ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نورمحمدی: مربیان درجه ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

2 سال پیش

نورمحمدی: مربیان درجه یکی به فوتبال ما آمده اند

ارتش سرخ دات کام :
نورمحمدی: مربیان درجه یکی به فوتبال ما آمده اند
کاپیتان اسبق پرسپولیس به نقل و انتقالات این باشگاه و همچنین بحث انتخاب دستیار اول واکنش نشان داد.

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس و جذب بازیکنان جدید اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و نسبت به سایر تیم‌ها بازیکنان خیلی خوبی را جذب کرده‌ است. بازیکنانی به پرسپولیس آمدند که همگی بازیکنان ارزشمندی بودند و تا جایی که می‌دانم با یکی دو نفر دیگر هم در حال صحبت هستند تا به پرسپولیس بیایند. پرسپولیس بهترین شرایط را در نقل و انتقالات داشته و امیدوارم که با یک تیم کامل در لیگ شرکت کند و دیگر کمبود بازیکن نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که از نظر شما بهترین خرید این فصل پرسپولیس کدام بازیکن بوده است، تصریح کرد: نمی‌توانم اسم خاصی ببرم اما همه بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند جزو بهترین‌های لیگ بودند. همین که بازیکنان فصل گذشته در پرسپولیس ماندگار شدند این خودش بهترین اتفاق بود. البته شرایط پرسپولیس اینگونه است که تا بازیکنان جلوی تماشاگران بازی نکنند نمی‌توان درباره کیفیت آنها به طور قاطع نظر داد اما به نظر من همه بازیکنان جدید کیفیت بالایی دارند و امیدوارم که شرایط خود را در پرسپولیس حفظ کنند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه با جدایی حمید مطهری از کادر فنی سرخ‌پوشان، این باشگاه هنوز نتوانسته دستیار اول برای یحیی گل‌محمدی بیاورد، افزود: برای من این مسئله سؤال است که وقتی کریم باقری در کادر فنی حضور دارد چرا به دنبال دستیار دیگری می‌روند؟ کریم باقری در کار خودش بهترین است و تجربه بسیار زیادی دارد. او سال‌هاست که در پرسپولیس حضور دارد و بهتر از هر شخص دیگری این تیم را می‌شناسد. به نظر من با حضور کریم باقری و سیدجلال حسینی پرسپولیس دیگر نیاز به مربی جدید ندارد. هرچند که هرچقدر کادر فنی قوی‌تر باشد بهتر است. به نظر من کریم باقری بهترین نفری است که می‌تواند در کادر فنی ایفای نقش کند و دیگر نباید به آوردن مربی به عنوان دستیار اول فکر کنند. وقتی کریم باقری در پرسپولیس هست چرا دنبال مربی دیگری می‌روند؟

نورمحمدی در مورد اینکه با حضور مربیان مطرح مثل مورایس، بردیف و ساپینتو به نظر می‌رسد لیگ فصل آینده لیگ جذاب‌تری خواهد بود، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من مربیان درجه یکی به فوتبال ما آمدند و ما تماشاگران دوست داریم بدانیم که امسال لیگ برتر چه شکلی خواهد بود. البته مربیان خارجی چون شناخت خوبی از فوتبال ما ندارند کار برای‌شان سخت می‌شود اما باید امیدوار بود که مدیران باشگاه‌ها به آنها فرصت بدهند. زمانی که ژوزه به پرسپولیس آمد تیمش را قهرمان قاره آفریقا کرده بود و مربی بزرگی بود اما نیم‌فصل بیشتر به او فرصت ندادند. مربیان خارجی باید زمان داشته باشند تا بتوانند با فوتبال ما آشنا شوند و در این صورت قطعاً لیگ جذابی خواهیم داشت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص دورانی که ژوزه سرمربی این تیم بود و اینکه آیا در آن زمان بازیکنی بود که کم‌کاری انجام دهد، تصریح کرد: اصلاً چنین مسئله‌ای وجود نداشت. ژوزه از فوتبال ما شناخت خوبی نداشت و از طرفی تیم ما بالانس نبود. آن زمان 9 مهاجم داشتیم اما هافبک دفاعی تخصصی نداشتیم! گاهی مهدی مهدوی‌کیا یا امیرحسین فشنگچی که بازیکنان کنار خط بودند به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کردند. یادم می‌آید که برای بازی اول در گرمای تابستان به آبادان رفتیم و این مسئله برای ژوزه آنقدر عجیب بود که از وضعیت هوا تعجب می‌کرد چرا که هیچکسی کنار او نبود تا اطلاعاتی از آب و هوا را به ژوزه بدهد. ژوزه مربی بزرگی بود و ما هم به او احترام می‌گذاشتیم اما شناخت زیادی از فوتبال ما نداشت. ژوزه خیلی دیر به تمرینات ما اضافه شد و از طرفی هم با بازیکنانی که سردار رویانیان خریده بود انتظارات از تیم ما بالا رفت و همه دنبال قهرمانی بودند. این مسائل باعث شد تا در نهایت به آن نتیجه‌ای که می‌خواستیم، نرسیم.

وی در مورد مبالغ قرارداد بازیکنان که این روزها باعث جنجال شده و خیلی‌ها به خاطر این موضوع به فوتبالیست‌ها انتقاد می‌کنند، گفت: از بین 80 میلیون هموطن در ایران فقط حدود 400 نفر می‌توانند در لیگ برتر که بالاترین سطح فوتبال است بازی کنند و از این 400 نفر شاید فقط 20-30 نفر پول خوب بگیرند و من دلیل این هجمه‌ها را نمی‌دانم. یک فوتبالیست نهایتاً 5-6 سال در اوج است و شما پولی که یک فوتبالیست می‌گیرد را با تورم مقایسه کنید. متأسفانه مردم فقط بازی فوتبال را می‌بینند و سختی‌هایی که یک فوتبالیست برای رسیدن به این جایگاه می‌کشد را نمی‌بینند.

نورمحمدی گفت: این حق فوتبالیسـت‌هاست که پول خوبی بگیرند همانطور که در همه جای دنیا فوتبالیست‌ها خوب پول می‌گیرند. این حرف‌ها غیر حرفه‌ای است که بخواهیم درآمد مشاغل مختلف را با هم مقایسه کنیم. یک پزشک سال‌ها درس می‌خواند و سختی می‌کشد اما می‌تواند تا آخر عمر از شغلش درآمد داشته باشد اما یک فوتبالیست اگر خوش‌شانس باشد و مصدوم نشود نهایتاً 10 سال می‌تواند درآمد کسب کند. به نظر من این حرف‌ها غیر حرفه‌ای است و نباید این صحبت‌ها مطرح شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150072
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فردین کرمی

0

3

2 سال پیش

بیاییداین نظرهای مختلفمونوکه اینوبیاراونوببروکناربذاریم وازداشته هامون که ارزوی خیلی ازتیمهای دیگه ان لذت ببریم حمایت کنیم ازتیممون که مطمانم کسی جلودارمون نیست به خداکاری میکنیم تاریخی امسال مطمانم فقط پرسپولیس زنده بادیحیی وهواداران واقعی ودلسوز


حسین

-2

1

2 سال پیش

آقای نور محمدی شما که میگی یه فوتبالیست ۵ الی ۱۰ سال تو اوج هست تو۱۰ سال حداقل ۵۰۰ میلیارد پول میگیره ولی یه کارگر از صبح تا غروب خودشو جلوی آفتاب و سرما خودشو پاره میکنه دیگه نهایت زیاد بگیره برجی میشه ۵ میلیون بس چرت و پرت نگو هر موقع هم میان مصاحبه کنن بازیکنا من تا حال ندیدم بگن اره پول داریم همیشه گفتن پول آب معدنی هم نداریم


فردین کرمی

0

4

2 سال پیش

احساسم اینه که امسال بجزداخل که اتفاقات زیباتری ازبیرون هم برامون قراره بیفته منظورم اسیاست دلم روشنه


سامان ❤پرسپولیس❤

0

2

2 سال پیش

دمت گرم سلطان حرفات کاملا منطقیه


امیرحسین

0

2

2 سال پیش

آقای پورمحمدی بایدم از پول زیاد گرفتن بازیکنان بی مصرف دفاع کنی زیرا خود شما بازیکن کاملاً معمولی بودی و مشخص که پول زیادی در زمان بازی به جیب زدی که الان دفاع میکنی بعدشم منظور مردم هر بازیکنی نیست مثلاً پرسپولیس اگه الان مهدی طارمی رو جذب کنه 100 میلیارد تومان هم بهش بده کسی نمیگی پولش دور ریخته ولی واسه یک بازیکن بی مصرف مثل رضا اسدی یک میلیارد هم زیاد هست چه برسه به 10 میلیارد چرا باید یکی مثل اسدی پول چند میلیاردی بگیره یا زیاد خارجی که اومد استقلال و و و . منظور مردم بازیکنان بی مصرف هستش نه بازیکن خوب مثلاً مثل نوراللهی بعدم بازیکنان بعد از اتمام دوران فوتبال مربیگری را شروع می‌کنند یک نمونه دیگه مثلاً خود آقای یحیی گل محمدی میگه تو بازی و قهرمان شدن سی درصد دست مربی است بقیه اش دست بازیکن حالا خدارو خوش میاد یک مربی که سی درصد کار دستشه چهل میلیارد تومان پول بگیره اصلا بهترین مربی ایران هم همچین پولی حقش نیست من آقای یحیی گل محمدی رو دوست دارم ولی با دستمزد ایشان شدیداً مخالفم

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 24 3 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 23 -6 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال