ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

مهدوی: با یحیی موافق و ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 23 اظهار نظر

-

7 ماه پیش

مهدوی: با یحیی موافق و با منتقدانش مخالفم

ارتش سرخ دات کام :
مهدوی: با یحیی موافق و با منتقدانش مخالفم
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن دفاع از عملکرد تاکتیکی این تیم در تقابل با النصر گفت: کیفیت زمین اجازه نداد کریس رونالدو هم بازی همیشگی خودش را داشته باشد. او شاید کمتر از سه کیلومتر دوید.

هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا با شروعی نامطلوب برای پرسپولیس همراه بود. شاگردان یحیی گل محمدی تن به شکست دو بر صفر مقابل النصر عربستان دادند تا تحلیل‌های مختلفی نسبت به عملکرد بازیکنان پرسپولیس در جدال با کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، بروزوویچ و… ارائه شود.

محمدرضا مهدوی در گفت و گویی ضمن اشاره به عملکرد بازیکنان پرسپولیس نسبت به حضور ستارگان فوتبال دنیا در تهران و تأثیر عدم حضور تماشاگران در نتیجه صحبت کرد که در پی می‌خوانید:

مدافع پیشین استقلال و پرسپولیس درباره باخت پرسپولیس گفت: تصور اهالی فوتبال بازی خیلی بهتری از دو تیم بود اما کیفیت افتضاح زمین باعث شد چنین چیزی را شاهد نباشیم. النصر با فوق ستاره‌هایش نتوانست به خوبی بازی کند. پرسپولیس هم واقعاً از کیفیت زمین ضربه خورد اما مصدومیت ترابی و اخراج سرلک کاملاً روی بازی پرسپولیس تأثیر گذاشت.

مهدوی با اشاره به انتقاد از عملکرد ضعیف فنی و کاه توانایی بدنی بازیکنان پرسپولیس در جریان بازی با النصر تاکید کرد: پرسپولیس کاملاً تاکتیکی بازی کرد. دقایقی از نیمه دوم هم شاهد همین موضوع بودیم. پرسپولیس اسیر اتفاقات شد. شاه مهره‌های پرسپولیس آسیب دیدند و روند بازی این تیم تغییر کرد. من فکر می‌کنم النصر نان حرفه‌ای بودنش را خورد. اگر بر عکس همین اتفاقات برای رقیب می‌افتاد قطعاً پرسپولیس برنده بود. با مخالفان آقای گل محمدی کاملاً مخالف هستم و موافق دیدگاه‌های او در این شکست هستم.

او بار دیگر تاکید کرد: مگر می‌شود تمام افکارت را روی زمین نامناسب پیاده کنید و بخواهید بهترین هم شوید. تاکتیک‌های پرسپولیس همیشه روی زمین بوده است اما دیگر چمن آزادی برای آن کافی نیست. استراتژی پرسپولیس مشخص بود برای هر نیمه از بازی برنامه داشت اما در هر دو نیمه با آسیب دیدگی و سپس اخراج بازیکن روبرو شد تا شیرازه تیمش از هم بپاشد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد کریستیانو رونالدو در این بازی تصریح کرد: کیفیت زمین اجازه نداد کریس رونالدو هم بازی همیشگی خودش را داشته باشد. او شاید کمتر از سه کیلومتر دوید. احساس می‌کنم تنها مشکلی که پرسپولیس داشت استرس بود که رفته رفته از آن کاسته شد اما اسیر ۱۰ نفره شدن در نیمه دوم شد.

مهدوی در خصوص مصدومیت‌های متوالی بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس کمتر از همه استراحت کرده است. این تیم بازیکنان ملی پوش دارد و آنها مدام در اردو هستند. فکر می‌کنم اگر همگی فقط در باشگاه بودند نظم تمرینی بیشتری هم داشتند. به هر حال این مصدومیت‌ها در یک تیم کاملاً طبیعی است و به اندازه کافی بازیکن دارد که بخواهند جای خالی دیگران را پر کنند.

او درباره نحوه استقبال از ستاره‌های تیم النصر نظیر رونالدو و مانه تاکید کرد: می‌توانستیم مدیریت بهتری داشته باشیم. فوق ستاره دنیا برای اولین بار آمده بود. می‌توانستیم فرهنگ بهتری از خودمان با هیجان کمتری نشان دهیم. نیاز بود خیلی بهتر برگزار می‌کردیم. جای علی دایی و کریم باقری در قاب عکس با رونالدو و مانه خالی بود. اکنون قرار است ستاره‌های دیگری جون نیمار و کریم بنزما هم بیایند. باید برای عزت ملی گام‌های مثبتی در دیپلماسی فوتبال برداریم.

مهدوی با اشاره به اینکه پرسپولیس با وجود شکست مقابل النصر از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند یادآور شد: بازی اول همیشه سخت‌ترین بازی است. من قبول دارم کیفیت فنی پرسپولیس خیلی بیشتر از اینهاست اما شک ندارم به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد تند و تیز علیه مدیریت باشگاه در خصوص جذب نبیل باهویی بدون مجوز سرمربی این تیم تاکید کرد: واقعاً تعجب می‌کنم چرا چنین اتفاقی در تیمی همچون پرسپولیس می‌افتد. کار جالبی نبود. نفر اول و آخر فنی تیم یحیی گل محمدی است. رفتار مدیران پرسپولیس تأسف‌آور است. سرمربی پرسپولیس است که باید پاسخ حداقل ۸۰ میلیون هوادار در ایران و دنیا را بدهد. شما چکاره هستید که جای او فکر فنی می‌کنید و برایش تصمیم می‌گیرید.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156574
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مرادسلمانی

0

2

7 ماه پیش

همه اینهازیرسرفدراسیونی.که نمیخوادبازیهاباهواداربرگزاربشی.چون هواداربیادورزشگاه .خانمهاهم بایدبیان.برای همین بالودرافتادن به جان آزادی.استادیوم آزادی رفت تایی دلسوزی پیداکنی فرداسکبان هم بازی داری.خواهیددیدچه اتفاقی خواهدافتاد


حامد پرسپولیسی

0

2

7 ماه پیش

تا یحیی باشه بازی پرسپولیس همسنه


طوفان

-1

1

7 ماه پیش

دمت گرم حرف حساب جواب نداره درویش کل تیمو به حاشیه برد والا می‌بردیم بخدا اگر پرسپولیس تیم اول صعود نکرد


امیرضا

0

1

7 ماه پیش

در پرسپولیس دو تا مشکل وجود دارد اول ناکارآمدی و سایه بازی آقای درویش دوم ترسو بودن بی چون و چرای یحیی گل‌محمدی


جاوید دلاور

0

1

7 ماه پیش

آقای مهدوی درست نصر ستارگان جهانی خریداری کرده اما اینها قبلاً ستاره بودند الان همگی بازنشسته و از کار افتاده هستند وسال آینده مطمئن باشید باید دست دندان مصنوعی بذارند برادر جان ترابی و عمری وپورعلی گنجی. سرلک ،سعید صادقی حسین کنعانی ،یاسین سلمانی وووووووو خیلی خیلی خیلی بهتر و برتر از این فسیلهای پیر و پاتالند اما برادر بزرگوار کشتی بزرگ ناخدای بزرگ وشجاع می خواهد نه آدم ترسوی محافظه‌کار دو سالی می شود که دیگه پرسپولیس کبیر زیبا وبا صلابت مثل زمان پرفسور برانکو ایوانکوویچ. بازی نمی کنه یحیی گل‌محمدی ضعف بزرگ دیگرش هم عدم توانایی کار کردن. با بازیکنان بزرگ و توانمند است ایشان فرشاد احمدزاده ورامین رضاییان وشهریار مغانلو ومهدی عبدی را که الان تیم سگ پاهان شله زرد. داره روی کاکل همینها می چرخد را از پرسپولیس کبیر فراری داد تازه سعید صادقی و دانیال اسماعیلی فر وگیورگی گولسیانی و محمد عمری را هم داره نابود می کنه کاش تا برای خودش دیر نشده وبی شخصیت نشده از پرسپولیس جدا می‌شد


امیرضا

0

4

7 ماه پیش

آقای مهدوی عزیز چمن بد بود درست ولی آیا فقط برای ما بد بود ؟ مگه ما روی دروازه حریف حتی یه ضربه داشتیم؟ تنها اضافه میدان دروازه بان النصر بود


علیمرادی

0

4

7 ماه پیش

دوستان تو این باخت همه مقصر بودن و درویش از همه بیشتر مقصر بود... یحیی هم مقصره ولی بخای ریزتر بشیم میبینیم که اصلا مهاجم نداشت ک بزاره


فرشاد شیخ الاسلامی

0

4

7 ماه پیش

آنچه که مسلمه تاکتیک یحیی در این بازی ، بردن بازی نبود ، کنترل بازی و از کاراندازی رونالدو و سادیو مانه بود . دفع توپ و ارسال بلند ، با بیرون رفتن اجباری ترابی و اخراج سرلک عملا" هم نیمه زمین را از دست دادیم و هم بازیسازی تیم و امیری هم که به اون شکل مصدوم و از زمین بیرون رفت ، اما تمام جایگزینها هم یا دیر به تیم اضافه شدن و یا اشتباهی به بازی گرفته شدن ، با دادن لقب فنی ترین مربی ایرانی به یحیی که توسط بسیاری از هوادارا عنوان شد مخالفم ، حداقل در این بازی نشون داده شد که یحیی بلحاظ ذهنی هم مثل بقیه عوامل مثل مدیریت و بازیکنا آماده این بازی نبود و قافیه را باخته بود . اگه ما باخت را به زمین بازی نسبت بدیم ( زمینی که خودمان به بازی در اون با تمام معایبش عادت داریم ) پس النصر چی بگه که اصلا" در این زمین نمی تونست تاکتیکهاش رو پیاده کنه و عادت به این زمینها نداره ، شاید زمین خراب آزادی میتونست نقطه قوت ما در این بازی باشه . دوستان عزیز و عاشق پرسپولیس ، متاسفم که اینو میگم اما تیم ما برای برد به داخل زمین نرفت ، حداکثر برای تساوی و یا باختی آبرومندانه وارد زمین شد . اما باز هم از پرسپولیس حمایت میکنم چون چاره ای برای عدم حمایت ندارم ، این نام پرسپولیسه که برامون میمونه ، همه ی اینها میان و میرن و پولشان را میگیرن و آینده خودشون رو میسازن ، اما این پرسپولیس و هوادارشه که میمونه .


بهزادسلیمانی

0

3

7 ماه پیش

به امید پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل بقیه تیم‌ها لیگ برتر فوتبال ایران.


دختر پرسپولیس ❤🔥

-1

2

7 ماه پیش

موافقم 👍🏼


بنی

0

4

7 ماه پیش

سلام به همه پرسپولیسی های عزیز آقا من میگم زمین کج بود یاخراب بود مانتونستیم بازی بکنیم میریم با الدحیل بازی بکنیم ببینیم اونجا چطور بازی میکنن زمین اونا که خوبه منظورم اینه خدایی کارما از این حرفا گذشته بابا برانکو با 14بازیکن رفت آسیا چه نتیجه ای گرفت


امیرضا

0

3

7 ماه پیش

ما تو این سئوال موندیم که چرا یحیی حتی تو لیگ هم ترسو است؟ چونکه خودش دفاع بوده نباید تیم را به دفاع مطلق و ممتد ارنج کنه


احمد نوری اسرمی

-2

6

7 ماه پیش

اگه اخراجی نمیدادیم احتمال مساوی بود ولی توجیه ضعفهای کادر فنی نمیشه چون بجای شهاب میشد یکی دیگه رو بازی داد و یا بعد اخراج سرلک باید درجا اسدبیگی یا سروش میاورد


الماس پرسپولیس

-1

7

7 ماه پیش

جناب جمعه زاده. ترسو بودیم ولی بدون تاکتیک نه! اینجا نقطه اشتباهتونه. به افراد باختیم نه تاکتیک ! اگه مهندس تیم مصدوم نمی شد، اگه سرلک احمق اخراج نمی شد و اگر زاهدی موقعیت نشناس،خراب نمی کرد یا اون گل به خودی زن حواسش جمع بود ، الآن اوضاع ما ۱۸۰ درجه فرق داشت. اینا ۹۰ درصدش حاصل اشتباهات فردی حاصل از ترس بود نه فقر تاکتیک. ضمن اینکه مصدومیت ترابی و اخراج سرلک ،تاکتیک هر مربی ای رو به هم می زد.((( دم هم درویش هم گلمحمدی گرم))). الآن تیم حریف توی این هفته ۳ تا مسابقه داشته ، بازیکنای ما هم ۳ تاشون تو بازیهای آسیایی ان، ۲ تاشون مصدوم، یکیشون اخراج، بقیه هم دارن تو بازیهای دوستانه سماق می مکن.. فرصتی هم برای نظم تیمی نیست.


محمد جمعه زاده

0

4

7 ماه پیش

از برنامه ارتش سرخ که نظرها رو کامل چاپ میکنه ممنونم سپاسگزارم ارتش سرخ داکام


مهدی ا

-1

5

7 ماه پیش

بازیکنای پرسپولیس رو انگار از زمینای خاکی ومحلات جمع کرده بودی از بس ترسیده بودند


الماس پرسپولیس

0

9

7 ماه پیش

قطعا بازیکنان ما (به جز دو سه نفر ) ترسو بودند و هیچ دفاعی هم ازشون قابل مذیرش نیست حتی معتقدم سزاوار جریمه مالی هستند. اما به شخصه در مورد باختمون کمتر از ۲۰ درصد یحیی رو مقصر میدونم. بعد از یحیی هم در هیچ باغ سبزی به روی پرسپولیس باز نمیشه! مورایس و خمز با بودجه های هنگفت خصولتی چه گلی به سر تیماشون زدن که شما دنبال نسخه دومشی؟ محض اطلاعتون برانکو هم تا ۲۰۲۶ قرارداد داره. فعلا به همین مربی قهرمانی بلدمون راضی باشیم .


وحید

-6

6

7 ماه پیش

غلط کردی...طرفدار حق باش همیشه ..یحیی مربی ترسویه کلا


پرسپولیس

-2

6

7 ماه پیش

آقای مهدوی ، ببین هوادار اینقدر ساده نبست که لای چوب شما پیشکسوتا باشه سلیقه ای حرف بزنید ، یکی میاد از یحیی دفاع میکنه یکی از قبل با یحیی مشکل داشت الان داره به رخ میکشه، هوادار آنقدر اگاه است که خیلی چیزا براش روز روشن است ، عزیزم نمی خواد بی دلیل از بازیکنان پرسپولیس و یحیی دفاع کنی ، از نیمکت تا داخل چمن سبز حیثیت برای پرسپولیس بزرگ نماند ، پس خواهشا اینجا جای لج و لج بازی نیست....در امان خدا .....


محمدرضایی

0

3

7 ماه پیش

بله خداوکیلی کناربرن خیلی خوب هست


محمد جمعه زاده

-3

6

7 ماه پیش

اقای مهدوی جان طوری میگی پرسپولیس رو زمین بازی میکنه انگار النصر و بازیکنان انها دیمی بازی میکنن برو جمعش کن تیم ترسو بود قبول کن میگه کاملا تاکتیکی بازی کردیم کدوم تاکتیکی که نود دقیقه یه شوت تو چهارچوب نداشتیم


محمد جمعه زاده

-3

9

7 ماه پیش

خداروشکر زمین خوب نبود جناب اقای مهدوی وکرنه شش تایی میشدیم نمیدونم از چی دفاع میکنن اینها هم جیره خورن عمرم تو فوتباال تموم شد خیال میکنه با یه بچه طرفه ترسو بودیم وسلام بازیکنان ما مثل ندیدها فقط رونالدو رو نگاه میکردن


mostafa.nabizadeh

-1

7

7 ماه پیش

به نظرمن باشگاهی ایرانی ازلیگ قهرمانان کناره گیری کنن خيلي آبرومندانه تره

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت 1 - 0 مس رفسنجان 19:30
پیکان 0 - 1 آلومینیوم 17:00
سپاهان 1 - 1 استقلال خوزستان 18:10
نساجی 1 - 2 پرسپولیس 18:15
ملوان 1 - 1 هوادار 19:30
فولاد 0 - 2 تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 26 21 56
2 استقلال 25 20 54
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال