ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نورمحمدی: بردهای اقتصا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

2 سال پیش

نورمحمدی: بردهای اقتصادی ما دلیل دارد

ارتش سرخ دات کام :
نورمحمدی: بردهای اقتصادی ما دلیل دارد
رضا نورمحمدی مدافع اسبق پرسپولیس گفت: این روزها یورگن لوکادیا خیلی خوب گل می زند و حق اش است از او تعریف و تمجید شود اما کمتر کسی از کمال کامیابی نیا حرف زده است.

کاپیتان سابق پرسپولیس برخی انتقادات از کم گل زدن پرسپولیس را بی انصافی می‌داند. رضا نورمحمدی با بیان این جمله می‌گوید: پرسپولیس در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول صدرنشین لیگ برتر است. این صدرنشینی با همین استراتژی و کم گل خوردن به دست آمده است و حالا برخی‌ها حرف از برد اقتصادی می‌زنند. اگر پرسپولیس ۳ گل بزند و ۲ گل بخورد یا برعکس و عنوانی به دست نیاورد چه فایده ای دارد؟

او ادامه می‌دهد: فوتبال امروز خیلی با گذشته متفاوت شده است. همه تیم‌ها حریفان را به خوبی و با دقت آنالیز می‌کنند و طبیعی است تیم‌ها جلوی پرسپولیس بسیار بسته بازی کنند. هر تیمی جلوی پرسپولیس قرار می‌گیرد فقط می‌خواهد امتیاز بگیرد و این هم البته یک تاکتیک است. اینکه بگوییم اتوبوس پارک کرده اند را قبول ندارم و فکر می‌کنم باید ضد تاکتیک آن را پیدا کرد اما به هر حال این مسائل در مسابقات پرسپولیس وجود دارد. اغلب تیم‌ها راضی هستند که یک امتیاز از پرسپولیس بگیرند و با تمام وجود دفاع می‌کنند و شاید یکی از دلایل بردهای اقتصادی به قول دوستان همین باشد.

کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس ضمن تعریف و تمجید از دفاع تیمی این تیم در فصل جاری، یادآور می‌شود: وقتی از دفاع تیم صحبت می‌کنیم همه به دو دفاع میانی نگاه می‌کنند اما در پرسپولیس سازماندهی دفاعی فوق العاده ای می‌بینیم. هم مدافعان و علیرضا بیرانوند و هم هافبک‌ها و مهاجمان تیم می‌دوند، پرس می‌کنند و تکل می‌زنند تا تیم پرسپولیس گل نخورد و این خیلی ارزشمند است. نکته قابل تأمل این است که دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی و حتی علیرضا بیرانوند این فصل به پرسپولیس پیوسته اند ولی فوق العاده هماهنگ بازی می‌کنند. چرا؟ چون بازیکنان باهوش و با کیفیتی هستند. کیفیت یک بازیکن ولو تازه وارد می‌تواند زمان رسیدن به هماهنگی را کوتاه تر کند.

نورمحمدی از عملکرد هفته‌های اخیر کمال کامیابی نیا نیز چنین تعریف می‌کند: این روزها یورگن لوکادیا خیلی خوب گل می‌زند و حق اش است از او تعریف و تمجید شود اما کمتر کسی از کمال کامیابی نیا حرف زده است. شاید فوتبال او به دلیل درگیری و فیزیکی بودن خیلی دیده نمی‌شود اما در هفته‌های اخیر فوق العاده تأثیرگذار بوده است. در فوتبال امروز هافبک‌های دفاعی فوق العاده تأثیرگذار و حتی در دنیا گرانقیمت هستند. کمال کامیابی نیا چنین بازیکنی نشان داده و به نظر می‌رسد در اوج پختگی و آمادگی باشد.

او بار دیگر به صدرنشینی پرسپولیس اشاره کرده و می‌گوید: اختلاف ۲ امتیازی با استقلال خوب است اما کافی نیست. به نظر من پرسپولیس نباید اجازه دهد این دو امتیاز جبران و استقلال دوباره به صدر جدول برسد. باید این اختلاف امتیاز با استقلال و سایر مدعیان حتی بیشتر هم شود و اختلاف بیشتر با تیم دوم جدول هم تیم را به نقطه آرامش می‌رساند و هم اعتماد به نفس بچه‌ها را بالاتر خواهد برد. این هدف به نظر من قابل دسترس است و بچه‌ها حالا می‌توانند امیدوارانه هفته یازدهم را پشت سر گذاشته و به استقبال تعطیلات لیگ بروند.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد دیدار بعدی این تیم مقابل مس کرمان نیز تصریح می‌کند: مس کرمان تیم خوب و قابل احترامی‌است اما در تهران شانس بسیار کمی‌برای نتیجه گرفتن دارد. شاید یک امتیاز هم برای این تیم مقابل پرسپولیس خوب باشد اما به شخصه فکر می‌کنم، آقا یحیی و بچه‌ها مشکلی در این بازی نخواهند داشت البته به شرط آن که پرسپولیس زود گل بزند. در چنین بازی‌هایی شاید کلید برتری و موفقیت زود گل زدن باشد و امیدوارم همین اتفاق هم بیفتد.

رضا نورمحمدی در پایان ضمن تأکید بر آرامش و پرهیز پرسپولیسی‌ها از حاشیه‌های فوتبالی، می‌گوید: این روزها شایعاتی مبنی بر برکناری احتمالی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد که می‌تواند آرامش این تیم را بر هم بزند. پرسپولیسی‌ها و هواداران این تیم باید مراقب باشند. درحال حاضر پرسپولیس در صدر جدول است و مطرح شدن چنین صحبت‌هایی جالب نیست. باید اجازه داد آقای درویش و گروهش حداقل تیمی را خودشان همراه با یحیی گل محمدی ساخته اند تا پایان فصل همراهی کنند و ثمره آن را نیز ببینند. البته امیدوارم وزارت ورزش چنین اجازه ای بدهد!


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151738
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فردین کرمی

0

4

2 سال پیش

صدرجدولیم اقتصادی مقتصادی هم بی خیال❤❤❤


سجادسهرابی

-1

4

2 سال پیش

مهدی جان حرفت درست اما لذت از کدوم گلها یعنی از زدن گل های حریف هم لذت میبری؟ گل خوردمون زیاد بشه کلینشیت بیرو دیگ نمیبینیم اینا همش یه رکورد بع جا میبمونه و ایناست که لذت دارع


مهدی م

-1

2

2 سال پیش

همه بازیها رو با اختلاف ببریم.با ملوان هم وقتی تونستیم موقعیکت بسازیم و گل بزنیم که دو مهاجمه شد تیم


مهدی م

-1

2

2 سال پیش

اگر با یک هافبک دفاعی و دو مهاجم بازی کنیم قول میدم همه


مهدی م

-2

1

2 سال پیش

دیگه جلوی تیمهای ضعیف تر نباید اینقدر ارنجمون تدافعی باشه.پس اینهمه پول برا چهار مهاجم دادیم چرا اگر قرار بود فقط یک نفر مهاجم بذاریم


مهدی م

-1

1

2 سال پیش

مطمعن باش اینجوری تو اسیا هم نمیتونیم نتیجه خوب بگیریم


مهدی م

-1

1

2 سال پیش

اقا سجاد حد اقل فرقش اینه ما جلوی تلویزیون بازی قشنگ تری میبینیم و لذت میبریم از گلها


محمد حسن جلالی

0

3

2 سال پیش

به امید خدا پرسپولیس امتیازات لازم رو داره میگیره انشاالله در بازیهای بعدی با تمرکز بیشتر وگلهای بیشتری که به ثمر میرسونه هواداران بیشمار خودشو خوشحال میکنه/ عشق فقط پرسپولیس


سجادسهرابی

-1

4

2 سال پیش

دیقا حرف های بنده رو عرض کردن.. 3گل برنی 2تا بخوری چ فایده.. بازم میشع همون یک هیچ دیگ.. پس چ چیزی شیرین تر از هم برد هم کلیشیت بیرو😉😘اونای که مخالفن این قضین حرفشون درست اما اگ مقابل کیسه یک هیچ ببریم ایا بازم ناراحت میشین؟ هرچند انشاالله کیسع که سوراخش میکنیم🙈😉


احمد نوری اسرمی

0

3

2 سال پیش

ایشالله این هفته اختلاف با تیم دوم به چهار میرسه

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال