ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

منصوری: افت در یک بازی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 11 اظهار نظر

-

6 ماه پیش

منصوری: افت در یک بازی ایرادی ندارد

ارتش سرخ دات کام :
منصوری: افت در یک بازی ایرادی ندارد
محمد منصوری هافبک اسبق پرسپولیس در رابطه با دلایل فنی تساوی پرسپولیس صحبت می‌کند. پیشکسوتی که معتقد است افت و نشان دادن نمایشی در حد توقع ممکن است برای هر تیمی به وجود آید با این وجود او نسبت به برگشت پرسپولیس به صدر امیدوارانه صحبت کرده و معتقد است حمایت هواداران در بازی بعدی و حضور پرشورشان در ورزشگاه آزادی می‌تواند شرایط را به سود سرخ‌پوشان تغییر دهد.

*چطور تیمی که فصل قبل سه‌گانه زده در انزلی بازی ضعیفی ارائه می‌دهد و متوقف شده و صدر را از دست می‌دهد؟
بعضی چیزها در فوتبال حساب و کتاب ندارد و بالاخره یک بازی به شکلی می‌شود که انتظارش را ندارید و کار به دلخواهتان در نمی‌آید. این همه سال پرسپولیس صدر جدول بود حالا هم یک هفته استقلال صدر باشد مشکلی به وجود نمی‌آید چون این عنوان دوباره به تیمی می‌رسد که صدر در این چند ساله همیشه در اختیار آن تیم قرار داشته است و همه دیدند که در این هفت سال، 6 بار پرسپولیس به عنوان قهرمانی رسیده است که نشان از ابهت و شخصیت بالا و متمایز پرسپولیس دارد به همین دلیل هم پرسپولیس خودش را از بقیه تیم‌ها جدا کرده است.

*سروش و شهاب به عنوان ارکان خط میانی و خط حمله هم به شکلی عجیب در بین دو نیمه تعویض شدند؟
به هر حال حتماً سرمربی و کادر فنی دنبال برنامه‌های خاص خودشان و تغییراتی در خط میانی بودند چون در نیمه اول کار به آن شکلی که می‌خواستند پیش نرفت. سروش و زاهدی بازیکنان خیلی خوبی هستند و شاید آنها هم مانند سایر اعضای تیم روزشان نبوده است. البته در این بین و در بازی مقابل النصر شرایط فنی تیم و ده نفره شدن پرسپولیس اجازه نداد تیم خوب بازی کند که این مسأله و شرایطش با بازی مقابل ملوان کاملاً متفاوت بود و دلایلی وجود داشت که اجازه نداد تیم بازی خودش را انجام دهد.

*به گونه‌ای صحبت می‌کنید که انگار با از دست دادن صدر مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیامده است؟
یک هفته خوب بازی نکردن مشکلی ندارد و ملاک نیست و به شکل مقطعی نباید راجع به تیم فکر کرد و قضاوتش کرد اما اگر این نکته در بازی‌های بعدی هم ادامه پیدا کند آن زمان باید فکری به حال این موضوع کرد و حتماً برطرفش ساخت. در کنار این موارد باید به این نکته هم توجه داشت که ملوان هم تیم بد و کوچکی نیست و این تیم همان تیمی است که سپاهان را در حساس‌ترین مقطع از قهرمانی دور ساخت و شانس قهرمانی را از این تیم گرفت. ملوان در این فصل خوب شکل گرفته و نتایجی در خور شأن این تیم ریشه‌دارکسب کرده است. تیمی که در خانه‌اش بازی می‌کرد و پیروزی با شرایطی که ملوان داشت تا حدودی سخت بود به همین دلیل مساوی مقابل تیمی که یقه سپاهان و قهرمانی را ازاین تیم در فصل قبل گرفت خیلی برای پرسپولیس عجیب و غریب نیست.

*بازی بعدی پرسپولیس مقابل صنعت نفت را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟
برای تیم صنعت نفت احترام قائلم اما هواداران باید تا جایی که ورزشگاه اجازه می‌دهد مانند بازی مقابل استقلال تاجیکستان ورزشگاه را پر کنند تا با حمایت پرشور آنها تیم به نوعی تساوی مقابل ملوان را فراموش کرده و با کسب یک پیروزی پرگل هم به لحاظ امتیازی و هم تفاضل گل شرایطش را بهبود بخشد و منتظر لغزش تیم صدرنشین در بازی بعدی‌اش باشد تا ان‌شاءالله صدر را از حریف پس بگیرد. من فکر می‌کنم شوک ملوان در ابتدای فصل به سود پرسپولیس بود و باید به این مسأله نگاه مثبت داشت. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود همه بازی‌هایش را برنده می‌شود و بازنده هم نمی‌شود اما ممکن است در بین این بازی‌ها یک دیدار هم مساوی از دست مدعی اصلی در برود نکته‌ای که امیدوارم در خصوص پرسپولیس هم مصداق پیدا کند.

*شهاب هم بعد از چهار گلی که در دو بازی زد در دو دیدار متوالی گل نزده!
فراموش نکنید که شهاب بعد از چهار گلش در دو بازی، در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان هم پاس گل خیلی قشنگی به صادقی داد. درست است که وظیفه اصلی یک مهاجم گلزنی است اما اگر در هر بازی از یک مهاجم توقع گلزنی داشته باشید منطقی نیست و ممکن است فشار دوباره‌ای را به شهاب وارد سازد بازیکنی که خوب بازی کرده و حتماً در بازی‌های آینده قادر است برای تیم پرسپولیس چه در لیگ قهرمانان آسیا و چه در بازی‌های لیگ به دلیل تجربه بازی در چند لیگ اروپایی مثمرثمر واقع شود.

*در چند بازی هم فشارها روی پرسپولیس زیاد شد به شکلی که در چند دیدار اخیر خیلی به پرسپولیس حمله شده و داوری‌ها هم در دو دیدار اخیر به ضرر پرسپولیسی بوده!
به هر حال تیمی که در 7 سال اخیر لیگ برتر 6 بار قهرمان لیگ شده و عناوین قهرمانی دیگری را هم کسب کرده مشخص است که خیلی‌ها دوست دارند فشار به چنین تیمی بیاورند از این رو از داوری تا وزیر و وکیل برای این تیم بهانه می‌تراشند تا به نوعی تمرکز کادر فنی و بازیکنان تیم را به هم بریزند که در این چند هفته هم شاهد این مسأله بودیم.

*با این وجود بازیکنان و کادر فنی ما نباید وارد این بازی و به نوعی جنگ روانی و موارد حاشیه‌ای شوند چون هدف آنهایی که دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود دور کردن تیم از صدر با حاشیه‌ها است.
در این بین نقش مدیریت و سرمربی تیم خیلی مهم است که هنر خودشان را نشان داده و اجازه ندهند تیم به حاشیه رفته و تمرکزشان را از دست بدهند و جلوی حاشیه‌ها گرفته شود.

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157154
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
رسول کاکی

0

2

6 ماه پیش

چطور اقای منصوری افت در یک بازی تاثیر روی تیم ندارد هرچند باناداوری حق ما پایمال شد ولی در کل امسال میخوان باهر دوز وکلکی که شده کیسه قهرمان بشه که ان شاالله به هدفشون نرسن


پرسپولیسی

0

3

6 ماه پیش

واضح ومبرهن بود که تیم بزرگ پرسپولیس در انزلی اون تیم همیشگی نبود //شادابیانگیزه،،جنگندگی،برنامه وهدف قبلی رونداشت //احتمال میدهم کادر وبازیکنان خواستن به مدیران و مسئولان مرتبط با تیم بفهمانند که در صورت تکرار عدم توجه به خواسته ها ومطالبتشان عملکرد ضعیفی خواهند داشت وشاید در صورت ادامه این شرایط ضعیف تر عمل خواهند نمود //پس مدیران و مسئولان باید بهوش باشن وموضوع رو جدی بگیرن ....


ابوالفضل شریفی

0

2

6 ماه پیش

خیلی ضعیف کار کردن با یه ترکیب بدرد نخور تعویض های بدرد نخور رفتیم تو بازی تیم اصلا انگیزه و جنگندگی نداشت یه پاس درست نمی تونستن بدن خیلی شانس اوردیم گل نخوردیم


دختر پرسپولیس ❤🔥

-2

2

6 ماه پیش

اوهوم


ع حسین زاده

0

1

6 ماه پیش

تا وقتی که بنگاه اقتصادی مثل کمیته انضباطی فقط با جریمه مالی بعنوان ابزار جلوگیری از مصاحبه های بعضی از تیم ها در مورد داوری و تیم های دیگه نگاه میکنه، باز هم شاهد اتهامات دیگر تیم ها به پرسپولیس خواهیم بود، هر تیم وقتی بازی خودش رو باخت، اولین مصاحبه بعد از بازی در مورد پرسپولیس هست چون باید یه جورهایی دهن هواداران خودشون رو ببندن، متأسفانه کمیته انضباطی فقط دنبال درآمدزایی خودش هست، نه جلوگیری از تخلفات و توهمات تیم ها، کل فوتبال ایران شده لابی گری و فساد،.


مهران پرسپولیسی

0

1

6 ماه پیش

سلام، آقای گل‌محمدی اگه پرسپولیس مشکلات مالی دارد و تاکنون حل نشده و همینطور حاشیه و شایعات برای پرسپولیس درست میشه یا تیم رو داخل زمین نبر و یا با درویش باید صحبت بکنی که کی این مشکلات حل میشه و اگه میدونی حل میشه تیم رو داخل زمین ببر با مشکلات مالی و حاشیه و شایعات که دشمنان پرسپولیس در سال‌های اخیر تا کنون درست کرده اند که نمی‌شود بازی یا بازیها کرد شما دیگه مربی باتجربه ای شدی و دیگه نباید که اشتباهات گذشته در اداره پرسپولیس رو تکرار بکنی باید هر حرفی میزنی با فکر و سنجیده حرف بزنی تا بعدا مشکلات برای پرسپولیس درست نشود که دشمن شاد کن بشی انشاالله که پرسپولیس مثل بازیهای قبلی نه بازی خیلی بد با ملوان، خوب و خوب بازی بکنه و مشکلات پرسپولیس حل بشود و پرسپولیس دوباره از بازی با نفت آبادان با بازی خوب و خوب و اینکه در زمین بداند که در زمان دفاع و در حمله از برای یه بازی خوب و خوب چی میخواد به موفقیت‌های خود در آینده ادامه بدهد. این پیام رو حتما بزارش


مرادسلمانی

-1

1

6 ماه پیش

اینهاهمش سیاه بازی بودکسی که برای همسرش خانه ۱۲۰میلیاردی میخری وهدیه میکنی.میادسیب زمینی وتخم مرغ بخوری.خداکنی آنقدرداشته باشندکه نتوانندخرج کنند.بعددوروزپولشان عقب می افتی دست به هرکاری میزنند.آنوقت انتظاردارندآقادرویش هرچه پول تهیه می کنی.بده به اینها.استقلالیهابرای اینکه امتیازی ازآنهاکم نشی آمدندمبلغ قراردادشان رادست کاری کردند.واقعآجای تاسف داری رفتارشان


فردین کرمی

0

2

6 ماه پیش

فوتبال یعنی همین


محمدرضایی

0

2

6 ماه پیش

جناب اقای منصوری عزیزتوایران فقط بلدن گندبزنن این مسولین اگه کسی مسول باشه چه کاربلدباشه چه نباشه چه سوادداشته باشه چه نداشته باشه ماادم های کاربلدباسواد. داریم ولی پارتین ندارندراس کاربیاند چراتوایران ماهمیشه اغب هستیم چراکشورهااین همه پیشرفت دارن چرامابایدپولمان غرج عرابهاکنیم چرا کدم کشورشمادیدیدکه ورزشگاه بعدداشته باشدفقط ایران خدایاکمک کن خداخداخدا🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈


پرسپولیسی دو اتیشه

0

2

6 ماه پیش

افت در کار نیست فوتبالی نگاه کنیم با تیم های اتوبوسی نمیشه فوتبال بازی کرد


امیر سروری

0

2

6 ماه پیش

پیش میاد، بخاطر تغدیه حالا هر چی، گذشت رفت دیگه حرف چی میزنید شما پشت تیم باشید

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال