ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نوروزی: امیدوارم مهاجم ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 4 اظهار نظر

-

3 ماه پیش

نوروزی: امیدوارم مهاجم جدید شبیه دی‌کارمو نباشد

ارتش سرخ دات کام :
نوروزی: امیدوارم مهاجم جدید شبیه دی‌کارمو نباشد
رضا نوروزی مهاجم اسبق پرسپولیس که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران را در کارنامه فوتبالی‌اش دارد معتقد است وقتی باشگاه و مدیریت مدت‌ها وقت برای حضور برانکو تلف کردند حتماً باید این مربی را به ایران می‌آوردند با این وجود قاطعانه بر روی این نکته اعتقاد دارد که وقتی یحیی رفت و برانکو نشد مدیریت پرسپولیس باید مربی بزرگتر از سرمربی قبلی پرسپولیس را به این تیم می‌آورد.

*در حالی که مدیریت روی حضور برانکو دست گذاشته بود ناگهان با اوسمار توافق کرد!
من فکر می‌کنم اوسمار نباید سرمربی پرسپولیس می‌شد چون این مربی کاریزما و بزرگی لازم را برای نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس ندارد. باشگاه هم بی‌جهت روی برانکو دست گذاشت و وقتش را تلف کرد چون برانکو مربی خیلی زرنگی است و اصولاً با سابقه‌ای که در پرسپولیس دارد تجربه نشان داده که اگر ابتدای فصل نیاید و بازیکنان خودش را به تیم تزریق نکند به هیچ وجه مسئولیت فنی تیمی را قبول نمی‌کند با این وجود من تعجب می‌کنم که چرا مدیریت متوجه زرنگی برانکو نشد و جریمه مالیاتی این مربی را هم پرداخت تا همه جوره در حق این مربی لطف بکند اما دریغ از این مسأله که همانطور که گفتم وقتی منافع این مربی از ابتدای فصل در یارگیری و بقیه مسائل رعایت نشود او به پرسپولیس نمی‌آید و تجربه هم این را در خصوص برانکو ثابت کرده چه بسا که قبلاً شاهد بودیم در یک فصل سه بازیکن خارجی که به پرسپولیس آورده بود همه را برگرداندند چون به هیچ وجه در حد پرسپولیس نبودند و کلی هم بار مالی به پرسپولیس در آن مقطع وارد ساختند و ضرر زدند.

*به نظرتان چه کسی باید سرمربی پرسپولیس می‌شد؟
وقتی یحیی رفت و برانکو هم نیامد حتماً باید مربی بزرگتر از یحیی و برانکو را به پرسپولیس می‌آوردند و یک مربی خارجی بزرگ برای اینکه پرسپولیس قهرمانی‌هایش را ادامه دهد برای سرمربیگری این تیم استخدام می‌کردند تا نوار موفقیت مانند شش قهرمانی که در هفت سال اخیر داشته و کسب کرده کماکان ادامه پیدا کند.

*در خصوص جذب عیسی چه نظری دارید؟
فکر نکنم عیسی در پرسپولیس موفق باشد چون این مربی فصل قبل خیلی کم بازی کرد و همین مسأله موجب می‌شود تا من شرایط خیلی خوبی را برای او متصور نباشم.

*اما او با انگیزه‌های بالایی برگشته که به نوعی جبران مافات کند؟
امیدوارم انگیزه‌های بالایش او را به نوعی دوباره متحول کند ضمن اینکه من فکر می‌کنم عیسی هر چه باشد از گزینه‌های شناخته نشده خارجی برای پرسپولیس مفید‌تر است. پرسپولیس در مصدومیت و محرومیت پای عیسی ایستاد و حالا نوبت این بازیکن است که جبران کند و در نیم فصل دوم که واقعاً با جدایی یحیی و حاشیه‌ها برای پرسپولیس سخت شده دست تیم را بگیرد.

*اوسمار قصد دارد یک مهاجم برزیلی که در لیگ تایلند بوده را به پرسپولیس بیاورد.
پرسپولیس که به مهاجم نیاز دارد اما امیدوارم این مهاجم برزیلی دی‌کارموی جدیدی نباشد و واقعاً مهاجم خوبی برای پرسپولیس باشد.

*با جدایی سرلک به نظرتان پرسپولیس در پست هافبک هم به بازیکن جدید نیاز دارد؟
به نظرم پرسپولیس حتی با وجود سرلک هم به هافبک میانی نیاز داشت و حالا که او رفته حتماً پرسپولیس به یک هافبک طراز اول نیاز دارد.

*شکست سنگین پرسپولیس در بازی دوستانه در امارات را چطور ارزیابی می‌کنید؟
باخت همیشه بد است. چه کسی گفته بازی تدارکاتی را نباید جدی گرفت و هر باختی تبعات خاص خودش را دارد خصوصاً اینکه شکست با نتیجه‌ای سنگین هم رقم خورده باشد. نیم فصل سختی در انتظارپرسپولیس است و با اتفاقاتی که برای سرخ‌پوشان رقم خورد کار بازیکنان خیلی دشوارتر از بقیه مدعیان است با این وجود بازیکنان باید همه تلاششان را انجام دهند تا در نیم فصل سختی که پیش روی تیم است از عنوان قهرمانی فصل قبلشان دفاع کنند و بار دیگر هواداران را که دلخوشی‌شان همین تیم است خوشحال کنند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/158616
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مصطفی پرسپوليسي صد آتیشه

0

1

3 ماه پیش

دمت گرم حرفات سنده


تیام صادقی اقدم

0

1

3 ماه پیش

درویش بره همه چی حله بخدا


شاپور روزبه

0

3

3 ماه پیش

به امید موفقیت پرسپولیس بزرگ 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


امیر پرسپولیسی

-1

2

3 ماه پیش

باسلام خدمت همه عشقپولیسی ها❤ نیم فصل دوم سختی در انتظارمان هست با وجود سرمربی که داریم که از نظر بارفنی زیر۰ است این حرف من نیست حرف بیشتر پیشکسوتان پرسپولیس است حرف من حرف شهریار فوتبال ایران سلطان علی دایی هست❤ بیشترین لطمه رو پرسپولیس از اختلاف یحیی ودرویش خورد کاربرای یحیی سخت شده بود برای ادامه دادن وبهترین انتخاب رفتن ازپرسپولیس بود بعد رفتن یحیی درویش پینوکیو مدام مصاحبه میکرد که شایسته ترین انتخاب رو برای پرسپولیس انجام خواهد داد یعنی انتخاب سرمربی بیش از ۱ ماه با روح وروان هواداران وپیشکسوتان پرسپولیس بازی کرد وانتخابی کرد که بعد از رفتن یحیی انجام داده بود فقط خواست شوی تبلیغاتی راه بندازه با نام های مختلف مثل برانکو وپسیرو و.... خدا وکیلی اوسمار درحد واندازه تیم بزرگ پرسپولیس نیست نیم فصل دوم هربازی حکم فینال رو داره ۴۵ امتیاز دست نخورده باقی مانده از نیم فصل دوم که من چشمم آب نمیخوره بتوانیم به موفقیت برسیم با این کادر فنی بدون شک بازیکن های پرسپولیس هم حرف شنوی ندارن از دستورات اوسمار مثل زمان حضور اسکوچیچ در تیم ملی که شنیده شد بازیکن ها از دستورات او سرپیچی میکردن در رختکن وهم چنین شب قبل بازی بازیکن های تیم ملی شب زنده داری میکردن وانواع واقسام کنسول بازی رو انجام میدادن! خدایی اگر قرلر بود یحیی جدا شود ودستیار او که کارنامه دوران مربیگریش قبل حضور در پرسپولیس به معنای واقعی کلمه فاجعه بوده بشود سرمربی پرسپولیس ای کاش همون یحیی تا آخر فصل میماند در پرسپولیس درحال حاضر سوهان روح هواداران پرسپولیس جناب درویش است که وعده های دروغ به هواداران میده مثل انتخاب سرمربی که ازقبل مشخص بود هدفش انتخاب اوسمار است مثل وعده دروغش برای جذب مهاجم خارجی قبل فصل جدبد که چندین وچندماه با نام های مختلف هواداران رو سرگرم کرد که دقیق روزی که لیست نفرات پرسپولیس باید برای آسیا فرستاده میشد افتخار داد جناب درویش از بمب نقل وانتقالات خود رونمایی کرد یعنی جذب نبیل باهویی که اون هم فقط به این دلیل جذب کرد که هواداران پرسپولیس رو ساکت کنه که من برای شما مهاجم تاپ جذب کردم! پرسپولیس به یک مدیر دلسوز نیاز داره مثل دکتر محمد دادکان نه امثال درویش خدایی الان به جای جذب بازیکن برزیلی که آقای گلی او درلیگ درجه ۲ و۳ تایلند نمیتواند ملاک خویی باشه که بگیم مهاجم با کیفیتی هست بهتر نبود ماشاریپوف رو جذب میکردیم که توانایی بازی به عنوان مهاجم کاذب رو هم داشت که خیلی راحت تیم کیسه زباله جذبش کرد وبا درخشش او دراین تیم حسرت خواهیم خورد ویا بهتر نیست ایمن حسین که درجام ملتها خوش درخشید را جذب کنیم ؟ هرچند که جذبش درحال حاضر کار سختیه قبل فصل قرار بود جذب شود که گفتن بنجل است به درد نمیخوره وشخص آقای گل محمدی مخالفت کرد با جذب ایمن حسین

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال