ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نصرتی: نتایج درون زمین ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 4 اظهار نظر

-

2 سال پیش

نصرتی: نتایج درون زمین رقم بخورد، پرسپولیس قهرمان می‌شود

ارتش سرخ دات کام :
نصرتی: نتایج درون زمین رقم بخورد، پرسپولیس قهرمان می‌شود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مهدی شیری با اشتباهات تاثیرگذاری که داشته باعث شده این تیم آسیب ببیند.

محمد نصرتی در گفت‌وگویی درباره شرایط پرسپولیس و شکست این تیم برابر فولاد در سوپرجام فوتبال ایران اظهار کرد: حواشی اخیر که پیرامون مدیریت باشگاه رخ داد و مشخص بود مدیرعامل و هیات‌مدیره نقش زیادی در شرایط امروز پرسپولیس دارند. در مقاطعی صحبت از این بود که آقای صدری به کارش ادامه بدهد و از او هم حمایت شد اما در ادامه او از باشگاه جدا شد و هیات‌مدیره جدید بر سرکار آمدند. می‌خواهم بگویم بلاتکلیفی و بی‌ثباتی مدیریتی برای پرسپولیس مشکل ایجاد کرد و الان به این باشگاه آسیب زده است. این شرایط بد کاری کرد که آقای گل‌محمدی استعفا دادند و بازیکنان هم انگیزه لازم را از دست دادند. وقتی مشکلات به وجود می‌آید به تیم منقل می‌شود.

او افزود: باشگاه پرسپولیس در چند نوبت به بازیکنان قول داده بود پرداختی داشته باشد اما این وعده‌ها هم عملی نشد. فکر می‌کنم تا به حال تیم حدود ۳۵ درصد دریافتی داشته اما بازیکنان انتظار داشتند با توجه به عملکرد خوب‌شان در چند سال اخیر، پاداش کاری که کرده‌اند را بگیرند.

این بازیکن پیشین پرسپولیس در ادامه با بیان این که پرسپولیس نتوانسته بازیکنان مد نظر گل‌محمدی را جذب کند، گفت: در فاز حمله تیم نیاز به جذب بازیکن داشت که باشگاه نتوانست مهاجم خوبی برای خط حمله جذب کند. از طرفی عیسی آل‌کثیر و حامد پاکدل آسیب دیدند که این موضوع باعث شد خط حمله پرسپولیس آسیب ببیند.

نصرتی در ادامه به شکست پرسپولیس برابر فولاد در سوپرجام فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: پرسپولیس برابر فولاد بدشانس بود و فولاد هم به دنبال این بود نتیجه‌گرا بازی کند و به نتیجه دلخواه هم رسید. پرسپولیس در ادامه فصل باید همه تمرکزش را روی لیگ و جام حذفی بگذارد تا در این جام‌ها قهرمان شود. حذف از لیگ قهرمانان آسیا آب سردی روی پیکره تیم بود و انگیزه‌های بازیکنان را از بین برد. بازیکنان می‌توانستند با حضور در آسیا خودشان را نشان بدهند و به تیم‌های خوب خارجی بروند که این شانس را از دست دادند. همه این مسائل باعث شده که بی‌انگیزه‌گی در تیم ایجاد شده است.

وی هم‌چنین گفت: من احساس می‌کنم پیش از بازی سوپرجام، این بازی اهمتی برای باشگاه نداشت. انگار قرار بود تیم یک بازی معمولی انجام بدهد. آنقدر برای تیم حاشیه ایجاد شد که همه فکر می‌کردند پرسپولیس یک بازی معمولی دارد.

نصرتی درباره کنار گذاشته شدن مهدی شیری هم گفت: شیری چند اشتباه تاثیرگذار داشت که باعث شد تیم نتواند نتیجه دلخواه خود را کسب کند. در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا توپ را با دست زد و باعث شد داور پنالتی بگیرد. در دیدار برابر فولاد هم اخراج شد و به تیم آسیب زد. در بازی‌های حساس بازیکن باید تمرکز داشته باشد تا با اشتباه خود به تیم آسیب نزند. الان هم آقای گل‌محمدی تشخیص داده شیری در لیست مازاد باشد و بتواند به تیم دیگری برود. از طرفی باید به بازیکنان تاجیکی بیش‌تر فضا داده شود تا خودشان را نشان بدهند.

او درباره مشکلات مالی پرسپولیس هم گفت: واقعا برای من سوال است مدیرانی که بدهی ایجاد کردند، چرا بازخواست نمی‌شود؟ آقای سمیعی می‌گفت آقای انصاری‌فرد مقصر بوده، آقای انصاری‌فرد هم می‌گفت مدیر قبلی مقصر است. هر بار مدیرعاملی می‌آید از مدیر قبلی گله می‌کند. تا به حال مدیری نیامده بگوید بدهی باشگاه را صفر کردم و پولی هم در حساب باشگاه گذشته‌ام. آقای درویش هم الان آمده با بدهی انباشته مواجه شده است. در این شرایط می‌ترسم آقای درویش هم بدهی ایجاد کند. واقعا نباید دیگر بازیکن جذب کنیم تا برای باشگاه بار مالی نداشته باشد.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با بیان این که حفظ انگیزه برای یک تیم بسیار مهم است، گفت: پرسپولیس در نیم فصل اول خوب کار کرد و اگر امتیازات گل‌گهر با به تیم‌ها دیگر نمی‌دادند الان اختلاف پرسپولیس با استقلال یک امتیاز بود. البته گویا آقای مجیدی گفته‌اند که تیمی با دو امتیاز اختلاف قهرمان نشده که باید بگویم در لیگ ایران گاهی تیمی با تفاضل گل‌ قهرمان شده است. اگر یادتان بیاید چند سال قبل پرسپولیس به خاطر تفاضل گل قهرمان نشد. امسال بازی رو در رو معیار است اما وقتی بازی رو در رو برابر شود باز هم به تفاضل گل نگاه می‌کنند.

او همچنین درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود، گفت: ضعف‌های داوری شائبه به وجود می‌آورد. خودم قائل به این نیستم که از تیم خاصی حمایت می‌شود اما شما بازی استقلال و پیکان را ببینید که چقدر اشتباهات تاثیرگذار داوری در بازی وجود داشت. دروازه‌بان استقلال باید اخراج می‌شد. اگر این شائبه‌ها به وجود بیاید لیگ و جام حذفی را تاحت تاثیر قرار می‌دهد. امیدوارم کمیته داروان توجه کند و داوران شجاعی را برای بازی‌ها انتخاب کند. اگر این اتفاق رخ ندهد و همه جرایان داخل زمین رخ بدهد و نتایج داخل زمین رقم بخورد، شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است. امسال لیگ خوبی داریم اما مهم این است که کیفیت زمین‌ها بهتر شود.

نصرتی در پایان درباره شرایط تیم فوتبال تراکتور هم گفت: تراکتور چند سال است درگیر بی‌ثباتی شده و این موضوع به تیم خیلی ضربه زده است. امیدوارم انتقال مالکیت این تیم به صنعت مس اتفاق بیفتد و تیمی که شور و حرارت به لیگ داده بود دوباره شرایط خوبی داشته باشد و تراکتور تنور لیگ را داغ‌تر کند و در نهایت هم از دل لیگ تیم ملی قدرتمند داشته باشیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147436
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ع حسین زاده

0

2

2 سال پیش

آقای نصرتی، نتایج تو وزارتخانه ورزش و کمیته انضباطی و استیناف وکمیته داوران مشخص میشه نه تو زمین، پرسپولیس یکی مثل دادکان و عابدینی را می خواد تا بتونه دست این بی شرف ها را رو کنه و حق پرسپولیس را از این کفتار ها بگیره...


Mr.KAssRA

0

1

2 سال پیش

خط دفاعی هم نیاز به تقویت داره


mehr 767

0

1

2 سال پیش

اما متاسفانه نتیجه ها در زمین رقم نمیخورد


احمد نوری اسرمی

0

1

2 سال پیش

لعنت به افشاریان که داره بازیها رو برای استقلال در میاره چه تو لیگ چه تو حذفی و به کسی هم پاسخگو نیست . مدیران ما هم که ظاهرن ادم اجرپاره هستن و از منافع پرسپولیس دفاع نمیکنن . پرسپولیس جز خدا و هوادارانش کسی را ندارد

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال