ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

منافی: مشکل پرسپولیس پ ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 3 اظهار نظر

-

3 سال پیش

منافی: مشکل پرسپولیس پول و مدیریت است

ارتش سرخ دات کام :
منافی: مشکل پرسپولیس پول و مدیریت است
جواد منافی یکی از بهترین چپ‌پاهای تاریخ تیم پرسپولیس و تیم ملی و پیسکسوت فعلی تیم پرسپولیس معتقد است مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره پرسپولیس این بار باید با وسواس و حساسیت بیشتری انتخاب شوند و تأکید می‌کند باز هم نباید انتخاب‌ها به شکلی باشد که مدیر یا عضو هیأت مدیره بعد از چند ماه حضور از باشگاه برود و به بدنه باشگاه و در نهایت به تیم لطمه وارد سازد.
در رابطه با موارد مختلف پرسپولیس با پیشکسوت پرسپولیس گفت و گو داشتیم که ما‌حصل آن از نظرتان می‌گذرد.

*در خصوص انتخاب مدیر عامل جدید پرسپولیس بحث‌های زیاد و نام افراد زیادی مطرح شده، با این وجود شما چه گزینه‌ای را برای مدیر عاملی پرسپولیس بهتر و اصلح‌تر می‌دانید؟
در هر صورت هر کسی که کاندید مدیر‌عاملی پرسپولیس می‌شود باید امتحان پس داده و با رزومه قوی باشد. در این راستا نباید کسی بیاید که رزومه قوی نداشته باشد و در بزرگترین تیم ایران برای مدیریت آزمایش شود.
در بین نفرات مطرح شده هم آقا‌یان کاشانی و دادکان بهترین هستند و در بین اشخاص دیگر هم باید دید وزارت ورزش چه کسانی را به غیر از دو نفری که نامشان به حق بیشتر از همه مطرح شده انتخاب می‌شوند و کاندید می‌شوند.

* در دور قبل هم ما دیدیم سرپرستی انتخاب شد اما بعد از چند ماه کار به دلایل مختلف استعفا داد و رفت و دوباره شخص دیگری به عنوان سرپرست موقت انتخاب شد که عملاً نتوانست مشکلات عدیده باشگاه را حل کند.
این بار وزارت ورزش باید مدیری انتخاب کند که چند سال روی صندلی مدیریت حضور داشته باشد و با ثبات کاری که پیدا می‌کند حتماً با طیب خاطر بتواند مشکلات را یکی پس از دیگری حل کند.

*برای حضور در هیأت مدیره چه تیپ افرادی را بهترین می‌دانید؛ افراد فوتبالی و پیشکسوت یا افراد مدیر را بهترین گزینه برای حضور در هیأت مدیره جدید می‌دانید؟
به نظر من برای انتخاب بهترین نفرات، ما باید هر دو جنبه را در نظر بگیریم.
این یعنی آنکه ارتباطات بسیار قوی داشته باشد و مدیر باشد و در یک کلام از هر تیپی هم که انتخاب شود باید قدرت جذب سرمایه یا پول آوردن را داشته باشد چون در هر کلاسی بدون پول و آوردن سرمایه عملاً عضو هیأت مدیره هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد و به قولی عضو هیأت مدیره‌ای که قدرت مدیریت یا جذب سرمایه را نداشته باشد، هفته‌ای یکبار می‌آید و فقط در جلسه هیأت مدیره چای می‌خورد و هیچ راندمان و خروجی برای باشگاه نخواهد داشت.

*در این بین افرادی از بین پیشکسوتان مانند دادکان هم هستند که عقبه بسیار خوبی در بعد مدیریت و ورزشی دارند که می‌توانند برای باشگاه بیش از پیش مؤثر واقع شوند.
در این بین باز هم تکرار می‌کنم این بار اشتباهات مکرری که چند بار برای پرسپولیس در بعد مدیریت و هیأت مدیره تاوان سختی در ابعاد مختلف در بر داشت نباید تکرار شود و وزارت ورزش به عنوان متولی باشگاه پر‌طرفدار پرسپولیس باید با ریزبینی و وسواس کامل دست به انتخاب بزند و بهترین نفرات را برای هیأت مدیره و مدیریت انتخاب کند.
مشکل پرسپولیس پول و مدیریت است به همین دلیل من هم معتقدم مدیر‌عامل نباید حتماً فوتبالی باشد اما شخصی که به عنوان مدیر یا عضو هیأت مدیره انتخاب می‌شود باید هم مدیر باشد و هم اینکه بتواند قدرت جذب سرمایه و جذب سرمایه‌های مالی را داشته باشد.

*چه توصیه‌ای برای باشگاه دارید؟
ما باید تیم را برای قهرمانی آسیا ببندیم چون در واقع به دلیل درخشش چند ساله پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی و دو بار رسیدن تیم به فینال آسیا، همه روی تیم پرسپولیس حساب خاصی باز کرده‌اند. به همین دلیل پرسپولیس باید به بهترین شکل ممکن بسته شود.

*در رابطه با اسپانسر مشترک دو باشگاه سرخابی شما چه نظری دارید؟
استقلال تیم بزرگی است و من برای این باشگاه احترام قائل هستم اما به دلیل موفقیت‌های بسیار زیادی که پرسپولیس در بعد قهرمانی داخلی و دو بار نایب قهرمانی در آسیا کسب کرده، برند باشگاه پرسپولیس به مراتب بالاتر از استقلال است و به همین دلیل داشتن اسپانسر مشترک برای دو تیم معنایی ندارد.

*برای قهرمانی مجدد روی پرسپولیس می‌توان حساب کرد؟
تکرار قهرمانی ششم برای پرسپولیس بسیار سخت است چه بسا که بعد از پنج سال قهرمانی همه تیم‌ها روی پرسپولیس به نوعی زوم کرده و حساب خاصی باز کرده‌اند.
با این وجود و همه دشواری‌هایی که وجود دارد پرسپولیس باز هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در واقع بذری که برانکو برای قهرمانی‌های پرسپولیس و موفقیتش کاشته حالا تبدیل به درخت تنومندی شده است.

*در رابطه با جایگزین احمد نوراللهی که به رضا اسدی سپرده شده شما چقدر به بازیکن جدید و توانایی‌هایش برای پر کردن جای نوراللهی امیدوارید؟
احمد هافبکی است که خیلی خوب در زمان حمله به خط حمله اضافه می‌شد اما در مورد اسدی هنوز زود است که قضاوت کنیم او می‌تواند در پست احمد همان کارایی را داشته باشد یا نه. اسدی البته در بازی مقابل استقلال تاجیکستان امیدوار‌کننده کار کرد و نمره قبولی گرفت اما با این وجود فعلاً هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی خلأ یک پلی‌میکر را داریم. احمد در این فاز توانایی خوبی داشت اما او در بازی مقابل امارات و کره جنوبی به دلیل شرح وظایفش عملاً در پست پلی‌میکر نتوانست موفق باشد.

*برای بازی حساس‌مان مقابل لبنان چه نظری دارید و چقدر به پیروزی مقابل لبنانی که از وجود تماشاگرانش هم بهره می‌برد، خوشبین هستید؟
قبل از اینکه به بازی‌مان مقابل لبنان بپردازم، باید در خصوص کره حرف بزنم؛ دیداری که در نیمه اولش کره بهتر از ما بود اما در نیمه دوم از آنجا که طارمی آزادتر شد و به عقب می‌آمد و توپ می‌گرفت و حتی گاهاً به عنوان پلی‌میکر هم عمل می‌کرد، ما شرایط بهتری پیدا کردیم و بازی را به تساوی کشاندیم و بازنده نبودیم.
اگر از فرصتهای‌مان استفاده می‌کردیم چه بسا که می‌توانستیم برنده بازی مقابل کره باشیم. در خصوص دیدارمان مقابل لبنان هم باید بگویم هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

*دیداری که ما در آن باید به بهترین شکل عمل کنیم و مشکلات بازی‌مان مقابل کره نباید تکرار شود.
در این راستا سرمربی تیم ملی باید تکلیف جناح چپ را مشخص کند و از بین نوراللهی یا نورافکن یکی را انتخاب کند هر چند محمدی را هم داریم که می‌تواند برای این پست گزینه بسیار خوبی باشد.

برای پست پلی‌میکر تیم ملی هم گزینه خاصی را مد نظر دارید؟
من فکر می‌کنم سامان قدوس بازیکنی با توانایی‌های بالاست که سر‌مربی تیم ملی می‌تواند از او بیشتر استفاده کند. قدوس در زمان حمله خیلی خوب به خط حمله اضافه می‌شود و به نظرم در پست پلی‌میکر هم می‌تواند شرایط خیلی خوبی داشته باشد و در این منطقه کارایی بالایی داشته باشد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/144984
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حامد اکبری

0

2

3 سال پیش

دقیقا الان وقتشه که پروین و علی کریمی حرف بزنن چون فدراسیون که هیچ وزیر که هیچ رئیس جمهور شم باید به احترامشون به ایسته


حامد اکبری

0

1

3 سال پیش

دقیقا الان وقتشه که پروین و علی کریمی حرف بزنن چون فدراسیون که هیچ وزیر که هیچ رئیس جمهور شم باید به احترامشون به ایسته


بهرام جلوه گر

0

1

3 سال پیش

اگه دولت اندکی به این تیم مظلوم وپرطرفداربا۴۵ملیون هوادارنیم نگاهی داشت این تیم درحداروپامیشد

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 6 لیگ برتر

چهارشنبه, 04 مهر

استقلال - پرسپولیس 19:00

پنج‌شنبه, 05 مهر

شمس آذر - نساجی 18:30

جمعه, 06 مهر

گل گهر - هوادار 18:15
چادرملو - مس رفسنجان 18:30
سپاهان - تراکتور 18:30
ملوان - استقلال خوزستان 18:30
آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد 18:30

شنبه, 07 مهر

فولاد - ذوب آهن 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال