ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نورمحمدی: بازیکن ثابت ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 4 اظهار نظر

-

9 ماه پیش

نورمحمدی: بازیکن ثابت من در خط دفاعی کنعانی‌زادگان است

ارتش سرخ دات کام :
نورمحمدی: بازیکن ثابت من در خط دفاعی کنعانی‌زادگان است
رضا نورمحمدی مدافع میانی اسبق پرسپولیس که با چند مربی از جمله علی دایی و برانکو در پرسپولیس کار کرد در خصوص شرایط خط دفاعی این فصل پرسپولیس همچنین شانس تکرار قهرمانی برای سرخپوشان و موفقیت در آسیا نقطه نظراتش را مطرح ساخت.

*با توجه به حضور سه مدافع خیلی خوب میانی که با اضافه شدن کنعانی‌زادگان به نوعی این پست مملو از بازیکن باکیفیت شد مشکلی برای یحیی به لحاظ مسائل حاشیه‌ای به وجود نخواهد آمد؟
اصلاً اینطور نیست که در هر پستی اگر چند بازیکن خوب وجود داشته باشد برای یک تیم و مربی‌اش مشکل حاشیه‌ای به وجود بیاید. در چنین شرایطی حتماً باید عملکرد هر کدام از بازیکنان خوب باشد و در این بین هر بازیکنی که به لحاظ بدنی و فنی شرایط بهتری داشته باشد در تیم اصلی قرار خواهد گرفت. تقویت تیم در هر پست اتفاقاً کار خیلی خوبی بوده که سرمربی تیم درصدد اجرای آن است. سرمربی پرسپولیس هم حتماً یک فکرهایی کرده که بازیکن جدید گرفته است. شاید قصد دارند سه دفاعه بازی کنند و یا روش‌های دیگری را مد نظرشان دارند که از این‌رو حتماً سرمربی تیم خیلی از موارد و احتمالات را مد نظر قرار داده است. خود من هم در زمانی که در پرسپولیس بودم در مقطعی بازیکنانی مانند نصرتی و سیدجلال و جمعی از مدافعان خوب دیگر هم حضور داشتند.

*‌خود شما اگر سرمربی پرسپولیس بودید از بین سه مدافع بیشتر از کدام زوج استفاده می‌کردید؟
بازیکن ثابت خط دفاع میانی من قطعاً حسین کنعانی‌زادگان بود چون به نظرم گولسیانی و ‌پورعلی‌گنجی در یک سطح هستند و بنا به شرایط از بین این دو مدافع توانمند هم اگر قرار به بازی با دو مدافع میانی شد در کنار کنعانی یک مدافع دیگر را قرار می‌دادم.

*‌در رابطه با روش این فصل پرسپولیس با توجه به بازیکنانی که هستند کدام سیستم را بهتر می‌دانید؟
باید دید در ذهن یحیی چه می‌گذرد و در این بین شاید روش 3-4-3 یا روش 2-5-3 یا سیستمی دیگر در نظر سرمربی تیم باشد که به هر حال در بازی‌های تدارکاتی خواهیم دید که چه سیستم و روشی در دستور کار بازیکنان قرار دارد.

*‌در بازی با روش سه دفاعه فکر نمی‌کنید در زمان حمله حریف شرایط و شانس گلزنی‌اش را بیشتر می‌سازد؟
به هر حال ما اگر بخواهیم با روش 3 دفاعه و مثلاً 3-4-3 یا 2-5-3 یا حتی 2-4-4 بازی کنیم در زمان دفاع ما ثابت می‌مانند و یک دفاع ما رونده می‌شود.

*‌در رابطه با مدافعان کناری پرسپولیس در سمت راست و چپ به لحاظ فنی چه دیدگاهی دارید؟
در دفاع چپ نعمتی و احمدی شراط خیلی خوب دارند ضمن اینکه وحید امیری هم هست که می‌تواند به این جناح کمک کند. جدا از اینکه در سمت راست هم با وجود دانیال شرایط خوبی در این منطقه وجود دارد. در این راستا حتماً وظیفه مدافعان کناری در وهله نخست دفاع کردن است. یادم هست که آقای برانکو هم در این خصوص حرف قشنگی می‌زدند که تأکید داشتند مدافعان میانی یا مدافعان کناری در وهله اول دفاع هستند از این‌رو باید خوب دفاع کنند و این کار را به نحو احسن انجام دهند و اگر شرایط ایجاد شد در کار هجومی هم حضور پیدا کنند. شرایط برای دفاع وسط سخت است که در دربی که 2 بر یک برنده شدیم نمونه این موضوع را به وضوح دیدیم. جدا از اینکه در دفاع چپ بازیکنی مانند احمدی مثل محمد انصاری است که در سن خیلی کم به پرسپولیس پیوست اما با وجود این توانست بازی‌های خوبی را ارائه دهد. در حال حاضر هم امیدوارم محمد انصاری بتواند خودش را با شرایط وفق دهد.

*‌در رابطه با شرایط خط میانی در صورت جدایی سرلک مشکلی برای پرسپولیس به وجود نمی‌آید؟
به نظرم نباید به این زودی کمال را از دست می‌دادیم چون اگر سرلک برود شرایط سخت خواهد شد. سینا بازیکن خوبی است اما به هر حال شرایط بازی سرلک به گونه‌ای است که خیلی کاملتر است و امیدوارم در این زمینه شرایطی فراهم شود که میلاد بماند چون او در این چند ساله یکی از بهترین‌ها بوده و حتماً باز هم شرایط حضور در تیم ملی را دارد ضمن اینکه حضورش در آسیا و بازی‌های داخلی برای پرسپولیس می‌تواند خیلی کمک باشد.

*‌در رابطه با جدایی عیسی چه نظری دارید و در غیاب او فکر نمی‌کنید پرسپولیس حتماً باید یک مهاجم ششدانگ دیگر را به خدمت بگیرد؟
عیسی حتماً همه بالا و پایین‌ها را کرده که تصمیم به جدایی گرفته است. پیشکسوتان و مردم هم به فکر بازیکن جایگزین عیسی هستند. رفتن هر بازیکنی ایرادی ندارد ضمن اینکه در حال حاضر هم بازیکنانی مانند محمد عمری و خدادادی و شهاب و عبدی هم هستند که می‌توانند در خط حمله خوب کار کنند اما به هر حال این مسأله هم وجود دارد که اگر الان بازیکنی مانند علیپور بود خیلی می‌توانست به پرسپولیس کمک کند. با وجود این حتماً پرسپولیس به بازیکن ششدانگ دیگری مانند شهاب نیاز دارد که باید آن را جذب کند چون برای آسیا و جام‌های داخلی حتماً باید در پست مهاجم گلزن تقویت شویم. شهاب هم سرزن است و هم شوتزن از این‌رو حتماً باید بازیکن بلند قامت دیگری را جذب کنیم که اگر بازی گره خورد بتوانیم از طریق مهاجم گلزن به خواسته‌مان برسیم. باور کنید همین یکی دو بازیکن و جذبش برای قهرمانی و موفقیت در آسیا خیلی نقش کلیدی دارد که باید باشگاه آن را لحاظ کند.

*‌با گرفتن چند جام داخلی به شکل متوالی فکر نمی‌کنید بازیکنان پرسپولیس آن شور و انگیزه لازم را برای تکرار مجدد قهرمانی نداشته باشند؟
نه اصلاً این طور نیست که عطش قهرمانی بازیکنان پرسپولیس برای جام‌های داخلی کم شده باشد. همه دیدند که بایرن‌مونیخ برای یازدهمین بار متوالی چگونه قهرمان شد و بازیکنانش در هفته آخر به چه شکلی با تمام وجود برای قهرمانی جنگیدند تا پیروز شوند و مانند پرسپولیس در هفته آخر قهرمانی‌اش قطعی شد.

*‌در مورد دروازه‌بان ذخیره بعد از جدایی گوهری، پرسپولیس فعلاً نتوانسته بازیکن دیگری را به خدمت بگیرد. با وجود این با مصدومیت و محرومیت احتمالی بیرانوند، پرسپولیس از ناحیه دروازه دچار مشکل نخواهد شد؟
دروازه‌بانی پست حساسی است از این‌رو حتماً باید یک دروازه‌بان خوب ولو خارجی برای پرسپولیس جذب شود. برای تیمی با عظمت پرسپولیس بد است که برای شرکت در آسیا و مسابقات داخلی تنها با یک دروازه‌بان مطمئن پای به رقابت‌ها بگذارد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155717
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مجتبی خلیلی

0

2

9 ماه پیش

پرسپولیس باید با 3 مدافع بازی کنه.3.5.2


امیر پرسپولیسی

0

2

9 ماه پیش

کنعانی که عشقه ولی خدایی نمیشه گولسیانی رو نادیده گرفت بی نظیره ❤


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

3

9 ماه پیش

آخیی❤🥺


سجادسهرابی

0

4

9 ماه پیش

همه باهم برا فتح اسیا.. اتحاد همدلی

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال