ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نورمحمدی: عملکرد پرسپو ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

3 روز پیش

نورمحمدی: عملکرد پرسپولیس فوق العاده بود

ارتش سرخ دات کام :
نورمحمدی: عملکرد پرسپولیس فوق العاده بود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در مقابل الاهلی عربستان عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و حداقل باید با نتیجه تساوی بازی به پایان می رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین هفته از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا دوشنبه شب رو در روی تیم الاهلی عربستان قرار گرفت و با اینکه در اکثر دقایق بازی برتر از حریف خود نشان داد اما در پایان با یک گل شکست خورد تا در گام نخست فصل جدید رقابت‌های آسیایی ناکام از زمین خارج شود.

علیرضا نورمحمدی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با عملکرد پرسپولیس در این بازی اظهار داشت: پرسپولیس بازی فوق‌العاده‌ای داشت و بعد از گلی که دریافت کرد، بازی کاملاً در دست این تیم بود. پرسپولیس در حالی توانست این نمایش خوب را از خود ارائه دهد که بازی در زمین الاهلی و در مقابل تمام ستاره‌های این تیم بود. به نظرم در گلی هم که پرسپولیس دریافت کرد بازیکنان این تیم غافلگیر شدند و حق پرسپولیس این بود که حداقل با نتیجه تساوی زمین بازی را ترک می‌کرد.

او در رابطه با انتقادهایی که نسبت به دو مهاجم پرسپولیس (علی علیپور و عیسی آل کثیر) می‌شود، افزود: بازیکنانی مانند علیپور در گذشته جز بازیکنانی بود که توپ‌ها را به راحتی تبدیل به گل می‌کرد همچنین عیسی آل کثیر نیز نشان داده که بازیکن کاملاً گلزنی است و نباید به خاطر چند بازی عملکرد خوب این مهاجمان را زیر سوال ببریم.

کارشناس فوتبال افزود: پرسپولیس در پست خط حمله ضعف دارد اما نباید از نمایش خوب علیپور هم غافل شویم. او به خوبی خود را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد و بازیکنان خط دفاعی الاهلی را به دردسر انداخت. در مورد «لوکاس ژوائو» باید بگویم که اکنون نمی‌شود تشخیص داد که او بازیکن خوبی است یا خیر. امیدوارم بتواند خیلی زود خود را با سایر نفرات هماهنگ کند.

نورمحمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انتقادهایی به گاریدو بابت بازی ندادن بازیکنانی مانند یاسین سلمانی می‌شود، گفت: حرف زدن خیلی راحت است و می‌شود از خیلی چیزها انتقاد کرد، اما ما در مقام سرمربی تیم نیستیم که بخواهیم برای بازی دادن یا ندادن یک بازیکن تصمیم‌گیری کنیم. مطمئناً هیچکس دلسوز تر از سرمربی به تیم خودش نیست. برای بازی دادن یک بازیکن باید تمام نکات سنجیده شود تا آن بازیکن با آمادگی کامل وارد زمین شود. مطمئناً گاریدو تاکنون توانسته شناخت خوبی را نسبت به بازیکنان پرسپولیس داشته باشد و نباید چنین انتقادهایی از سرمربی جدید تیم مطرح شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/161640
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علیمرادی

0

1

22 ساعت پیش

کاربر شاهین نظراتت کاملا حق و درسته خوشحالم اکثر زیاد هوادارامون که مثل شما آدمای منطقی و با شخصیتی هستن و فقط به بفکر موفقیت باشگاه هستن و بی دلیل تخریب نمیکنن👏👏 فکر کنم همه یادشون هست برانکو که اومد بالا ۱۰ تا بازی نتیجه نگرفت ولی بخاطر شور هدیه به کاپیتان متعصب و فقیدمون هادی جان بازم تشویق کردیم نتیجه کار هم دیدین... حالا که تیم عالیه چرا


محمود تاجدینی

0

4

2 روز پیش

دوست خوب و عزیزم کاربر شاهین پرسپولیسی خیلی دوست دارم بدونم بر چه اساس انقدر ناامید هستی وبدبینانه به موضوع نگاه میکنی مگر ما در چهار هفته اول بازیهای اسانی داشتیم که نتیجه بدی گرفتیم ؟ تیم ذوب اهن در ابن چهار پنج‌ هفته نشان داد که مساوی که جلوی ما گرفت اتفاقی نبود اونها تراکتور پرمهره وپر انگیزه رو که این روزها عالی کار میکنه شکست دادند همین امروز من بازی اونها رو با سپاهان که چهار بازی گذشته اش رو برده رو نگاه کردم و اگر کمی خوش شانس بود حتی سپاهان رو شکست می داد ولی مساوی کرد با تراکتوری مساوی کردیم که یک یار کم داشتیم ودر اینده می بینیم که تراکتور ترمز چه تیم های رو خواهد کشید و تیم فولاد والومینیومی رو شکست دادیم که مطمینا در این لیگ خیلی حرف ها خواهند داشت بازی الاهلی هم خودمان مقصر بودیم که قبل از بازی از اونها یک قول ساختیم وهمه دیدیم که الاهلی با اون همه مهره جلوی تیم ما حرفی برای گفتن نداشت وفقط از یک فرصت نصف ونیمه روی تجربه بین المللی بازیکن اش به گل رسید و این رو بدانید که پنالتی صد در صدی ما هم در ان بازی سوخت من از کاربر عزیز شاهین پرسپولیسی ودیگر کاربران واقعی پرسپولیسی انتظار دارم که نظراتی که می دهید به دور از احساسات و توام با صبوری و منطق باشه و فقط حمایت کنیم و با نظراتمون دشمن شاد کن نباشیم و خودمان به انها گزند ندهیم الان ما کاملا مسلط به شرایطیم واین تیم حقیر کیسه است که به مشکل خورده که با یک برد چکش را می برند بالا وبا یک باخت چکش را به زمین می کوبند به راستی که واژه چکش تو این روزا مصداق کاملی است


محمود تاجدینی

-1

3

2 روز پیش

عملکرد خوب بدون کسب امتیاز چنگی به دل نمیزنه ما فرصت های زیادی از دست دادیم واگر کمی خوش شانس بودیم چه بسا با اختلاف برنده بازی می شدیم ولی عملکرد بچه ها در مقابل الومینیوم عالی بود و همه دیدند که گل وپنالتی ما هم حساب نشد و نتیجه ۴بر صفر با ۲ بر صفر عوض شد و این نمایش مقتدرانه همه را امیدوار کرد که تیم ما خیلی حرف ها هم در ایران هم در اسیا خواهد داشت فقط چیزی که زیاد با چشم اومد نمایش ضعیف ال کثیر بود که نشان داد با روزهای اوج اش فاصله داره ولی در مقابل بازیکن جدید انگولایی خیلی حرف برای گفتن داره ویقین دارم مشگل کم گل زدن ما با ایشون حل میشه و اگر عیسی به روزهای خوبش برگرده و با این بازیکن مچ بشه تیم پرسپولیس ایران شبیه به منچستر یونایتد دهه نود میلادی جایی که اندی کول با دویایت یورک یک زوج طلایی بودنن وبه مانند انها در خط حمله پرسپولیس روزهای خوب وپرگل وپر شکوهی رو رقم بزنند و زوجی مهار نشدنی خواهند شد وهمه چی بستگی به اماده شدن عیسی داره والسلام


علیمرادی

0

3

2 روز پیش

هرکس و ناکسی رسیده یه برچسب پرسپولیس و قرمز چسبونده به خودش و نظر میده


علیمرادی

0

4

2 روز پیش

دوست عزیز کاربر شاهین انشاالله که پرسپولیس به مشکل نخوره و نمیخوره اونی که مشکل داره ذهن و افکار منفی و غلط شماست فکر کنم ذهنتو ریکاوری کنی حالت بهتر بشه


محمدرضایی

0

2

2 روز پیش

اقاشاهین چرااین کلمات مینویسد چرا بازی های سخت منده باشه


م۸مودی

0

2

2 روز پیش

باسلام خدمت شما....لطفا شاهین پرسپولیسی ازافراد کیسه کشه ...لطفا مسدود شود


شاهین پرسپولیسی

-15

1

3 روز پیش

با یه بازی نمیشه قضاوت کرد مطمئن باشید این تیم به مشکل میخوره هنوز بازیهای سخت مونده

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 6 لیگ برتر

چهارشنبه, 04 مهر

استقلال - پرسپولیس 19:00

پنج‌شنبه, 05 مهر

شمس آذر - نساجی 18:30

جمعه, 06 مهر

گل گهر - هوادار 18:15
چادرملو - مس رفسنجان 18:30
سپاهان - تراکتور 18:30
ملوان - استقلال خوزستان 18:30
آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد 18:30

شنبه, 07 مهر

فولاد - ذوب آهن 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال