ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

مهدوی: پرسپولیس لایق ق ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 13 اظهار نظر

-

1 سال پیش

مهدوی: پرسپولیس لایق قهرمانی است

ارتش سرخ دات کام :
مهدوی: پرسپولیس لایق قهرمانی است
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، پیکان در دیدار مقابل سرخپوشان مردانه جنگید و اسیر حاشیه‌های پیش از این دیدار نشد.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگویی درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: بازیکنان پیکان خیلی خوب و شجاعانه مقابل پرسپولیس ایستاده و نشان دادند حاشیه‌هایی که در روزهای گذشته به وجود آمد تأثیری روی عملکرد این تیم نداشت و من به‌عنوان یک بازیکن سابق و مربی به حسینی و بازیکنان پیکان تبریک می‌گویم که مردانه جنگیدند و اسیر حاشیه‌ها نشدند. با توجه به مسائل پیش آمده از کسب سه امتیاز برای پرسپولیس مطمئن نبودم، اما خوشبختانه سرخپوشان با انگیزه و روحیه‌ بالایی که داشتند تا آخرین لحظه تلاش کردند تا توانستند بازی را به سود خودشان تمام کنند.

وی ادامه داد: نوع فوتبال پیکان در این فصل بیشتر روی دفاع و ضدحمله بوده است و مقابل پرسپولیس هم خیلی خوب این تاکتیک را اجرا کردند و در مواقعی روی دروازه این تیم خطرناک ظاهر شدند و اگر بیرانوند و مدافعان غفلت می‌کردند ممکن بود پرسپولیس گل هم دریافت کند. با تدابیر کادر فنی، شاگردان گل‌محمدی از راه‌های متفاوتی برای رسیدن به دروازه پیکان استفاده کردند تا به گل برسند که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «آیا برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی تأثیری در نتیجه بازی داشت؟»، گفت: من امیدوارم که هیچ دیداری در فوتبال ما بدون حضور تماشاگران برگزار نشود، به دلیل اینکه حیف است مردم از تماشای بازی‌ها محروم باشند. حضور هواداران در ورزشگاه‌ها به بازیکنان و مربیان انگیزه مضاعف می‌دهد. من خوشحال شدم که بازی به ورزشگاه آزادی منتقل شد، چون این اتفاق موجب زیباتر شدن این دیدار شد اگر می‌خواستیم بازی را در ورزشگاهی بدون تماشاگر برگزار کنیم مطمئناً یک بازی خسته‌کننده را می‌دیدیم. حضور هواداران برای هر دو تیم مفید بود و تأثیری در نتیجه نداشت، به هر حال پیکان علی‌رغم اینکه تیم جوانی است، مقابل تراکتور، نساجی و ... در حضور هواداران آنها بازی کرده است و از این حیث کم‌تجربه نبودند.

مهدوی در پایان در واکنش به دو بازی پایانی قهرمان را مشخص می‌کند، خاطر نشان کرد: اصلاً نباید همه چیز را تمام شده بدانیم، پرسپولیس دو بازی فوق‌العاده سخت پیش رو دارد و سرخپوشان نباید تمرکزشان را از دست بدهند. سپاهان هر لحظه منتظر است تا پرسپولیس اشتباه کند تا به بهترین نحو استفاده کند و به قهرمانی برسد. با این وجود کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس تجربه خوبی دارند و می‌دانند که نتیجه عملکرد یک فصل آنها در این دو بازی خلاصه شده است و با تمام وجود بازی خواهند کرد. من معتقدم که پرسپولیس در این فصل لایق قهرمانی است، فقط تا لحظه سوت پایان بازی آخر باید با آرامش و تمرکز بالا بازی کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154592
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اصغر افشار

0

1

1 سال پیش

احسن آفرین آقای مهدوی


آرین

0

2

1 سال پیش

درود بر شرف و غیرتت مهدوی عزیز... امیدوارم همیشه از تیم خودت حمایت کنی.... انشاالله همیشه شاد و سلامت باشی


امین براتی رشوانلو

0

2

1 سال پیش

پرسپولیس همیشه قهرمان میشه عشق هست ارتش سرخ آسیا


امیر حسین

0

2

1 سال پیش

یک ضرب المثل ترکی است که میگه: کسی که واسه دیگری چاه می کند اول خودش میافتد داخل همان چاه.حکایت این روزهای آشغالهای پست فطرتی است که میخان برای پرسپولیس حاشیه بسازند.


محمود تاجدینی

0

3

1 سال پیش

چهار فینال چهار پیروزی = دبل میکنیم بزودی


محمد جمعه زاده

0

2

1 سال پیش

داستان چطور پرسپولیسی شدن پیش اومد از سال 63تا به حال پرسپولیسی هستم داداش ارشدم پرسپولیسی بود اخوی دومی استقلالی هرکدوم میزدن من رو سمت خودشون ببرن یادمه ممید درخشان از فاصله چهل متری گل زد داداش بزرگم لباس پرسپولیسی و حمید درخشان رو برام خرید تلویزیون ها همه سیاه و سفید پارس بودن یادش بخیر هروقت پرسپولیس بازی داشت برای شادی گل با برادرم چقدر خوشحالی میکردم وقتی پرسپولیس می برد با موتور همه جا منو باخودش میبرد زنده باد پرسپولیس کبیر


ع حسین زاده

0

2

1 سال پیش

اگر بازی تو زمین دیگه و بدون تماشاگر بود، پرسپولیس راحت تر برنده میشد، چون بازیکنان جوان تو زمین با کیفیت آزادی و جلوی هواداران پرسپولیس هیجان زده و شیر شده بودن و در عوض بازیکنان پرسپولیس با استرس بازی می‌کردن، چه بسا ممکن بود پیکان زودتر به گل برسه که بیرانوند ناجی پرسپولیس شد، اینها همه بهانه ای هست از طرف استقلال و سپاهان برای پنهان کردن ضعف فنی و تاکتیکی خودشون و بستن دهن هواداران خودی، واقعا در تعجب و حیرت هستیم که کمیته انضباطی و اخلاق و حتی سازمان لیگ هیچ واکنشی نسبت به این همه توهین، تهمت و افترا نشون نمیدن، درصورتیکه که اون وقت که ۸امتیاز اختلاف با پرسپولیس رو به کمک داور و سازمان لیگ جبران و پیش افتادن، صحبتی از این حرفا نبود، الان که پرسپولیس با همت و تلاش مربیان و بازیکنان وهواداران تمام موانع رو رد کردن و به صدر جدول رسیدن، چرت و پرت های اونا شروع شد چون خیلی به اونجاشون فشار اومده.


محمدبیگ زاده

0

3

1 سال پیش

ارتش سرخ واقعالایق قهرمانی هستی عشقی عشق ارتش سرخ اسیا


احمد نوری اسرمی

0

6

1 سال پیش

هر جور حساب کنیم بهتر از خودمون کسی رو لایق قهرمانی نمیدونیم. اگه با زردمبو تو تهران دقیقه آخر گل نمیخوردیم الان کار تمام بود


ابراهیم بزرگ امید

0

4

1 سال پیش

من یادمه کلاس اول ابتدایی بودم اون موقع تلویزون برق توروستامون نبود فقط بارادیوگوش میکردیم بازی را .دوتاعموداشتم پرسپلیسی بودنداونهامیرفتندشهرستان درس میخوندند تلویزون نگاه میکردندبازی هارا بعدش معلم من استقلالی بود.وقتی عموهای من اسم پرسپلیس راتوقلبم نگه داشتند .معلم میگف هرکس استقلالی باشه بهش نمره میدم ولی هرکس پرسپلیسی باشه مردودش میکنم ومیزنمش میخواست بترسونمون .بعدش ازمن پرسیدتو طرفدارکدوم هستی من ترسیدم گفتم استقلال ۵دانش آموزبودیم همه استقلالی شدیدم ولی من یکی ازرفیقم رفتم دزدکی گفتم با پرسلیس بهتره عموهام گفتند بهتره گفتم من ازته دل پیروزی هستم ولی دروع معلم میگم که مردودم نکنه ونزنم .بعدش رفیقم تصمیم گرفتیم که بهش دروغ بگیم استقلالی هستیم ازون روزمن اون رویک صندلی رفیق صمیمی شدیم اخرفصل که ازمعلم خواستیم خداحافظی کنیم وقتی نمره قبولی دستمون گذاشت گفتم ببخشش مادوتا پرسپلیسی بودیم دروغ بهت دادیم .معلم دوتامون بوس کردگفت بزاریک نامره قبولی دیگه هم بهتون بدم 😁


مرادسلمانی

0

3

1 سال پیش

درودبرشماباکمال باشخصیت ترین ولایف ترین تیم پرسپولیسی


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

4

1 سال پیش

بله ❤❤❤❤


ahad almasi

0

7

1 سال پیش

یگانه واژه اصیلی که هر ایرانی وطن دوست و شرافتمند با شنیدن آن احساس سرور و غرور می کند: (perspoolis) است.در انتظار دو برد . شش امتیاز بعدی.

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار - فولاد 18:45
استقلال خوزستان - چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 تراکتور 4 5 7
5 گل گهر 4 2 7
6 ذوب آهن 4 1 6
7 استقلال 4 0 5
8 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
9 مس رفسنجان 4 0 5
10 استقلال خوزستان 4 -1 5
11 فولاد 4 -1 5
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 4 -5 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال