست رفت. شاید اگر یک مقدار بچه‌ها دقت کرده یا خودخواهی نمی‌کردند همین اتفاق هم می‌افتاد اما نشد دیگر! نیمه دوم طبیعی بود یک مقدار تیم هوادار به خودش بیاید و پرسپولیس هم مدارا کند. پرسپولیس می‌دانست برنده این مسابقه است و با توجه به فشردگی مسابقات و در خطر محرومیت بودن چند بازیکن، این تیم کمی‌احتیاط پیشه کند. تیم هوادار از این موضوع استفاده کرده و بازی بهتری نسبت به نیمه اول انجام داد اما هنر و زیرکی سعید صادقی و عیسی آل کثیر گل سوم را رقم زد تا در نهایت پرسپولیس به فینال برسد.

او تأکید می‌کند: در دهه ۶۰ هم علی آقا (پروین) به ما می‌گفت حواستان باشد حریف راشیر نکنید! او همیشه متذکر می‌شد که باید در ۱۵ یا بیست دقیقه اول بازی گل بزنیم و تیم حریف را به عقب ببریم. پرسپولیس و یحیی گل محمدی هم خیلی خوب این حربه امتحان پس داده را انجام داده و در ۱۰ دقیقه به ۲ گل رسیدند. تیم هوادار هم انصافا تیم خوبی نشان داد اما پرسپولیس با شایستگی به فینال جام حذفی رسید و امیدوارم با پیروزی در بازی روز چهارشنبه هفته آینده دومین جام خود را نیز به دست بیاورد.

ناصرمحمدخانی در خصوص اعتراض استقلالی‌ها به داور احتمالی دربی و اینکه خواسته اند خارجی باشد نیز می‌گوید: خود استقلالی‌ها هم خوب می‌دانند داور دربی ایرانی است و سال‌هاست دیگر فدراسیون ما داور خارجی نمی‌آورد. این صحبت‌ها فقط انتخاب داور بازی فینال حذفی را سخت‌تر می‌کند و چندان جالب نیست. باید اجازه بدهیم فدراسیون و کمیته داوران در آرامش داور خود را انتخاب کنند و به این انتخاب هم احترام بگذاریم. از طرفی شما هر چقدر روی داوری و مسائل حاشیه ای زوم کنید به تیم خودتان استرس وارد می‌کنید. شما هفته‌های اخیر پرسپولیس را در نظر بگیرید. این تیم نتایج بسیار خوبی گرفت که در سایه آرامش و پرهیز از حاشیه و جنجال بوده است. بهتر است به جای این صحبت‌ها صبر کنیم ببینیم داور مسابقه هر کسی که باشد چگونه قضاوت می‌کند. البته حتما از قول من بنویسید این استقلال هم با مهره‌هایی مثل مهدی قایدی و محمد محبی خیلی زیبا و هجومی‌بازی می‌کند و تیم بسیار قدرتمند و قابل احترامی‌است. امیدوارم در نهایت حق به حقدار برسد.

فوق ستاره اسبق پرسپولیس در خصوص ستاره این فصل پرسپولیس نیز می‌گوید: علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی و این اواخر عیسی آل کثیر همگی نمایش خوبی داشتند. همه این بچه‌ها زحمت کشیدند اما اگر بخواهم یک اسم از میان این همه بازیکن خوب و ستاره پرسپولیس بیاورم باید دست روی وحید امیری بگذارم. یک بازیکن فنی، جنگنده و دونده که فداکارانه بازی می‌کند و مثل یک جوان ۲۰ ساله می‌دود و انگیزه دارد. از لحاظ اخلاقی هم وقتی مصاحبه اش در تلویزیون و احترامی‌که به پیشکسوتان می‌گذارد را دیدم واقعا لذت بردم. این پسر هنوز در اوج است و این نشان می‌دهد زندگی حرفه ای و سلامتی دارد و امیدوارم حالا حالاها در پرسپولیس و تیم ملی خوش بدرخشد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154924
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مهدی

0

1

11 ماه پیش

کاربر گرامی علی فیاض لطفا به حرف بعضی از افراد اهمیت نده که تیم روبازنده حساب میکنند.من انشالله میرم استادیوم وکارنیمه تمام راباقهرمانی پرسپولیس تمام میکنم.


امیر حسین

0

1

11 ماه پیش

به امید برد و قهرمانی پرسپولیس و سوزش سگهای آبی و اندوه و ماتم توی خونه مجیدی های کثیف.


مجید اسمعیل زاده

0

1

11 ماه پیش

بقیراز بازی که امن زاعد 3تازد کدو زیبا بوده میشه بگی


علی فیاض

0

2

11 ماه پیش

بازم میگم اگه ما مثل بازی با هوادار بازی کنیم بدون شک بازنده دربی هستیم، ‌ما باید مثلث تهاجمی استقلال یعنی قایدی ، محبی و مطهری را مثل دربی لیگ از کار بندازیم، باید تمرکز کافی را داشته باشیم ، آقای بیرانوند به والله من دوستدارم خیلی هم دوستدارم اما جان هر کی دوستداری نیازی نیست همیشه به بازیکن تحت فشار پاس بدی ، دقیقا حرف های کاربر پرواز را من بعد بازی زیر صحبت های گل محمدی گذاشتم ولی یه کله پوک مثل علیمراد که دقیقاً مثل بعضیا معلومه که مزدور گل محمدی هست میاد توهین میکنه، برای من مهم نیست که سرمربی یا بازیکن باشه اینجا باید نقاط ضعف هر کسی گفته بشه، اینجا جای انتقاد، پیشنهاد و حمایت هست، ارث پدری کسی نیست که بیاد به دیگران توهین کنه.


احمد نوری اسرمی

0

3

11 ماه پیش

با سلام خدمت آقای رضایی . ایشاالله با قدرت هم داور و هم کیسه رو با هم می‌بریم


msa

0

2

11 ماه پیش

باافتخار پرسپولیسیم


sajad.gheibi pour

0

2

11 ماه پیش

منم خابشو دیدم5ب3میزنیم شک ندارم میزنیم


عبدالرحمن لشکری

0

3

11 ماه پیش

درود بر ناصر پرسپولیس


zizi

0

4

11 ماه پیش

فغانی اصلا وابدا نباید داور دربی بشه هنوزیادمون نرفته ارسلانشون چجور رفت تودل وروده ی سرلک بود فکرکنم ولی اخراجش نکردهنوز یادمون نرفته پنالتی عبدی که حسینی گرفت پاهای حسینی بیرون خط بودوفغانی نادیده گرفت،،،،هودارای عزیز خواهشاااا یک صدا فغانی نبایدباشه،،بازیکناوکادرفنیمون، آقا یحیی توروخدا این دربی روببرید،،بحث آبرو هست بزاریدروسیاهی بمونه برااونا هرچی توان دارین تواین دربی بزارید،،،آقایحیی دردرایت وهوش شماشکی نیس بااااز ساپینتورو دیوانه بکن باااز بزارتوبازی ندونه چیکارکنه وحتی تعویضای اشتباه انجام بده،،محوش کن آقایحیی،،،،،،آقایحیی بدونیداینجایه هوادار اگه خدایی نکرده این دربی رونبرین قلبش می ایسته،،،


محمد رضایی

-2

1

11 ماه پیش

افای احمدنوری اسرمی سلام عرض ادب خدمت شمافکرمیکنم این جام مال خودمان نباشه چونکه استقلال هم بیاید ی جام بیاره🏉🏉🏉🏇🏇🏇🏇🏇


zizi

0

3

11 ماه پیش

سلام وعرض ادب ،آقاهدایتی هستم داداش، پیامای شمارومیخونم اینجا.چون وقت نداشتم نمیتونستم پیام بزارم ولی پیامای شمارومیخوندم ،،ممنون که هواستون هست کی هست کی نیست،،ان شاءالله میریم براقهرمانی به امیدخدا،ولی شدیداسترس دارم😁می ارزه جونمم بدم براپرسپولیس استرس چیه،،،،یه قدم مونده برارسوایی کیسه کشا،،باقهرمانی حذفی مشت محکمی میشه واسشون که الکی قهرمانیمونولوث نکنن،،خداشاهده یحیی وکادرش وبازیکنا چقدزحمت کشیدن تاقهرمان شدیم خداان شاءالله حق این بازیکناوکادرفنی روبابرددربی حذفی میگیره ازاین نامردا ،،،وجود ندارن توزمین بامون بجنگن مجبورن ازاین راه وارد بشن


مهدی

0

2

11 ماه پیش

نگران چی هستی اقایziziمن۷سال بازی های مهم رفتم استادیوم بازیهای پرسپولیس رودیدم و۶سالش قهرمان شده.رکوردنباختن بازیهای پرسپولیس دست منه.چون پای قدم من خیلی خوب بوده.حاج حسین هدایتی سالارتاالان تیم روخوب حمایت کرده و یکماه اخربرای بازیکنان پاداش بردگذاشته حالااین بازی حساس بهش گفتم پاداش بردسنگین برای بچه هابذاره تاباخیال راحت قهرمان بشیم.مگرداوری ووزارت ورزش مانع بشه.ماخداداریم وپرسپولیس.انشالله این بازی حساس هم با لطف خدا قهرمان میشیم.


ع حسین زاده

0

3

11 ماه پیش

هرچه افتخار و آبرویی که فوتبال ایران تو فوتبال آسیا و جهان داره، از صدقه سر بازیکنانی هست که تو مکتب پرسپولیس بودن و لژیونر شدن ،که الان برای قرعه‌کشی مسابقات آسیایی و جهانی ازشون دعوت میشه تا نام ایران تو مجامع بین‌المللی سر زبونها باشه، از سلطان علی پروین گرفته تا علی دایی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، وحید هاشمیان، کریم باقری و بازیکنان کنونی مثل مهدی طارمی که همشون از مکتب و باشگاه بزرگ پرسپولیس خودشون رو به بالا ترین سطح فوتبال جهان رسوندن، البته که تو این مکتب بازیکنانی مثل وحید امیری و کریم باقری هستن احترام همه پیشکسوتان فوتبال، حتی پیشکسوتان تیم رقیب رو نگه میدارن، تا مبادا کسی ناراحت بشه، ولی درعوض افراد بی ادبی تو مکتب کیسه هستن مثل غلامپور بی شخصیت و یا محمد نوری بی شرف و بازیکنانی مثل قائدی و چشمی که نه تنها به داوران ،سازمان لیگ و تیم های رقیب تهمت و افترا میزنن، بلکه به پیشکسوتان خودشون هم بی احترامی میکنن، به امید خدا این دربی هم با غیرت و تلاش بازیکنان به نفع پرسپولیس تمام میشه.


مهدی

0

2

11 ماه پیش

حاج حسین هدایتی بازی آخره.حواست۶دانگ به بازیکنان واعظای کادرفنی باشه پاداش بردسنگین درنظربگیرتابااقتدارمثل دربی۸۲ببریم و قهرمان بشیم.بابت زحماتی که برای پرسپولیس کشیدی ممنون.امااین بازی حکم فینال اسیاداره همه کاربران قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی میخوان.باتشکرفراوان مهدی کاشانیان. فقط حمایت و پاداش بردسنگین یادت نره تنها امیدجشن قهرمانی ماشماسالارهستی.یاعلی خداپشت و پناهت حاج حسین هدایتی 🏆


محمدثقفی

0

3

11 ماه پیش

میگفت محمدخانی تومیدون در حمله‌ یک پلنگه در عرصه میدان ها الحق که مرد جنگه یادش بخیر


محمدثقفی

0

1

11 ماه پیش

یادش بخیر یه آهنگ قدیمی بود که درباره‌ی فوتبالیست های اون موقع میخوند


amir

0

1

11 ماه پیش

پرسپولیس در مقابل هوادار اگر دقت کرده باشید تاکتیک همیشگی رو بازی نکرد مالکیت رو داد به تیم حریف و خیلی هم پاسکاری نمیکرد و توپ رو که میگرفت سریع به دروازه حریف حمله میکرد تاکتیک تیم هوادار شبیه تاکتیک استقلاله مثل استقلال90دقیق پرس میکنه و سریع توپ رو میفرسته واسه وینگراش تاکتیکی که پرسپولیس در مقابل هوادار به نمایش گذاشت رو مطمعن باشید جلو استقلال هم انجام میده پرسپولیس درواقع هوادار رو به چشم استقلال دید و درمقابل هوادار واسه بازی در مقابل استقلال تمرین میکرد در مورد اینکه هوادار ما ساده گرفتیم بعد اینکه ازشون 2گل پیش افتادیم باید بگم ما قطعا استقلال رو ساده نمیگیریم و این اتفاقات نیمه دوم در دربی نمیفته که پرسپولیس استقلال رو دسته کم بگیره پرسپولیس در مجموع خوب بازی کرد فقط باید یه کم زود تعویض میکرد باید اولین تعویض دقیقه 70اتفاق میوفتاد به امید پیروزی پرسپولیس کبیر در مقابل کیسه کثیف


msa

0

1

11 ماه پیش

هوادار محترم پرواز اتفاقا خیلی خیلی خوب گفتی اخه وقتی سه یک جلو هستیم ومشکلی برای بازیکنان اصلی پیش نیاد چرا تعویض نکنیم بازکنان ذخیره هم دست کمی ازاصلیها ندارن


مسعود صدر

0

1

11 ماه پیش

باسلام به پرسپولیس کبیر و طرفدارای فهیم و دانا به امید خدا بچها همه روی فرم هستند برای مسابقه حذفی و قهرمانی باید قایدی و محبی رو مهار کنند و اجازه بازی سازی به اونا ندن که بیاری حق ما قهرمانیم


Mohammad;Makvandizadeh

0

1

11 ماه پیش

امیدوارم پرسپولیس۲بشه استقلال۱بشه...


الماس پرسپولیس

0

0

11 ماه پیش

کیسه این چند بازی آمار شوت زنیش خیلی بالا بوده البته که حریف جدی ای نداشته ولی باید مد نظر قرار بگیره.


الماس پرسپولیس

0

2

11 ماه پیش

سلام کاربر zizi نگران شهرآورد نباش. آخرشم باد پهلوون پنبه رو باید خودمون خالی کنیم؛ لذتش رو از عیسی دریغ نکن ! این پسر خیلی طلبکاره ازشون ..


قلب آ تشین

0

0

11 ماه پیش

به امید خدا یحیی باید هرچه سریعتر تیمو ریکاوری زهنی وروحی کنه دیروز خیلی شل گرفته بودن میلی به حمله نداشتن.نمیدونم چرا یحیی دیر تعویض میکنه البته صلاح کارو اون بهتر میدونه..ولی برای فینال خیلی باید بازیکنان تمرکز داشته باشن وجسورتر وپراشتیاق برای پیروزی عمل کنن.نمیدونم شاید سیاست یحیی بوده باید صبر کنیم مثل همیشه به بازیکنان وکادرفنی ایمان داشته باشیم چون ثابت کردن که میتونن کارهای بزگی درشریاط سخت انجام بدن.به امید پیروزی در فینال.انشأالله


عباس کریمزاده

0

0

11 ماه پیش

ایجونم۰۰۰ناصر خان سرور ۰۰۰کیسه ❤❤❤❤❤🎀🎀🎀🎀🎀🎀


عباس کریمزاده

0

0

11 ماه پیش

انشاءالله اگه بچها بازی خودشونو انجام بدن بدور از حاشیه۰۰۰ته دام روشنه جام واسه ماست به امید خدا۰۰۰۰فقط تمرکز بالا ۰۰تمرکر ۰تمرکز تمرکز ۰تمرکز ۰تمرکز ۰تمرکز۰تمرکز۰۰۰۰۰عشقم پرسپولیس ارتش سرخ آسیا۰برو۰بریم برا سرود قهرمانی باشابستگی ❤❤❤❤❤❤


سعید پرچم

0

10

11 ماه پیش

آقای محمدخانی هنوز رو دستت کسی نیامده تا اون تکنیک نابتو تکرار کنه. بچه ها باید اول بازی با پاسهای زبادو دقیق استقلالیها را دنبال توپ بدوانند تا آنها مجبور به خطا بشن واعتماد بنفسشان خدشه دار بشه ودر ضربات ایستگاهی زهرشون را بریزند وخواهشمندم اگر به گل رسیدیم عقب نکشیم، چرا که زدن گل دوم خیلی راحت تر از گل اول است ولی اگر به آنها اجازه خودنمایی بدهیم آنها با داشتن قایدی ومحبی اگر مهلت پیدا کنند میتوانند دردسرساز شوند


فرشاد شیخ الاسلامی

0

9

11 ماه پیش

تبریک به هوادارا بابت برد تیم هوادار ، فینالیست جام حذفی شدیم و یک دربی بزرگ در راهه ، لیگ فرسایشی امسال و بازیهای سخت ، خستگی رو به ساق پای اکثر بازیکنای پرسپولیس آورده ، از بازی دیروز تیم ، نحوه ی بازی ، دادن پاسهای اشتباه در بسیاری از لحظات بازی نشون دهنده همین موضوع بود ، اما تجربه بازیکنان توانمندمون در بازی دیروز ، بردی مقتدرانه را نصیب تیم ارتش سرخ کرد ، هوشمندی بازیکنان با تجربه مون کار رو برای تیم ما در آورد، منهم مثل بعضی از هوادارا معتقدم تعویضها کمی دیر انجام شد ، اما بهرحال خوشحالیم که سرمربی تیم اونقدر فنی و باشعوره که در کنفرانس بعد بازی از همه ی بازیکنا تمجید فوق العاده ای کرد و توپ را به زمین تیمی انداخت که داعیه فوتبال پاک میکنن و سرمربی اون از کمترین رفتار حرفه ای هم برخوردار نیست . دوستان ، آخرین بازی پرسپولیس در این فصل با استقلال در فینال جام حذفیه . بقول پیشکسوت عزیزمون ، زیباترین دربی تاریخ . البته حساسترین و مهمترین بازی این فصل فوتبالی . با بردش یه جام دیگه میگیریم و دبل میکنیم و جام سوم هم متعاقبا" مال ماست ( سوپر جام ) . امیدوارم ببریم و ساپینتو و تیم تحت امرش رو سر جای خودشون با احترام بنشونیم . اما اگه خدای نکرده بازی را نبردیم باید یکبار دیگه در سوپرجام شاهد یک دربی دیگه باشیم . پس لطفا" از این تاریخ تا شروع فینال با حمایت کامل از تیم و کادر فنی یکبار دیگه انرژی مضاعف را روانه ساق پای بچه های تیم کنیم تا خستگی از تنشون در بره و تمام وجودشون رو برای این بازی بزارن و مهمترین جام حذفی چندسال اخیر رو بالای سر ببرن . زنده باد ارتش سرخ آریایی . پرچمااااا بالاااااا ❤👏❤👏🌹🌹🌹🌹🌹


آرین

0

7

11 ماه پیش

درود بر کاربر ( پرواز) .... درود بر شرف و غیرتت.... دقیقا منم توی قسمت سعید صادقی این پیام رو گذاشتم و داداش حسین هدایتی هم قبل بازی گفته بود که خبر دار شدم بچه ها توی تمرینات تیم هوادار رو جدی نگرفتن که نتیجه اونم میشه همین که یه پاس ساده نتونن بدن یا اون همه توی دفاع و حمله اشتباه داشته باشن..... بعضی از هوادارا فکر میکنن ما که زندگیمونو برای عشقمون پرسپولیس گذاشتیم دشمن تیم هستیم بلکه بر عکس ما از روی دلسوزی انتقاد درست و محترمانه میکنیم و به هیچکس از اعضای تیم هم توهین نمیکنیم چون اعضای تیم پرسپولیس جزو خانواده خودمون هستن و توهین کردن به اونا یعنی توهین کردن به خودمون .... پس لطفا برای هوادارایی که انتقاد درست میکنن احترام بگذارید همتون دیدید که حتی حسین داداش ( هدایتی) هم قبل از بازی گفته بود که بچه ها تیم هوادار رو جدی نگرفتن فقط خدا کمک کنه از سدشون رد بشیم که خدای بزرگ کمک کرد مگر نه کارمون سخت میشد..... درود بر شیر پسران پرسپولیس.... درود بر هواداران با غیرت و با تعصب پرسپولیس♥♥♥♥


حیدر خادمی

0

4

11 ماه پیش

سلام خیلی امیدوارم به این بازی.ولی خیلی کیسه کشا دارن فشار میارن رو داوران میترسم خدای ناکرده بازی رو براشون دربیارن.


ayub2400

0

5

11 ماه پیش

ساپینتو سهگ پینتو جقی ادم شده تو ایران برای ما


آرین

0

6

11 ماه پیش

این هروملقمه اولیایی کیسه کش شروع کرده به مصاحبه کردن که واقیعیت را بگویم پرسپولیس یه تیم دولتی است ومن و یکی از همکارام توی کمیته بدوی مجوز پرسپولیس را امضا نکردیم.... این هروملقمه خوک صفت چرا یه جا نمیشینه آخه....یعنی هیچکس نیست دهن این هروملقمه رو ببنده نا مشکل ایجاد نکرده الانم داره میگه اگه مسؤلین حمایت کنن من استقلال رو بر میگردونم به آسیا.... آخه کثافت تو چی از جون پرسپولیس میخوای چرا دست از سر پرسپولیس بر نمیداری..... آخه آدم خوک صفت تو چقدر لقمه حروم خوردی که انقدر هروملقمه شدی و همش دل میلیون ها هوادار رو میلرزونی.... گزارشگر ازش پرسیده این مصاحبه ها بعدا توی ای اف سی دردسر ساز نمیشه خیلی راحت میگه چرا دردسر میشه... آخه تو چقدر لجنی که خودتم میدونی دردسر میشه ولی بازم همش مصاحبه میکنی و چرت و پرت میگی..... من از هوادارای با غیرت و با تعصب پرسپولیس خواهش میکنم برید و این هروملقمه رو بشونید سرجاش تا دردسر درست نکرده.... حالا نمیدونم اینستا گرام داره یا نه ولی اگرم نداشت برید توی سایت فدراسیون و اونجا رو به آتیش بکشید تا یه نفر جلوی این آدم خوک صفت رو بگیره..... لطفا توی فضای مجازی کولاک کنید و شرایط رو برای این اولیایی کیسه کش خوک صفت نجس سخت کنید تا بفهمه دیگه نباید اسم پرسپولیس بزرگ رو توی اون دهن نجسش بیاره..... درود بر هواداران با غیرت و با تعصب پرسپولیس بزرگ.... پرسپولیس یعنی طوفان سرخ که همه تیم ها و دشمنانش رو با خاک یکسان میکنه.... درود بر درویش بزرگ.... آقای درویش لطفا شما هم اقدام کنید و نزارید کار به جاهای باریک بکشه لطفا این آدم کثیف و خوک صفت رو که 80 سالشه و نمیدونم چی از جون این فوتبال میخواد رو ساکت کنید... خدا لعنتت کنه اولیایی کیس کش خوک صفت..... خدا ازت نگذره


ابراهیم بزرگ امید

0

8

11 ماه پیش

میبببببربم صدرصد قول قول .چون تودلم احساس بردمیکنم‌ هرموقع این حس داشتم بردبم


پرواز

-2

6

11 ماه پیش

ضمن تبریک.می شد که در همچین بازی هایی که تیم جلوه و بازیکنان خسته و احتمال دوکارته شدن بازیکنان اصلی ومحرومیت از بازی فینال و تحت فشار بودن تیم و پاسهای اشتباه و ناشی از خستگی بالای تیم و بازیکنان و درگیر نشدن بازیکنان و رو توپ و پای حریف نرفتن از ترس کارت و محرومیت بعدی و یه نفس تازه به تیم دادن آقای گل محمدی ده دقیقه زودتر تعویض انجام بدی . همین عمری و وحدت و سینا و عبدی امیدکه بهشون اعتماد نداری که ۱۵دقیقه آخر بازی بیاری تو زمین حتی سیامک که الان پسش می زنی و حتی تو لیست نمی ذاری روزی که دستت خالی بود و بازیکن نداشتی بازی ها رو برات در آوردند تا تیم نتیجه داد.عمری زمانی که لوکادیا رفت و دیاباته مثل همیشه مصدوم و بدون مهاجم عمری جور همه رو کشید و با گلهای او بازی ها روو بردیم.وحدت زمانی که صادقی و دانیال مصدوم بودند و جور تیمو کشید و بهترین بازی ها رو از خودش به نمایش گذاشت.امید موقعی که سروش تو افت بود ویا صادقی نبود و یا باسیستم دیگه بازی می کردی چقدر جور تیمو کشید.سیامک یه بازی با سپاهان بازی کرد و گل هم زد.فرشاد فرجی. کمال. سینا.همه وهمه بهترین بازیکنان لیگ هستند و تو هرتیم دیگه اگه باشند فیکس تمام بازی های تیمشونند. ولی تو حاظر نیستی ۱۰دقیقه زودتر بهشون بازی بدی که تو شرایط مسابقه بمونند که خدایی نکرده اگه یه روز یکی از بازیکنان اصلی به هر علتی نبودند بتونند جاشو پر کنند.یعنی اینقدر نسبت به اونها بی اعتمادی که حاظر نیستی ۱۰دقیقه زودتر بهشون بازی بدی اونم زمانی که تیم سه یک جلوه.همین فرجی همین کمال همه و همه نیمکت نشینان نمی شد که تو بازی هایی مثل بازی دیروز ده دقیقه زودتر بیاری تو زمین.آخه دقیقه ۸۷وحدت رو میاری تو زمین که مثلا چه بشه.چی رو ثابت کنی و اون چی رو ثابت کنه.تو سه دقیقه اونم بازیکنی که ضعیف ترین بازی فصلش رو انجام داد.البته که روزهای ضعیف زیاد داشته روزای خوبم داشته ولی دیروز افتضاح بود افتضاح حالا به هر علتی.نباید تعویض بشه حتی اگه فنی نباشه و تمرکز و فکرش تو بازی نباشه وقتی می بینی بازیکنی بده دیگه بده اون روز بده تو هر کاری بکنی همینه نباید تعویضش کنی. حالا همتونم تیک منفی بزنید به خاطر حرفم . ولی حرف من نه حاشیه درست کردن براتیمه نه یحیی نه انتقاد. یه پیشنهاده یه حرف عامیانه که یحیی می تونه عمل بکنه می تونه نکنه.


امیر سروری

0

4

11 ماه پیش

استقلال حتی توان زدن یک گل هم به خط دفاع پرسپولیس نداره- یحیی و تیم آنالیز یک بار دیگه ساپینتوی وحشی جقی رو مات میکنن و از الان دارم میبینم ساپینتوی وحشی رو در حال حمله کردن به داور و زمین و زمان و هوچی گری- چقد مدیران استقلال احمق هستن که نتیجه نگرفتن رو به مسائل حاشیه ای ریط میدن بجای اینکه یک حرکت مثبت انجام بدن، البته این حرکات به سود ماست و همینطور جام درو میکنیم بذارید اونام چرت و شعر بگن امورات شون بگذره بد به حال خودشون ، این دربی رو بخام پیش بینی کنم نتیجه 2-0 هست به سود پرسپولیس عیسی دوباره هم گل میزنه و یکی از مدافعان


مرادسلمانی

0

2

11 ماه پیش

سلام ودرودخدابه آقای محمدخانی عزیزخدایی یادتان هست آن زمانهااستقلال پرسپولیس باهم بازی داشتندچقدرباهم دوست بودندفقط موقع بازی لباسشآن فرق می کردولی الان شده جنگ جهانی آخی بگوباقلی توکه بلدنیستی بازی کنی داورخارجی برای چه هست ازجیب مبارک هزینه کن برای داورآنوقت ازداورخارجی بالاتری مشکل این باقلی ازخودراضی هست


zizi

0

6

11 ماه پیش

آقای هدایتی، گفتین چقدخوبه که بازدربیه ،،،ولی من دعاکردم نساجی کیسه روببره ،چون بعدقهرمانیمون ازالان استرس داره خفه ام میکنه😥😥😥دربی خیلی حساسه وبخصوص حذفی که حتمابایدیه تیم ببره ولی باااااز ازته ته دلم دعامیکنم ببریم،،وهمون دعاونمازایی که برادربی قبلی خوندمم میخونم،،ان شاءالله قهرمانی پرسپولیس،،استرس دارم


hasannejadhe

0

6

11 ماه پیش

ایشالا که میبریم و دبل میکنیم


آرین

0

2

11 ماه پیش

درود بر ناصر محمد خانی عزیز... درود بر شرف و غیرتت شیر مرد بزرگ پرسپولیس.... امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی و از خدا میخوام شما رو برای هوادارا و پرسپولیس حفظ کنه انشاالله


علی یاسمی

0

5

11 ماه پیش

عشقی ناصرخان من تمام بازیهای آن زمان خودت زنده دیده ام هیچ کس به‌جای شما هنوز نیومده


سید ابراهیم غفاری نیا

0

4

11 ماه پیش

بعد از قهرمانی فک کردم دیگه استرس تموم شد.در حالی که اوج استرس روز چهارشنبه است


پرسپولیس عشقه

0

2

11 ماه پیش

آقای محمدی گفت که دربی ۳۵ هزار تا ۴۰ هرار تا است ، اما دربی ۱۰۰ گفتند که ۱۵ هزارتا اما بیشتر امد، پس حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار تا ایی میان ورزشگاه، امیدوار هستیم که کیسه پاره کنیم و هم جشن قهرمانی تو لیگ بگیریم هم تو حذفی بگیریم تو آزادی لطفا با بلیط یا بدون بلیط بریم ورزشگاه چون مجور هستند که راه بدند، به امید قهرمانی دوباره ارتش سرخ❤❤🏆🏆💪


احمد نوری اسرمی

0

5

11 ماه پیش

درود به آقای محمدخانی و پروین . خدایی درست گفت که نباید بزاریم حریف شیر بشه . دیروز با اون پنالتیهای مسخره ای که صفایی گرفت نزدیک بود بازی از دستمون در بره وگرنه هوادار مال این حرفا نبود

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم 16:30
ملوان 1 - 2 سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال