ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

مدیرروستا: پرسپولیس زم ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

مدیرروستا: پرسپولیس زمان کافی برای جبران دارد

ارتش سرخ دات کام :
مدیرروستا: پرسپولیس زمان کافی برای جبران دارد
یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید: یحیی ۳ سال است که برای پرسپولیس جام‌های مختلفی کسب می کند و با یک باخت نباید این گونه با او رفتار کرد.

علی اصغر مدیر روستا در گفت‌وگویی در ارزیابی از وضعیت پرسپولیس برای بازگشت به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: پرسپولیس سال‌ها نشان داده که همواره در صدر جدول لیگ برتر بوده و در کورس قهرمانی رقابت کرده است، اکنون نیز برای رسیدن به این جایگاه با استقلال و سپاهان رقابت تنگاتنگی دارد.

او با اشاره به بازی داربی و این که حواشی آن بیشتر از بحث فنی بود، تصریح کرد: در دنیا بازی داربی همیشه یک بازی زیبا و پرگل است اما در کشور ما به حدی حواشی آن زیاد بود که شاهد بازی با بار فنی بالا نبودیم و حساسیت آن را حاشیه‌ها زیاد کرده بودند. گزارش بازی طوری بود که آدم فکر می‌کرد فینال جام جهانی است بدون این که بار فنی داشته باشد یا هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

وی گفت: درست است داربی به نتیجه تساوی ختم شد و پرسپولیس امتیاز لازم را کسب نکرد اما بازیکنانی که پرسپولیس دارد اگر مسائل تاکتیکی را به خوبی اجرا کنند قطعا در آینده شاهد بازی‌های خوبی از پرسپولیس خواهیم بود.

این مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال یکی از ضعف‌های پرسپولیس را در خط حمله عنوان کرد و افزود: پرسپولیس در این نقطه دچار مشکل است و همین امر سبب شده تا امتیازات زیادی را از دست بدهد این تیم با جذب فوروارد خوب در این نقطه می‌تواند مکمل خوبی را همراه شهاب زاهدی و عمری در این پست ایجاد کند. اگر این ضعف پرسپولیس مرتفع شود شاهد بازی‌های خوبی از این تیم در هفته‌های آینده خواهیم بود.

او ادامه داد: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و در ادامه لیگ امکان دارد روند بازی‌ها کاملا تغییر پیدا کند. بنابراین پرسپولیس هنوز زمان زیادی برای جبران امتیازات از دست رفته خود دارد و دوباره می‌تواند صدرنشین شود.

این بازیکن پیشین تیم ملی با انتقاد از رفتار غیراخلاقی هواداران نسبت به یحیی گل‌محمدی گفت: وی افتخارات زیادی طی چند سال گذشته برای پرسپولیس کسب کرده و درست نبود پس از باخت به الدحیل هواداران کادرفنی را زیر سوال ببرند و برخورد نامناسبی از خود نشان دهند آن لحظه واقعا از فوتبال زده شدم. باید از یحیی گل‌محمدی و کادر فنی او حمایت کرد حتی اگر امسال نتوانند قهرمان لیگ شوند.

وی گفت: رفتاری که برخی تماشاگران پرسپولیس از خود نشان دادند در دنیا بی‌نظیر بود، یحیی ۳ سال است که برای پرسپولیس جام‌های مختلفی کسب می کند و با یک باخت نباید این گونه با او رفتار کرد.

مدیر روستا در پایان گفت: یک تیم که همیشه نمی‌تواند قهرمان لیگ شود و اگر امسال نتواند قهرمانی خود را تکرار کند اتفاق خاصی رخ نداده و نباید کادر فنی پرسپولیس را مورد هجمه قرار داد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157926
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ولی

0

2

5 ماه پیش

یک بازی دوبازی فدای سرش این اقا نه بازی هست نتیجه نمیگیره بخداماندن گلمحمدی توپرسپولیس فقط ظلم به هوادارهست وگرنه اون پول خودش میلیاردی میگیره فقط ماهستیم حرص میخوریم


پسر پرسپولیس کبیر

0

2

5 ماه پیش

امسال صددرصد سگپاهان قهرمانه چون بازیکنان سرمربی ومدیر عامل خیلی قوی وبا غیرت دارند حیف حیف از تیم پرسپولیس که هیچکدام از اینها را ندارد


ع حسین زاده

0

2

5 ماه پیش

آقای مدیر روستا، چرا همیشه هواداران پرسپولیس باید خفه بشن و چشمشون رو روی اشتباهات و لجبازی و کم کاری یحیی و بازیکنان ببندن، اگر یحیی قهرمان شده، به پشتوانه همین حمایت ها و از خود گذشتگی هواداران به قهرمانی رسید، حالا هواداران از جیبشون خرج میکنن بدون هیچ چشمداشتی، ولی مربیان و بازیکنان با قرارداد های میلیاردی و منفعت شخصی قهرمان شدن، آیا روزی که یحیی بخاطر تمدید نکردن قرارداد قهر کرد و تو حساس ترین مسابقات لیگ برتر و قهرمانان آسیا قهر کرد و بخاطر آپشن و حتی غذا تمرینات رو تعطیل کرد و بازیکنان رو با خود همراه کرد، و هواداران زجه میزدن که سکوت کنید تا تیم به حاشیه نره، همین آقای گل محمدی با لجبازی بخاطر هواداران سکوت کرد؟آیا ذره‌ای به احساسات میلیون ها هوادار پرسپولیس فکر کرد، که الان هواداران بخاطر اون کاری که نکرد، سکوت کنه و ازش حمایت کنه؟درست از همان حاشیه ای که آقای گل و بازیکنان درست کردن، تا الان پرسپولیس و هوادارانش یک روز خوش ندیدن، و از آسیا حذف شدن، و از ۹بازی فقط وفقط یک برد اون هم با گل آفساید که به هوادار زدن برنده شدن، هواداری که سپاهان اونو با ۵گل نابود کرد، پرسپولیس و ۴۰میلیون هوادار اون بیچاره شده و نابود شده، حاشیه ای هستن که خود یحیی سردمدار اون بوده و بخاطر لجبازی با درويش بازیکنان پرسپولیس رو با خود همراه کرد، هواداران بدبخت چه گناهی کردن که تو این شرایط سخت اقتصادی تو گرما و سرما، با قرض گرفتن پول بلیط میاد ورزشگاه و از تيم حمایت میکنه، ولی این مربیان و بازیکنان میلیاردر، بخاطر یک روز غذای ساده، حاشیه سازی کردن و تمرینات تیم رو تعطیل کردن، البته که با همین یک روز دو روز تعطیلی تمرینات بازیکن از شرایط بدنی و روحی و روانی به مشکل میخوره، بدبختی اینه که آقا یحیی بعد بازی حتی مشکلات فنی تیمش رو گردن نمیگیره و یک عذرخواهی ساده از هواداران بدبخت نمیکنه، وقتی آقای گل محمدی بعد از قهرمانی از لقب امپراطور و دیده شدن تو ایران و آسیا، کیف میکنه و پیشنهادات مربیگری تو تیم های بین‌المللی دریافت میکنه، باید الان که تیم رو داره با غرور و لجبازی خودش نابود میکنه، تحمل انتقادات و هو شدن رو داشته باشه، البته مشکل اصلی هواداران اینه که روی اشتباهات و لجبازی خودش پافشاری میکنه و کوچکترین حرکتی برای تغییر تو تفکرات و رفتارش نداره، آره آقای مدیرروستا، خواهشا، خواهشا، یکطرفه قضاوت نکنن، البته شاید بعضی از هواداران هم از این نظرات هواداران ناراحت بشن، ولی فقط وفقط داریم خودمون رو گول می زنیم.


اکبر بازی

0

1

5 ماه پیش

خیلی علی اصغر مدیر روستا را دوست دارم یکی از از ارکان قهرمانی پاس در آسیا


ادهم

0

0

5 ماه پیش

دیدگاه شما معتبروقابل درک است ولی مربی اینطورفکرکنه که مثلا بازی استقلال وپرسپولیس تمام شد ورفت ونه دنبال حاشیه ودرهرمحفل وسایتها مصاحبه کنه که فکرش بجای تمرین وکارهای تکنیکی به بازیکنان تیم برای بازی بعدی باشه خودش که درگیرکرده بازیکنان هم با ایشان همراهی میکنند امسال دل ازجام ورتبه دو تاسومی بایدبکنیم

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت 1 - 0 مس رفسنجان 17:00
پیکان 0 - 1 آلومینیوم 17:00
سپاهان 1 - 1 استقلال خوزستان 18:10
نساجی 1 - 2 پرسپولیس 18:15
ملوان 1 - 1 هوادار 19:30
فولاد 0 - 2 تراکتور 19:30
استقلال 2 - 1 ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال