ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

معمارزاده: می‌خواهند ج ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 15 اظهار نظر

-

2 سال پیش

معمارزاده: می‌خواهند جای لک گلر خودشان را بیاورند

ارتش سرخ دات کام :
معمارزاده: می‌خواهند جای لک گلر خودشان را بیاورند
میثاق معمارزاده زمانی درون دروازه پرسپولیس شرایط مشابهی با امروز حامد لک داشت و حالا او بهتر از هر کسی می‌تواند در این باره صحبت کند. معمارزاده با سخنانی جالب و تازه از لک و داود فنایی حمایت کرده و علیه رادوشوویچ و صفحات اینستاگرامی که دنبال تخریب مربی گلرها و گلر اول پرسپولیس هستند حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد.

*حامد لک اشتباه بزرگی در آبادان انجام داد و حالا هجمه علیه او زیاد است. برخی هم خواستار اخراج او از پرسپولیس شده‌اند.
بالاخره اشتباه پیش می‌آید دیگر. مگر حسینی گلر استقلال پارسال مقابل تیم مسجدسلیمان گل بد خورد از تیم بیرونش کردند؟ اشتباه پیش می‌آید اما تماشاچی که نمی‌تواند در کار کادر دخالت کند. من واقعاً این حرف‌ها را نمی‌فهمم.

*به صفحه داود فنایی هم بعد از بازی با گل‌گهر حمله کرده‌اند و می‌گویند ایراد از تمرینات اوست. واقعاً این می‌تواند درست باشد؟
هیچ ربطی ندارد. اولاً که داود فنایی مربی خیلی خوبی است و زحمت زیادی هم برای این تیم کشیده است. مگر پرسپولیس در این دو سال با داود فنایی نتایج بدی گرفته؟ این اشتباه فردی گلر است و برمی‌گردد به خود گلر. هر گلری یک روز بد دارد و اشتباه می‌کند. این برای همه گلرهای دنیا هم هست. متأسفانه اینجا تماشاچی پایش را فراتر می‌گذارد و می‌خواهد در ارنج تیم دخالت کند. داوید دخئا در فصل اول حضورش در منچستریونایتد عملکرد فاجعه‌باری داشت اما فرگوسن به او فرصت داد و شرایطش برگشت اما دوباره خراب شد و باز هم به او فرصت داد. قرار نیست گلری اشتباه نکند منتها اینجا در پرسپولیس فشارها خیلی بیشتر است. همین اشتباهات را حسینی در استقلال هم داشت.

*همین امسال هم یک گل بد از فجر در شیراز خورد. یا گلر ذوب‌آهن همین‌طوری یک گل به پرسپولیس تقدیم کرد.
همه اشتباه بزرگ کرده‌اند. شما بروید آمار دربیاورید از گلرهای لیگ ببینید چقدر اشتباه کرده‌اند. اما این خنده‌دار است که این‌طوری به حامد لک حمله می‌کنند. این همان کاری است که با من کردند. در یک سال وقتی تیم می‌برد، همه می‌برند. این اشتباهات فردی است.

*حامد لک فصل قبل 17 تا کلین‌شیت داشت. چه اتفاقی برایش افتاده که امسال این‌طوری شده. برخی می‌گویند چون مدام نام‌هایی مثل بیرانوند، نیازمند و یا مظاهری را به عنوان جانشینش مطرح کردند به لحاظ روانی بهم ریخته. برخی هم می‌گویند از وقتی رادوشوویچ رفت رقیب خوبی نداشت و افت کرد.
اولاً که شرایط هر تیمی سال به سال فرق می‌کند. یک سال تیم قدرتمندتر است و نمی‌شود با قبل مقایسه‌اش کرد. در تیم برانکو اصلاً توپ به طرف دروازه نمی‌آمد که کسی گل بخورد. شما باید اینها را ببینید و اینکه هر گلری چند تا سیو کرده، چند گل خورده و چطوری خورده. وقتی توپی به طرف دروازه نمی‌آید خب گلی هم خورده نمی‌شود. زمان برانکو بازیکنان زیادی جذب شده بودند و ترکیب هم طوری بود که توپ نمی‌آمد. بروید ببینید در آن 4 سال چند تا توپ آمد. همه فشارها که نباید روی یک نفر باشد. داود فنایی تمرین دهنده است وظیفه ندارد گلری کند که به او حمله می‌کنند. برای ما که کارمان این بوده، این حرف‌ها خنده‌دار است. برای خود من هم این شرایط پیش آمده. می‌بینیم که نوشته‌اند حامد لک گلر آماتور است یا فنایی مربی آماتوری است. واقعاً گلری که بیشتر از 10 سال در لیگ برتر حضور داشته آماتور است؟ چطور می‌توانید ارزش‌های یک بازیکن را این‌طوری از بین ببرید؟ با این شرایط گلر بعدی هم که بیاید ضریب اعتماد به نفسش پایین خواهد آمد. هوادار که نباید فقط در روزهای برد پشت تیمش باشد. بازی اول فصل زمانی که ما بودیم توپ دقیقه 30 از کنار دروازه رد شد و شروع کردند به حیا کن رها کن و تیم را به حاشیه بردند. نباید فقط در زمان برد از تیم حمایت کرد و باید پای تیم ایستاد وگرنه همه بازیکنان به مشکل برمی‌خورند. این تیم 5 تا قهرمانی آورده و در شرایط خوبی قرار دارد. الان باید تیم‌های دیگر ناراحت باشند. نباید به حامد لک هجمه بیاورید. فردا احمد گوهری هم یک اشتباه انجام دهد به او حمله خواهند کرد که این واقعاً ناجوانمردانه است.

*رادوشوویچ هم از نحوه تمرین دادن داود فنایی انتقاد کرده و گفته مقصر اوست.
اصلاً رادوشوویچ در حد پرسپولیس نیست. او یک گلر درجه سه هم نیست. کدام بازی او خوب بوده. امسال دو تا بازی کرد که افتضاح بود. زمانی که تیم همه را می‌برد دو تا بازی الکی انجام داد و هیچ توپی هم سمتش نیامد. او اصلاً گلر نیست و بی‌خودی بزرگش کردند. برای من عجیب است که خیلی‌ها نظر فنی می‌دهند. فلان کس آمده پیج درست کرده و دیدم امروز درباره جاگیری حامد لک نوشته‌اند. مگر شما گلری کرده‌اید و درباره این کار چقدر می‌دانید؟ مگر در این تیم بازی کرده‌اید؟ اینها خنده‌دار است. افرادی می‌نشینند لک را آنالیز می‌کنند که هیچ چیز از دروازه‌بانی نمی‌دانند و این اصلاً جالب نیست.

*نگفتی دلیل افت حامد لک چه می‌تواند باشد؟
اینکه هر روز می‌گویند فلان گلر را می‌آوریم یا آن یکی را همان‌کاری است که رویانیان در زمان من انجام داد. من هم گفتم هر کسی را می‌خواهی بیاور چون من آویزان این تیم نیستم. بعد هم دیدیم چه کسانی را آورد. این کارها صحیح نیست. بازیکن قهرمان شده هجمه می‌آورید. من در این چند سال ندیدم چنین چیزی را. این طرفداری از حامد لک نیست. بحث یک گلری است که وقتی دارد بازی می‌کند هوادار باید برایش انرژی بگذارد و حمایتش کند و قدرتش را بالا ببرد نه اینکه تخریبش کند و روی او فشار بیاورد. الان گوهری هم بیاید همین می‌شود. شما فقط در روزهای خوب نباید حمایت کنید اما مدام می‌بینیم که می‌گویند فلانی بد است بهمانی کج است و... داود فنایی مگر وقتی بازیکن پرسپولیس بوده برای این تیم زحمت نکشیده؟ من چند سال است فنایی را ندیدم اما از آنهایی که با او کار کرده‌اند شنیده‌ام مربی خوبی است. مگر مربی تمرین دهنده گلری چه کار باید انجام دهد. الان هم حامد باید از لحاظ روانی ریکاوری شود و خودم هم باید با او صحبت کنم.

*هیچ‌وقت این‌طوری با حرارت صحبت نمی‌کردی.
آخر ببینید تیم‌های رقیب پرسپولیس هم گلر دارند و اشتباه می‌کنند و گل‌های بدتر می‌خورند اما چیزی نمی‌شنوید. گلری بود که 6 تا در دبی خورد یا در دربی طی 10 دقیقه سه گل خورد اما همه از آنها حمایت کردند و کسی هم به آنها حمله نکرد. همین سید‌حسین حسینی پارسال وضعیت وحشتناک بدی داشت اما از او حمایت کردند. حالا اگر یکی دیگر را می‌خواهید بیاورید از جای دیگر بحث دیگری است. چند تا پیج هستند که فشار می‌آورند و زوم کرده‌اند تا گلر مد نظرشان را اینجا بیاورند. گلرهایی که قبلاً هم اینجا بوده‌اند و رقمی هم نبودند. من پشت پرده همه اینها را می‌دانم و می‌بینم خیلی مغرضانه انتقاد می‌کنند. اینها هستند که دارند تخریب می‌کنند.

*پرسپولیس آخرین باختش به صنعت نفت را همان سالی که تو مقابل فونیکه سی بازی کردی و یکی دو اشتباه داشتی متحمل شده بود. آن زمان البته اینستاگرامی مثل الان نبود که به تو حمله کنند.
آن موقع هم حملات ناجوانمردانه بود. کشاله ران من 8 سانتیمتر پاره شده بود و اصلاً شرایط مسابقه نداشتم اما به اصرار رویانیان بازی کردم و او پشتم را خالی کرد. قرار بود عمل کنم و دکترهای تیم هم می‌دانستند. مدارک پزشکی‌ام هم موجود است. آخر فصل هم رفتم عمل کردم اما جریانی از داخل باشگاه تصمیم گرفته بود خرابم کند. گفتم کشاله‌ام پاره است و نمی‌توانم بازی کنم. می‌گفتم چرا من را در ترکیب می‌گذارید و وقتی بازی می‌کردم انتقاد می‌کردند. اینها کارهای کثیفی بود که در باشگاه انجام دادند. در آن فصل توطئه بزرگی علیه تیم صورت گرفت و وسط فصل لیست مازاد 15 نفره اعلام کردند.

*که قبل و بعد از آن در باشگاه اتفاق نیفتاد.
اصلاً کارهای عجیبی در آن فصل به عمد انجام شد تا تیم نتیجه نگیرد. حالا بقیه بازیکنان آن زمان حرف نمی‌زنند چون یا می‌ترسند یا به جایی وصل هستند اما من نمی‌ترسم. آن سال هوادار حمایت نکرد و پشت ما را خالی کرد. تیم در همان بازی اول دقیقه 30 حیا کن، رها کن شنید. خب این تیم به کجا می‌رسد؟ فکر کنید تیم تازه شکل گرفته و در بازی اول دقیقه 30 برایش حیا کن، رها کن می‌گویند. با این کار ریشه آن تیم را زدند. من بهترین گلر فصل قبلش در لیگ بودم و تیم‌های دیگر دو سه برابر پول می‌دادند اما الان حرف‌های مفتی درباره‌ام می‌گویند. همین حالا هم تمرین کنم و بیایم از خیلی‌ها بهترم. حالا خیلی‌ها می‌گویند تو اصلاً پرسپولیسی نیستی. بله من پرسپولیسی نیستم و اصلاً فوتبالیست هم نبودم. شما به عنوان هوادار باید به بازیکنی که یک میلیون دلار پول گرفته و روی نیمکت است انتقاد کنید. شما باید به این حمله کنید. به بودیمیر که600 هزار یورو گرفت و یک فصل اصلاً بازی نکرد نه اینکه بازیکن قدیمی دوزار طلب دارد و وقتی دنبال پولش می‌رود فحش می‌شوند. هوادار باید فهم داشته باشد و فکر کند. به این فکر کند که اگر من دروازه‌بان تیمم را خراب کنم تیم نتیجه نمی‌گیرد. شما اگر لک را خراب کنید گوهری تنها می‌ماند. من او را هم می‌شناسم. پسر خیلی خوب و گلر خوبی هم هست. باید به او روحیه بدهند. شما اگر هواداری باید بگویی رادوشوویچ چه حقی دارد که استوری می‌گذارد. من بعد از دو بازی که این گلری کرده بود به آقای پنجعلی گفتم این به درد پرسپولیس نمی‌خورد. چون واقعاً ضعیف بود.

*اما رگ خواب هوادار دستش بود.
بله با چهار تا حرکت و جو الکی که می‌داد. اما این کارها توهین به هوادار است او اصلاً در حد پرسپولیس نبود که بگوید فنایی مقصر است. تو کی هستی که درباره داود فنایی حرف بزنی؟ رادوشوویچ فصلی 300 هزار یورو می‌گرفت و روی نیمکت می‌نشست. او از بازیکنان اصلی بیشتر پول می‌گرفت. به چه عنوان با این گلر قرارداد 4 ساله تمدید کردند؟ با چه عقل سالمی گلر خارجی نیمکت‌نشین که گل مفت می‌خورد قراردادش تمدید می‌شود، مفت می‌خورد و می‌چرخد اما جوان ایرانی بیرون می‌نشیند. متأسفانه 40-30 تا پیج هستند که حمله می‌کنند اما برای من نوعی فحش شنیدن مهم نیست. هوادار اگر شعور داشته باشد نقد می‌کند. حالا هر که می‌خواهد باشد؛ چه طرفدار استقلال چه رئال مادرید. مگر می‌شود گلری که 15 سال در لیگ برتر بوده جاگیری بلد نباشد. برای هر گلری پیش می‌آید که پشتش را گم کند و دو قدم اشتباه بردارد. این را شما نمی‌دانید و باید در شرایط مسابقه باشید. حالا دیدید گلر گل بد خورده و فشار روی اوست. شاید اگر حامد آن اشتباه را نمی‌کرد گل دوم را نمی‌خورد اما از نظر روانی بهم ریخت. با این حال حملات به او ناجوانمردانه بود.

*حالا برای دربی باید دوباره به لک اعتماد کرد؟
من نمی‌توانم نظرم را بگویم و کادر فنی باید انتخاب کند. هم لک، هم گوهری دوستان من هستند و نمی‌دانم شرایط روحی، روانی حامد در تمرین چطور است. این انتقادات 10 برابر بیشتر به من می‌شد و خود من زیر هجمه سنگین مدیرعامل تا آبدارچی باشگاه بودم اما الان نمی‌دانم شرایط حامد چطور است. کادر فنی باید برای بازی بعدی انتخاب کند. می‌توانند در بازی نفت مسجدسلیمان به لک استراحت بدهند و برای دربی انتخاب کنند. البته قرار نیست گلر در هر بازی اشتباه کند اما اگر هجمه ادامه داشته باشد این اشتباهات به دومی و سومی هم می‌رسد. امیدوارم حامد به شرایط خوبش برگردد و ان‌شاءالله گوهری هم خیلی خوب کار کند.

*طلبت را از پرسپولیس گرفتی؟
هیچ قولی ندادند. من این افرادی که به باشگاه آمدند را نمی‌شناسم. اینها دنبال کارهای خودشان هستند و 10 میلیارد می‌دهند به بازیکن بی‌کیفیت اما دو ریال پول ما را نمی‌دهند و فقط دروغ می‌گویند. از این حرف‌ها که پول خصوصی‌سازی می‌آید و مشکلات حل می‌شود هم زیاد شنیده‌ایم اما این باشگاه مثل دریاست و همه پول‌ها در آن گم می‌شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148010
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
amin.

0

1

2 سال پیش

اقای معمار زاده لایی خور تو چی میگی هنوز خاطرات زشتت تو ذهنمون هست.عموووو لطفا ببندش


علیمرادی

0

2

2 سال پیش

میدونین فوش و هوچی گری تو مرام پرسپولیسی ها نیست و ما ب کیسه ها میخندیدیم ک همش دنبال فوش و حاشیه ان ولی داریم مث خودشون میشیم... یادمون نره زمان برانکو ک حمایت کردیم جوابشو گرفتیم رفقا خواهشا فقط حمایت کنیم از تیممون درست میگه با فوش دادن و تخریب لک تیمی ک دوس داریم ضرر میکنه


علیمرادی

0

3

2 سال پیش

تا حدودی درست میگه هوادار نباید فوش بده و باید درست انتقاد کنه و انتقادات ادامه دار نباشه.... رادیو دیگه رفته الانم سوزش داره ک اینجوری میگه درسته ما نباید لک ک ایرانیه و الان جزو تیمه تخریب کنیم


الوالفضل دودانگه

0

6

2 سال پیش

حاجی توخودت باعث 8سال عقب موندگی و دوری ازاوج ارتش سرخ بودی خداییش


الوالفضل دودانگه

0

3

2 سال پیش

نگو خدایی حاجی تو خودت باعث 8سال عقب افتادن سرخا شدی باوووو


ابراهیم اسماعیلی

0

3

2 سال پیش

آقای میثاق تو خودت هم خوب نبودی الان هم لک ما نمیگیم بد است ولی مقصراصلی فنایی است او باید برود آن دوسال هم که خوب بدن کار مربی قبلیش خوب بود فقط فنایی باید برودتمام


علی پیرایش

-2

1

2 سال پیش

دم شماگرم آقامیثاق که حرف حق رامیزنی اکثربه اصطلاح این هوادارانمیدونن فوتبال چندبخشه ولی خودشونومغزکل میدونن ودرکارهمه دخالت میکنن فقط بلدن الکی ازبرانکوحمایت کنن گلیج وپریموف دسته گلای برانکوهستندکه چقدربراباشگاه داشتند طارمی هم درپرسپولیس گل خالی راگل نمیکردولی الان بهترین بازیکنه بله شمادرست میگیدبازیکن روزخوب داره وروزبدهواداری که باباخت بدوبیراه بگه هوادارنیست ازننه ش قهرکرده اومده شده پرسپولیس اگرمادرروزای سخت انرژی به تیم ندیم که هوادارنیستیم آقای معمارزاده من همه اینارااززچشم پروین می بینم دم شما گرم که بانزدیک بودن دربی روحیه به تیم میدیدخدابرای شماوخانواده تان خوش بخوادموفق باشیدپرسپولیس درقلب مایی


محسن شیرمحمدی

0

4

2 سال پیش

جناب میثاق تو خودتت در ردیف سوشا مکانی و صد پله بدتراز لک این فصل بودی یادت رفته، ولی ما تا ابد یادمون هست. مونده بود تو نسخه بدی


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

رادو هر چی بود از نظر فنی از خیلی از دروازه بانهای ایران بهتر بود اقای میثاق بنجل زاده . جنابعالی یک دهم رادو هم نبودی پس خفه خون بگیر


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

میثاق معمارزاده چون خودش یه دروازه بان بنجل بوده داره از یکی مثل خودش دفاع میکنه نشون به این نشون که بعد پرسپولیس هیچ تیمی حاظر نشد باهاش قرارداد ببنده و بیکار بود . یکی از عوامل بدبختیهای هشت ساله پرسپولیس همین میثاق بود . دروازه بان سوم باید بازی کنه تا اون دو نفر خودشون اماده کنن


hasannejadhe

0

4

2 سال پیش

آقای معمارزاده اولا خودت هم دروازبان خوب یا شیش دانگی نبودی ما از حامد لک حمایت کردیم ولی این بازیکن به جای اینکه اشتباه خود را کاهش بده الان داره اون اشتباهاتشو برای چندمین بار انجام میده


رضا کوشکی

0

3

2 سال پیش

آقای معمارزاده تو فوتبال یک روز فوتبالیست روز بد داره نه یک فصل الکی از ی بی شعور اینطور حمایت نکن، خودت بهتر از اون نبودی، غیرت لازمه هر بازیکنیه تو فوتبال، مث علی بیرانوند، مث کمال، مث عالیشاه، مث امیری، مث سید نه هر ننه قمری، مث لک کفتر باز


ن خاصیم ن آسیم فقط ی پرسپولیسی با کلاسیم

0

6

2 سال پیش

آقای محمد پرسپولیسی واقعا در این حد میتونین از تیمی که دوستش دارین حمایت کنین ما باید روحیه لک و خط دفاعی رو برگردونیم تشویق کنیم و کاری کنیم ۹ روز دیگه با مشکل مواجه نشیم من از تمامی هواداران تیم پرسپولیس خواهش میکنم پای بچه های تیم وایسن و گل هایی ک ل گرفته رو هم در نظر بگیرند حتی بیرانوند هم این روز ها گلر سابق نیست و ما نباید از نگرفتن گل ها از لک شاکی باشیم همون جوری گه که ما دغدغه‌ داریم احتمال داره لک هم اینجور دغدغه ها داشته باشه لطفا نکنین


باراله نظری

-3

3

2 سال پیش

۱۲ امتیاز به لک واگذار کرده ایم چقدر فزصت؟ نه لک و نه کوهری باید به درویشوند بازی بدن چون یه لر باغیرت است


محمد پرسپولیسی

-2

5

2 سال پیش

برادر تو یه چیزیت میشه.اشتباه یک بار باشه قبول.الان هفت یا هشت اشتباه تآثیر گدار تو چند بازیه که حامد گرفتار میشه .یه تنه ده امتیاز از پرسپیلس به خاطر اشتباه لک گرفته شده..تا کی فرصت.بیاد تد د بی دوباره اشتباه کنه .تو جواب میدی

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال