ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

محمد: پرسپولیس باید با ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 1 اظهار نظر

-

1 سال پیش

محمد: پرسپولیس باید بازیکنان تأثیرگذارش را حفظ کند

ارتش سرخ دات کام :
محمد: پرسپولیس باید بازیکنان تأثیرگذارش را حفظ کند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس اگر مهره‌های تأثیرگذار خودش را حفظ کند کار بسیار بزرگی انجام داده است.

علیرضا محمد در گفت‌وگویی، در پاسخ به این سوال که آیا تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند در فصل نقل و انتقالات عملکرد قوی داشته باشد، اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس اگر مهره‌های تاثیرگذار خودش را حفظ کند کار بسیار بزرگی انجام داده است. همچنین ۴-۵ بازیکن خوب و جوان جذب کند تا هر چه قدرتمندتر از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

وی درباره جدا شدن چند بازیکن باسابقه پرسولیس، عنوان کرد: برای هر بازیکنی جدا شدن از پرسپولیس خیلی سخت است. شنیدم که سیامک نعمتی و کمال کامیابی‌نیا از تیم پرسپولیس جدا می‌شوند، آنها زحماتی زیادی برای تیم کشیدند و باید از آن‌ها یک تقدیر باشکوه انجام شود. همه جای دنیا اینگونه است که از بازیکنان باسابقه‌ای که از تیم‌شان جدا می‌شوند مراسم خداحافظی باشکوهی برگزار می‌کنند. بهتر است باشگاه پرسپولیس هم برای ارج نهادن به این بازیکنان، مراسمی درخور را تدارک ببیند.

کارشناس فوتبال در مورد قانون سقف بودجه برای باشگاه‌ها تصریح کرد: قانون سقف بودجه برای باشگاه‌ها را اصلاً قبول ندارم، این قانون برای فوتبال خیلی مسخره است. فوتبالیست هر چقدر بگیرد برای او کم است، چون دوران اوج یک فوتبالیست حدود ۱۰ تا ۱۵ سال است و در این سال‌ها باید آینده خود و خانواده‌اش را تامین کند تا در زمان بازنشستگی‌اش محتاج کسی نباشد، چون خیلی از فوتبالیست‌های ایرانی بعد از اتمام فوتبال‌شان به مشکل برخورده‌اند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه باید قراردادها حساب و کتاب داشته باشند، تاکید کرد: بازیکنی که از کیفیت بالایی در فوتبال برخوردار است باید قرارداد‌های خوبی هم بگیرد، اما بازیکنانی که در حد و اندازه‌های تیم ملی نیست نباید مبالغ نجومی و سرسام‌آوری از باشگاه‌ها طلب کنند. بازیکن در حد همان کاری که انجام می‌دهد باید پول دریافت کند. تمام پیشکسوتان فوتبال اعتقاد دارند باید دست دلالان از فوتبال کوتاه شود تا این فوتبال بتواند نفس بکشد. این دلال‌ها هستند که رقم‌های بازیکنان بی‌کیفیت ایرانی و خارجی را بالا می‌بردند و بدون زحمت کلی پول به جیب می‌زنند.

محمد اضافه کرد: در فوتبال ایران دلالان باعث می‌شوند که برخی بازیکنان قرارداد‌های میلیاردی دریافت کنند. حتی اگر بازیکنی کیفیت فنی‌اش هم بالا رفته، برای سال بعد باید چند درصد قراردادش افزایش داشته باشد. حضور مدیر برنامه‌ها در فوتبال ایران که بازیکن از یک تیم به تیم دیگر می‌رود چه لزومی دارد؟ زمانی که بازیکنی از کشوری به کشور دیگر انتقال پیدا کند، نقش مدیر برنامه در ترانسفر بازیکن بسیار مهم است.

وی درباره اینکه کار باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا سخت است، بیان کرد: عربستان انتقال‌های سرسام آور و نجومی را در فوتبال دنیا انجام داده است و تا چند سال آینده دیگر تیم‌های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان هیچ حرفی برای گفتن نخواهند داشت. عربستان پیشرفت چشم‌گیری داشته و بازیکنان تاپ دنیا را به تیم‌های خودش می‌آورد. آنها به غیر از جذب بازیکنان تاثیرگذار امکانات و سخت افزار ایده‌آل و مناسبی را برای لیگ خودشان مهیا کرده‌اند.

کارشناس فوتبال در مورد حضور تیم ملی در تورنمنت کافا خاطرنشان کرد: تیم ملی باید برای آمادگی هر چه بهتر برای شرکت در جام ملت‌های آسیا در ماه‌های آینده بازی‌های تدارکاتی بهتر از ازبکستان داشته باشد. اگر می‌خواهیم روز‌های خوبی را در جام ملت‌ها ببینیم باید تدارک مناسبی برای تقابل با تیم‌هایی نظیر ژاپن، کره‌جنوبی، استرالیا و عربستان داشته باشیم که در جام جهانی نشان دادند که تیم‌های با برنامه و قدرتمندی هستند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155304
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
هادی مشفق

0

1

1 سال پیش

ماشالله محمد درسته

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال