ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نعیم‌آبادی: VAR نداریم ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

10 ماه پیش

نعیم‌آبادی: VAR نداریم می خواهیم قهرمان آسیا شویم!

ارتش سرخ دات کام :
نعیم‌آبادی: VAR نداریم می خواهیم قهرمان آسیا شویم!
سعید نعیم‌آبادی مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است یحیی علاقه زیادی به مربی معروف اسپانیایی فعلی منچستر سیتی دارد و همیشه سعی کرده از او الگو‌برداری داشته باشد اما اجرای سیستم مورد علاقه‌اش در این فصل را بیشتر به موجودیت یک تیم منوط ساخته و معتقد است مربی بر اساس داشته‌هایش سیستم تیمش را می‌چیند و طراحی می‌کند. پیشکسوت پرسپولیس روش 2-5-3 را روشی تهاجمی می‌داند اما این روش را در هنگام حمله حریفان سیستمی آسیب‌پذیر می‌داند.

*به نظرتان یحیی از روشی که با حضور سه مدافع خوب میانی شکل می‌گیرد استفاده خواهد کرد؟
سیستم مربی بر اساس موجودیت یک مربی شکل می‌گیرد و مربی تیم بر اساس توانایی بازیکنانش تصمیم می‌گیرد. در این بین اگر تیم پرسپولیس بتواند با روش 2-5-3بازی کند که خیلی خوب است خصوصاً در کارهای تهاجمی که مربی می‌تواند با برتری عددی تیمش بیشترین بهره را از این نکته بگیرد. در این روش با گرفتن میانه زمین تیم‌تان با برتری در میانه میدان شرایطش را تا حدود زیادی بر تیم حریف تحمیل خواهد کرد.

*‌در حالی صحبت از روش 2-5 -3 کردید که گواردیولا با بازیکنان منچستر سیتی آن روش را در تیمش اجرا می‌کند که بازیکنانش از لحاظ توانایی فنی در رده بالایی قرار دارند!
همه می‌دانند که الگوی مربیگری یحیی در فوتبال گواردیولاست و دوست دارد که روش او را در تیمش پیاده کند اما در این روش جدا از سه بازیکن خوب در دفاع میانی باید پیستون‌های تیم‌تان هم از توانایی بالایی برخوردار باشند؛ بازیکنانی که مرتب در دفاع و حمله باشند و تونایی بالایی خصوصاً در کارهای تهاجمی و ارسال از کناره‌ها داشته باشند.

*اما به نظر نمی‌رسد که پرسپولیس بتواند بازیکنانی در سطح بالا در پست پیستون داشته باشد!
با تمرین می‌توان توانایی بازیکن را برای این پست ارتقا داد اما نمی‌توان بازیکن را تبدیل به بازیکنی ایده‌آل ساخت و این هم یک حقیقت غیر قابل کتمان است که ما نمی‌توانیم پیستون‌هایی مانند منچسیتر سیتی داشته باشیم. من خودم هم بودم روش 2-5-3 را استفاده می‌کردم چون پرسپولیس مدافعان میانی خیلی قوی دارد اما به هر حال این هم یک واقعیت است که در این سیستم شانس گل خوردن یک تیم بیشتر می‌شود و زمانی این روش ضررش به حداقل می‌رسد که آن سه دفاعی که در اختیار دارید باید به اندازه چهار دفاع توانایی در کارهای دفاعی داشته باشند.

*‌در مورد دروازه‌بان ذخیره تیم که هنوز هم پرسپولیس نتوانسته دروازه‌بان ذخیره‌ای را به خدمت بگیرد چه نظری دارید؟
دروازه‌بانی پست حساسی است به شکلی که در هر بازی یک دروازه‌بان هر لحظه در خطر مصدومیت قرار دارد چون آخرین فیلتر دفاعی تیم است. من هم فکر می‌کنم یحیی مربی ساده‌ای نیست که برای پست حساس دروازه‌بانی یک دروازه‌بان مطمئن برای ذخیره بیرانوند به خدمت نگیرد.

*‌در رابطه با عیسی و جدایی‌اش و این نکته که بازیکنی فعلاً جدا از شهاب برای خط حمله به خدمت نگرفته چه صحبتی دارید؟
به نظرم اگر مغانلو بماند به عیسی بازی نخواهد رسید از همین رو به نظرم عیسی اشتباه بزرگی مرتکب شد که از پرسپولیس جدا شد و وقتی این ضررش هم بیشتر می‌شود که با یک فصل نشستن روی نیمکت باید هر چه گرفته در سال دوم قراردادش تاوان بدهد و ضررش را بپردازد. پرسپولیس هم قطعاً با توجه به موقعیت حساسی که دارد با دو مهاجم وارد مسابقات نخواهد شد و حتماً یک مهاجم خارجی دیگر را به لیست خودش اضافه خواهد کرد.

*‌در رابطه با سقف قرار‌دادی که مشخص شده اما خیلی از تیم‌ها رعایت نمی‌کنند چه نظری دارید؟
به نظرم این موضوع به نوعی عوام فریبی است و در واقع بعد از اینکه گروهی از ورزشکاران بقیه رشته‌ها نسبت به پول پرداختی در فوتبال معترض شدند سازمان خصوصی‌سازی با مطرح کردن بحث سقف قرار‌داد سعی دارد این نکته را مطرح سازد که همه چیز کنترل شده است در حالی که همه می‌دانند کنترلش سخت است و این موضوع پرداختی‌ها و کنترلش عملاً از دست سازمان خصوصی‌سازی رها شده است.

*‌در خصوص منتفی شدن اردوی پرسپولیس و تأثیر احتمالی‌اش در این تیم چه صحبتی دارید؟
به هر حال این موضوع تأثیر‌گذار است چون هر چه بازی‌های تدارکاتی خارجی و اردو در آنجا برگزار شود بهتر خواهد بود چون به هر حال بازیکنان در شرایط خارج از کشور بیشتر با هم منسجم شده و تیم حالت یک خانواده را پیدا می‌کند. از این رو از نظر فنی و تاکتیکی، اردوی خارجی می‌توانست شرایط بهتری را برای تیم پرسپولیس به وجود آورد اما به هر حال شرایط طوری شده که باید از بازی‌های تدارکاتی و تمرینات نهایت استفاده را برد هر چند که تمرینات دیر شروع شد و بازی‌ها هم زود شروع می‌شود اما به هر حال من به پرسپولیس امیدوارم.

*‌برای بازی در آسیا و قهرمانی در قاره کهن چقدر برای پرسپولیس شانس قائل هستید؟
امسال امیدوارم لیگ پویایی داشته باشیم هر چند می‌دانیم بزرگترین مشکل ما نداشتن وی ای آر است که این خیلی زشت است. از این رو برای ما که ادعای در رأس فوتبال آسیا بودن داریم خیلی زشت است که وی ای آر نداریم و متأسفانه این جزو مسائلی است که موجب می‌شود تا اتفاقات سال‌های قبل برای ما تکرار شود که اصلاً جالب نیست. وقتی وی ای آر نداریم نباید از پرسپولیس و سایر تیم‌های‌مان توقع قهرمانی در آسیا را داشته باشیم. این در حالی است که وقتی به تدارکات تیم‌های عربستانی و شرق آسیا نگاه می‌کنیم به این نکته می‌رسیم که شرایط قهرمانی برای ما میسر نیست. بزرگترین مشکل ما نداشتن وی ای آر است، از این رو برای ما که ادعای در رأس فوتبال آسیا بودن داریم خیلی زشت است که وی ای آر نداریم و متأسفانه این جزو مسائلی است که موجب می‌شود تا اتفاقات سال‌های قبل برای ما تکرار شود که اصلاً جالب نیست. وقتی وی ای آر نداریم نباید از پرسپولیس و سایر تیم‌های‌مان توقع قهرمانی در آسیا را داشته باشیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155675
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امیرمحمد ابراهیمی

0

1

10 ماه پیش

حرف حق است👍


فردین کرمی

0

3

10 ماه پیش

اقافرشادعزیزماکوچک شماوتمامی هواداران نجیب وشرافتمندپرسپولیس هستیم ومتاسفانه قصه سرزمین مظلوم ما قصه مردمانی نجیب اصیل وشریف اماازهرلحاظ غارتزده هستش افسوس فقط افسوس


مرادسلمانی

0

2

10 ماه پیش

آقای جعفرباقری عزیزبازیکن خوب جذب باشگاه هاشدند.تیم مامیخوادمهاجم بگیری آنهم فقط خارجی بنجولی.چون یی بازیکن بی کفایت بیادیکی ازخوبان تیم بایدبری بیرون تاجایگزین بشی.بجای اینکه خوبان تیم روازدست بدیم عمری راداریم درحال حاضرتانیم فصل تیم مابه چندجوان زبده وکاردرآرنیازداری مثل همین عمری تیم ماترس استفاده ازامثال عمری راازخودش دورکنی خدایی بهترین نتجیه رامی گیری تادیروزطرف توتیم دیگه بازی می کردکسی این آل کثیف نمی شناخت آمدپرسپولیس شدکثیر


فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

10 ماه پیش

جناب فردین کرمی عزیز 👏👏👏 جانا سخن از زبان ما میگویی 🌹❤


جعفر باقری

0

2

10 ماه پیش

سلام دوستان ،اقای سلمانی عزیز، هواداران اگر شبانه روز هم داد بزنند وقتی گوشی برای شنیدن صدای هوادار نیست چه فایده؟؟؟❤️❤️❤️❤️❤️❤️


پرواز

0

1

10 ماه پیش

وی آی آر می خوایم چه کار.اونجوری که سپاهان و کیسه چهارم پنجم هم نمی شن.اصلا بازیکنان ما کاری به وی آی آر ندارند تو آسیا و جام جهانی که وی آر بود مگه بازیکنان ما کاری به وی آی آر داشتند.همان کاری که اینجا انجام می دادند اونجا هم انجام می دادند.با هرخطا تو جام جهانی و انتخابی فورا توپو ول می کردند می رفتند دنبال داور کاری نداشتند توپه گل می شه نمی شه.مهدی شیری توپو جلو دوربین با دست می زنه یا نورالهی خطا می کنه بعدم از داور طلبکارن که اشتباه کرده.وی آی آر هم بیاریم به چه درد این فوتبال شخمی و هردمبیلی و سیاسی ما می خوره.فوتبالی که پراز رابطه و لابی و مسئولانه است. همونایی که تو باشگاهند تو فدراسیون هم هستند حالا تصاویر هم یه خطای پنالتی رو تشخیص بده وقتی که داورا و کارشناسان و ریس داورا بیان بگن خطا نبود به سود تیمی تو هزاربارهم که نشون بدی بازم می گن نیست. اگه بخوان هم برعکس پنالتی رو برای تیمی بگیرند تمام تصاویر وی آی ار و تلویزیون و همه جا تمارض بازیکن رو نشون بده که کسی دستش بهش نخورده وقتی داور و کارشناس تلویزیونی خودین می گن دستش خورده به بازیکن مهاجم یا پاش خورده یا باسنش خورده.اونوقت من و تو چی می تونیم بگیم.همه باهم هماهنگند.تمام دنیا و تصاویر بگن هست اینا می گن نیست.ما وی ای آر هم بیاریم تا فرهنگ سازی نشه به وی آی ار هم فحش می دیم.ولش کن بابا حرف زیاده تواین فوتبال شخمی ما که نمی شه همشو گفت.


فردین کرمی

0

5

10 ماه پیش

ازلحاظ نیروی انسانی وغیرت ایرانی واستعدادهاهمه جوره ازاسیاسرتریم وهرموفقیتی درهررشته ورزشی نه تنهادرفوتبال حاصل شده مرهون همین مساله میباشداماهمه شمادیگه بهترازبنده میدانیدحیف این سرمایه هاکه تواین اب وخاک غارتزده هستن جای خرج برای امکانات ورزشی لبنان جای خرج جوانان فلسطین جای ورزشگاه ساختن سوریه عزیزوطلاکاری حرم جای رسیدگی به اوضاع کشوریمن وته مانده ثروت این مملکت بیچاره هم برای عیش ونوش اقازاده هاتولندن وامریکامیشه تازمانی برسه که یک چیزساده مثل وی ای اربیادیک تکنولوژی جدیداومده وبازهم مامضحکه ایم


مرادسلمانی

0

3

10 ماه پیش

دوهفته دیگه لیک شروع میشی آنوقت ئی دروازه بان مطمین نداریم.مهاجم نداریمبه قول شمالی هاکاربران وهواداران باشگاه حلقومشان پاره شداین همه نظردادندولی نه درموردبازیکن اقدام شدوکسی هم حاضربه پاسخگویی نشدهرسال همینی لیک شروع میشی بایدتن وبدن آدم بلرزی وسکته کنیم به قول نکونام شایداجنه هااطراف باشگاه باشندنمیذارند

بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر هوادار کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر 1 - 0 ملوان 17:15
مس رفسنجان 1 - 1 سپاهان 17:50
هوادار 0 - 2 پرسپولیس 18:20
آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت 18:30
تراکتور 2 - 0 گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن - پیکان 18:15
استقلال خوزستان - نساجی 19:30
استقلال - فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 27 23 59
2 استقلال 26 21 57
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 آلومینیوم 27 -7 34
9 ذوب آهن 26 -2 33
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال