ارتش سرخ دات کام

اخبار

محمدی: بُردن به هر قیمتی زیبنده نیس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

1 سال پیش

محمدی: بُردن به هر قیمتی زیبنده نیست

ارتش سرخ دات کام :
محمدی: بُردن به هر قیمتی زیبنده نیست
معاون باشگاه پرسپولیس گفت: بُردن به هر قیمتی زیبنده نیست و ما به‌عنوان بزرگتر باید به بازیکنان جوان، فوتبال بازی کردن را بیاموزیم نه مسائل حاشیه‌ای!

محمد محمدی در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی در خصوص اتفاقات دیدار دیروز تیمش مقابل فولاد خوزستان که با شکست یک بر صفر سرخپوشان پایتخت همراه شد، اظهار داشت: این دغدغه ها را از ماه‌های گذشته داشته‌ایم. زمانی که تیم ما نتیجه می‌گرفت، همیشه دغدغه داوری را داشتیم.

وی افزود: برد و باخت برای فوتبال است اما اینکه به چه قیمتی نتیجه بگیریم، مهم است. همه ما برای مدتی هستیم و باید خاطره خوش از خودمان به جا بگذاریم. برتری به هر قیمتی و با شلوغ‌کاری و سروصدا زیبنده فوتبال نیست.

محمدی اضافه کرد: متاسفانه اتفاقاتی که در جریان بازی رقم خورد و اعتراضاتی که از سمت نیمکت حریف می‌شد، مشکل ایجاد کرد و روی تصمیمات داور تاثیر گذاشت. نمی‌خواهم جواب کسی را بدهم و تنها از حق هواداران و تیم دفاع می‌کنم.

وی افزود: نیمه دوم با تاخیر شروع شد زیرا دوستانی آنجا بودند و از روی سکو داد و فریاد می‌کردند که داور خواست آنها بروند، اما وقت سوت نیمه دوم زده شد دوباره آمدند. این مسائل دست به دست هم داد و داور تحت تاثیر قرار گرفت و پنالتی مسلم ما را اعلام نکرد!

معاون باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: فوتبالی به فولاد نباختیم و اتفاقات حاشیه‌ای موجب شد تمرکز تیم‌ها از بین برود. بازیکن ما آمد اوت پرتاب کند و همه دیدند بازیکن ذخیره فولاد چه کارهایی کرد. باید به عنوان بزرگتر به جوانان کار یاد بدهیم و این رفتارها خوب نیست. فوتبال ادامه دارد و باید به جوانان فوتبال یاد بدهیم.

وی در مورد شرایط سیامک نعمتی که حاضر به جدایی از پرسپولیس نشده است نیز گفت: نعمتی فردا به باشگاه می‌آید تا صحبت کنیم. اصلا او به محل تمرین نرفت که سرمربی بخواهد جلوگیری کند. او بازیکن خوبی است و بحث مبلغ و این مسائل خصوصی بین بازیکن و باشگاه است. با هم‌فکری و البته تصمیم یحیی گل‌محمدی(سرمربی تیم)، به راهکاری برسیم. او سرمایه باشگاه است و باید شان باشگاه خودمان را حفظ کنیم.

محمدی درباره زمان ورود مهاجم جدید برزیلی سرخپوشان به ایران، توضیح داد: بعد از تایید کادر فنی، دو هفته‌ای می‌شود که با او مذاکره می‌کنیم و در نهایت تفاهم‌نامه هم امضا شد. امروز کارهای روادید را انجام دادیم اما هنوز بلیت تهیه نشده است. پریرا انتخاب اول گل‌محمدی بود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153187
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسین هدایتی

0

2

1 سال پیش

محمدی دست بجنبون انقدر تو ضعیف هستی که منو احمد علی عباسی تنها نقطه مشترکمون ضعف تو هستش یه کاری بکن تا نونت حلال باشه


فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

1 سال پیش

نمیدونم چرا به این آقای محمدی ( معاونت باشگاه ) نمیتونم اعتماد کنم و باورش ندارم . قبلا" که در فدراسیون بود علیه پرسپولیس حرف زیاد میزد


احمدعلی عباسی

0

6

1 سال پیش

تورو خدا ولمون کن
عده ای بی عرضه عنان را دردستان خودگرفتید و ....
اگر راست می گید فیلم بازی و داوری و جنگ اعصاب نکونام و حضورهوادار و توپ انداختن تو زمین و .... همه راجمع کنین یکجا بفرستین فیفا و آبروی فدراسیون راببرید تا دیگر جرأت تکرار نداشته باشند
هرچه ضربه خوردیم از بی عرضگی شماهاست


مرادسلمانی

0

3

1 سال پیش

فدراسیون وکمیته اخلاق وانضباطی بی گفایت این بازی ادامه داری سپاهان تراگتوروفولادگثیف ترین رفتارهاراانجام دادندمثل ماست فقط نگاه کردیدچقدرشتیل گرفتیدچشم هایتان رابه روی واقعیت بستید.بلاخره فولادبایدبیادتهران قبرستان که نمیری بخوابی.خاک عالم توسرهاشمی نسب وانصاری.بلاخره گذرتان به دباع خانه میخوری پلشت


ع حسین زاده

0

5

1 سال پیش

تا اون بیاد برای تیم بازی کنه سومین بازی نیم فصل دوم هم تمام شده، البته اگر شرایط بدنی مناسب داشته باشه، عبدی هم که انگار اصلا فوتبال بازی نکرده، آخه علت این همه افت از کجا میاد، تو که قراردادت رو بالا بردی، چرا کیفیت فنی خودت رو پایین آوردی، چرا باید منت خارجی ها رو بکشیم، ؟مرد باش و یک تکونی به خودت بده و هم خودتو و هم پرسپولیس رو نجات بده ،خدا کنه این خارجی آماده باشه و بتونه به خط حمله کمک کنه.


مهدی‌قزوین

-9

0

1 سال پیش

اقا فولاد بهتر بود نتیجه هم گرفت نوشه جونشون تمام...هیاهو کافیه...


احمد نوری اسرمی

0

5

1 سال پیش

اون ساسان انصاری بی پدر مادر سگ کی باشه که بخواد به دایی کمال توهین کنه . هواداران عزیز از خجالت ساسان انگل در بیاین نزارین اب خوش از گلوش پایین بره


حسین هدایتی

0

7

1 سال پیش

محمدی حرف رو بی خیال،برید هر جوری شده به فدراسیون و وزیر و کمیته داوران فشار بیارید که مثل دوتا بازی قبلی سر پنالتی حق ما رو نخورن،مدیری دیگه؟آدمی؟حرف میفهمی؟پلشت سه هفته هستش من میدونم قراره سر ما رو ببرن دوتا بازی هستش که شروع کردند،تو چرا دیر فهمیدی؟حالا فهمیدی؟پاشو به جای مصاحبه نامه بزن برای وزیر بگو که یابو نیستی و میفهمی دارن سر مارو میبرن بگو داوری‌ها جهت داره وزیر الان تحت فشاره بفهمه ما حساس شدیم هم خودش رو جمع میکنه هم دستور میده که مراقب داوری‌ها باشن چون خودش رو در خطر میبینه،محمدی دست بجنبون پاشو درسته دیر گیری ولی عیب نداره تا بازی با آلومینیوم وقت داری


سید ابراهیم غفاری نیا

0

6

1 سال پیش

آزادی بازیکن آلومینیوم تهدیدمون کرده،بریم واسه نابود کردن آلومینیوم💪


اسماعیل‌رجب‌پور

-1

4

1 سال پیش

ایشاا‌‌.... مبارک باشه اما نکنه با جریان دلال بازی اومده باشه.!!!!!که اونوقت ممکن یه پرنده فروش یا یه کفتر باز قهاری از آب در بیاد. بجای یه بازی کن ویا یه فوروارد گل‌زن چهار چوب شناس.آخه ما در انتخاب بازیکن‌ خارجی و فوروارد خوب گل‌زن چهار چوب شناس . شانس خوبی نداریم.خیلی کم پیش میاد بازیکن خوب بیاد وبمونه غیر یکی دو تا مرد مثل بشار رسن اصلا پیدا نمیشه.اونیکه زره‌ایی خوب باشه وسط فصل بازیکن مازاد اعلام میکنیم بعد یکی دو فصل با خواهش و منت دنبالش آدم میفرستیم که بیاریمش.یمقدار به خودمون بیاییم وبخودمون نگاه کنیم و به افکارمون تجدید نظر کنیم بد نیست.اینقد بفکر دلال وجیب پر حجم شون نباشیم .بخدا آه هوادار متعصب دامن گیره. بگیره خیلی بد میگیره.بخدا این هوادارها خیلی بامعرفت و متعصبند.

بازی های پرسپولیس

-

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم - پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال