ارتش سرخ دات کام

اخبار

محمدی: صحبت‌های افشاریان منطقی نبود ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

1 سال پیش

محمدی: صحبت‌های افشاریان منطقی نبود

ارتش سرخ دات کام :
محمدی: صحبت‌های افشاریان منطقی نبود
معاون باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت‌های افشاریان در آن زمان منطقی نبود.

محمد محمدی در مورد آسیب پرسپولیس از داوری، اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید بگویم جامعه داوری نسبت به هزینه‌های سنگینی که می‌شود، قشر مظلومی است. بیشترین هجمه روی آن‌ها است و کمترین در آمد را از فوتبال دارند. با کوچکترین اشتباه عملکردشان زیر سوال می رود.

وی افزود: این منصفانه نیست تمام مربیان و مدیران و بازیکنان در مورد داوری صحبت کنند. انسان جایزالخطاست. غیرممکن است داوری بخواهد آبرو و شرف خودش را وسط بگذارد. مطمئناً اشتباهات سهوی است. امیدوارم کمتر شود. ما در هفته‌های اخیر از داوری لطمه خوردیم. طبیعتا هواداران زیادی داریم. وقتی یک اشتباه در نتیجه تاثیرگذار است، کنترل سخت می شود. اشتباهات داوری قسمتی از فوتبال است. امیدواریم به سمتی برویم که داوران در این زمینه کمر آسیب ببینند.

محمدی گفت: فوتبال الان یک علم است. باید به روز باشیم. اینکه هنوز با امکانات قدیم بخواهیم کار را جلو بریم امکان پذیر نیست. اگر انتظارمان از داوری این است که به روز باشد باید امکانات به روز در اختیارشان بگذاریم.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اظهارات رئیس کمیته داوران و اینکه گفته می شود پرسپولیس طلبش را از کمیته داوران گرفت، عنوان کرد: متاسفانه او هم تحت فشار این صحبت را کرد. مربی، مدیر و داور ممکن است زمانی آمادگی مصاحبه را نداشته باشند. باید زمان بدهیم که حرفی بزنند که تبعات نداشته باشد. تمام صحبت ها و عملکرد من مسئول زیر ذره بین است و ممکن است بار حقوقی داشته باشد. صحبت های افشاریان در آن زمان منطقی نبود. مطمئنا اگر الان به حرف هایش رجوع کند متوجه می شود با تبعات آن تا آخر لیگ باید دست و پنجه نرم کنیم.

وی در مورد صحبت های مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر اینکه هدف قهرمان شدن یک تیم خاص است، اظهار داشت: این اظهار نظر مدیرعامل باشگاه طبیعتا به خاطر فشار بعد از بازی بود. رویه ما از زمان حضور درویش، اینطور بوده که کمتر مصاحبه کنیم و کارمان را به نحواحسن انجام بدهیم. سعی می کنیم با آرامش کار کنیم و این آرامش را هم به تیم منتقل کردیم. تمام هم و غم ما این است که تیم در آرامش باشد اما تیمی که وارد زمین می شود از مدیریت تا تدارکات و خدمات، همه دست به دست هم می دهند که تیم با فرغ بال به زمین برود.

محمدی تصریح کرد: همه سالیان سال در باشگاه زحمت کشیده اند. تمام تلاش یک مجموعه با یک سوت اشتباه زیر سوال می رود. به خاطر همین مسئول یک مجموعه تحت فشار قرار می گیرد وقتی حقش پایمال می شود. دوستانی که در کمیته داوران هستند بدانند اگر حرفی زده نمی شود صرف این است که حرفمان را در زمین بزنیم و فوتبال بازی کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی دوستانه سپاهان و زنیت، گفت: این عادی نیست که در حین برگزاری مسابقات لیگ که حساسیت در صدرجدول زیاد است و تیم ها به هم نزدیک هستند، حضور یک تیم خارجی از نظر بار فنی قطعا تاثیرگذارخواهد بود اما چه خوب بود با هماهنگی بیشتری صورت می گرفت.

وی در مورد اینکه مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده قرار این بازی قبل از جام جهانی گذاشته شده، عنوان کرد: سهیل مهدی بسیار زحمت می کشد و به او ارادت خاصی داریم. الان یک تیم حرفه ای در سطح اول دنیا پیدا کنید که برنامه یکسال آینده اش را نداند. اصلا غیر ممکن است. می گویند قبل از جام جهانی، مشکلی نیست. در تمام دنیا تیم های حرفه ای مثل زنیت قبل از فصل برنامه ریزی می کنند. اگر این امکان برای سپاهان هست باید برای بقیه تیم ها هم باشد.

محمدی در مورد اینکه مهدی اعلام کرده هر تیمی در این سطح بازی بگذارد استقبال می کنیم، اظهار داشت: لیگ‌مان به هم می ریزد! تیم ما 6-5 روز یکبار بازی میکند چرا الان باید 9روز فاصله بیفتد؟ بازی با زنیت برای سپاهان آورده خیلی خوبی خواهد داشت. تمام مربیانی که بزرگ فکر می کنند به دنیال بازی با تیم قوی هستند اما نه در این زمان از فصل، این اتفاق کلا به نفع سپاهان است. امیدوارم این اتفاق برای همه رفم بخورد. اگر قرار است برنامه ریزی اینچنینی باشد زودتر به ما هم اعلام کنند. من در قرعه کشی جام حذفی بود، گفتند اول و دوم بازی های جام حذفی برگزار می شود.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده لوکادیا، گفت: سه روز قبل از دربی، سر تمرینات حاضر شدم. لوکادیا در تمرین، بسیار سرحال بود. از تمرین که رفت به راننده گفته بود فردا برای رفتن به تمرین به هتل بیا، یکی دو ساعت بعد با راننده اش تماس می گیرد و اعلام می کند سریع به هتل برود. راننده می بیند وسایلش را با عجله جمع می کند که به فرودگاه بروند.

وی افزود: او به باشگاه اطلاع می دهد و از آنجا به بعد مسئول روابط بین الملل نزد آن ها می رود که موضوع چیست و چه اتفاقی افتاده است. می گوید مشکل خانوادگی دارم و باید سریعا از ایران بروم. او از روز شنبه شب در هتل روبروی فرودگاه مستقر بود. با توجه به قوانین کشورمان تمام بازیکنان خارجی باید مفاصای مالیاتی داشته باشند. این پروسه زمان بر است اما با توجه به تعهد لوکادیا و مدیر برنامه اش که ظرف 48 ساعت بر می گردد، با ارتباطی که درویش با دوستانش گرفت، او از کشور خارج شد. بعد از 48 ساعت فسخ یک طرفه کرد. الان هم دوستان درحقوقی و بین الملل مدارک لازم را تهیه می کنند که به وقتش شکایت کنند.

معاون باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما از نظر فنی ضربه خوردیم. دو روز قبل از بازی حساس شوک بزرگی به سرمربی تیم وارد شد. تمام تفکرات او به هم خورد. تمام این مسائل باعث شد پرسپولیس مالی و ورزشی متضرر شود.

وی در مورد کیفیت پریرا و زوج او با دیاباته، گفت: تقریبا از یک ماه قبل طی صحبت با گل محمدی و دستور درویش، با مدیربرنامه اش شروع به مذاکره کردم. 2 هفته طول کشید تا موارد را به هم نزدیک کنیم. چند سال در جی لیگ بازی کرده، فوتبالیست توانمندی است. فیزیک خیلی خوبی دارد و خیلی خوب می دود. برعکس لوکادیا که باهوش بود، خودش را در موقعیت گل قرار می داد و کمتر پرس می کرد، او از نظر بدنی شرایط بهتری دارد. امیدوارم مثمرثمر باشد.

محمدی گفت: تمام خریدها با نظر گل محمدی و دستور مدیریت باشگاه بوده، تیم یکدستی جمع کردیم. کسی به کسی ارجحیت دارد. کل تیم ما یک ستاره است. امیدوارم هرچه زودتر بین پریرا و تیم هماهنگی ایجاد شود. سال بد هم در خدمت او هستیم. نفرات بسیار خوبی در تمام خطوط داریم. کمترین گل خورده را داشتیم. ان شاالله به هدف و برنامه ای که اول فصل در نظر گرفتیم، در آخر فصل برسیم.

وی در مورد تفاهم نامه کاوه رضایی و استقلال و اینکه آیا در قرارداد بازیکنان پرسپولیس بندی به نام رضایت مدیرعامل از بازیکن وجود دارد، عنوان کرد: نمی توانم در مورد باشگاه دیگری صحبت کنم. مفاد قرارداد بازیکنان را اجازه ندارم بگویم. همه قراردادها در سایت کدال شفاف است. مفادی که در قراردادها هست خصوصی است. اگر مشکلی داشته باشد دستگاه های ذی‌صلاح رسیدگی می کنند. در زمان ما این اتفاق نیفتاده بود. الان چرخه خیلی فرق کرده، مشکلات بیشتر شده است. امسال بورسی شدیم و حق سهامدار و هوادار است که بداند اما چیزهایی محرمانه است و اگر مشکلی باشد دستگاه های ذیربط رسیدگی می کنند.

وی در مورد صحبت های گل محمدی مبنی بر حضور در مسابقات با تیم امید پرسپولیس، گفت: او به عنوان نفر اول کادرفنی خیلی تحت فشار است. مخصوصا بعد از رفتن لوکادیا، او خیلی تحت فشار بود تا جایگزینی پیدا کند. خودش هم گفت صحبت ها به خاطر فشار بازی بوده، این برای همه طبیعی است. زمان هایی آدم تحت فشار است. یک مربی که 90دقیقه است تحت فشار بوده، بعد از بازی میکروفون جلوی او می گذارند. این طبیعی است اما مقداری اتفاقاتی که در هفته گذشته افتاد خوشایند نبود. صحبت هایی که شد به خاطر این بود که خیلی تحت فشار بودیم و خیلی اذیت شدیم. امیدوارم این اتفاقات در فوتبال ما کمتر شود.

معاون باشگاه پسپولیس در مورد مجوز حرفه ای و بدهی های این باشگاه به رویانیان، علیپور و اقساط رادوشوویچ، عنوان کرد: کارگروهی در باشگاه تشکیل شده که تقریبا تمام معاونت ها هستند. کارها تقسیم بندی شده است. تمام مواردی که AFC ایراد گرفته بود را تقسیم کار کردیم. به لطف امیرعلی حسینی که سال ها در بحث بین الملل تجربه دارد کارهار را جلو می بریم.

وی افزود: آن قسمتی که به من مربوط می شود در بحث ورزشی، آکادمی و مشکلات رده پایه و تیم بزرگسالان، به لطف خدا تا 90درصد مرتفع شده است. توانمندی ها و امکاناتی داشته ایم که خوب نتوانستیم آن ها را به نمایش بگذاریم. مثلا رختکن داوران را داشته ایم اما به نماینده AFC نشان نداده ایم. آمده اند، در بسته بوده و بدون هیچ توضیحی رفته اند. نوشته اند جزو نواقص است.

محمدی گفت: امسال تیم هماهنگ و همسویی در زمین و در مدیریت داریم. این امکان ایجاد شد که بعد از سال ها برای پایه ها یک مجموعه در اختیار باشد. نه اینکه سانس اجاره کنیم. مدیر آکادمی با اعضای کادرفنی تمام رده ها با آرامش خاصی کار را پیش می برد. کلاس هایی در تمام رده ها در بحث آموزش دوپینگ، نژادپرستی و ... برگزار کردیم که جزو الزمانات AFC بود.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی سنگین لباس ها و همچنین طلب از AFC، اظهار داشت: این ها مسائل حقوقی و مالی است. تا جاییکه من اطلاع دارم نزدیک 3.5 میلیون دلار به خاطر دو فینال آسیا و بازیکنان ملی پوشمان در جام جهانی، طلب داریم اما نمی توانیم به آن ها دست بزنیم. یک ریال بدهکار باشیم محروم می کنند. در پرونده رادو به لطف خدا توانستیم قسط اولش را بدهیم. بدهی های ما امسال خیلی کم شده است. از روی که درویش آمد و من افتحار کار در باشگاه پرسپولیس را پیدا کردم، بدهی های سرسام آوری از گذشته بود که خداراشکر موارد خاصی به آن صورت نمانده است.

وی افزود: اگر بتوانیم از منابع مان استفاده کنیم دغدغه ای نخواهیم داشت. کارگروه اقتصادی داریم که دوستان از بانک ها حضور دارند. در بحث اقتصادی و حقوقی جزو خوبان هستند. امیدواریم طلبکاران هم به ما زمان بدهند. قطعا تلاش می کنیم بدهی نداشته باشیم. فکر نمی کنم فعلا پرونده بدهی خاصی داشته باشیم. دوستان شبانه روزی کار را پیش می برند. اشراف زیاید به پرونده لباس ها ندارم. لباس با این قیمت نداشتیم. الان هم لباس های یک تیم درطول چند سال به این قیمت نمی شود.

محمدی در گفت و گو با برنامه ورزشگاه، در مورد کمک باشگاه پرسپولیس به زلزله زدگان خوی، عنوان کرد: معاونت فرهنگی و مشاوران فرهنگی باشگاه با دوستان روابط عمومی کارهایی را انجام می دهند. اقلامی را جمع کردیم. هواداران کمک کردند. در حد توانمان کمک هایی را به لطف خدا انجام دادیم.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص بحث VAR گفت: در تمام جلسات به عنوان نماینده باشگاه حاضر شدم. آخرین جلسه ما روزی بود که برف بارید و تهران تعطیل بود. تا 7 شب در وزارت ورزش، با درویش، تاج، فتح الله زاده و معاون وزیر جلسه داشتیم. امیدواریم این اتفاق بیفتد. عدد و رقمی که برای VAR مطرح می شود نسبت به هزینه های جاری در لیگ ما واقعا ناچیز است. ما مستاجر هستیم وقتی به استادیوم آزادی اجاره بها پرداخت می کنیم. اول برنامه این بود شرکت توسعه، استقلال و پرسپولیس این کار را انجام بدهند. با اتفاقاتی که در در هفته اخیر افتاد فکر کنم خود وزارت ورزش این کار را انجام بدهد.

وی در مورد اینکه آیا امسال پرسپولیس به جام می رسد، اظهار داشت: تمام هم و غم ما این است. قابل پیش بینی نیست. جذابیت فوتبال به این است که هیچ بازی را نمی توانید از قبل پیش بینی کنید. تلاش همه ما این است که هواداران شاد باشند. مطمئن باشید پا پس نمی کشیم. تلاش می کنیم این اتفاق رقم بخورد.

محمدی در خصوص اینکه چند بازیکن پرسپولیس قراردادشان آخر فصل تمام می شود، گفت: فکر می کنم یکی دو نفر باشند، الان حضور ذهنم ندارم. اکثر نفرات قرارداد 2 ساله دارند. من خودم مستقیم مذاکره می کردم. حتی ترابی و نعمتی و تمام بچه هایی که تمدید کردند، دو ساله است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153374
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
غلام نبی درزاده

0

1

1 سال پیش

تااین حددیگه نباید راه روبازکنید که داوراقشرضعیف هستن وکم حقوق میگیرن.... همه ایناباعث میشه تواین دوروزمونه داورا سراغ رشوه وسکه وزیرمیزی برن... شمامیگین اشتباه ولی چندتااشتباه چقدرتیم ضررکرده تاکی بایدبااشتباه داوراامتیازازدست بدیم.. شمامیگین سهوی ولی هیج سهوی درکارنیست بیشترش عمدی ودانسته بوده این اشتباهات


علی فیاض

-2

0

1 سال پیش

قسم میخورم این محمدی از اونهاست که پرسپولیس به یه میلیون تومان عوض می‌کنه! این همونیه که رفت استقلال . امثال این به درد دربونی در باشگاه پرسپولیس هم نمی‌خورند.


ساره محگدی

0

1

1 سال پیش

عمدی زد این حرفارو


جعفر باقری

0

6

1 سال پیش

جناب محمدی شما بازیکن پرسپولیس بودی الان هم در تیم مدیریت باشگاه پست و مقام داری خواهشأ از تریبونی که به واسطه پرسپولیس در اختیار تان قرار میدهند در رسانه ها از حق تیم دفاع کنید نگذارید بیشتر از این حق تیم خورده بشه چیه عده آدم عوضی بیشرف بیان و هر نوع تهمت و حرف بی جایی رو به تیم ما نسبت بدن نمونه اش امروز تو برنامه ورزشگاه شخصی که هیچ سمتی در تیم رقیب نداره میاد و از حق نداشته تیم رقیب حرف میزنه ومیگه بیشترین ضرر رو تیم ما کرده ،با کدوم دلیل ومدرک؟ولی شما دوست عزیز میای میگی نباید داور رو تحت فشار گذاشت همه شرایط داورها رو میدونید به نظر من دلیل نمیشه داوران و همچنین کمیته داوران بهونه کنند این موارد رو کسی که قضاوت رو قبول می‌کنه از شرایط هم قطعا آگاهی داره پس باید درست و عادلانه قضاوت کنه ،نه با قصد و غرض


Esi 6atishe

0

6

1 سال پیش

شکایت از لوکا دیگه وقتش کی هست دیگه


امین کریمی

0

9

1 سال پیش

همه حرفات درست آقای محمدی، همین حرف که داوران کمترین حقوق رو از فوتبال میگیرن باعث شده یه عده از داوران به سمت رشوه برن که یه اشتباه می‌تونه یه تیم رو فلج کنه


احمد نوری اسرمی

0

12

1 سال پیش

علی چینی بی خاصیت تو برنامه ورزشگاه یه مشت حرف مزخرف تحویل داد و ادعا کرد بیشترین ضرر رو کیسه کرده و فدراسیون میخواد پرسپولیس رو قهرمان کنه . یکی نیست به این جاهل بگه چطور پرسپولیس رو میخوان قهرمان کنن در حالی که بعد جام جهانی پنج بازی پشت هم داوران به ضرر ما سوت زدن . از افساید اشتباه تو دربی تا پنالتی اشتباه با گل گهر تا دو گل مردود جام حذفی تا بازی فولاد و یک پنالتی و ده دقیقه وقت اضافی نگرفته تا پنالتی مقابل الومینیوم . قبل جام جهانی هم کم از داوری ضرر نکردیم


پرسپولیس

0

9

1 سال پیش

آقای محمدی عزیز ، در همین گفتمانت فرمودی ، که بازی سپاهان با زنیت به سود ما نیست و خوش حالی و با روحیه بودنش برای سپاهان ، خوب همین خودش یه ضربه به پرسپولیس ، بعد جنابعالی میفرمایی داور تو کارش عمدی نیست ،، پس داوری پارسال و پنالتیهایی که به سود استقلال گرفتن چه بود ، داوری آقای سید علی تو دربی چی ؟ تو همین چند روز پنج امتیاز از پرسپولیس گرفتند و اخراج بی خود بیراوند، پنالتی روی شیخ، پنالتی روی ترابی ، ، ترمز میخ تیم را کشیدند ،داوران پرسپولیس را از چرخه فوتبال و قهرمانی کند کردند ، بعد جنابعالی میایی برای خودت لب میچرخانی ، میخواهی همه سوار پرسپولیس بشن و خوب اسب دوانی کنند ، جنابعالی میدانی ما هوادار چه می کشیم و به چه حال و روزی میرویم .........

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال