ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نعیم‌آبادی: پرسپولیس ق ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 28 اظهار نظر

-

12 ماه پیش

نعیم‌آبادی: پرسپولیس قهرمان لیگ شود حذفی را به استقلال می‌دهند!

ارتش سرخ دات کام :
نعیم‌آبادی: پرسپولیس قهرمان لیگ شود حذفی را به استقلال می‌دهند!
حسن برخی پیشکسوتان پرسپولیس این است که حتی در شرایط فعلی رک حرف می‌زنند و با گفتن واقعیت، بیهوده تیم‌شان را باد نمی‌کنند تا کادر فنی و بازیکنان به خودشان غره شوند و در آستانه یک موفقیت بزرگ، ناکامی نصیب‌شان شود. سعید نعیم‌آبادی از آن دست پیشکسوتانی است که در عین تعصب به پرسپولیس و علاقه به این تیم درباره همه چیز رک و روراست حرف می‌زند و البته امیدوار است تیم محبوبش برای هشتمین بار جام قهرمانی لیگ برتر را کسب کند. گفت‌و‌گو با او را بخوانید.

*آقا سعید پرسپولیس قهرمان می‌شود؟
بستگی به بازی گل‌گهر دارد. این بازی خیلی مهم است. اگر این بازی را ببرند قهرمان می‌شوند اما اگر مساوی کنند سپاهان قهرمان خواهد شد.

*فکر می‌کنید این بازی با مسابقه اخیر دو تیم در جام حذفی که پرسپولیس دو گل در نیمه نخست زد و نیمه دوم فقط دفاع کرد چه تفاوت‌هایی داشته باشد؟
ببینید، پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد و هافبک‌های خوشفکری هم ندارد که پاس خوب به فورواردها بدهند. دیدید این بازی عالیشاه آمد و چقدر خوب کار کرد. فکر می‌کنم در یک ربعی که در زمین بود چند حرکت انتحاری کرد و آن سانتر را هم انجام داد که پنالتی شد. من خودم فکر می‌کردم بازی مساوی می‌شود اما با همان حرکت انتحاری ورق بازی برگشت. به نظر من هافبک‌های پرسپولیس خیلی ساده بازی می‌کنند. اینطوری نیست که شما مدام پاس بدهی و بگیری، باید دو تا موقعیت بسازی، پاس گل بدهی. من هم می‌توانم از این پاس‌های ساده بدهم. هافبک پرسپولیس باید بتواند یکی را از مقابلش بردارد و جایی که کار گره می‌خورد خلاقیت نشان بدهد.

*البته مهدی ترابی بازیکنی است که چنین خصوصیاتی دارد.
او هم یک روز عالی است و یک روز صفر. همین پنالتی‌اش را اگر گلر پیکان سر جایش ایستاده بود وسط می‌گرفت.

*اما فکر می‌کنم چون می‌دانست مظاهری به یک سمت شیرجه می‌زند به وسط زد.
نه از ترسش وسط زد. البته نه اینکه بگویم پنالتی زدن کار ساده‌ای است، نه. در بازی که سه امتیازش برای قهرمانی خیلی واجب است و تیمی مثل سپاهان پشت سرت قرار دارد پنالتی زدن خیلی سخت است. من این را می‌دانم و می‌فهمم که وقتی پشت توپ می‌روی دروازه اندازه قوطی کبریت می‌شود و گلر حریف اندازه غول به نظر می‌رسد اما من در تیم محلی که در شهر ری داریم بعضاً در زمان ضربات پنالتی گلر می‌شوم و پنالتی‌ها را بیشتر مواقع می‌گیرم. من می‌دانم که پنالتی‌زن استرس بالایی دارد و ضربه‌اش را حول و حوش وسط می‌زند چون می‌خواهد اوت نشود و به همین خاطر سر جایم می‌ایستم و وقتی توپ یک متر اینور و آنور زده می‌شود راحت توپ را می‌گیرم و اصلاً شیرجه نمی‌روم. پنالتی‌زن خوب آن کسی است که توپ را با سرعت به کنار دروازه بزند چون اگر هر رقم خوب بزند گلر نمی‌تواند توپ را مهار کند. اگر توپ گوشه دروازه زده شود و شدت مناسبی داشته باشد چون سرعت بیشتری نسبت به انسان دارد حتماً گل می‌شود.

*فکر می‌کنید احتمال دارد پیکان سپاهان را در اصفهان شکست دهد و پرسپولیس با برد گل‌گهر در تهران همین هفته قهرمان شود؟
بله این هم امکان دارد اما احتمالش ضعیف است. به نظر من پرسپولیس نباید روی این چیزها حساب باز کند و تکلیف خودش با خودش مشخص است و می‌داند که اگر دو بازی برنده شود قهرمان می‌شود. به نظرم بازی با گل‌گهر سخت است و در هفته آخر کار راحت‌تری دارد چون گل‌گهر برای چهارمی می‌جنگد.

*در 5 مسابقه‌ای که قلعه‌نویی از گل‌گهر رفته این تیم فقط یک برد داشته و همین هفته اخیر به آلومینیوم اراک هم باخت.
خب این مسأله تأثیر دارد اما آلومینیوم در زمین خودش خیلی خوب کار می‌کند و پرسپولیس را هم دو بار برد. این تیم مثل بیشتر تیم‌های صنعتی بازیکنان خوبی دارد و جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است.

*با محاسبات ریاضی گفته‌اند پرسپولیس 58 درصد شانس قهرمانی دارد. نظر شما چیست؟
من هم می‌گویم حدود 60 درصد شانس دارند.

*در جام حذفی چطور؟ می‌توانند قهرمان شوند؟
پرسپولیس که حتماً بدش نمی‌آید قهرمان شود اما فکر می‌کنم اگر در لیگ برتر قهرمان شوند آن جام را به استقلال بدهند تا طرفداران دو تیم راضی و خوشحال باشند. با یک اشتباه داوری این اتفاق می‌تواند رخ دهد. فکر می‌کنم اصلاً به همین خاطر است که وی‌ای‌آر را نمی‌آورند تا در نتایج بازی‌ها دخالت کنند وگرنه مگر در کشور ما پول وارد کردن وی‌ای‌آر به فوتبال‌مان را نداریم؟


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154647
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امیر حسین

0

2

11 ماه پیش

کاربر عزیز آقای مهدی داداش گلم من هم مثل شما از منتقدان جدی آقای گل محمدی به ویژه عقب نشینی پس از زدن گل اول هستم اما الان لحظاتی است که همه باهم با اتحاد محکم باید از کادر فنی مخصوصا آقای گلمحمدی و بازیکنان قویا پشتیبانی کرده و از ایشان حمایت کنیم و به ایشان روحیه بدهیم حمله به کادرفنی در این برهه حساس آب ریختن در آسیاب دشمن است حمایت از یحیی و کادر فنی این روزها از نان شب هم واجب تر است.از احساس محبت شما به پرسپولیس عزیز ممنونم. ( قوچعلی سابق)


امیر حسین

0

2

11 ماه پیش

دوستان عزیز انتظار هرگونه کثافت کاری از این فدراسیون با بعضی از داورهای بی وجدانش دور از ذهن نیست بنابراین سخنان آقای نعیم آبادی چندان بیهوده نمی باشد اما علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد اولتیماتوم جدی مجموعه پرسپولیس اعم از هواداران،مدیران،پیشکسوتان و بازیکنان و تمام دلسوزان باشگاه در اسرع وقت میتواند خواب طراحان چنین توطئه خببثی را آشفته کرده و مانع از تضییع حق پرسپولیس شود.


امیر حسین

0

1

11 ماه پیش

دوستان عزیز انتظار هرگونه کثافت کاری از این فدراسیون با بعضی از داورهای بی وجدانش دور از ذهن نیست بنابراین سخنان آقای نعیم آبادی چندان بیهوده نمی باشد اما علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد اولتیماتوم جدی مجموعه پرسپولیس اعم از هواداران،مدیران،پیشکسوتان و بازیکنان و تمام دلسوزان باشگاه در اسرع وقت میتواند خواب طراحان چنین توطئه خببثی را آشفته کرده و مانع از تضییع حق پرسپولیس شود.


p.b

0

2

11 ماه پیش

ای دمت گرم واقعیت گفتی ولی حیف هرکی اینجا واقعیت بگه دیونه مقلی نوهمی حسابش میکنن❤❤❤❤❤


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

1

11 ماه پیش

کاربر مهدی دقیقا من نفهمیدم فازت چیه یه بار ساز منفی میزنی یه بار مثبت؟؟!😑😐...


علی جعفری

-2

2

11 ماه پیش

هرکی پای منقل بلند میشه میاد یه چرت پرتی میگه بابا از هر کسی مصاحبه نگیرید


علی جعفری

-1

1

11 ماه پیش

دقیقا


علی جعفری

-1

2

11 ماه پیش

ای حرف مفت چیه میزنی لابد بگو جام ما هم مهندسیه


اصغر افشار

0

4

11 ماه پیش

انشالله به امید خدا وحمایت هوادار ها و حمایت پیشکسوت ها هر دو جام مال ماست لطفا پیشکسوتها هم بیشتر حمایت کنن وموجب مثبت بفرستن خواهشا سپاس افشار عاشق پرسپولیس❤❤❤❤❤❤


خسرووفاٸی نژاد

0

4

11 ماه پیش

واقعیت رو میگه از روی احساسات خود ت حرف نزن


حامدمحبوب

0

4

11 ماه پیش

همه می‌دونن وی آی ار نمیارن تا خدوشون حرتیمی که دوست دارن قهرمانش کنن


روح اله فرج زاده

-1

5

11 ماه پیش

واقعا حقیقت را در مورد فوتبال ایران و (وی ای آر) گفتی، در مورد پرسپولیس هم واقعیت را گفتی ما هافبک خلاق که بتونه گره کار رو باز کنه نداریم


مهدی

-2

4

11 ماه پیش

زنده باد سعید نعیم آبادی، واقعیت را رک بگیم، بجای اینکه به اسم روحیه دادن، الکی خوش باشیم. دوست آن است که عیب مرا، همچو آینه، پیش رو گوید... نه که چون شانه، پشت سر رفته، و مو به مو گوید...


پرسپولیس

-1

3

11 ماه پیش

دمت گرم خیلی روراستی


مهدی

-5

3

11 ماه پیش

چند هفته پیش، همین قبل از دربی، سوم بودیم و دست به دعا... منتظر لغزش دیگران...!!!!!! در حالی که چند هفته قبلش، با اختلاف زیاد صدرجدول بودیم، درود به بازیکنها درست، درود به کریم و افشین و سید، درست، ولی ولی ولی لعنت به تفکرات یحیی، لعنت به تصمیمات یحیی، لعنت به بی ثبات بودن یحیی، لعنت به ترسو بودن یحیی، لعنت به تعویض های دقیقه نود یحیی. لعنت به خریدهای خارجی و بی مصرف یحیی، لعنت...


مهدی

-3

2

11 ماه پیش

سروش تو افت، حضور در ترکیب اصلی، عالیشاه تو اوج، نیمکت ذخیره ها...!!!


مهدی

-1

3

11 ماه پیش

پول دادن بازیکن خریدن، ولی بیشتر برای نشستن روی نیمکت، چون یحیی که علاقه ای نداره تازه نفس های بیشتری به تیم تزریق کنه... تعویض ها بیشتر در جهت تلف کردن وقت استفاده میشه!!! برد اقتصادی.


مهدی

-2

3

11 ماه پیش

وقتی یحیی خان، بهترین گلزن تیم رو دقیقه ی نود، میاره که فقط زمان بازی رو تلف کنه...!!!!!!!!!!!! امیدی به تفکرات یحیی نیست!!!


مهدی

-1

3

11 ماه پیش

اگه پرسپولیس قهرمان لیگ بشه، همگی فدراسیون و داورها، تلاش میکنن که حذفی رو بدن به استقلال...، ولی، ولی، اگه پرسپولیس نترس و شجاع بازی کنه و از تمام تعویض های ممکن، در زمان مناسب، استفاده کنه...، فدراسیون و داورها رو هم میتونیم ببریم.


علی فیاض

-1

2

12 ماه پیش

چندبازی هست میگم حیف عالیشاه و عمری بیرون باشند و صادقی تو زمین باشه همانطوری که حیفه عیسی تعویض بشه یا رو نیمکت باشه و عبدی تو زمین باشه


سهراب الناسی

0

2

12 ماه پیش

چه ربطی داره ازالان شمابگوتا تو مخشون بره هرچی ضربه میخوریم ازخودیه


v.h ttt

0

2

12 ماه پیش

آقا چی میگی آخه. چرا داستان درست میکنی


حسن شاهین

0

2

12 ماه پیش

حذفی هم مال پرسپولیسه


م.ف

0

6

12 ماه پیش

سلام و درود برخانواده بزرگ پرسپولیس دقیقا حرف آقای نعیم آبادی درسته و صددرصد همین میشه اگه به خودمان نبازیم و قهرمانی رو از دست ندیم و اگه نورچشمی فدراسیون سپاهان رو قهرمان نکنند گل گهر تیمی نیست که بخواد در برابر ما قدعلم کنه


علی یاسمی

-2

6

12 ماه پیش

دمت گرم با توضیحات کامل ومفید گل گفتی


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

6

12 ماه پیش

چه ربطی داره😏😏😏


آرین

-1

8

12 ماه پیش

سلام خدمت آقای نعیم آبادی.... امیدوارم سلامت باشی.... راستشو بگم از مصاحبه ای که کردی خوشم نیومد و خیلی محکم از پرسپولیس حمایت نکردی و بیشتر بازیکنان و تیم رو تخریب کردی واقعا توی این موقعیت این کارا درسته که جای حمایت کردن تخریب کنی.... آره شما راست میگی ترابی از ترسش زد وسط ولی مگه کسی پیدا میشه که توی اون موقعیت که قهرمانی روی هواست از زدن پنالتی نترسه مگه همچین چیزی هست اونهمه استرس و اضطراب پدر بچه هارو درآورده بعد میای مصاحبه میکنی میگی هافک ها و مهاجم های پرسپولیس بدرد نمیخورن.... واقعا برات متاسفم که پیشکسوت پرسپولیسی..... درود بر شیر پسران پرسپولیس بزرگ..... درود بر یحیی گلمحمدی و افشین خان و کریم باقری و سید جلال و کادرفنی..... درود بر درویش و هیئت مدیره.... تا کور شود هر آنکه نتواند دید.... چشم هر چی حسود و بخیله کور بشه.....


ع حسین زاده

0

9

12 ماه پیش

بازیکنانی مثل عالیشاه و عمری که قدرت حمل توپ و تریبل زدن خوبی دارن باید بیشتر بازی کنن، و وقتی هافبک هایی مثل سروش و سعید صادقی تو بعضی بازی ها سرحال نیستن و اشتباهات پی در پی انجام میدن، با تعویض به موقع میتونن جان تازه ای به تیم بدن و نتیجه بازی رو تغییر بدن، متأسفانه سروش تو این ۲بازی آخر نتونسته پاس های خوب به مهاجمان بده و اونا رو تغذیه کنه و همچنین با دادن پاس های اشتباه زیاد فشار زیادی به بازیکنان و تیم آورده، سروش هنوز حتی به ۷۰درصد آمادگی خودش نرسیده و تو بدترین جاهای زمین توپ رو لو داده و منجر به خطر روی دروازه پرسپولیس شده، امیدواریم یحیی مثل چند بازی اخير زودتر با تعویض بازیکنان جون تازه‌ای به تیم بده تا برنده این ۲بازی حساس بشیم،.

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال