ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نوروزی: بازی در سه جبه ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

6 ماه پیش

نوروزی: بازی در سه جبهه سخت است

ارتش سرخ دات کام :
نوروزی: بازی در سه جبهه سخت است
رضا نوروزی مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است فشار زیاد مانع گلزنی شهاب شده بود و زمانی که به او فرصت کافی داده شد این بازیکن نبوغ و قدرت گلزنی خودش را با به ثمر رساندن چهار گل در دو بازی حساس لیگ برتر نشان داد. نوروزی در رابطه با 13 بازی پرسپولیس در 75 روز آینده که به نوعی در قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تأثیرگذار خواهد بود نیز حرف‌های کارشناسی خودش را بر زبان آورد.

*در رابطه با 75 روز سرنوشت‌ساز که به نوعی از بازی روز گذشته برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان و لیگ برتر آغاز شد چه نظر کارشناسی دارید و به نظرتان از این مهلکه به سلامت خارج خواهد شد؟
نقش ریکاوری خیلی مهم خواهد بود در این بین بازی مستقیم با مدعیان قهرمانی و کسب سه امتیاز آن دیدارها نکته مهم دیگری است که پرسپولیس باید از آن دیدارها با کسب سه امتیاز و برد خارج شود. در این بین بازی مقابل سپاهان که حریف اصلی پرسپولیس در لیگ است در اولویت قرار دارد و پس از آن بازی در دربی و برد در این دیدار که جدا از اهمیت امتیازی تبعات روحی مثبتی هم دارد نکته مهم دیگری است که پرسپولیس برای موفقیت در لیگ برتر و دفاع از عنوان قهرمانی‌اش حتماً باید دست پر از آن دیدارها خارج شود تا دوباره به تکرار قهرمانی‌اش امیدوار شود. بازی در آسیا هم که شرایط کاملاً متفاوتی با بازی‌های لیگ دارد اما جدا از این موضوع حتماً ریکاوری خوب نکته بسیار مهم دیگری است که اگر بازیکنان ما پس از بازی‌ها ریکاوری خیلی خوبی داشته باشند با توجه به اینکه پرسپولیس 13 بازی در مجموع لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر آسیا دارد حتماً آمار مصدومیت‌ها کمتر خواهد شد. در این بین بازیکنان پرسپولیس که در تیم ملی هم عضویت داشتند مشکل ریکاوری‌شان بیشتر به چشم آمده که در این بین شاید پورعلی‌گنجی نمونه بارز این ادعا باشد.

*برای صعود پرسپولیس در آسیا چقدر امیدواری؟
با بازی که از پرسپولیس مقابل الدحیل دیدم خیلی امیدوار شدم هر چند بازی با بازی فرق می‌کند و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. پرسپولیس تیمی کاملاً تاکتیکی است و در زمین‌های باکیفیت کمتر تیمی می‌تواند از لحاظ فوتبالی حریف پرسپولیس شود.

*فکر می‌کنی فشار بدنسازی مربی بدنساز خارجی پرسپولیس در مصدومیت بازیکنان سرخپوش تأثیرگذار نیست؟
نه مربی بدنساز پرسپولیس مربی خوبی است چون با تمرینات بدنی همین مربی بازیکنان در فصل قبل سه جام گرفته‌اند و شرایط خیلی خوبی داشتند اما در چند مدت اخیر شرایط متفاوت‌تر شده به گونه‌ای که خصوصاً بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس که بیشتر تحت فشار بودند و در کوران فشار بازی‌های تیم ملی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بودند به نوعی سه فشار را تحمل کردند از این رو بود که شاید بازیکنی مانند پورعلی‌گنجی مصدوم شد یا برای بیرانوند و امیری هم بیشترین مشکلات پیش آمده است. البته ترابی، یاسین و امیری را هم فراموش کردم که نام ببرم بازیکنانی که آنها هم با مصدومیت سنگین مواجه شدند که دقیقاً به دلایلی بود که برشمردم.

*در 9 بازی لیگ در فرصت 75 روزه‌ای که آن را توضیح دادم نقش کدام بازی‌ها را برای پرسپولیس مهم‌تر می‌دانید؟
در لیگ هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد اما در این بین قطعاً بازی مقابل سپاهان و استقلال به قول ما فوتبالی‌ها ارزش مضاعفی دارد و با شرایط فنی و کیفیتی که پرسپولیس دارد ما خیلی امیدواریم که از پس بازی‌هایش حتی بازی‌های سخت به سلامت گذر کند.

*با توجه به مصدومیت پورعلی‌گنجی برای خط دفاعی مشکلی احساس نمی‌کنید؟
برای پورعلی‌گنجی خیلی نارحت شدم چون او مهره‌ای بسیار خوب و تأثیرگذار در خط دفاعی بود که برای پرسپولیس و تیم ملی هم نقش مهمی را ایفا می‌کرد اما با این وجود گولسیانی و کنعانی‌زادگان هم مدافعان بسیار خوبی هستند که قادرند در دفاع میانی پرسپولیس بهترین نقش را ایفا کنند البته در این بین بازیکنانی مانند فرجی و حتی نعمتی هم هستند که در دفاع میانی به بهترین شکل ممکن ایفای نقش داشته باشند.

*فکر می‌کنی چه اتفاقی افتاد که شهاب بعد از 5-6 هفته که گل نمی‌زد در دو بازی چهار گل زد؟
فوتبال است و شانس. بالاخره اینگونه است که می‌بینید یک مهاحم توپ‌هایش درون دروازه قرار می‌گیرد نکته‌ای که شامل حال شهاب هم شد. شهاب بازیکن خیلی خوبی است و روی زمین و هوا تسلط خوبی دارد از این رو وقتی استرس‌اش در مقابل گل‌گهر با گلزنی ریخت ما دیدیم که مقابل پیکان هت‌تریک کرد و سه گل به شکل متفاوت زد که نشان از ارزش فنی این بازیکن دارد. خودم هم زمانی که تازه به پرسپولیس پیوستم سه هفته اول گل نزدم که در این مدت شرایط بسیار سخت بود و استرس بسیار زیادی را تحمل کردم اما در نهایت با گلزنی در هفته چهارم بار استرس و فشار از روی دوش من برداشته شد.

*در مورد نبیل و نقش او در بازی‌هایی که انجام می‌دهد چه صحبتی دارید؟
به هر حال باشگاه و مدیر تیم با شناخت کافی این بازیکن را جذب کرده و با سرمربی هم سر این موضوع به شدت اختلاف داشتند اما هر چه که بوده ما خرید این بازیکن را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم مانند لوکادیا در گلزنی کولاک کند.

*در خصوص حسین بادامکی و انتخابش به عنوان معاون ورزشی باشگاه چه نظری داری؟
حسین چند سال در پرسپولیس بوده و هم در لیگ و هم آسیا بازی کرده و از جنس فوتبال و مهم‌تر از آن از جنس پرسپولیس است به همین دلیل خیلی امیدوارم که بتواند کمک کند.

*هنوز در مسابقات فیتنس آسیایی و جهانی شرکت داری؟
فعلاً که مسابقات تعطیل است اما تمرین دارم چون می‌خواهم در مسابقات اول آذر که در دبی برگزار می‌شود شرکت داشته باشم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157083
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
آرین

0

2

6 ماه پیش

سلام و درود بر مراد سلمانی عزیز..... درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیسی.... داداش حالش خوبه و به همتون سلام رسوند.... امیدواریم زودتر برگرده🌷🌷🌷


آرین

0

2

6 ماه پیش

سلام و درود بر محمد رضایی عزیز ـ.. درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیسی.... داداش من خاک پاهاتم.... دمت گرم بابت حمایتت🌷🌷🌷


محمدرضایی

0

3

6 ماه پیش

ماشالله ارین خیال کردم نمایندباشگاه خودمونی داداش.. خطرناکی ارین جون درویش برکنارش کن🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🚫🚫🚫🚫🚫❣️


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

4

6 ماه پیش

اوهوم


مرادسلمانی

0

3

6 ماه پیش

آقاآرین عزیزازآقای هدایتی چه خبرهرچه برای آدمین سایت مینویسیم اصلآاهمیت نمیدن نشرهم نمی کنند


خان پرسپولیسی

0

4

6 ماه پیش

درود به بیرانوند کبیر،شاهین آسیا🚩💖♥️🌺🚩💖♥️🌺🚩💖♥️🌺🚩💖♥️🌺🚩💖♥️🌺🚩💖


مرادسلمانی

0

3

6 ماه پیش

اگرشیطان صفتان اجازه دهندنتجیه درزمین فوتبال مشخص بشی هیچ تیمی حتی سپاهان واستقلال جلودارش نیستند.بازیکنان مادرتیم ملی مصدوم شدندربطی به بدنسازتیم نداری.


آرین

0

3

6 ماه پیش

درود بر یحیی گلمحمدی عزیز.... درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیس.... یحیی جان شما یه مربی کاملا حرفه ای هستی که حتی با تمام جوان ها و ذخیره های تیم هم تمام رقیب هارو از لبه تیغ رد میکنی و به هیچ دشمنی رحم نمیکنی چون خودت میدونی که پرسپولیس باید همیشه بالای سر همه این تیم های کثیف باشه.... یحیی جان واقعا ازت ممنونم و بهت درود میفرستم مرد با غیرت و با شرف پرسپولیس.... یحیی جان شما لایق بهترین ها هستی چون همیشه دل میلیون ها هوادار رو شاد میکنی پس شما لایق بهترینها هستی و امیدوارم همیشه نوک قله ها باشی.... یحیی جان ازت خواهش میکنم هرچی زودتر تمدید کن تا خیال هوادارا هم راحت بشه دمت گرم.... ما هوادارا همینجا از درویش درخواست داریم هر چی سریعتر قرارداد امپراطور یحیی عزیز رو تمدید کنن و شرایط رو برایش فراهم کنن تا مربی عزیزمون با فکر راحت و با آرامش تیم بزرگ پرسپولیس رو به قله ها برسونه.... جناب درویش خبر رسیده سگپایان برای یحیی تور پهن کرده چون مورایس امسال آخرین سالی هست که توی ایران میمونه پس لطفا هرچی سریعتر اقدام کن چون یحیی عیسی ال کثیر نیست که ما هوادارا ساکت بشینیم و مطمئن باش با مقصر اصلیش که شما باشی برخورد شدید انجام میدیم چون یحیی خط قرمز میلیون ها هوادار عاشق هست و مطمئن باش با خون و جون خود ازش حمایت میکنیم تا کشتی بزرگ پرسپولیس رو به سواحل آرامش و در نهایت به نوک قله های افتخار برسونه.... درود بر یحیی گلمحمدی عزیزم.... درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیس.... امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی و در کنار پرسپولیس به افتخارات بزرگی برسی یحیی عزیز♥♥♥♥♥♥

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال