ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

معمارزاده: پس از ۱۲ سا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 21 اظهار نظر

-

2 سال پیش

معمارزاده: پس از ۱۲ سال می‌خواهیم حقمان را بگیریم

ارتش سرخ دات کام :
معمارزاده: پس از ۱۲ سال می‌خواهیم حقمان را بگیریم
دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هم مانند سایر دوستانم گرفتاری‌هایی دارم؛ در واقع نسبت به آن دورانی که در پرسپولیس بودیم، مجانی بازی می‌کردیم.

میثاق معمارزاده در گفت‌وگو با میزان، درباره طلب خود از باشگاه پرسپولیس و نتیجه جلسه او با مسئولان باشگاه برای دریافت مطالباتش، اظهار داشت: این جلسه‌ نتیجه خاصی نداشت البته چیزی که در فوتبال عرف است و آن هم اینکه قهرمان زنده را عشق است. من تنها به احترام آقایان که از من خواستند در این جلسه حضور پیدا کردم و بقیه مسائل به خودشان بستگی دارد که چگونه این موضوع را مدیریت خواهند کرد.

وی افزود: جز من تعداد دیگری هم شکایت کرده بودند و این امر باعث شده پنجره پرسپولیس بسته شود. قانون، قانون است و به این ارتباطی ندارد چه کسی پنجره را باز یا بسته کرده؛ این قانونی است که فدراسیون باشگاه‌ها را الزام به آن کرده و باید از این بابت از مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله نورشرق تشکر کنم که سعی کردند شرایط را به سمتی ببرد که حق به حقدار برسد و حق کسی در این میان پایمال نشود.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس با اشاره به اینکه این پول یک سی‌ام پولی که در گذشته برای این تیم بازی می‌کرده هم ارزش ندارد، گفت: این پولی که الان ما می‌خواهیم دریافت کنیم یک سی‌ام مبلغی است که در دوران بازیگری باید دریافت می‌کردیم؛ آنهم پس از تلاش بی وقفه و داد زدن‌های پشت سر هم. اکنون هم که پول ما در شرایط فعلی کشور بی‌ارزش شده است. خودم هم دیگر علاقه‌ای به جنگ ندارم؛ برای من مهم‌تر از هر چیزی هواداران فهیم و دوست‌داشتنی پرسپولیس هستند، زیرا اگر پرسپولیس اکنون به این جا رسیده تنها به دلیل وجود هواداران است و گرنه یک برند که ارزشی ندارد.

معمارزاده با انتقاد از کسانی که در فضای مجازی به اسم هوادار به او بی احترامی می‌کنند، گفت: آن‌هایی که خودشان را پرسپولیسی می‌دانند متاسفانه در فضای پرتلاطم مجازی شروع کرده‌اند به صحبت کردن علیه من، اما من تنها سعی دارم دنبال حقم باشم. من هم مانند سایر دوستانم گرفتاری‌هایی دارم؛ در واقع نسبت به آن دوران که در پرسپولیس بودیم مجانی بازی می‌کردیم. خیلی‌ها ارزش متوجه نمی‌شوند و نمی‌دانند، اما باز شروع به بی احترامی کرده‌اند. خیلی‌ از این هواداران آن زمان که در پرسپولیس بودم حتی به دنیا هم نیامده بودند. اگر بحث آمادگی است حاضرم بیایم و نشان دهم دستان چه کسانی است و دود از کجا بلند می‌شود.

وی ادامه داد: در این میان در باشگاهی که شش ماه یک بار مدیرعامل عوض می‌شود نمی‌توان گفت مقصر چه کسی است. در باشگاه‌های ما ثبات وجود ندارد و هنگامی که این ثبات نباشد این موارد هم پیش می‌آید. درویش الان یک چیزی گفته و وقتی فرد دیگری جانشین او در پرسپولیس می‌شود چیز دیگری برای خودش می‌گوید. خیلی زشت است که می‌گویند ما بی‌احترامی کرده‌ایم بلکه شما به ما بی احترامی کردید، اما حرفی نزدیم؛ حالا هم پس از ۱۲ سال می‌خواهیم حق و حقوقمان را دریافت کنیم. نباید اینطور باشد که هر کسی فشار تلویزیون و رسانه را دارد مطالباتش را بدهید و کسی هم که در این وادی‌ها نیست و نمی‌خواهد وارد این مسائل شود حق او را بخورید. واقعاً این مسئله درست و انسانی نیست. کسی نمی‌داند چند روز دیگر زنده هستیم.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس با اشاره به اینکه در آن دوران خیلی تیم‌ها بودند که بیشتر از این باشگاه به او پیشنهاد کرده بودند، گفت: تیم‌های دیگر بودند خیلی بیشتر از پرسپولیس به من می‌دادند، اما به عشق پرسپولیس به آن‌ها پاسخ منفی دادم. فرافکنی و حمله موضوعیت ندارد و به این هم اعتقادی ندارم. هر کسی هر چیزی می‌خواهد بگوید، اما متاسفانه خیلی‌ها درباره چیزی که نمی‌دانند اظهار نظر می‌کنند. درباره عملکرد فنی من، باید دوستان اهل فن نظر بدهند یا کسانی که کنار من بازی کرده باشند، می‌توانند عملکرد من را نقد کنند. برخی‌ها دنبال این هستند اشتباهات من را به رخ بکشند؛ اشتباه ذات و طبیعت فوتبال است و حتی بزرگترین بازیکنان دنیا هم اشتباه کرده‌اند، مانند گلر انگلیس و آلمان.

معمارزاده درباره اینکه شرایط در سال آخری که در پرسپولیس بود، برای وی به خوبی پیش نرفت، اظهار داشت: آخرین سال حضورم در پرسپولیس به معنای واقعی تیم نبودیم؛ دو نفر با هم خوب نبودند. از طرفی سیستم وقت آن زمان نمی‌خواست ما نتیجه بگیریم شاید خیلی‌ها بگویند این بهانه‌ است، اما واقعیتی انکارناپذیر است. درست نیست عملکرد یک بازیکن را روی اشتباه بسنجیم، بلکه بر عکس گلر را با سیو باید سنجید نه گل خوردن. همه چیز بهم ریخته و اظهار نظر می‌کنند، اما درست این است که تا توپ نیاید گل نمی‌خوری.

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی‌ها سال آخر علیه تیم شعار دادند که نمونه بارز آن بازی با ملوان است که در دقیقه ۳۰ شروع به ایجاد حاشیه و هجمه علیه تیم کردند آن وقت چه توقعی از تیم دارید، شما تیم را خودتان خراب کردید؛ تاریخ را نمی‌توان عوض کرد. جو تیم را شما به هم زدید؛ من که به هم نزدم. تماشاگران در بازی اول فصل پشت تیم را خالی کردند شاید این اتفاق را بتوان فراموش کرد، اما هیچوقت تاریخ عوض نمی‌شود. ضربه روحی و روانی که به کل تیم وارد کرده‌اید مگر می‌شود از یاد برد.

وی تصریح کرد: علاقه زیادی به علی دایی دارم، اما وقتی مربی دیگری روی نیمکت است چه معنایی دارد شروع به تشویق مربی دیگری می‌کنید تا از این طریق جو تیم را به هم بریزید، البته بحث ما دایی نیست و بحث من این است که هواداران پشت تیم نبودند.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس درباره اینکه شرایط این تیم در فصل جاری چگونه می‌بیند، گفت: وقتی تیمی پنج بار پشت سر جام قهرمانی در لیگ را بالای سر می‌برد حتماً تیم خوبی است، پرسپولیس از لحاظ روانی و اسکلت‌بندی شاکله‌ای قوی دارد. پرسپولیس نسبت به سطح لیگ بازی خوبی ارائه می‌دهد و نتایج خوبی می‌گیرد. شاید در برخی مسابقات این تیم شرایطش بالا و پایین شود، اما بازهم خوب فوتبال بازی می‌کند. البته ممکن است روزی تیم نتیجه بگیرد و یک روز بر عکس این اتفاق رخ دهد. هواداران باید پشت تیم را نگه دارند تا به جایگاه اصلی خودش برگردد. این عناوینی که پرسپولیس تصاحب کرده همچنان از لحاظ روانی توشه راهش است. دوست‌ دارم پرسپولیس قهرمان لیگ شود، اما با این وجود دو یا سه تیم هستند که شانس قهرمانی در لیگ دارند.

معمارزاده در خصوص اینکه شرایط تیم ملی را برای جام‌جهانی چطور می‌بیند، اظهار داشت: تیم ملی در جام‌جهانی برای نتیجه گرفتن بازی کند و اولین هدف هم باید این باشد که ترسو نباشیم. من به بازی خوب اعتقاد دارم و اعتقادی به تدافعی بازی کردن ندارم؛ یک بر صفر با چهار بر صفر باختن هیچ تفاوتی ندارد. رویکرد کی‌روش همواره تدافعی بود تا هم پولش را تمام و کمال بگیرد و هم قراردادش تمدید شود. شاید ژاپن اگر چهار گل هم بخورد بازهم خوب بازی می‌کند، البته این اتفاق بستگی به قرعه هم دارد.

وی خاطر نشان کرد: تنها سه یا چهار بازیکن هستند که زحمت تیم ملی را به دوش می‌کشند وگرنه از لحاظ فنی بازی خوبی نمی‌کنیم. علی‌رغم پیشرفت‌ها، فوتبال آسیا در مدت اخیر ضعیف شده است. شاید اسکوچیچ هم نتیجه گرفته باشد، اما اگر بتوانند مربی بزرگتری بیاورند تا سکان را به او بدهند، بد نیست. کی‌روش دفاعی بازی می‌کرد، اما اسکوچیچ رویکرد تهاجمی دارد. اینکه در جام‌جهانی مساوی کنیم چیزی به فوتبال ما اضافه نمی‌کند. چیزی که در فوتبال زیاد داریم دلال است، اما بازیکنان بزرگ فرصت عرض اندام ندارند و خانه‌نشین شده‌اند و به جای آن‌ها یکسری دلال می‌آیند و مربی یا مدیرعامل می‌شوند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147532
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حمدبوکان

0

1

2 سال پیش

داداش عزیزم محمدنوری یکی دوسالی تولیگ عربی بازی کرد ووضع مالیش خیلی بهتره .بنده خداهمون وقتا میتونست بره سپاهان و کلی پول نقدبگیره.حقشه بایدبش بدن.قبل ازاینکه کسی رو بخواییم نقدکنیم اول خودمونو جای ایشون بزاریم.ز


حمید پرسپولیسی

0

2

2 سال پیش

باور کنین این بی رگ از باند فرناز پول گرفته ، مثل خیلی های دیگه


علی مقرب

-1

1

2 سال پیش

اصلا تو تالا کوجا بودی تو چه پوین مثبتی برا پرسپولیس داشتی که حالا ادعا حق وحقوقم میکنی


حبیب صابر

-1

1

2 سال پیش

جناب آقای معمار زاده.اون وقتی که خیلی ها هوادار دو آتیشه پرسپولیس بودن نیز شما ب دنیا نیومده بودی.منتی نداره شما همون موقع هم ب روز کلی از پولتو گرفتی.چرا منت سر هوادارا میزاری.اصلا کی شما رو می‌شناخت.یا میشناسه.خودتو چی حس کردی .فکر میکنی اشمایکل بودی برا پرسپولیس. بله حق با شماست ولی نه اونجور که دلت میخاد میگی.


فرهاد عباسی

-1

1

2 سال پیش

الان تو این وضعیت بد افتادن به فکر پول گرفتن از تیمه بی پول وپر از بد خواه.


صادق درستکار

-1

1

2 سال پیش

اون موقع هم خودت باور نداشت که به پرسپولیس بروی باید یک پول هم میدادی تا در پرسپولیس بازی کنی ...افتاد


باراله نظری

-1

1

2 سال پیش

تو دیگه کیلویی چندی مورچه


باراله نظری

-1

1

2 سال پیش

بابا برو باد بیاد. کی اجیرت کرده تاالان کدوم گوری بودی


مرد‌پرسپولیسی

0

1

2 سال پیش

بخدا‌قسم‌هیچ‌دودی‌ازتوباند‌نشد‌الا‌دود،بدبختی‌من‌از‌زمان‌آقا،وحیدوآقابهروز‌سلطانی‌یاد‌میدم‌تو‌یکی‌از‌بدترین‌ها‌بودی


مرد‌پرسپولیسی

-1

2

2 سال پیش

اینکه‌پولت‌رو‌میخواهی‌حقته‌بگیرنوش‌جان‌کن‌،اماینکه‌میگی‌مجانی‌بازی‌کردم،وحیدقلیچ‌،چی‌بایستی‌بگه،عشق‌همه‌عالم‌،آقامجتبی‌محرمی‌چی‌بایستی‌بگه،تو‌که‌اصلا‌معلوم‌نیست‌کی‌اومدی‌، کی‌رفتی،یهو‌پیدات‌شده،میگی،که‌بمن‌بینوا،کمک‌کنید‌بابا‌خجالت‌داره،اصلا‌کسی‌تورو‌میشناخت‌همینکه‌اومدی‌پرسپولیس‌،معلوم‌شد‌ی‌نفر‌با‌این‌اسم‌هست


حسین جاوید

0

3

2 سال پیش

داداشی گل. دیگه الان، بعدا نداره باید پولشو بگیره اون آقا هم حق داره وقتی 10/12ساله ک دنبال طلبشه نمیدن وبهشون بی احترامی میکنن باید یجایی ویک جوری پولش رو وصول کنه باید از کسایی آزرده خاطر شی ک باعث میشن همچین آدمایی ک ما بازیکن نمیدونیم هم باز اسمشونو بشنویم. ودر آخر این آقاوخیلیا دیگه پیشکسوت حساب نمیشن امدن بازی کردن ورفتن تمام


حسین جاوید

0

3

2 سال پیش

داداش مجانی ک بازی نکردی همین الان داری سگ دو میزنی چیه پس؟ بعدشم قرارداد شما ب اندازه 12سال پیش بوده ک به نوبه خودش خیلی هم بوده ونباید با الان مقایسه کنید اون زمان بنزین چندبود؟ الان چنده؟؟؟ البته حق تو میخای بگیری من ازشما ناراحت نیستم از کسایی باید خُرده گرفت ک باشما وامسال شما حساب نکردن واین انبار شده وآخرش هم مشخص بود یکجایی خِر مارو میگیره.امیدوارم مشکلات ما حل بشه وبه روزای اوج خودمون برگردیم. ❤پرسپولیس ❤زیباترین عشق جهان ❤


احمد نوری اسرمی

-1

2

2 سال پیش

یه حیف نون بیشتر نبودی . معلوم نیست تو این زمان به دستور کی اومدی تا تیم رو به حاشیه ببری.


تــــوفیق پرسپولیس ❤

0

3

2 سال پیش

این پسر چندین ساله دنبال طلبش هست بدید دگه من یادم میاد با چه ارزوی اومد پرسپولیس واقعا عاشق این تیم بود.... اخه مدیرای کثافت چرا پول بازیکنا رونمیدید که میزارید هرسال موقع نق وانتقالات پنجره هی باز وبسته بشه مثلا این اقا معمارزاده 12 سال پیش تو پرسپولیس بود اخه چرا تا الان پولش ندادید


hamidrosta

-1

2

2 سال پیش

اقای معمارزاده عزیز شما تو این دوازده سال خداییش چه میکردی که نیومدی طلبت رو بگیری گفتی امسال خر تو خره هرکه داره شکایت میکنه منم برم طلبمو بگیرم زحمت کشیدی درست طلبت میخواستی درست ولی تو این اوضاع کاسه داغ تر از اش نشید چه تونه باز شماها بازیکن بعداز دوازده سال اومده شکایت میکنه برای چندقر قاز پول لااقل مخواستی یکم معرفتت مثل محمدنوری باشه که کل طلبشو بخشید نباش اینجوری عزیز


ili

-1

1

2 سال پیش

چه نجات دروازه هایی که مدیونتیم حقته الان مربی گلر های ویارئال باشی😆😆😆


علی پیرایش

0

2

2 سال پیش

آقای معمارزاده لطفااینهمه صبرکردی چندمدت دیگه صبرکن انشالله طلبت رامیگیری دم شماگرم این نامردابه پرسپولیس دارندضربه میزنندوحق تیم مارامیخورندازصبروشکیبایی شماممونیم ماشمارادوست داریم بله حرف شماهم صحیح است به خاطرهواداران قدیمی اگردوستشان داری فعلاازشکایت بگذرتشکرازهمکاریتان


امیررضا

0

3

2 سال پیش

حالا که پرسپولیس تو این وضعیت مالی هستش میخوای بگیری.ایست نن حداقل شرایط مالی خوب بشه بعد بگیر


محسن شیرمحمدی

0

1

2 سال پیش

این میشه گفت ضعیفترین بازیکن تاریخ پرسپولیسه که هیچ، باعث بدترین شکستهای این تیمه، خاک توسراون سرمربي و مدیر وقت کنم که اینو آوردن پرسپولیس


امین کریمی

0

2

2 سال پیش

امثال شما برای پشت دروازه پرسپولیس هم خوب نیستید


ali

-3

9

2 سال پیش

بدم میاد ازت انگل چرا الان میخای بگیری .نامرد تو پیشکسوت نیستی تو انگشت کوچیده وحید قلیچ هم نیستی پیشکسوت به اون میگن .

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال