ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

منصوری: بازیکنان کناری ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

1 سال پیش

منصوری: بازیکنان کناری باید شجاع‌تر باشند

ارتش سرخ دات کام :
منصوری: بازیکنان کناری باید شجاع‌تر باشند
محمد منصوری هافبک تهاجمی اسبق پرسپولیس معتقد است که برد مقابل صنعت نفت برای پرسپولیس بسیار حیاتی و حائز اهمیت بود. از همین رو معتقد است پرسپولیس با روحیه بالایی پای به مصاف با تیم هوادار خواهد گذاشت و با تشویق هوادارانش فقط با انگیزه برد و کسب سه امتیاز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم هوادار خواهد بود.

*در خصوص ارزش برد پرسپولیس مقابل صنعت نفت چه صحبتی دارید؟
بعد از پیروزی مدعیان دیگر برای پرسپولیس خیلی مهم بود که مقابل تیم آبادانی پیروز شود تا از صدر فاصله نگیرد و به نوعی خودش را در کورس اول رقابت برای قهرمانی نگه دارد. از این مسأله گذشته پرسپولیس پیش از بازی مقابل تیم آبادانی در دو بازی قبلی‌اش پیروز نشده بود. به همین دلیل خیلی مهم بود که پیروز شود چون بعد از دو ناکامی اگر باز هم پیروز نمی‌شد به نوعی پرسپولیس ممکن بود دچار بحران شود و شرایط برایش مشکل شود اما با ارائه یک بازی حساب شده پرسپولیس از سد تیم میزبان جنوبی‌اش گذشت تا خودش را برای بازی‌های بعدی‌اش آماده سازد و به نظرم به نوعی پرسپولیس از شرایط بد در آمد.

*در مورد دبل کردن دیاباته که بعد از مدت‌ها برای پرسپولیس موفق به گلزنی شد، چه صحبتی دارید؟
وقتی بازیکنی مانند دیاباته با 200 دقیقه بازی موفق شده 3 گل برای پرسپولیس بزند و با بهترین گلزن‌های لیگ سه امتیاز فاصله دارد واقعاً به فقر گلزن‌های لیگ پی می‌بریم و به این مسأله می‌رسیم که چقدر فقر گلزنی در لیگ ما وجود دارد. این مسأله زمانی جالب‌تر می‌شود که می‌بینیم دیاباته با یک هت تریک می‌تواند خودش را به جمع بیشترین گلزن‌های لیگ برساند. دیاباته به درد پرسپولیس می‌خورد و دو گل خیلی با ارزش مقابل صنعت نفت زد که برای تیمش حیاتی بود. زمانی که شیخ از مصدومیت در‌آمد و از لحاظ بدنی تا حدودی آماده شد، شرایطش بهتر شد و دیدید که دبل کرد ، مهاجمی که سبک بازی‌اش با بقیه عناصر تهاجمی پرسپولیس واقعاً متفاوت است. این بازیکن در مقابل صنعت نفت هم خیلی سر زد و به نوعی سر ساباند تا زمینه گلزنی را برای بازیکنان دیگر تیمش مهیا سازد؛ مهاجمی که حتماً به‌دلیل فیزیک خاص‌اش حضورش برای پرسپولیس خیلی لازم و ضروری است و کمک بزرگی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. بازیکنی که مقابل حریفان یک دیوار می‌سازد و اگر به آمادگی بدنی کامل برسد دو برابر این بازیکنی که دیدیم قادر است برای پرسپولیس مؤثر و مفید واقع شود.

*در رابطه با مهیا ساختن پاس گل برای مهاجمان شرایط هافبک‌های پرسپولیس بهتر شده؟
سینا اسد بیگی هافبک بسیار خوبی است که سبک بازی‌اش مانند کمال است. بازیکنی با قدرت شوتزنی فوق‌العاده که وجودش برای پرسپولیس لازم است. از طرفی با وجود چنین بازیکنی، هافبکی مانند سروش می‌تواند شرایط سازندگی خیلی خوبی را برای مهاجمان پرسپولیس مهیا سازد.

*بازی با تیم هوادار و جنگیدن برای کسب عنوان قهرمانی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
ساکت مربی خوبی است و از آنجا که سپاهان و استقلال برنده شدند، پرسپولیس باید مقابل تیم آبادانی پیروز می‌شد که خوشبختانه به این مهم هم رسید. اهمیت برد پرسپولیس زمانی بیشتر می‌شود که سپاهان کمبود پنج امتیازی‌اش با پرسپولیس را جبران کرد و استقلال هم فاصله‌اش را به عدد سه رساند. از این‌رو پرسپولیس محکوم به برد بود که به این مهم هم رسید.

*در رابطه با رسیدن بیرانوند برای بازی بعدی سرخپوشان و نقش او چه صحبتی دارید؟
بیرانوند بدون تردید بهترین دروازه‌بان ایران است چون طوری بازی می‌کند و پاس می‌دهد که با حضور او انگار پرسپولیس دوازده نفره است و یک بازیکن بیشتر دارد؛ بازیکنی که پاس او به بازیکنان دیگر به نوعی پاس گل یا پاس منجر به پاس گل می‌شود در حالی که در بازی مقابل صنعت نفت نهایت تلاشش را انجام داد اما شروع مجددهای خوبی نداشت در حالی که بیرانوند در فاز دفاع و حمله برای تیمش یک نعمت محسوب می‌شود.

*در رابطه با ضعف مدافعان کناری پرسپولیس خصوصاً دانیال که در ارسال‌ها اصلاً موفق نبوده چه توصیه فنی دارید؟
وقتی پرسپولیس بهترین بازیکنان برای استفاده از ضربات ایستگاهی مانند گوولسیانی، کمال، دیاباته، پور علی گنجی یا حتی امید عالیشاه را دارد واقعاً عجیب است که بازیکنان کناری کمتر نفوذ می‌کنند. این ترس باید از بازیکنان کناری برداشته شود چون اگر از هر طرف نفوذ شود، بازیکن سمت مقابل در جای خودش می‌ماند یا بازیکن هافبک دفاعی هم در کار دفاعی باقی می‌ماند. از همین رو بازیکنان کناری پرسپولیس باید شجاع‌تر باشند و زمینه گلزنی بازیکنان ایستگاهی‌زن پرسپولیس را مهیا سازند. ثمره این کار را در دربی دیدیدم که بازیکنی مانند گوولسیانی دو گل با‌ارزش برای پرسپولیس زد که حتی سرمربی تیم رقیب هم از قدرت بالای بازیکنان پرسپولیس در ضربات ایستگاهی به نوعی تعریف و تمجید کرد. با وجود تأکید و کار مکرر با بازیکنانش در ضربات ایستگاهی باز هم بازیکنانش از این نظر ضربه خوردند و بازی برده را با مساوی عوض کردند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153395
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محمدچوبند

0

1

1 سال پیش

متاسفانه کرنرهای ما یا به پاس کوتاه یا بدون دقت ارسال می شود ،نمیدونم چرا ترابی در ارسال ضربه های ایستگاهی اینقدر ضعیف عمل میکند.


msa

0

1

1 سال پیش

واقعا همیشه ارزو میکردم دانیال بیاد پرسپولیس چون وقتی درسپاهان وذوب اهن بود یکتنه حریف بود محکم دونده باسانترهای مرگبار ولی نمیدانم اون دانیال چه شد ،بی انگیز بیخیال نه سرعتی نه سانتری انشالله که دانیال همیشگی شود


ابوالفضل یزدی

0

1

1 سال پیش

جای دانیال از سیامک استفاده کنه تا دانیال کامل آماده شود


رضازارعی

0

1

1 سال پیش

درسته کناره ها ضعیف شدن و بازیسازی خوب انجام نمیشه بعد از مسلمان بازیساز خوب درست نداشتیم الانم اگه ب سروش بیشتر بازی برسه تا خوب جا بیفته یخورده از مشکلا حل میشه


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

1

1 سال پیش

دانیال انگار از نظر روحی آزرده است آن دانیال قبلی نیست البته تیم همه عوامل پزشکی وغیره را دارد و بزرگترهای تیم باید زودتر باهاش حرف بزنند ومشکل حل شود دانیال جای بازیکنی آمد که در سپاهان همه کاره هست تیم رو کال آو میچرخد الان چند وقته من که حتی روم نمیشه دانیال را با رامین مقایسه کنم ولی این حرفم دلیل نمیشه که دانیل را رد کنم دانیال بازیکن بزرگی هست ومیتونه حقش در تیم ملی نیز برسد باید مشکلش هر چی هست زودتر حل ودانیال به روزهای اوجش برسد


ساره محگدی

-3

2

1 سال پیش

دفاع راست الماس دادن رقیب یه تنه بردش صدز کمای دنیا بهترین بازیکن میدی رقیب ارزشش کمتر حنانوف بود محبوبه همین رامین باید برگرده


yeganwh

0

1

1 سال پیش

وای آقا ناموصا این کلاس مجازی عالیه ما امروز به خاطر بارش برف مجازی شدیم........بازیکنان شجاع هستن تمرکز ندارم


فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

1 سال پیش

از همین صفحه تسلیت خودم را بابت فوت و درگذشت فوتبالیستهای قطع نخاعی و معلول در اثر زلزله در ترکیه اعلام میکنم ، مرگ دلخراشی بود ، روحشان شاد 🖤🖤🖤🖤


فرشاد شیخ الاسلامی

-1

2

1 سال پیش

با پیشکسوت پرسپولیس موافقم ، دانیال اسماعیلی فر باید نفسش چاقتر باشه و با هماهنگی وبا شجاعت بیشتر میل تهاجمی بیشتری داشته باشه .


باراله نظری

0

2

1 سال پیش

کاملا درسته


PERSPOLIS=ZENDEGI

0

2

1 سال پیش

عشق فقط پرسپولیس


sarhang bozorg

0

2

1 سال پیش

به امید قهرمانی ارتش سرخ،،، انشالله فردا با یه بازی خوب بازی رو می‌بریم،،،


ع حسین زاده

0

3

1 سال پیش

چرا پیشکسوتان و مربیان و کسانی که مصاحبه میکنن، جواب اون محمد نوری پیشکثافت استقلال رو نمیده، چون داره خیلی گنده تر از دهنش و هرچه لایق خودش وتیمش هست رو به زبون کثیفش میاره، اون عین سگی هست که از دور واق واق میکنه، درصورتیکه که مثل تبل توخالی صداش درمیاد ،آخه مگه این طویله یک بزرگتر نداره تا گوش این بی تربیت رو بکشه و بهش بفهمونه، تو که خودت آبرو نداری، ولی باعث آبرو ریزی تیمت و پیشکسوتان دیگه که نزد تیم وهواداران و پیشکسوتان پرسپولیس صاحب احترام و آبرو هستن میشی، پیشکسوتانی مثل حسن روشن، پیروز قربانی، که همیشه ضمن حمایت از تيم خودشون، احترام پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس رو رعایت میکنن، البته که این شخص کمبود شخصیت و احترام داره.


احمد نوری اسرمی

-2

3

1 سال پیش

سمت راست دانیال چند بازی اصلن اماده نیست . تو سانتر خیلی ضعیفه تو دفاع هم مثل قبل سمج نیست

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال