ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نورمحمدی: سیدجلال بهتر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 3 اظهار نظر

-

2 سال پیش

نورمحمدی: سیدجلال بهترین تصمیم را برای آینده‌اش می‌گیرد

ارتش سرخ دات کام :
نورمحمدی: سیدجلال بهترین تصمیم را برای آینده‌اش می‌گیرد
پرسپولیس در آخرین دیدار فصل در دیداری تشریفاتی به‌مصاف فجرسپاسی می‌رود. قرمزهای پایتخت فصل را با نایب‌قهرمانی پشت سر می‌گذارند و سقوط تیم شیرازی هم از دو، سه‌هفته قبل مسجل شد. اما هواداران پرسپولیس پس از ناکامی تیم‌شان در کسب ششمین قهرمانی متوالی، دغدغه‌ فصل آینده را دارند تا بتوانند باز هم فاتح لیگ برتر شوند. یکی از سوالات مهم پرسپولیسی‌ها تعیین‌تکلیف درخصوص ادامه حضور کاپیتان تیمشان است؛ آیا سیدجلال حسینی فصل بعد هم در این تیم می‌ماند یا به زادگاهش انزلی بازمی‌گردد و‌ به‌همراه ملوان از‌ ‌فوتبال ‌خداحافظی می‌کند؟ شاید هم بخواهد در پرسپولیس به‌عنوان مربی کارش را آغاز کند. مدافع و کاپیتان اسبق پرسپولیس می‌گوید سیدجلال حتما بهترین تصمیم را می‌گیرد.

مربیگری؟ نه! در آکادمی خودم راحتم
علیرضا نورمحمدی یکی از بازیکنان بی‌حاشیه پرسپولیس به‌حساب می‌آمد که افتخار بستن بازوبند کاپیتانی در این تیم را هم به‌دست آورد. علیرضا درخصوص اینکه آیا تصمیم دارد به‌عنوان مربی به فوتبال بازگردد یا نه، به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «نه! به مربیگری فکر نمی‌کنم. بعد از اتمام دوران بازی تصمیم گرفتم وارد‌ حیطه مربیگری نشوم و روی تصمیم خودم هستم. البته آکادمی فوتبال خودم را دارم و آنچنان‌هم از فوتبال فاصله نگرفتم و از کار کردن در آکادمی خودم راضی هستم‌.»

برانکو متقاعدم کرد و جدا شدم
در سال ۹۵ پس از کسب عنوان نایب‌قهرمانی همراه با پرسپولیس تصمیم گرفت از این تیم‌جدا شود. نورمحمدی درخصوص جدایی از پرسپولیس گفت: «فکر می‌کنم در ۳۵سالگی از پرسپولیس جدا شدم. برانکو می‌خواست میانگین سنی تیم را پایین بیاورد و این تصمیم را گرفت تا من و چند بازیکن دیگر از تیم جدا شویم. پنج، 6سالی که در پرسپولیس بودم، بهترین روزهای عمرم بود اصلا از تصمیم برانکو ناراحت نشدم، چون این تیم ملک پدری کسی نیست که درصورت جدایی ناراحت شویم. برانکو خیلی صادقانه با بازیکنانش صحبت می‌کرد و برنامه‌هایش را به کاپیتان‌های تیم می‌گفت و هیچ‌مشکلی نداشتیم.»

سیدجلال بهترین تصمیم را می‌گیرد
همبازی سابق کاپیتان فعلی پرسپولیس درخصوص وضعیت این بازیکن و اینکه چه زمانی بهترین وقت برای خداحافظی سیدجلال با فوتبال است، به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «بهترین تصمیم را خود بازیکن می‌گیرد. سیدجلال نشان داده به‌لحاظ جسمی در شرایط خوبی قرار دارد و در این سال‌ها هم هر وقت به میدان رفت، بهترین عملکرد را داشت. صرفا اینکه سن یک بازیکن زیاد است، پس باید از فوتبال خداحافظی کند، درست نیست.‌ الان در تیم‌های بزرگ دنیا بازیکنانی مثل دنی آلوز یا ابراهیموویچ را شاهدیم که هنوز هم بازی می‌کنند. بازیکن را باید براساس عملکردش سنجید که در این چندساله سیدجلال عالی کار کرده است.

نمی‌دانیم در دل سیدجلال چه می‌گذرد
نورمحمدی درخصوص نظر عده‌ای که معتقدند حسینی می‌تواند با ملوان خداحافظی باشکوهی داشته باشد، افزود: «این تصمیم با سیدجلال است و ما نمی‌دانیم در دل او چیست و چه تصمیمی می‌گیرد، هر بازیکنی از یکجا شروع می‌کند و می‌خواهد در تیمی به فوتبالش پایان بدهد. نمی‌توانیم بگوییم او در کجا خداحافظی کند بهتر است، چون هر دو تیم بزرگ هستند. سید سال‌ها در پرسپولیس بود و جام‌های زیادی همراه با این تیم برد، ملوان هم ‌تیمی است که در آنجا کارش را شروع کرد و بهتر است صبر کنیم و ببینم او چه تصمیمی می‌گیرد، هر تصمیمی که گرفت باید به آن احترام بگذاریم، چون زحمت زیادی برای فوتبال ما کشیده است.» نورمحمدی، کاپیتان فعلی پرسپولیس را پرتجربه می‌داند و مطمئن است تصمیم او به ضررش تمام نمی‌شود: «مطمئن باشید سیدجلال می‌داند اگر نتواند یک‌فصل کامل بازی کند خداحافظی می‌کند. با توجه به شناختی که از او داریم با برنامه‌ریزی درست پیش می‌رود.»

مربیگری سیدجلال در پرسپولیس و حاشیه‌ای که مدیریت نشد
مدافع سابق پرسپولیس درخصوص شانس مربیگری سیدجلال در پرسپولیس و به‌عنوان دستیار گفت: «بستگی به سرمربی دارد که با دستیارانش تفکر یک‌سو و یک‌جهت داشته باشد. سرمربی تیم دستیارانی را انتخاب می‌کند که نظرات یکی داشته باشند برای همین نمی‌شود گفت حتما در پایان فصل سیدجلال می‌تواند مربی پرسپولیس باشد.» نورمحمدی در ادامه درخصوص حواشی به‌وجود آمده بین سیدجلال و یحیی گفت: «این مسائل بین اعضای تیم حل شود و مشکلات درون تیمی به بیرون ‌درز پیدا نکند، چون پرسپولیس در شرایط عادی هم حاشیه دارد، این اتفاقات رقیب‌های پرسپولیس را خوشحال می‌کند. البته شک نکنید این یکی از دست دو طرف در رفت وگرنه‌ یحیی و سیدجلال هر دو به‌قدر کافی باتجربه هستند که به این‌ مسائل دامن ‌نزنند.»

نمی‌شود پرسپولیس همیشه قهرمان شود
نورمحمدی درخصوص ادامه همکاری گل‌محمدی با پرسپولیس گفت: «یحیی دوسال تیم را قهرمان کرد و امسال هم پرسپولیس همیشه در رده بالای جدول بود و دوم شد. در تیم‌های بزرگ این اتفاقات پیش می‌آید.»
پیشکسوت سرخ‌ها درخصوص جذب مرتضی پورعلی‌گنجی که مدت‌ها مصدوم بود و بازی نکرده، گفت: «او مدافعی است که ‌در تیم ملی هم بازی می‌کند، مصدومیت جزئی از فوتبال است، چه‌بسا بازیکنانی که بعد از مصدومیت از قبل مصدومیت هم عملکرد بهتری داشتند. مرتضی هم خودش را مطمئنا به شرایط بازی می‌رساند.»
وی درخصوص جذب علیرضا بیرانوند گفت: «دروازه‌بانی که قبلا در تیم‌ بود و الان هم ‌ملی‌پوش است به‌لحاظ روحی همیشه خوب بود و امیدوارم مثل زمانی که از پرسپولیس رفت در شرایط خوب خودش باشد. فراموش نکنید در سال جام‌جهانی هر بازیکنی به پرسپولیس و استقلال بیاید، سعی می‌کند بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد. حضور در این‌ تیم‌ها ‌انگیزه بازیکن را زیاد می‌کند و وقتی می‌خواهد مسافر جام‌جهانی باشند این انگیزه دوچندان‌ خواهد شد.»
نورمحمدی در پایان‌ درخصوص قهرمانی استقلال گفت: «استقلال در این فصل نباخت و یک روند خوب را تا آخر حفظ کرد به هر ترتیبی که بود قهرمان شدند و به آنها تبریک می‌گویم. قرار نیست در فوتبال همیشه یک تیم قهرمان شود. استقلال عملکرد و ثبات خوبی داشت و قهرمان شد، مثل پرسپولیس که پنج‌سال با ثبات خوب به قهرمانی رسید.»


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149550
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
الیاس زرتشت

0

3

2 سال پیش

دمتون گرم بامعرفتها وزحمتکشهای تیم سرخ وپرطرفدار آسبا دمتون گرم مرسی ازتک تک شماها


علی اصغززارعی

0

5

2 سال پیش

آفرین به تو


بابک اعتمادیان

0

8

2 سال پیش

با وجود تمام نامردیهایی که در حق ما شد پیشکسوتان باشخصیت ما این قهرمانی ناپاک دوچرخه سواران رو تبریک گفتن ولی اونها هیچ وقت این کارو نکردن . البته این کار پیشکسوتان ما از رو اصالت باشگاهه وگرنه از طویله خسروانی کسی انتظار ادب و شعور نداره

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال