ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نسخه شفابخش؛هدایتی ریی ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

10 سال پیش

نسخه شفابخش؛هدایتی رییس هیات مدیـــــــــره نژاد فلاح مدیرعامـــل؟

ارتش سرخ دات کام :
نسخه شفابخش؛هدایتی رییس هیات مدیـــــــــره نژاد فلاح مدیرعامـــل؟
شاید مقطع فعلی حیات باشگاه پرسپولیس یکی از عجیب ترین و البته اسفناک ترین مقاطع فعالیت این باشگاه بزرگ باشد که البته فقط نام بزرگ و مشکلات بزرگی را یدک می کشد وگرنه تعدد مسائل کوچک و خنده دار شرایط این باشگاه و تیم پرسپولیس را چیزی شبیه به تیم های محلی یا نهایتا دسته های پایین تر کرده است نه تیمی که قرار است به عنوان نماینده یک کشور در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

اوضاع پرسپولیس خراب است. این خرابی مقطعی حالا بیش از دو هفته تداوم داشته و هنوز نسخه مشخصی برای رهایی از شرایط موجود در دست متولیان باشگاه نیست. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بیش از 18 روز را در بازداشت سپری کرده و تنها خبر موثق که درباره او طی این مدت به گوش رسیده این بوده که او در همان روز اول بازداشت 220 هزار تومان از بوفه زندان خرید کرده و برای سپری کردن روزگار در چهار دیواری سلولش دمپایی، خمیر دندان، مسواک و دیگر لوازم شخصی را تهیه کرده است. جالب اینکه هر چقدر که جزییات لیست خرید حمید رضا سیاسی با دقت منتشر شده اصل داستان نامفهوم است و هیچ کس نمی داند مدیرعامل باشگاه به چه دلیلی و با چه اتهامی در محبس به سر می برد و هیچ کس قدرت تغییر قرار بازداشت به وثیقه یا قراری سبک تر را ندارد تا او بیرون بیاید و اوضاع را سر و سامانی دهد.

در چنین شرایط نگران کننده ای پس از اینکه همه دلواپسی های شان را مطرح کردند و اوضاع سیاسی پیچیده شد همه به فکر این افتادند که باید به فکر راهکار تازه ای برای حل مشکلات پرسپولیس بود چرا که ممکن است بازداشت سیاسی بیش از اینها طولانی شود. در پی این دلواپسی ها علی اکبر طاهری به پشتوانه پولی که در اختیار دارد به عنوان مسوول اجرایی باشگاه برگزیده شد تا کار را پیش ببرد اما فعلا که هیچ اتفاق مثبتی در پرسپولیس رخ نداده و اوضاع کماکان نگران کننده به نظر می رسد.

هر چند سخنگوی باشگاه پرسپولیس می گوید طاهری با قدرت کارها را پیش می برد و شرایط بهتر خواهد شد اما اصل قضیه چیز دیگری است. هنوز بازیکنی جذب نشده، بدهی بازیکنان و کادر فنی سر جایش باقی است، طلب بدهکارهای قبلی و قدیمی خطرناک به نظر می رسد و هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده تا تصور کنیم طاهری با ورودش بلافاصله شرایط را جمع و جور کرده تا سیاسی را فراموش کنیم.

جدیدترین خبر احتمال تغییر در ترکیب هیات مدیره است. هیات مدیره ای که در حال حاضر چیزی از آن باقی نمانده است و به نظر می رسد تغییر در آن ضروری به نظر می رسد. از بین اعضای قبلی هیات مدیره تنها این علی اکبر طاهری است که در راس کار باقی مانده و بقیه خودشان را کنار کشیده اند. از بین منصوبین جدید هم کلانی همچنان مصرانه پای کار است اما کاشانی خودش را کنار کشیده و به نظر می رسد او هم دیگر قادر به کمک نیست و بریده است.

در چنین شرایطی به نظر می رسد ورود حسین هدایتی به هیات مدیره مهم ترین تغییر احتمالی در راس باشگاه پرسپولیس باشد. هر چند وزارت ورزش طی چند سال گذشته با ورود این هوادار ثروتمند پرسپولیس به هرم مدیریتی باشگاه مخالفت می کرد اما ظاهرا شرایط به گونه ای تغییر کرده که اضافه شدن هدایتی و حساب وزارت روی بودجه ای که او با خودش به باشگاه می آورد تنها چاره خادم و مدیران فعلی پرسپولیس است. هدایتی که سابقه حضور در راس هیات مدیره را دارد به احتمال زیاد بار دیگر در همین نقش به باشگاه محبوبش باز خواهد گشت. او که به شدت دنبال
جمع آوری محبوبیت بیشتر نزد هواداران پرسپولیس است دوست دارد برای این باشگاه هزینه کند و این کار را با جان و دل انجام خواهد داد به شرطی که در راس امور قرار بگیرد و به او امتیاز دهند که حضور در راس هیات مدیره احتمالا یکی از این امتیازهاست.

در سوی دیگر پرسپولیس مدیرعمل جدید می خواهد. در صورت تداوم بازداشت سیاسی باشگاه حضور مدیرعامل جدید را طلب می کند و شاید بعد از اینکه در چند نوبت صندلی مدیرعاملی به منتقمی نرسید، طاهری هم در رسیدن به این پست ناکام بماند چرا که گفته می شود محمد نژادفلاح تنها گزینه جدی برای تکیه زدن به مسند مدیرعاملی باشگاه سرخ است. نژادفلاح که سابقه دو دوره حضور در هیات مدیره باشگاه را دارد در حال حاضر رییس تربیت بدنی استان تهران به حساب می آید و احتمالا یار و همراه هدایتی برای اجرایی کردن خواسته های وی در باشگاه خواهد بود.
به هر حال پرسپولیس بدون مدیرعامل، بدون هیات مدیره منسجم و برقرار که گرهی از کار باز کند با انبوهی از مشکلات روبه رو است. نکته نگران کننده آنجاست که بدانیم تنها سه روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل باقی است و پرسپولیس هنوز بازیکنی جذب نکرده. جالب اینجاست که قرار نیست به خاطر پرسپولیس این مهلت تمدید شود و بعید نیست دست درخشان در این مهلت سه روزه هم خالی بماند.

قسمت اسفبار ماجرا اینجاست که یکی از حریفان آسیایی پرسپولیس از حضور بازیکنانی بین المللی و شاخص مثل ووچینیچ مونته نگرویی بهره می برد و دیگری(الجزیره) امانوئل آدبایور را می خواهد اما پرسپولیس قدرت خرید بابک حاتمی را ندارد و در بین گزینه های خارجی دنبال برزیلی هایی است که در لیگ دسته دوم ترکیه بازی کرده اند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/61697
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-1

السد قطر

پرسپولیس

دوشنبه, 30 مهر
ساعت 19:30

ورزشگاه : جاسم بن حامد

داور : آراکی یوسوکه

نظرسنجی

پرسپولیس در ادامه لیگ نخبگان موفق خواهد بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 9 لیگ برتر

جمعه, 04 آبان

ذوب آهن - گل گهر 17:45
نساجی - استقلال خوزستان 17:45
هوادار - چادرملو 18:00
مس رفسنجان - ملوان 18:00

شنبه, 05 آبان

خیبر خرم‌آباد - استقلال 17:00
پرسپولیس - شمس آذر 19:15

یکشنبه, 06 آبان

تراکتور - آلومینیوم 17:00
فولاد - سپاهان 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر 1 - 0 پرسپولیس 19:30
العین امارات 4 - 5 الهلال 19:30
الشرطه عراق 0 - 0 پاختاکور 19:30
الریان قطر 1 - 2 الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال 0 - 1 النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر 1 - 2 الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 ذوب آهن 8 -1 10
8 گل گهر 6 2 9
9 آلومینیوم 7 1 9
10 استقلال خوزستان 8 -2 9
11 استقلال 7 -3 8
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 3 8 9
2 الاهلی عربستان 3 4 9
3 السد قطر 3 3 7
4 الوصل امارات 3 0 6
5 النصر عربستان 2 1 4
6 استقلال 3 0 3
7 الغرافه قطر 3 -2 3
8 پاختاکور 3 -1 2
9 الشرطه عراق 3 -5 2
10 پرسپولیس 3 -2 1
11 العین امارات 3 -3 1
12 الریان قطر 2 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال