ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

منافی: اولویت نخست وزا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

3 سال پیش

منافی: اولویت نخست وزارتخانه باید حل مشکلات پرسپولیس باشد

ارتش سرخ دات کام :
منافی: اولویت نخست وزارتخانه باید حل مشکلات پرسپولیس باشد
جواد منافی مدافع چپ سابق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است نگاه مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون به پرسپولیس به عنوان تنها نماینده ایران در قاره کهن باید نگاه ملی باشد و مسئولان در بحران اخیر مالی و برنامه‌ریزی باید به گونه‌ای دلسوزانه‌تر و با تعهد ملی بیشتری سعی در حل مشکلات فنی پرسپولیس داشته باشند.

*پرسپولیس یک روز را به دلیل پرداخت نشدن طلب بازیکنان از فصل قبل تمرین نکرد موضوعی که به نظر می‌رسد هنوز هم به شکلی حل نشده که رضایت اعضای تیم را همراه داشته باشد!
این مشکلات همیشه در پرسپولیس بوده و کماکان هم ادامه دارد. این مشکلات حتی زمان بازی کردن خود ما هم در پرسپولیس وجود داشت و متأسفانه اینچنین مواردی باز هم در پرسپولیس دیده می‌شود؛ مشکلاتی که تحملش در آستانه مسابقه برون‌مرزی واقعاً سخت‌تر و حادتر و عواقبش بدتر می‌شود‌. متأسفانه نداشتن ثبات مدیریتی موجب بروز چنین مشکلاتی می‌شود و اوضاع را برای تیم و حتی نتیجه‌گیری سخت و دشوار می‌سازد.فکر می‌کنم مسئولان در شرایطی که همه نماینده‌‌های دیگر کشورمان در آسیا حذف شده و تنها پرسپولیس است که باقی مانده باید نگاه ملی به این تیم داشته باشند؛ نگاهی که واقعاً از سر عرق ملی و تعهد به تیمی باشد که نتایجش موجب آبروداری و حفظ شخصیت و حتی سهمیه بیشترمان در آسیا می‌شود هر چند متأسفانه شاهدیم علاوه بر آنکه مشکل مدیریتی پرسپولیس حل نشده بلکه مشکلاتمالی‌اش هم هنوز پا برجاست.

*این موارد که گفتید و برشمردید البته تمام مشکلات پرسپولیس نیست!
بله متأسفانه این مواردی که گفتم تنها بخشی از مشکلات سرخپوشان است چون پرسپولیس از سد استقلال تاجیکستان بدون بازی رسمی گذشت اما این شرایط و ادامه آن روند حتماً شرایط را برای پرسپولیس در عربستان دشوارتر می‌سازد چون به هر حال پرسپولیس باید قبل از شروع لیگ بیست و یکم در عربستان به مصاف الهلال برود که این موضوع اصلاً به سود تنها نماینده فوتبال کشورمان نیست. متأسفانه وقتی مدیریت یک مدیر به یک سال هم نمی‌کشد مشکلات به اوج خودش می‌رسد و موجب می‌شود که بعد از آن همه درخشش و قهرمانی حتی پول فصل قبل هم پرداخت نشود و بازیکنان جدید هم در این بین آسیب‌های زیادی را متحمل شوند؛ بازیکنانی که حتی مجبور شدند خانه‌شان را برای دریافت رضایتنامه بفروشند یا قید پیشنهادات دیگر تیم‌ها را به خاطر عشق به پرسپولیس بزنند به همین دلیل باید نگاه بهتری به آنها داشت‌.

*با این مشکلاتی که گفتید پرسپولیس قادر است از سد رقیب نامدار عربستانی‌اش بگذرد؟!
مشکلات زیادی هست که شرایط را دشوار می‌سازد با وجود این من اعتقاد دارم تیمی که در چند سال دو بار به فینال رسیده قادر است از سد الهلال بگذرد‌. در این راستا البته وزارت ورزش هم از آنجا که پرسپولیس تنها نماینده ایران در آسیا محسوب می‌شود اولویت اولش باید حل مشکلات پرسپولیس باشد و بعد از آن به دنبال حل مشکل استقلال و بقیه تیم‌ها باشد‌. در واقع وزارت ورزش و مسئولان نباید کاری کنند که مانند فوتسال در خصوص پرسپولیس هم خدای نکرده افسوس بخوریم و شانس موفقیت و قهرمانی را با حمایت نکردنمان از تنها نماینده فوتبال کشورمان بگیریم‌. همه دیدند که تیم ملی فوتسالکشورمان بازی برده را به قزاقستان باخت و از رسیدن به نیمه‌نهایی باز ماند؛ تیمی که به نظرم با کمی رسیدگی و اقبال بیشتر اگر به جای قزاقستان به نیمه‌نهایی می‌رسید برخلاف تیم قزاقستان مقابل پرتغال هم می‌توانست برنده باشد یا حداقل عنوان سومی دوره قبلش در جام جهانی را تکرار کند و موجب آن نشود که همه از حذف ناباورانه‌اش مقابل قزاقستان افسوس بخورند‌.

*الهلال در کوران رقابت‌هاست و از آنجا که النصر دیگر نماینده عربستان هم احتمالاً از سد الوحده می‌گذرد، با وجود این فکر می‌کنید پرسپولیس قدرت غلبه بر دو تیم بزرگ عربستانی را داشته باشد؟!
پرسپولیس از زمان برانکو ثابت کرده تیم روزهای سخت و دشوار است؛ نکته‌ای که تاکنون خاصیتش در پرسپولیس حفظ شده از همین رو خیلی خوشبین هستم که پرسپولیس از سد الهلال و حتی النصر می‌گذرد و پای به فینال می‌گذارد‌. پرسپولیس برخلاف تیم‌های عربستانی بازیکن محور نیست و تیم محور است از همین رو ما می‌توانیم بازیکنان محوری تیم‌های عربستانی را مهار کرده و قدرتشان را بگیریم و به آنها ضربه بزنیم و برنده شویم‌.

*اما میزبانی عربستانی‌ها مسلماً به جهت داوری و بقیه موارد حتماً پرسپولیس را اذیت خواهد کرد!
همه این موارد هست اما تیمی که می‌خواهد به فینال برود برایش شرایط میزبانی و سایر موارد فرقی ندارد از سوی دیگر اتفاقاً من معتقدم حضور تماشاگران تیم میزبان بیشتر موجب تهییج بازیکنان پرسپولیس می‌شود چون بازیکنان پرسپولیس یکجورهایی به حضور تماشاگر عادت دارند و با روحیه بهتری می‌توانند بازی کنند‌.

*برای ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس واقعاً خوشبین هستید؟!
پنج قهرمانی متوالی پرسپولیس برای رقبایش خیلی سنگین تمام شده به همین دلیل تیم‌های مدعی دیگر بریز و بپاش زیادی انجام داده‌اند تا در لیگ بیست و یکم دیگر پرسپولیس قهرمان نشود، با هزینه‌‌هایی که بقیه مدعیان متحمل شدند تکرار ششمین قهرمانی مشکل است اما تا لیگ برتر شروع نشده و چند هفته از آن نگذرد کسی نمی‌تواند در خصوص قهرمان این دوره لیگ حرف بزند‌.

*با آقای کلانی که مصاحبه‌ای داشتیم ایشان معتقد بودند که موقعیت فعلی اصلاً زمان مناسبی برای تغییرات مدیریتی در پرسپولیس نیست‌.
بله من هم همین اعتقاد را دارم. مسلماً بعد از بازی‌های آسیایی بهتر می‌توان تصمیم گرفت و بهترین گزینه مدیریتی را برای مدیرعاملی پرسپولیس انتخاب کرد اما در حال حاضر حل مشکلات مالی پرسپولیس باید در اولویت قرار گیرد تا تیم با آرامش به عربستان برود‌.

*با حضور تماشاگر چه نتیجه‌ای را برای دیدار تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی متصور هستید؟
با نتایج خیلی خوبی که کسب کردیم حتماً با حضور تماشاگر در شرایط خیلی خوبی به مصاف کره می‌رویم‌. بازیکنان بسیار خوبی هم در تیم ملی‌مان داریم که جزو بهترین‌های آسیا هستند اما همه این موارد نباید موجب شود با دو برد قبلی‌مان دیدار مقابل کره را بازی سبکی برای خودمان بدانیم‌. کره جنوبی همیشه تیم خوبی بوده و ما می‌توانیم با توجه به بازیکنان خوبمان با انجام یک بازی حساب شده در حضور تماشاگرانمان در ورزشگاه آزادی پیروز شویم؛ بازی که سه امتیازش قبل از رویارویی‌مان مقابل امارات و لبنان خیلی می‌تواند به ما کمک کرده و راهمان را برای موفقیت‌های بعدی و حتی صعود هموار سازد‌.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/144654
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی شاهرود پرسپولیسی

0

1

3 سال پیش

بله کاملآ درست هست


علی شاهرود پرسپولیسی

0

1

3 سال پیش

وزارتخانه وزیر ورزش رییس‌جمهور همه گذاشتن پرسپولیس قهرمان بشه عکس یادگاری بگیرند کمک کجا بود


باراله نظری

0

0

3 سال پیش

مگه میشه تنها نماینده یک کشور اون هم باهمه مشکلات حتی نیم‌نگاهی هم بهش نباشه . فدراسیون فوتبال بسیار کثیفه


باراله نظری

0

0

3 سال پیش

متاسفانه الویت اول و آخرشون خارج کردن استقلال از بحران فنی و مدیریتی است


#ム∂ⓐⓐო🇺🇸

-1

1

3 سال پیش

سلام _ آقای سازنده عزیز خسته نباشی _ تو قسمت روزنامه ها سایزشو درست کنین همیشه این تیترای کنار خونده نمیشه ( با اپلیکیشن داخل گوشی نه خوده سایت )_ تشکر🤚

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

نتیجه دربی 104؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 6 لیگ برتر

چهارشنبه, 04 مهر

استقلال - پرسپولیس 19:00

پنج‌شنبه, 05 مهر

شمس آذر - نساجی 18:30

جمعه, 06 مهر

گل گهر - هوادار 18:15
چادرملو - مس رفسنجان 18:30
سپاهان - تراکتور 18:30
ملوان - استقلال خوزستان 18:30
آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد 18:30

شنبه, 07 مهر

فولاد - ذوب آهن 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال