ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نورمحمدی: ملوان موقعیت ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

6 ماه پیش

نورمحمدی: ملوان موقعیت بیشتر داشت اما مساوی عادلانه بود

ارتش سرخ دات کام :
نورمحمدی: ملوان موقعیت بیشتر داشت اما مساوی عادلانه بود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تساوی این تیم مقابل ملوان و موضوع تغذیه سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.

رضا نورمحمدی در گفت‌وگویی در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل ملوان و اینکه این نتیجه از نظر شما عادلانه بود یا نه، اظهار داشت: به نظر من نتیجه عادلانه بود هرچند که ملوان چندین موقعیت خوب داشت. آنها تیم جوانی هستند که مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دادند و به نظر من کسب نتیجه مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی ادامه داد: البته ملوان در این بازی نسبت به پرسپولیس موقعیت‌های بیشتری داشت و از طرف دیگر به پرسپولیس موقعیتی هم ندادند. شاید این اولین بازی پرسپولیس بود که پرسپولیس موقعیت 80 درصدی هم نداشت و این به خاطر عملکرد بازیکنان ملوان بود که خیلی خوب این تیم را بسته بودند. ملوان در این بازی با برنامه‌تر بازی کرد هرچند که همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه بیشتری دارند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه زمین بازی چقدر روی نتیجه به دست آمده تأثیرگذار بود، تصریح کرد: من روی زمین ملوان سال‌ها بازی کرده‌ام و این زمین همیشه لغزندگی دارد اما شرایط برای هر دو تیم یکسان بود. نمی‌شود که گفت این مساوی به خاطر شرایط زمین به دست آمد هرچند که پرسپولیس در دقایقی برای بردن کاملاً احساسی بازی کرد.

نورمحمدی در پاسخ به این سؤال که 2 امتیازی که پرسپولیس در این بازی از دست داد کار این تیم را در ادامه لیگ سخت نمی‌کند، عنوان کرد: این امتیازات قابل جبران است چرا که هنوز اتفاقی رخ نداده و بازی‌های زیادی هم تا پایان لیگ باقی مانده است. تیم‌های دیگر هم امتیاز از دست می‌دهند. همین تیم‌ها مقابل مدعیان قد علم می‌کنند و نمی‌شود از حالا با یک مساوی اعلام کرد که کار سخت شده است.

وی در خصوص تعویض‌های یحیی گل‌محمدی در بازی دیروز مقابل ملوان گفت: هیچکس به عنوان یحیی گل‌محمدی نسبت به بازیکنانش شناخت ندارد. او قطعاً دوست دارد تیمش برنده شود و شاید مشکلی وجود داشته که آن تعویض‌ها را انجام داد. شاید سروش رفیعی یا شهاب زاهدی در زمین انزلی کارایی نداشتند و گل‌محمدی به همین دلیل آنها را تعویض کرد اما شما این را هم در نظر بگیرید که بازیکنانی مثل ترابی یا عالیشاه به زمین آمدند که همه آنها بازیکنان قابلی هستند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود مهدی ترابی دچار افت فوتبالی شده است، عنوان کرد: به هر حال هر بازیکنی دوران افت دارد اما ترابی بعد از مصدومیتی که به آن دچار شده هنوز نتوانسته به شرایط ایده‌آل برسد هرچند که انتظارات از او زیاد است و خودش هم این مسئله را می‌داند. این را هم در نظر بگیرید که وقتی ترابی به زمین آمد فشار پرسپولیس روی دروازه ملوان بیشتر شد و فکر می‌کنم این بازیکن تا یکی دو بازی دیگر به شرایط ایده‌آل برسد.

نورمحمدی در مورد موضوع تغذیه بازیکنان که در روزهای اخیر حاشیه‌ساز شده است، گفت: امیدوارم این مسائل شایعه باشد اما اگر این موضوع صحت داشته باشد باید آن را فاجعه دانست. کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس همگی افراد قابل احترامی هستند و شاید برای اولین بار باشد که چنین اتفاقی رخ بدهد. خود من 7 سال در پرسپولیس بازی کردم و از این اتفاقات در تیم رخ نمی‌داد. بازیکنان پرسپولیس همگی ملی‌پوش هستند و شخصیت بالایی دارند که باید به آن احترام گذاشت.

کاپیتان پرسپولیس در دهه 90 در خصوص اینکه در دورانی که او بازی می کرد آیا چنین اتفاقاتی رخ می‌داد یا نه، عنوان کرد: در زمان ما مشکلاتی مثل دیر و زود شدن مطالبات وجود داشت اما همیشه از نظر تغذیه یا هتل شرایط ما ایده‌آل بود. موضوع غذا یک بحث پیش و پا افتاده است و پرسپولیس باید همیشه بهترین‌ها را داشته باشد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157143
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

6 ماه پیش

جناب محسن صدقیانی ، درود بر تو ، خیلی مختصر و کوتاه درست تحلیل کردی ، ملوان بهتر بود و حقش بود که از ما امتیاز بگیره ، توی سایت فوتبال ۳۶۰ عادل فردوسی پور ، توی کارشناس داوری ، دوتا پنالتی مشکوک مارو رد کرد و گفت پنالتی نبوده . در هر صورت تا var نیاد این مشکلات داوری کمافی السابق حل نمیشه


عبدالرحمن لشکری

0

3

6 ماه پیش

پنالتی ما و اخراج گلر تیم حریف دیده نشد


احمد نوری اسرمی

0

2

6 ماه پیش

تو کار ترابی و توپ لودادنهاش موندیم . چرا کاشته ها رو عالیشاه نزد . ترابی بعضی موقع بدجور رو مخه . اون سانتر مسخره لحظه آخرش نزدیک بود اولین باخت تیم رو رقم بزنه


عبدالرحمن لشکری

0

3

6 ماه پیش

تا var نیاد وضع همینه ؛ هر هفته باید شاهد ناداوری باشیم؛ البته با وجود var هم امتیاز و پنالتی معیشتی داوران به تیم خاص و سوگلی ادامه خواهد داشت ولی لااقل برای پرسپولیس کبیر دیگه داوران نمیتونن اینجوری بی عدالتی کنند و پنالتی ها را به اجبار var میگیرن و بالاخره تا حدودی از بی عدالتی و تبعیض علیه ارتش سرخ کم خواهد شد.


مرادسلمانی

0

4

6 ماه پیش

آقای نورمحمدی عزیزدرودبرشما.تیم ماخیلی بدبازی کرد.ازقسط اینکارراکردند.دلیل اصلی پول بود.قبل بازی باملوان حکم رادوشویچ رواعلام کردند.وآقادرویش قراربودپول ازبورس بگیری وبین شان تقسیم کنی.که حکم رادوساندویچ میاد..که دراین بین.اعضای کادرفنی وبازیکنهاپیش خودشان دودوتامی کنندکه آقادرویش پولی راکه ازبورس دریافت میکنی بایدبده به رادو.به اعضای تیم پولی تعلق نمی گیری.اینهاهم قهرمی کنندغذانمیخورندوصددرصدازقبل هماهنگ می کنندسیب زمینی تخم مرغ آماده می کنند.گیلان بهترین هتل وتادلتان بخوادتنوع غذاهست..این مسائل روبایدآقای گل محمدی جمعش کنی‌.که متاسفانه خودش نفراول اعتصابی.همه.دنیا میدانندتیم ماغیرازاسپانسردرآمدی نداری.علتش چیست آقای درویش راتحت فشارمیذارند.بخاطراینکه به منافع شان برسندتیم راتحت شعاع قرارمیدن.امشب فوتبال برتررانگاه کنید.متاسفانه شدندانبارباروت کی منفجربشی خداداند


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

3

6 ماه پیش

خداییش به تیم خوب ملوان باید تبریک گفت آنان هیچ فرصتی به پرسپولیس ندادند و تیم ما هم تا اخربازی نتوانست از زیر پرس ملوان رها شود ملوان با همین بازی بود که فصل قبل سپاهان را در اصفهان متوقف نمود و باعث قهرمانی پرسپولیس کبیر شد پس ملوان لیاقت بیشتر از اینها را دارد پرسپولیس در برابر ملوان زمین گیر شد حتی ۲۰ در صد خودش هم نبود و سردر گم بازی میکردند


محمدرضایی

0

2

6 ماه پیش

نه بابادوغ ترش خوردن ی کم خسته بودن فکرمیکنم سیب زمینی بیشترخوردن🙈🙈🙈🙈🙈


طوفان

-2

4

6 ماه پیش

وقتی مدیر عامل باشگاه بفکر خایه مالی فلسطین هست به کل تیمو فراموش کرده همین می‌شود یک ساله داد میزنیم این درویش به درد بخور نیس الان هم با آبروی تیم بازی میکنه بی شرف گور تو گم کن برو همگی حمایت نه به درویش لطفا نشر بديد تا به‌ خودش بياد این دزد کثیف


دختر پرسپولیس ❤🔥

-1

3

6 ماه پیش

نه عادلانه نبود پنالتی ما سوخت

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال