ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نعیم‌آبادی: مقابل نفت ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

6 ماه پیش

نعیم‌آبادی: مقابل نفت شانس نداشتیم برنده شویم

ارتش سرخ دات کام :
نعیم‌آبادی: مقابل نفت شانس نداشتیم برنده شویم
سعید نعیم‌آبادی مدافع اسبق پرسپولیس ایرادات زیادی را از سرمربی پرسپولیس می‌گیرد و معتقد است سیستم و ارنج پرسپولیس در دیدار مقابل تیم صنعت نفت با مشکلات زیادی مواجه بوده است.

*به نظرتان چرا در ابتدا و انتهای بازی پرسپولیس دچار شوک شد؟
به نظرم سیستم بازی پرسپولیس خیلی اشکال داشت چون برای بازی خانگی و در حضور تماشاگران خودی تیمتان نباید با دو هافبک دفاعی بازی کرده و عملاً با سیستم 1-3-2-4 بازی را شروع کند تا به آن شکل در ابتدای بازی غافلگیر شود. استفاده از نبیل در ترکیب ثابت که به گفته خود سرمربی در کنفرانس قبل از بازی گفته بود آمادگی کافی ندارد بازیکنی که نشان داد گلزن قهاری با از دست دادن چند موقعیت گلزنی نیست و نمی‌توان روی او حساب کرد. یکی ازاشکالات دیگر استفاده از دو هافبک دفاعی بود که وقتی مربی با این روش و چیدمان تدافعی تیمش را به مصاف حریف می‌فرستد به این دلیل است که حتماً می‌خواهد که در ابتدا بازنده نباشد که خود به خود موجب غافگیری تیم با یک گل خورده در ابتدای بازی بود. راضی شدن به یک گل برتری هم اشتباه دیگر بازیکنان پرسپولیس بود که تفاضل گلشان را بیشتر نساختند و فرصت‌ها را از دست دادند تا در آخرین ثانیه‌ها به آن شکل مانند ابتدای بازی غافلگیر شده و بازی برده و سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کنند.

*بازیکنان پرسپولیس هم به لحاظ روانی به نظر در شرایط خیلی خوبی قرار نداشتند!
بله دقیقاً. این یک ایراد بزرگ برای تیمی است که نماینده تاجیکستان را برده و فکر می‌کند کارش تمام شده در حالی که آن طور مقابل ملوان بازی کرده و مقابل صنعت نفت هم غافلگیر می‌شود چون فاصله تیم‌های لیگ برتری ما به همدیگر نزدیک شده و تیم پرسپولیس هم به لحاظ روحی روانی و تاکتیکی به دلایل مختلف خوب آماده بازی با صنعت نفت نمی‌شود. نتیجه این موارد هم این می‌شود که تیم آبادانی با کمترین فرصت و مالکیت در برابرپرسپولیس و آن هم در ورزشگاه آزادی به یک امیتاز با ارزش برسد و پرسپولیس را از رسیدن به صدر محروم سازد.

*شما از نبیل ایراد گرفتید اما شهاب هم در گلزنی اصلاً موفق نبود.
شهاب هم گلزن ششدانگی نیست هر چند محمد عمری در بین مهاجمان پرسپولیس انصافاً خیلی خوب گل زد و از سوی دیگر من شخصاً اعتقاد دارم تعویض صادقی هم اشتباه بود چون صادقی از آن دست بازیکنانی است که 80 دقیقه ممکن است کاری انجام ندهد اما در 10 دقیقه در یک فرصت موقعیت گل خوبی بسازد یا یک گل به تیم حریف بزند.

*قبول دارید پرسپولیس با نتایجی که در دو بازی قبلی‌اش کسب کرده نشان داده که دچار افت شده؟
ملوان مقابل سپاهان با نتیجه‌ای که در اصفهان کسب کرد نشان داد که چه تیم خوبی است به همین دلیل هم به نظرم مقابل ملوان شانس آوردیم که نباختیم اما مقابل صنعت نفت شانس نداشتیم و بازی برده را با مساوی عوض کردیم در حالی که خیلی فرصت گل بعد از دو گل زده از دست دادیم که این خیلی بد است.

*یحیی هم قبل از بازی جنگ لفظی عجیبی با سرمربی تیم رقیب سنتی‌ داشت!
به نظرم یحیی نباید تحت هیچ شرایطی جواب سرمربی تیم رقیب را بدهد چون این موارد جز وارد ساختن موارد حاشیه‌ای به تیم هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و تنها تیم را از مسیر اصلی‌اش خارج می‌سازد. یحیی باید به این فکر کند که تیمش را افت خارج کند و این بستگی به مهارت یحیی دارد در غیر این صورت اگر این مسأله ادامه پیدا کند پرسپولیس ممکن است قهرمانی آسیا و لیگ را از دست بدهد به همین دلیل بازی‌های حساس آینده و امتیاز گرفتن در آنها از اهمیت زیادی برای پرسپولیس برخوردار است.

*در خصوص بازی بعدی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در خانه حریف چقدر به امتیاز گرفتن امیدوار هستید؟
تیم تاجیکستانی در تهران هم بازی خوبی ارائه داد و به نظرم در زمین خودش تیمی بسیار خطرناک است. پرسپولیس در آنجا بازی خیلی دشواری را پیش رو دارد اما به دلیل سه امتیازی که مقابل النصر از دست داده حتماً برای اینکه شانس صعودش را از دست ندهد نباید به هیچ وجه امتیازی از دست بدهد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157219
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سیدرضاحسینی

0

1

6 ماه پیش

تیم نتیجه نمیگیره به خاطراینکه حاشیه داره.شمانتایج پرسپولیس نگاه کنیدمتوجه میشیدکه من چی میگم.هروقت تیم حاشیه نداشت نتیجه گرفته وبالعکس.من واقعامتاسفم.وقتی سرمربی تیم خودش حاشیه داره وای به حال بقیه.زمان برانکواین چیزها نبود.واقعا ما یک الماس گرانبهاروازدست دادیم.چون ازهمه لحاظ(نامبروان) یک مربی حرفه ای وقابلی بودیک جنتلمن واقعی.ازلحاظ فنی.رفتاری.روحی روانی.سیاست.بی حاشیه وخلاصه توهمه چی استادبود.حیف حیف.امیدوارم دوباره برگرده.البته مطمئنم برمیگرده شک نکنید.خیلی دورنیست.یحیی ازپارسال درس نگرفته.مربی که نبایداینقدرحاشیه داشته باشه.یکی ازکارهای مربی دورکردن حاشیه ازتیمشه نه اینکه خودش به حاشیه دامن بزنه.تابلو هستش که تیم های دیگرازلحاظ فوتبالی زورشون به پرسپولیس نمیرسه تیم پرسپولیس میخان ببرن توحاشیه.اینویه هوادارمیدونه ولی متاسفانه آقایحیای مانمدونه تیمو میبره توحاشیه وباروح وروان هواداربازی میکنه.همین پارسال زمانیکه یحیی یکسره غرمیزدبه همه چی(داوری.مدیریت ومشکلات ازاین قبیل)تیم رفته بود توحاشیه ونتیجه نمیگرفت وحتی داشت قهرمانی روازدست میداد ووقتی که تصمیم گرفت بجای گلایه وغرزدن به تیم فکرکنه وبه خودش اومدبازیکنان هم به خودشون اومدن وهمدل شدن وبقیه ماجرا.عشق است پرسپولیس❤❤❤❤❤❤


هوادار

0

1

6 ماه پیش

ازقدیم گفتندنزنی میخوری چراپرسپولیس بعداز۲-۱شدن عقب بازی کردوگل سوم رانزد


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

2

6 ماه پیش

بابا بیخیال چرا هی کهنه قبر میشکافین؟


جوادق

0

2

6 ماه پیش

شانس چیه تیم حریف دست کم گرفتن ،عادت داریم مقابل تیم ضعیف امتیاز ازدست بدیم بعد حسرتش بخوریم ،آخر برا قهرمانی هر بازی صدبار بمیریم زنده بشیم


اکبر فرید

0

1

6 ماه پیش

نه اینکه شانس نداشتیم نه مربی کودن داریم بازیکن بی غبرت دار یم


ابوالفضل شریفی

0

2

6 ماه پیش

خیلیم شانس داشتیم برنده اصلی ما بودیم داور دید کیسه مساوی کرده توپ روی خط گل اعلام کرد بازی ژاپن اسپانیا. نیوکاسل. آرسنال برین ببینید بعد اینطوری قضاوت کنید 😡😡😡😡


مرادسلمانی

0

2

6 ماه پیش

یی زمانی توپ زیرپای محمدخانی ومحرمی وکرمانی مقدم سه تفنگدارپرسپولیس بودندهرلحظه بوی گل میدادنداشتباه هم می کردندهمه رامیبردتپه های داودیه.هیچ امکاناتی نداشتند.ولی امروزهمه امکانات دارندنازمی کنند.خودخواه شدندهمه چیزرابرای خودشان میخوان..یی روزسیب زمیبی روزبعدآپشن.علم می کنندکه به خواسته خودشان برسند.هروقت تیم مادنبال حاشیه.رفت.یاباختیم یامساوی کردیم.بازیکنانی مثل رامین رصائیان وعبدی وسایرین چرادرتیمشان جرآت ندارندحاشیه ایجادکنندفقط بازی می کنند.ولی اینجابودندهردفعه یی نفرطاقچه بالامیزد..بازدم بازیکنان قدیمی گرم بی منت بازی می کردندوهرگزغذای که میخوردندبه رخ مردم نمی گشیدند.چون بامردم بودندخودشان راجداازمردم نمیدانستند.ولی متاسفانه بازیکنان امروزی خودشان راکم کردند


بهزادسلیمانی

0

1

6 ماه پیش

سلام: آقای نعیم آبادی شمادرست می گوئید ولی حق با آقا یحیی است به امید پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان وبقیه تیم‌هایی که همگروه پرسپولیسند و تمامی تیم‌های لیگ خودمون.

بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر هوادار کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر 1 - 0 ملوان 17:15
مس رفسنجان 1 - 1 سپاهان 17:50
هوادار 0 - 2 پرسپولیس 18:20
آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت 18:30
تراکتور 2 - 0 گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن - پیکان 18:15
استقلال خوزستان - نساجی 19:30
استقلال - فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 27 23 59
2 استقلال 26 21 57
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 آلومینیوم 27 -7 34
9 ذوب آهن 26 -2 33
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال