ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نورمحمدی: بازی پرسپولی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

1 سال پیش

نورمحمدی: بازی پرسپولیس و استقلال، فینال لیگ برتر است

ارتش سرخ دات کام :
نورمحمدی: بازی پرسپولیس و استقلال، فینال لیگ برتر است
علیرضا نورمحمدی مدافع پیشین پرسپولیس می‌گوید: به نظر من بازی استقلال و پرسپولیس فینال لیگ برتر امسال خواهد بود. تیم ریکاردو ساپینتو شرایط خوبی داشته و بازی‌های خود را برده است و پرسپولیس نیز چنین شرایطی دارد.

این هفته پرسپولیس باید در کرمان به مصاف تیم مس این شهر برود که برای نیفتادن می‌جنگد. رضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس اما معتقد است که دربی هفته بیست و هفتم مهم ترین بازی فصل جاری است که قهرمان لیگ برتر را تعیین خواهد کرد.

وی در این ارتباط گفت: به نظر من بازی استقلال و پرسپولیس فینال لیگ برتر امسال خواهد بود. تیم ریکاردو ساپینتو شرایط خوبی داشته و بازی‌های خود را برده است و پرسپولیس نیز چنین شرایطی دارد. پرسپولیس برد شیرین ۳ برصفر برابر ملوان به دست آورد و پیش از آن نیز مس رفسنجان که تیم گردن کلفتی است را شکست داد. البته قبل از دربی پرسپولیس با مس کرمان بازی دارد که درحال سقوط است و چیزی برای از دست دادن ندارد.

وی ادامه داد: با این وجود من فکر نمی‌کنم پرسپولیس در کرمان امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس پس از شکست تلخ مقابل سپاهان اصفهان خودش را پیدا کرد و توانست نتایج خوبی به دست آورده و من فکر می‌کنم با اختلاف یک یا دو گل مس کرمان را در خانه خودش شکست دهد. هرچند این تیم هم در حال سقوط بوده و چیزی برای از دست دادن ندارد. بازی با چنین تیم‌هایی در نیم فصل دوم بسیار سخت بوده و باید بچه‌های پرسپولیس حواس جمعی داشته باشند که مرتکب اشتباه نشوند.

مدافع سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در خصوص عملکرد خط دفاعی این تیم در بازی‌های اخیر نیز تصریح کرد: مرتضی پورعلی گنجی در دیدار با سپاهان پس از برخورد با شهریار مغانلو مصدوم شد و نتوانست پرسپولیس را همراهی کند اما علی نعمتی انصافا در کنار گولسیانی نمایش خوبی داشت و اجازه نداد جای خالی این بازیکن احساس شود. پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد که از تجربه کافی در لیگ برتر برخورداند و این موضوع در مورد خط دفاع نیز صدق می‌کند. سازماندهی دفاعی پرسپولیس خوب است اما شاید مهم ترین ویژگی آن حضور علیرضا بیرانوند باشد. به جرأت می‌گویم اگر این بازیکن فصل گذشته در پرسپولیس بود، این تیم قهرمان لیگ بیست و یکم می‌شد. او فقط یک دروازه بان نیست و وزنه روحی خوبی برای کل تیم است.

نورمحمدی از مهدی عبدی و سعید صادقی نیز تعریف و تمجید کرده و افزود: خوشحالم وقتی می‌بینم مهدی عبدی جوان دوباره به ترکیب برگشته و تأثیرگذار بازی می‌کند. من احترام خاصی برای شخصیت شیخ دیاباته قائلم اما این مهاجم خارجی پا به سن گذاشته و دیگر کارآیی سابق را ندارد. در چنین شرایطی بهتر است جوانانی مثل مهدی عبدی و محمد عمری در ترکیب حضور پیدا کنند چرا که این به سود فوتبال ایران است. همچنین خوشحالم سعید صادقی هم با گل برگشت. این بازیکن پتانسیل زیادی دارد و اگر آماده باشد حتی می‌تواند در بازی مقابل مس کرمان و استقلال نیز ستاره پرسپولیس باشد.

برخی‌ها اعتقاد دارند که شانس سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتربیشتر است چون بازی‌های آسان تری دارد و رضا نورمحمدی اما در این رابطه گفت: شاگردان مورایس در جدول با ۵۲ امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین هستند و نسبت به دو تیم دیگر شرایط بهتری برای حفظ صدرنشینی و در نهایت قهرمانی در لیگ دارند، اما این شانس بیشتر فقط و فقط روی کاغذ است. سپاهانی‌ها در پنج بازی باقیمانده خود باید به مصاف مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی و نفت مسجدسلیمان و پیکان و مس کرمان بروند که شاید درظاهر حریفان ساده ای به نظر برسند اما در عمل این طور نیست. همه این تیم‌ها با تمام وجود برای اعتبار خود می‌جنگند و حتم دارم سپاهان دراین بازی‌ها امتیاز از دست می‌دهد. پرسپولیس فقط باید کارخودش را انجام دهد و اصلا و ابدا به این مسائل توجهی نداشته باشد. پرسپولیس اگر خودش باشد و استقلال را شکست دهد، قهرمان لیگ برتر خواهد شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154117
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فرشاد شیخ الاسلامی

0

2

1 سال پیش

کاربر پرواز عزیز صحیح می‌فرمایند ، الان تمام حواسها باید بازی و برد مس کرمان باشه ، باید بازی به بازی پیش بریم ، مثل شطرنج ، هر حرکت و بازی ما باید حساب شده و با تمرکز کامل باشه .


zizi

0

3

1 سال پیش

یحیی وتیممون برنده بازی ساپینتو وکیسه کشاس


پرواز

0

2

1 سال پیش

ه۵تا بازی برای ما فیناله. و باید امتیازات کامل همه بازی ها رو بگیریم و بازی به بازی پیش بریم. از الان به کیسه فکر کردن خطاست. این هفته بازی با مسه نه با کیسه.بعد برد مس انشاءالله یک هفته وقت هست که به کیسه شیش منگولی هم فکر کنیم.


پرواز

0

2

1 سال پیش

از الان نباید درباره دربی صحبت کرد.برای بازیکنان و تیم سمه.بازی به بازی باید پیش بریم ما این هفته با مس بازی داریم و تمام سعی و حواس و تمرکز تیم برای بازی مس باشه نه دربی.انشاءالله اول برد مس بعد از اون به کیسه هم می رسیم و یه هفته وقت داریم تا درباره اش صحبت کنیم نظربدیم و فکر کنیم.تیم و کادر هم بعد از بازی با مس یک هفته وقت خواهند داشت که برای بازی با کیسه تمرین کنند.فیلم ببینند. آنالیز کنند.فعلا تمام فکر وذکر و تمرکز تیم و هواداران باید بازی پنجشنبه مس باشه.چون از الان به دربی فکر کردن سبب می شه که تیم جلو مس خراب کنه و خدایی ناکرده باغرور و دست کم گرفتن امتیاز از دست بده. باید بازی به بازی پیش رفت. کیسه هم برای ما یه تیم معمولی و یکی از ۵بازی ماست که باید ببریم و یه هفته برای کیسه وقت گذاشتن کافی است نیاز نیست از چند هفته قبل به کیسه فکرکرد. این برای تیم سمه


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

5

1 سال پیش

لایک👍

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال