ارتش سرخ دات کام

اخبار

محمدی: حضور گل‌محمدی در گل‌گهر شایع ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 16 اظهار نظر

-

1 سال پیش

محمدی: حضور گل‌محمدی در گل‌گهر شایعه است

ارتش سرخ دات کام :
محمدی: حضور گل‌محمدی در گل‌گهر شایعه است
معاون باشگاه پرسپولیس نسبت به پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی به گل محمدی واکنش نشان داد.

محمد محمدی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان و قبل از اتمام مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:خدا را شکر سال جدید خوب بوده و نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد و مقام قهرمانی برای پرسپولیس به دست بیاید.

وی در مورد اینکه استقلال نتوانسته مدارکش را برای حضور در آسیا بارگذاری کند و پرسپولیس چه شرایطی دارد،گفت: تمامی مدارک مورد نیاز برای بارگذاری را انجام دادیم اما اینکه در نهایت چه اتفاقی رخ بدهد نمی دانیم یک سری موارد هست که در اختیار ما نیست از جمله ورزشگاه آزادی و مالکیت تیم که نیاز به زمان دارد.

محمدی در مورد اینکه ورزشگاه امام رضا یا ورزشگاه دستگردی را به آسیا معرفی کرده اید اظهار داشت: ما همیشه ورزشگاه آزادی را معرفی می کنیم استقلال، پرسپولیس و تیم ملی.

معاون پرسپولیس در مورد اینکه بدهی قبلی نداشتید گفت: بدهی نداریم و خدا را شکر تمام بدهی ها را تسویه کردیم و امیدوریم امسال مشکلی نداشته باشیم.

وی در مورد بیانیه پرسپولیس علیه استقلال گفت: در این مورد صحبتی ندارم.

محمدی در مورد اینکه سازمان خصوصی سازی می گوید همان مسایل استقلال در پرسپولیس هم رخ خواهد داد گفت: همانطور که قربان زاده در برنامه فوتبال برتر گفت تمامی هزینه ها در باشگاه ما با اجازه کمیته مصارف بوده و بدون اجازه پولی برداشت نکردیم. من مسایل مالی را دقیق نمی دانم.

معاون پرسپولیس در مورد وضعیت تیم های پایه گفت: عملکردمان طبق برنامه سه ساله خوب بود و برای سال اول خوب بود. همان حضور بازیکنان جوان در تیم بزرگسال نوید روزهای خوبی را می دهد و یازده بازیکن تیم امیدمان برایشان کارت بازی بزرگسال صادر شد که این بی سابقه بوده است. با درایت گل محمد ی و هماهنگی ایشان با مدیر آکادمی جوانان خوبی به تیم اضافه می شوند.

محمدی در مورد پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی به گل محمدی گفت : این مسایل پیش می آید گل محمدی سرمربی ما جز مربیان خوب در لیگ برتر هستند و این صحبت ها و شایعه ها همیشه هست. اقای گل محمدی سرمربی ماست فصل آینده هم با ما قرارداد دارد و هم او دوست دارد در تیم بماند و هم ما می خواهیم این همکاری ادامه پیدا کند.

وی در مورد اینکه قرار است پرسپولیس تیم بانوان را راه اندازی کند گفت: فعلا صحبتی مطرح نیست و جز الزامات ای اف سی برای امسال نیست.

معاون پرسپولیس در مورد شکایت یک طلبکار قدیمی گفت: از طلبکاران زیاد هستند و هر ازگاهی می آیند و شکایت میکنند و حساب ها را مسدود می کنند و سالیان سال این طلب ها پرداخت نشده است و دوستان حقوقی در حال صحبت هستند تا حل شود و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس برای دومین سال پیاپی قهرمان نشود تاثیری در قرارداد گل محمدی ندارد گفت: خوشبین هستیم و ان شالله قهرمان می شویم.

محمدی درمورد شایعه حضور اسکوچیچ به جای گل محمدی گفت: خودتان می گویید شایعه است.

وی در مورد طلب پرسپولیس از ای اف سی گفت: نامه نگاری کردیم و امیدواریم بتوانیم طلبمان را بگیریم و با رفع تحریم ها هم تیم ملی و هم پرسپولیس پولشان را بگیرند.

محمدی درمورد مطالبات بازیکنان گفت: بعد از عید درصد دیگری به بازیکنان پرداخت کردیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154048
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
قهرمان پرسپولیس

0

0

1 سال پیش

باز دیدن داریم موفق میشیم شروع کردن


مهدی

0

1

1 سال پیش

لطفا به حداقل ها راضی نباشید... پرسپولیس، شایسته ی بهترین هاست... بهترین مدیرعامل، بهترین سرمربی، بهترین کادرفنی، بهترین بازیکنان، بهترین مهاجمان، بهترین بازی ها، بهترین نتایج، بهترین رکوردها، بهترین هواداران و بهترین قهرمانی ها.... به امید تغییر این مدیرعامل و سرمربی....


مهدی

0

1

1 سال پیش

جان مادرتون شایعه نباشه، توروقران یک تیم برای این یحیی پیدا کنید، تا دست از سر پرسپولیس برداره، پرسپولیس خیلی بزرگتر از این یحیی ست. ما برد اقتصادی نمیخواهیم، ما بردهای یک هیچ یک هیچ را برای پرسپولیسه کبیر، باخت میدانیم، ما دفاع اتوبوسی، باعث شرممون میشه، ما تعویض های از بابت وقت گیری را خفت میدانیم، ما بین سی تا بازی، دوتا رو با اختلاف زیاد ببریم، یعنی باید بریم بمیریم، پرسپولیسه کبیر، بین سی تا بازی، باید بیست و هشت تارو با اختلاف زیاد ببره، دوتا رو با اختلاف کمتر... یحیی کاری با پرسپولیس کرده که یادمون رفته چه تیمی بودیم و الان چه تیمی شدیم!!!!!!


مرادسلمانی

0

1

1 سال پیش

ازروزی که استقلال حذف شده توآسیافقط دارندحاشیه برای تیم مادرست می کنندحالاخوبی قربانزاده بخوربخورفتحعلی راروکردیکی ۵میلیاردتنخواه ورداشته دیگری هم شهرخبرنوشته بودچندباربایی بازیکن تسویه کردندیعنی سندسازی کردندوقتی اولیایی ومصتطوی استقلالی هستندسایه استقلال باتیرمی زنند


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

1

1 سال پیش

دنبال حاشیه نباشید فدای سرمون


گل محمد اروش

0

1

1 سال پیش

من نمیدانم چرادیرتعویض میکنه باید توآزادی با دوفوروارد بازی کنه دقیقه 60 تا 70 باید سه تعویض میکرد ملوان جلوکشید اختلاف گل بیشتر میکرد


پرواز

-3

3

1 سال پیش

اون که بخواد صد میلیارد بده به گل محمدی که قراردادم داره می ره یه مربی سطح بالای خارجی بلند می کنه میاره مگه مغز خر خورده.خرتر اونایی که این شایعه ها رو باور می کنند.


مهرداد

-7

2

1 سال پیش

باز با دوتا برد جو گیر شدیم و تمام ناکامی ها و امتیاز از دست دادن ها فراموش شد


علیرضا دارستانی

0

3

1 سال پیش

روی جام لیگ برتر فقط باید نام پرسپولیس به عنوان قهرمان حک شه ، غیر از این باشه مطمئن باشید که نام تیم های دیگه به مرور زمان با دست به دست کردن جام پاک میشن


علیرضا دارستانی

0

3

1 سال پیش

روی جام لیگ برتر فقط باید نام پرسپولیس به عنوان قهرمان حک شه غیر از این باشه اسم دیگه تیم ها مطمئن باشید به مرور زمان با دست دست کردن پاک میسن


محمد جمعه زاده

0

4

1 سال پیش

به امید قهرمانی پرسپولیس ❤محبوبم


پرواز

-1

4

1 سال پیش

آقای گل محمدی سیامک و عیسی دقیقه ۸۶می بری توزمین که مثلا چه کار کنند.خودت رو بذار جای اونا تو ۴دقیقه چه کار باید بکنه. چطور باید خودشو نشون بده.اگه تو به دانیال و صادقی قول تیم ملی دادی زمان جذب قلعه نوعی خودش صادقی و دانیال رو هرکدام یکی دو فصل سرمربیشون بوده و از نزدیک هردو و بازیشون رو و سبک و ثیاق بازی شون رو می فهمه نیاز نیست که تو چون مربی تیم ملی تو ورزشگاه نشسته تا دقیقه آخر یا ۴دقیقه به آخر با اینکه دیگه نای راه رفتن ندارند بذاری تو زمین بمونند.درصورتی که مشخص بود از دقیقه ۶۵به بعد پرسپولیس نیاز به ۳.۴تعویض داشت که تازه نفس تر باشه و راحت تر حمله کنه و گل بزنه.به قرآن اگه زودتر تعویضات رو انجام می دادی ملوان کمتراز ۵.۶تا نمی خورد ولی گذاشتی بازیکنان خسته و خودخواه تا نزدیک ۸۰تو زمین بمونند که هم خسته بودند هم هرکس دنبال گل زدن و پاس ندادن و یادادن پاس اشتباه.اگه دقیقه ۷۰همین ۴تا تعویض رو انجام می دادی هم ملوان پشت ۱۸ما خطرناک ظاهر نمی شد هم تیم تازه نفس می شد و می تونستیم بیشتر به ملوان که اکثرا خسته بودند وواداده بودند بیشتر گل بزنند.به هرحال بازم از اینکه برد حاصل شد خوشحالیم


برای پرسپولیس

-1

9

1 سال پیش

ان شاءاللّٰه این فصل قهرمانیم و فصل بعد هم یحیی می مونه


خانم موسوی

0

8

1 سال پیش

خیلی منتظر پریرا بودم به زمین بیاد. همین بازی بود که میتونست پاشو به گل زنی باز کنه .. خدا روشکر بچهها نیمه ی دوم بازی رو خوب کنترل کردن... و چون اکثرا کارت زرد از بازیهای قبل داشتن نمیتونستن زیاد درگیری بازی کنن... مبارک همه باشه این برد


سبحان کهوری

0

8

1 سال پیش

سلام به عشقپولیسیهای عزیز امشب بردیم خوبم بردیم انشالله که شعله زرد وکیسه فردا اببازن


احمد نوری اسرمی

0

7

1 سال پیش

لطفن از حاشیه دوری کنید تا لیگ تموم بشه

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال