ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نوروزی: عیسی شاهکار کر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

نوروزی: عیسی شاهکار کرد که با آن شرایط به فوتبال برگشت

ارتش سرخ دات کام :
نوروزی: عیسی شاهکار کرد که با آن شرایط به فوتبال برگشت
رضا نوروزی مهاجم اسبق پرسپولیس که هنوز مهاجمی در ایران نتوانسته رکورد گلزنی‌اش را در لیگ ایران با 24 گل بشکند در رابطه با شرایط پرسپولیس صحبت می‌کند. مهاجمی که معتقد است تکرار قهرمانی برای پرسپولیس سخت است و در این بین ابراز امیدواری می‌کند تا یحیی در فصل آتی با تقویت تیم کار ناتمامش را انجام بدهد و با کسب قهرمانی آسیا کلکسیون افتخاراتش را کامل کند.

*فکر قهرمانی سه‌گانه پرسپولیس را داشتی؟
به نظرم در اواخر بازی‌ها موتور پرسپولیس حسابی گرم شد و به قولی بازیکنان در همه بازی‌های پایان فصل‌شان چه در لیگ و چه در جام حذفی موفق شدند و بهترین عناوین را کسب کردند. در این بین پرسپولیس آن قدر خوب کار کرد که شانس هم سراغش آمد. به طور نمونه سپاهان هم که اصلی‌ترین حریف پرسپولیس بود، در دیدار مقابل ملوان متوقف شد تا اصلی‌ترین حریف پرسپولیس هم برای قهرمانی جا بماند.

*خودت یکی از بهترین مهاجمان لیگ بودی اما چرا آمار گلزنی‌ها در لیگ برتر پایین آمده و به آن شکلی که انتظار می‌رود مهاجم گلزن وجود ندارد؟!
به هر حال این یک حقیقت است که ضعف مهاجم داریم و مهاجم خوب هم خیلی ساخته نمی‌شود و در تیم‌های پایه هم در کار سازندگی خوب و موفق کار نمی‌شود تا در پست مهاجم گلزن با مشکل مواجه باشیم. این در حالی است که زمان خود من در هر تیم که نگاه می‌کردی سه مهاجم خیلی خوب وجود داشت که هر کدام‌شان جزو بهترینها بودند و به نسبت دیگری چیزی کم نداشتند. همین امر رقابت زیادی به وجود می‌آورد و در نهایت منجر به آن می‌شد که بازیکنان بهترین کیفیت را از خود ارائه دهند.

*آمار گلزنی‌ات در لیگ یعنی 24 گل هم به نظر شکسته نخواهد شد؟!
واقعیت این است که به نسبت همان 5 سال یا 10 سال پیش سطح فنی لیگ پایین‌تر آمده است. مثلاً در فولاد من و آرش افشین در یک فصل 35 گل زدیم که 24 گلش را من زدم و 11 گلش را هم آرش افشین زد و بقیه همبازیان‌مان هم در فولا‌د گل‌های زیادی زدند تا آمار گلزنی‌ام در لیگ 72 گل باشد که واقعاً بی‌نظیر بود. در آن فصل ما با فولاد ششم شدیم و سپاهان هم قهرمان شد.

*به‌عنوان گلزن‌ترین مهاجم لیگ برتر در رابطه با مهاجمان پرسپولیس چه نظری داری؟
عیسی خوب کار کرد و به نظرم از او نمی‌توان ایراد گرفت چون او از دوران نقاهت طولانی برگشت و همین تعداد گلی هم که زد به نظرم شاهکار کرد. در خصوص عبدی هم باید بگویم او مهاجم خوب و با استعدادی است اما باید با هوش‌تر کار کند و با تمرکز بیشتری در بازی‌ها بازی کند تا موفق شود.

*در رابطه با مهاجمان خارجی پرسپولیس چه نظری داری؟
مهاجم برزیلی که خوب کار نکرد و باید ردش کنند و شیخ هم که به‌دلیل سن و سالش و مصدومیت‌های متوالی‌اش نتوانست در پرسپولیس خودش را نشان دهد و از پرسپولیس خداحافظی کرد. کلاً وقتی مهاجم خارجی می‌آورید او باید 10 برابر مهاجمان داخلی باشد. منظورم این است که اگر قرار باشد مهاجم خارجی بیاورند باید در حد لوکادیا باشد؛ مهاجمی که عالی بود و می‌توانست کار را برای تیمش در‌آورد.

*در رابطه با اظهار نظر یحیی که چندی پیش ابراز خستگی کرد اما درویش گفته که او یک فصل دیگر در پرسپولیس خواهد ماند چه نظری دارید؟
به نظرم آقا یحیی حق داشت که آن طور حرف بزند چون در این فصل واقعاً تحت فشار قرار داشت .الان هم که شرایط خیلی سختی برای تیم بستن پیش آمده به همین دلیل شرایط برای کار کردن سخت است اما ان‌شاءالله یحیی می‌ماند و کارها را دوباره خیلی خوب انجام می‌دهد. مسئولان باید به پرسپولیس به‌عنوان قهرمان ایران و تیم اول ایران که در آسیا می‌خواهد شرکت کند خیلی اهمیت دهند اما در کشور ما فوتبال اولویت صدم است و کسی اهمیت نمی‌دهد و با محدویت‌ها و قوانینی که می‌گذاریم شرایط را برای تیم‌ها سخت‌‌تر می‌سازیم و به جای هزینه کردن قوانین بازدارنده می‌گذاریم و قوانینی می‌گذاریم که یک متر خارج از ایران هم نمی‌توانیم موفق شویم و کاری از پیش ببریم و جایی هم کاربرد ندارد و جواب نمی‌دهد.

*با توجه به سرمایه‌گذاری تیم‌های عربستانی به نظرت پرسپولیس می‌تواند در آسیا موفق شود؟
کار ما از ریشه غلط است و واقعاً درست کار نمی‌کنیم در حالی که نه تنها عربستان بلکه بقیه تیم‌های مطرح آسیا در همه ابعاد بهتر از ما کار می‌کنند. برای پرسپولیس هم کار مشکل است به همین دلیل باید چند مهاجم و بازیکن خوب دیگر در چند پست دیگر بیاوریم تا در آسیا به کارمان امیدوار باشیم.

*پرسپولیس در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز دارد؟
پرسپولیس به دو مهاجم و بازیکن پشت مهاجم و هافبک بازیساز نیاز دارد تا بتواند موفق شود.

*در خصوص بیرانوند که گفته می‌شود از اروپا پیشنهاد دارد و به باشگاه نوتیس داده چه نظری‌ داری و به نظرت او نباید بماند تا شانس موفقیت پرسپولیس در آسیا و لیگ آینده برای موفقیت بالاتر برود؟
اگر بیرانوند بماند حتماً می‌تواند به پرسپولیس کمک کند اما بازیکن اول باید به فکر خودش باشد چون هیچکس به فکر بازیکن نیست و مثلاً خود من زمانی که رباطم پاره شد باشگاه مرا از پرسپولیس بیرون انداخت و هیچ اهمیتی به من نداد. به همین دلیل است که می‌گویم بیرانوند هم حق دارد که اول فکر خودش باشد و بعد به فکر باشگاه باشد ضمن اینکه شنیده‌ام بیرانوند از تیم‌های اروپایی و عربستانی هم پیشنهاد دارد.

*فصل قبل در مسابقات فیتنس قهرمان شدی، امسال هم قصد ‌داری در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنی؟
فصل قبل در مردادماه بود که در مسابقات قهرمانی کشور مدال گرفتم این بار هم قصد دارم در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنم چون مدال جهانی نگرفتم. مسابقاتی که شش ماهه دوم امسال برگزار می‌شود ضمن اینکه کار تبلیغاتی هم انجام می‌دهم چون با رشته‌ام همخوانی دارد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155188
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فردین کرمی

0

4

11 ماه پیش

هرکسی که پنج دقیقه هم البته مخلصاومتعصبانه براپرسپولیس بازی کرده ماهمیشه خاطرشومیخایم چه برسه به نوروزی که مثل نیستلروی بودزنده باشی عزیز دمت گرم بخاطراگاهانه ودلسوزانه حمایتت ازیحیی


فردین کرمی

0

3

11 ماه پیش

صحبت پول هم میشه هوادان دواتیشه فهیم کیسه روهم دایورت میکنه


فردین کرمی

0

2

11 ماه پیش

نوروزی که مقطعی بازیکن پرسپولیس بودتمامی امارش ازمینی اسطوره های کیسه هم بیشتراست بهترین ومهمترین اسطورشون اون خوشکل ومامانیه دومادشیخهای عرب کمی تاقسمتی وقتی


محمد رضایی

0

1

11 ماه پیش

سلام خسته نباشید اقای نوروزی عزیزجای خودت خالی منده برکردکمک کن شایدتوبهترینهاباشید


فرشاد شیخ الاسلامی

0

1

11 ماه پیش

رضا نوروزی علیرغم حضور کوتاه مدت در تیم پرسپولیس، عملکرد نسبتا" خوبی داشت ولی حضور بعضی از مدیران نالایق باعث شد که خروج جالبی از تیم ارتش سرخ نداشته باشه و مورد بی مهری قرار گرفت ، ولی نوروزی همچنان وفادار به پرسپولیس و هواداران میلیونیش هست . کلا" ما ایرانیها خوش استقبال و بد بدرقه هستیم


Hamid Aliyasi

0

1

11 ماه پیش

زنده باد رضا نوروزی


آرین

0

2

11 ماه پیش

درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیس.... دمت گرم قهرمان کشوری فیتنس شدی.... امیدوارم به قله های افتخار برسی♥♥♥♥♥♥


امیر سروری

0

2

11 ماه پیش

وقتی اومدی تو پرسپولیس خوشحال بودیم آقای گل بشی ولی از شانس بد زود مصدوم شدی/ کاش زودتر میومدی پرسپولیس ی جورایی میشه گفت دوران اوجت تو تیمهای دیگه بودی، رکوردت با 24 گل دست نیافتنی هست۰۰ ولی در مورد بیرانوند یا هر بازیکن دیگه ، پس نباید دین شون رو ادا کنن به پرسپولیس ؟؟ مگه پرسپولیس کافره؟

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 24 1 33
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 25 -9 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال