ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

منافی: چرا عزم و اراده ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 3 اظهار نظر

-

3 سال پیش

منافی: چرا عزم و اراده‌ای برای انتخاب مدیر‌عامل پرسپولیس وجود ندارد

ارتش سرخ دات کام :
منافی: چرا عزم و اراده‌ای برای انتخاب مدیر‌عامل پرسپولیس وجود ندارد
جواد منافی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است ترتیب اثر ندادن وزارت ورزش نسبت به تعیین تکلیف مدیریت پرسپولیس و هیأت مدیره، هواداران پرسپولیس را ناچار ساخته که به فکر تجمع و تحصن بیفتند چون چاره‌ای جز این ندیده‌اند. در رابطه با تجمع هواداران پرسپولیس و صحبت‌های زیادی که پیرامون پرسپولیس و موارد فنی‌اش در آستانه بازی مقابل پیکان وجود دارد، با پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت و گویی داشتیم.

*در رابطه با احتمال تحصن امروز هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش به عنوان پیشکسوت پرسپولیس چه نظری دارید؟
من در رابطه با این موضوع صددرصد حق را به هواداران پرسپولیس می‌دهم چون چند ماه است که طرفداران تیم و مردم که صاحبان اصلی تیم هستند، بارها صحبت از تعیین تکلیف مدیر عامل پرسپولیس و به دنبال آن هیأت مدیره بوده‌اند اما با وجود نگرانی و پافشاری به حق مردم و هواداران، وزارت ورزش تا‌کنون هیچ واکنشی نسبت به این موضوع مهم و حیاتی برای باشگاه پرسپولیس نداشته است. به همین دلیل هواداران پرسپولیس که به نوعی نگران باشگاه و تیم محبوبشان هستند و کارد هم به استخوان رسیده، چاره‌ای جز تحصن و اعتراض ندیده‌اند و می‌خواهند این بار حرف بزنند و فریاد بکشند و به شکل حضوری اعتراض و نگرانی‌شان را به گوش وزیر و بقیه مسئوالان برسانند تا هر چه زودتر نسبت به تعیین تکلیف هیأت مدیره و مدیر‌عامل اقدام کنند.

*فکر می‌کنید به تحصن ترتیب اثر داده شود؟
باید نسبت به نگرانی هواداران پرسپولیس ترتیب اثر داده شود و اصلاً برای هواداران پرسپولیس این سؤال پیش آمده که چرا هیچ عزم و شتابی برای انتخاب مدیر‌عامل این باشگاه وجود ندارد؛ موضوعی که برای تیم استقلال در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاق افتاد. پرسپولیس تیم اول ایران است و به لحاظ هوادار و قهرمانی بیشترین افتخارات را داشته و حتی در آسیا هم با دو بار رسیدن به فینال برای فوتبال ایران آبروداری کرده است. به همین دلیل حتماً وزارت ورزش باید با احساس مسئولیت بیشتری نسبت به انتخاب مدیر عامل پرسپولیس هر چه سریعتر اقدام نهایی را انجام دهد تا باشگاه و تیم بیشتر از این صدمه نبینند. واقعاً تا حالا هم برای همه هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان سؤال بزرگی مطرح بوده که چرا در زمینه انتخاب مدیر عامل پرسپولیس هیچ اتفاقی نمی‌افتد. واقعاً مسئولان وزارت ورزش بیایند و به شکل مسألمت‌آمیز به هواداران پرسپولیس توضیح بدهند که چرا انتخاب مدیر عامل پرسپولیس این قدر طولانی شده است.

*اما شاید به دلیل اصلح‌ترین انتخاب و حساسیت‌هایی که وجود دارد، انتخاب مدیر عامل این همه طولانی شده است؟
بله حتماً انتخاب مدیر‌عامل باید با دقت و وسواس زیاد انجام شود اما سه، چهار ماه حتماً زمان لازم و کافی برای انتخاب مدیر عامل بوده و نباید این مسأله تا به الان طول می‌کشید و صدای همه هواداران و پیشکسوتان را در‌می‌آورد و حتماً می‌توان مدیر عامل خوبی برای پرسپولیس انتخاب کرد تا زمان را بیشتر از این از دست نداد و ماه‌ها تیم را بدون مدیر عامل رها کرد.

*به نظرتان چه گزینه‌ای برای مدیر‌عامل بهترین است‌؟
نفراتی مانند دادکان، کاشانی و عابدینی با توجه به تجربه‌ای که داشتند، بهترین گزینه برای مدیرعاملی پرسپولیس محسوب می‌شوند که می‌توانند این تیم را به خوبی اداره کرده و به آرامش برسانند.

*به غیر از این سه شخص، فرد دیگری را برای مدیریت پرسپولیس اصلح نمی‌دانید‌؟
برای پرسپولیس قطعاً باید مدیری آورده شود که به نوعی در مورد او دیگر آزمون و خطایی وجود نداشته باشد و شخصی انتخاب نشود که شش ماه طول بکشد تا اسامی بازیکنان را یاد بگیرد و به مسائل تیم آشنا شود.

*برای هیأت مدیره چه افرادی را بهترین می‌دانید‌؟
به قول آقای کلانی حتماً باید نفراتی برای هیأت مدیره پرسپولیس انتخاب شوند که مدیر باشند و ارتباطات خوبی داشته باشند و بتوانند برای باشگاه پول و سرمایه بیاورند.

*در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل پیکان بعد از تساوی مقابل تیم هوادار چه صحبتی دارید؟
پرسپولیس بعد از دو برد خوبی که به دست آورد، در دربی بازی چندان قابل قبولی ارائه نداد و پس از آن هم مقابل تیم هوادار، دو امیتاز حساس را از دست داد و تا حدودی از صدر فاصله گرفت. این در حالی است که بازی‌های پرسپولیس در خانه برگزار می‌شود و چنین امتیاز از دست دادن‌هایی برای پرسپولیس فرصت‌سوزی محسوب می‌شود. ما مقابل هوادار در شرایطی دو امتیاز از دست دادیم که به آب و آتش زدیم در حالی که مدافع عنوان قهرمانی نباید برابر تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر این قدر به زحمت بیفتد. پرسپولیس در حال حاضر سه امتیاز با صدر فاصله دارد به همین دلیل مقابل پیکان باید سه امتیاز را کسب کند و به نوعی مقابل حریفش محکوم به پیروزی است.

*اما آشنا بودن کامل سرمربی پیکان نسبت به افکار سرمربی پرسپولیس کار را برای سرخ‌پوشان مشکل نمی‌سازد‌؟
به هر حال این مسأله وجود دارد اما بازیکنان باید در این موقعیت حساس به گونه‌ای بازی کنند که حتماً با سه امیتاز تیمشان همراه شود. احتمال تساوی سپاهان و استقلال زیاد است و با توجه به این موضوع کسب سه امتیاز بازی مقابل پیکان، پرسپولیس را به صدر جدول نزدیکتر و شرایط را برایش بهتر می‌کند. البته پرسپولیس برای بازی مقابل پیکان یک غایب بزرگ مانند ترابی دارد که بقیه بازیکنان باید جور او را بکشند و سه امتیاز بازی را کسب کنند.

*در خصوص سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس چه صحبتی از لحاظ فنی دارید‌؟
سعید آقایی در پرسپولیس زحمت می‌کشد اما هنوز در این تیم به بازیکن بزرگی تبدیل نشده است. وی بازیکنی معمولی محسوب می‌شود که هنوز در پرسپولیس جا نیفتاده و ارسال‌های خوبی ندارد و سر‌درگم است. در دفاع هم نمی‌تواند به شکل ایده آل کار کند. بازی او در دو سال اخیر با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه بوده و نتوانسته خیال کادر فنی را از این حیث آسوده کند. به همین دلیل گاهی شاهدیم که کادر فنی پرسپولیس مجبور می‌شوند که امیری استفاده کنند. متأسفانه زمانی کار برای پرسپولیس سخت‌تر می‌شود که پنجره پرسپولیس بسته است و دو بازیکن تاجیکستانی هم که می‌توانستند در خط دفاع کمک خوبی محسوب شوند، حکم توریست را پیدا می‌کنند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/146275
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
احمد نوری اسرمی

0

2

3 سال پیش

ای کاش یحیی حاج محمد انصاری رو نگه میداشت چون هم دفاع چپ بازی میکرد هم دفاع وسط . امان از دست یحیی


نادر مصدق

0

1

3 سال پیش

در اين مدت طولاني چند ماه، اگر براي انتخاب اصلح هنوز به جمع بندي نرسيده اند ، خوب مي شد از خارج تهيه كرد😀 در كدام مبحث تا بحال اصلح انتخاب شده كه ورزش يكي از آنها باشد!!!


اکبر بازی

0

1

3 سال پیش

سلام اگه یکبار همه جمع بشیم در مجلس سریع مدیر عامل هم انتخاب میشه ما می‌خواهیم شکایت از خدا را ببریم پیش پیغمبر دقیق حکایت ما پرسپولیس هاست وزیر ورزش خودش کیسه کشه صدبار دیگه هم جلوی ساختمان 🏢 وزیر ورزش جمع بشیم فایده ندارد واین حرومزاده داره به ریشمون می خندد فقط تنها راهش این است که جلوی ساختمان مجلس تجمع کنیم

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 6 لیگ برتر

چهارشنبه, 04 مهر

استقلال - پرسپولیس 19:00

پنج‌شنبه, 05 مهر

شمس آذر - نساجی 18:30

جمعه, 06 مهر

گل گهر - هوادار 18:15
چادرملو - مس رفسنجان 18:30
سپاهان - تراکتور 18:30
ملوان - استقلال خوزستان 18:30
آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد 18:30

شنبه, 07 مهر

فولاد - ذوب آهن 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال