ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

مهدوی: پرسپولیس می‌توا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 12 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

مهدوی: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شوند

ارتش سرخ دات کام :
مهدوی: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شوند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با ترمیم برخی از نقاط این پرسپولیس می تواند به راحتی قهرمان آسیا شود.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگویی، درباره قهرمانی تیم پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: اجازه بدهید در ابتدا تبریک خودم را به کادرفنی پرسپولیس، بازیکنان و هواداران ابلاغ کنم چرا که این افراد توانستند دو قهرمانی برای پرسپولیس به دست بیاورند. خوشبختانه با سعی و تلاش زیاد این مهم به دست آمد و بازیکنان خیلی سختی کشیدند و فشار زیادی را تحمل کردند که این فشارها فوتبالی و غیرفوتبالی بود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر استقلال هم دیروز بازی خوبی انجام داد. شاید آنها در ابتدای فصل خیلی با افکار سرمربی خود آشنا نبودند، اما به مرور و رفته رفته این شرایط بهتر شد، هر چند که پرسپولیسی‌ها تجربه بیشتری داشتند و توانستند دوگانه قهرمانی را کسب کنند. البته قهرمانی پرسپولیس چیزی از ارزش های سپاهان و استقلال کم نکرد اما این اقتدار پرسپولیس بود که به همه ثابت شد و یحیی گل‌محمدی توانست مچ مربیان خارجی را بخواباند. ساپینتو از نظر فنی مربی خوبی است، اما از نظر اخلاقی نمره او زیر صفر است و اخلاق افتضاحی دارد و من متأسفم که او در فوتبال ایران کار می‌کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برخی از استقلالی‌ها شب گذشته معتقد بودند داوری به سود پرسپولیس بوده، گفت: داوری چه مشکلی داشت که این حرفها را می‌زنند؟ من شب گذشته با مسعود مرادی که افتخار داوری ایران است بازی را دیدم و داوری هیچ مشکلی نداشت، اما این حرفها یعنی چه؟ فکر می‌کنم چند روز پیش بود که پیروز قربانی در مصاحبه‌ای گفت هر اتفاقی می‌افتد استقلالی‌ها بهانه می‌آورند و حرفهای بچگانه می‌زنند! به نظر من روز گذشته تیم داوری کمترین اشتباه را داشت و اگر قرار بود هیچ اشتباهی نداشته باشند باید در لیگ آلمان و لیگ اسپانیا قضاوت می‌کردند! شما در نظر بگیرید که بازی بسیار سنگین بود و فشار زیادی روی تیم داوری وجود داشت به طوری که یک داور خوب مثل اشکان خورشیدی از این همه فشار، عضله‌اش گرفت. بعد از تعویض داور و زمانی که زاهدی‌فر بازی را قضاوت کرد چه اشتباهی انجام داد که این حرفها را مطرح می‌کنند؟

وی ادامه داد: اگر اشتباهی هم صورت گرفته باشد، آن صحنه‌ای بود که داور باید روی آل‌کثیر که خطا شده بود پنالتی می‌گرفت. مگر پرسپولیسی‌ها قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی را زیر سؤال بردند که آنها این صحبت‌ها را می‌کنند؟ این فرهنگ چه زمانی به فوتبال ما می‌آید؟ وقتی بالای باشگاه‌های ما نوشته شده باشگاه فرهنگی - ورزشی پس چه زمان قرار است کار فرهنگی صورت بگیرد؟ متأسفانه یک مربی بی‌تربیت مثل ساپینتو به فوتبال ایران می‌آید و الفاظی به کار می‌برد که در شأن خودش است. فرزندان، خواهران، همسران و مادران ما این بازی را از تلویزیون دیدند و یکی پاسخ بدهد که این چه اتفاقاتی بود که این مربی بی‌اخلاق پرتغالی انجام داد؟ ما این همه هزینه دلاری می‌دهیم که یک مربی اینجا بیاید و لات‌بازی دربیاورد! شاید ساپینتو از نظر فنی مربی خوبی باشد اما از نظر اخلاقی لیاقت ندارد حتی گرمکن مربیگری بپوشد.

مهدوی در پاسخ به این سؤال که این پرسپولیس توانایی موفقیت در آسیا را هم دارد یا نه، تصریح کرد: پرسپولیس نقطه‌ضعف ندارد اما برخی از نقاط را باید ترمیم کند تا بتواند در آسیا موفق باشد. غرب و آسیا که در جیب ماست اما با کمی تقویت می‌توانیم از پس تیم‌های شرق آسیا هم بربیاییم و قهرمان آسیا شویم.

وی در مورد اینکه از نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس در فصل اخیر لیگ برتر چه بازیکنی بوده، ادامه داد: بهترین بازیکن پرسپولیس خود پرسپولیس بود! از آبدارچی باشگاه تا یحیی گل‌محمدی همگی بهترین بازیکن پرسپولیس بودند. بیرانوند عالی بود، امیری اعجوبه است، پورعلی گنجی فوق‌العاده است، رفیعی استثنایی است، صادقی حرف ندارد و...، به همین خاطر نمی‌توانم اسم کسی را بیاورم. کریم باقری سلطان فوتبال آسیاست و یحیی گل‌محمدی بهترین مربی آسیا و به همین خاطر اسم کسی را نمی‌آورم و می‌گویم که پرسپولیس بهترین بازیکن پرسپولیس است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155049
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سیدنقی حسینی

0

1

11 ماه پیش

قانون پرداخت ریالی امکان نداره اجاره بشه یک اینکه بازیکن خارجی قبول نمیکنه و حق داره دو بازیکنان تاپ ایرانی میرن خارج بازی میکنن چند برابر ایران پول میگیرن و لیگ ایران خالی میشه از بازیکنان تاپ و کیفیت لیگ ۵۰ درصد افت میکنی همینجوری تیم های ایرانی از تیم های لیگ های آسیای پایین تر هستن اگر قانون اجرایی بشه لیگ به فنا میره باید تیم های ایرانی برن تو سطح دو و سه آسیا رقابت کنن واقعا تو سر این قانون گذاران چی میگذره مشخص نیست


ع حسین زاده

0

1

11 ماه پیش

کدوم بازیکن خارجی هست که بدون قرارداد دلاری تو ایران بازی کنه، پس مثل این میمونه که دست و پای تیم های ایرانی رو ببندی و بندازی وسط رینگ، همه این قانون های من در آوردی برای اینه که مسولان فوتبال ما بی سواد هستن و بی خاصیت.


احمد نوری اسرمی

0

1

11 ماه پیش

قهرمانی تو آسیا از قبل خیلی سخت تر شده چون هشت بازیکن خارجی میتونن استفاده کنن و عربستانی‌ها دست روی رونالدو و مسی و بنزما گذاشتن و از اونطرف مخبر میگه دیگه قرارداد دلاری نبندین حتی گولسیانی هم ظاهرن از این قانون خوشش نیومده


احمد نوری اسرمی

0

1

11 ماه پیش

قهرمانی تو آسیا از قبل خیلی سخت تر شده چون هشت بازیکن خارجی میتونن استفاده کنن و عربستانی‌ها دست روی رونالدو و مسی و بنزما گذاشتن و از اونطرف مخبر میگه دیگه قرارداد دلاری نبندین حتی گولسیانی هم ظاهرن از این قانون خوشش نیومده


محسن آقایی

0

0

11 ماه پیش

انشالله قهرمان شیم


پرواز

0

3

11 ماه پیش

بهزاد غلامپور زمانی که داور داشت عوض می شد و سیستمهای رادیویی رو نصب می کرد زاهدی فرد که بره داخل زمین در گوشش یواشکی باالتماس چی گفت. ۲.اینهمه مهمان خارجی دعوت کردید که بیان فوتبال نگاه کنند یا جفتک پروندن ساپینتو.این جانور وحشی رو از کجا پیدا کردید آوردید یه دربی هم که مردم داشتند از نگاه کردنش لذت می بردند باید یکی مثل این ..... با جفتک پروندن و بالا و پایین پریدن خراب کنه.این احمق رو با هر حیوونی بخوام مقایسه کنم یه توهینی می شه به شخصیت و شعور اون حیوون بابا این از حیوون هم حیوونتره. کاش یه بار اینو ولش می کردند می خواست چه گهی بخوره.چرا قبل از اینکه بگیرنش جرأت نداره دست به کسی بزنه فقط تا سریع کیسه کشای دستمال کش فورا میان می گیرنش شروع می کنه به شاخ زدن و جفتک پروندن.اینو باید ببرند تو اسپانیا بندازند جای گاوها. مردیکه عوضی غلط می کنه که به مردم ایران توهین کنه و بطری سمت هوادارها و تماشاگران پرتاب کنه اصلا هواداران خودشم حق نداره چه برسه به پرسپولیس کبیر و سرورش یا تیمهای دیگه.من رو مردم سرزمینم غیرت دارم باهم کری داریم ولی وقتی پای غیرت وناموس و بی احترامی وسط میاد دیگه همه رنگها و تیمها باید بشن یه رنگ و یه تیم.گه می خوره کثافت اجنوی بیاد تو مملکت من توهین کنه به مردم کشورم.من که مثل بعضی از این کیسه کشای بی غیرت نیستم که به خاطر یه اجنوی میمون بیام توهین کنم به دروازه بان شماره یک تیم ملی کشورم.شما اینقدر احمق و بی شعور تشریف دارید که یه وحش که نمی تونه پرسپولیس رو ببره نه فنی و نه غیر فنی نه تولیگ و نه دربی. تمام زمین و زمان و داور و هرچیزی که به فوتبال ربط داره رو بهانه می کنه جزء اینکه یه بار بگه من فنی دارم به پرسپولیس می بازم و من فنی زورم به پرسپولیس نمی رسه.نه تو ده ساله که ده تای دیگه مثل تو و بالاتر از توهم نمی تونند پرسپولیس رو شکست بدند بعد یه آدمای زبون نفهم و بی شعور که اصلا عقل تو سرشون نیست و فکر نمی کنند خودشون رو کردند بازیچه دست شخص کثیفی مثل این احمق پرتغالی که بیاید روز بازی به بیرانوند به دروازه بان تیم ملیتون که عضوی از خودتون و همین مملکته و این همه سال براتون زحمت کشیده توهین کنید. اونم به خاطر کی یه اجنبی بی شعور زبون نفهم.کاری به شخصش ندارم هر کسی می خواد باشه از هر تیمی بلاخره بازیکن تیم ملیتون هست یانه.چطور شما به خودتون اجازه دادید به خاطر این عوضی به هم وطنتون توهین کنید. یه شخص عادی نه دیگه اینکه بازیکن تیم ملیه.اونم به خاطر یه حرکت خوشحالی برد که تمام دنیا مرسومه.شما اگه شعورداشتید به جای توهین به بیرانوند از این اجنبی می خواستید که فنی بیاد پرسپولیس رو ببره بعد بازی همتون می اومدید این شادی و حرکت رو انجام می دادید.ولی چون عرضه و توانش رو نداشت از احساس شما هواداران کیسه کش سوءاستفاده کرد و دست جلو گرفت چون می فهمید ومی ترسید که بازی رو نمی تونه ببره اومد از بی عقلی و بی شعوری شما کیسه کشا سوءاستفاده کرد کاری که چند ساله مسئولین و مربیان و تمام مدیرای کیسه انجام میدن و وقتی نتیجه نمی گیرند زمین وزمان و داور وتوپ و دروازه و تیرک و هرچه که به فوتبال ربط داره رو بهانه قرار دادند ولی شما یک بار شعورتون نکشید که بهش فکر کنید شاید اینا دارند ازتون سوءاستفاده می کنند. بدبختای کیسه کش .


جعفر باقری

0

5

11 ماه پیش

سلام دوستان عزیز پرسپولیس از همه نظر بهترین و برترین تیم نه تنها در ایران بلکه در آسیاست❤️❤️❤️❤️❤️❤️


آرین

0

6

11 ماه پیش

درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیس.... این قهرمانی پرسپولیس و نابود شدن کیسه کشا و کسب سه گانه رو بهت تبریک میگم شیر مرد پرسپولیس


امیرعلی دلدار

0

1

11 ماه پیش

قهرمان آسیا به شرطی که ازپس تیم های عربستانی و ژاپن و کره بر بیایم


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

4

11 ماه پیش

ان شاءالله ❤🤲🏼


خلیل خاکی نهاد

0

3

11 ماه پیش

انشاءالله با قهرمانی در آسیا کلکشِن افتخارات تکمیل میشه


مرادسلمانی

0

3

11 ماه پیش

آقامهدوی عزیزدرودبرشمااکرروزاول این گرازوحشی لقدزده بودبه برانکارت هلال احمرهمان شب حکم صادرمیشدومحرومش می کردنددیگراین اتفاقات پیش نمی آمد

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال