ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نوروزی: پرسپولیس مهاجم ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

10 ماه پیش

نوروزی: پرسپولیس مهاجمی مثل لوکادیا می‌خواهد

ارتش سرخ دات کام :
نوروزی: پرسپولیس مهاجمی مثل لوکادیا می‌خواهد
مهاجم سابق پرسپولیس از بازیکن خارجی پیشین این تیم حمایت کرد.

رضا نوروزی در گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت پرسپولیس در فصل جاری نقل و انتقالات اظهار داشت: یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای تکرار قهرمانی برای تیم‌ها مهم است، حفظ شالکه اصلی تیم و تقویت تیم است که پرسپولیس در این زمینه موفق ظاهر شده است. پرسپولیس ستاره‌ها و نفرات تاثیرگذارش در فصل قبل را حفظ کرد و چند مهره خوب را هم به خدمت گرفته است و با تیم تقریبا کاملی برای آغاز فصل آماده می‌شود.

وی در مورد خریدهای جدید پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر افزود: اضافه شدن مهره‌هایی مانند مسعود ریگی، شهاب زاهدی و محمدحسین کنعانی‌زادگان اتفاق خوبی برای پرسپولیس بود و به نظرم این نفرات می‌توانند شرایط خوبی را در این تیم داشته باشند و در کنار بازیکنان فصل قبل پرسپولیس را کامل‌تر کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس با تاکید بر لزوم حضور و جذب مهاجم جدید برای این تیم تصریح کرد: با توجه به جدایی عیسی آل کثیر و همین طور پایان کار نفراتی مانند شیخ دیاباته و پریرا در جمع سرخ‌پوشان، پرسپولیس به جذب مهاجم ششدانگ و گلزن نیاز مبرم دارد. با توجه به این پرسپولیس در فصل جدید علاوه بر حضور در لیگ برتر و جام حذفی، باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد، باید در خط حمله تقویت شود و مهاجم چارچوب شناسی را به خدمت بگیرد.

نوروزی ادامه داد: فصل قبل پرسپولیس یورگن لوکادیا را در اختیار داشت که خصوصیات فنی فوق‌العاده‌ای داشت، برای فصل جدید هم پرسپولیس مهاجم با خصوصیات مثل لوکادیا را می‌خواهد تا در نوک خط حمله، مسئولیت گلزنی برای این تیم را برعهده داشته باشد. با توجه به این که در حال حاضر در میان گزینه‌های داخلی که بتواند به پرسپولیس بیاید، کاندیدایی وجود ندارد، به نظر می‌رسد باشگاه باید روی گزینه‌های خارجی فکر کند.

وی با اشاره به شرایط خاص پرسپولیس در فصل جدید خاطرنشان کرد: با توجه به حضور ستاره‌های سرشناس فوتبال دنیا مانند رونالدو، بنزما در عربستان و تقویت تیم‌های کشورهای حوزه خلیج فارس، به نوعی نه تنها کار برای پرسپولیس سخت است بلکه برای تیم‌های ایرانی دیگر شاهد جنگی نابرابر هستیم و به نظر می‌رسد با تداوم این روند هر سال که می‌گذرد، کار تیم های ایرانی برای کسب مقام در آسیا سخت‌تر می‌شود.

آقای گل سال‌های گذشته فوتبال ایران که با به ثمررساندن 24 گل در فصل 90 - 89 ، تا به امروز رکورد بیشترین گل در لیگ برتر را به خود اختصاص داده است در مورد آمار ضعیف آقای گل‌های لیگ برتر گفت: فقر گل و گلزنی مشکلی است که سال‌هاست فوتبال ما با آن دست به گریبان است. در دوره ای که من با 24 گل آقای گل شدم نه از پرسپولیس پیشنهاد داشتم و نه از استقلال. در آن دوره تیم‌ها بازیکنان زیادی داشتند. به عنوان مثال پرسپولیس بازیکنانی مانند جواد کاظمیان، مهرداد اولادی، هادی نوروزی، محمد قاضی و... در اختیار داشت. در آن زمان سطح کیفی تیم‌ها بالاتر از الان بود. شاید جالب باشد بگویم من در آن فصل در شرایطی با 24 گل، آقای گل شدم که بدون زدن پنالتی این آمار را به دست آوردم و هنوز کسی موفق نشده است در لیگ برتر آمار گلزنی‌ مرا بشکند. مساله دیگر که در این موضوع دخیل است عدم توجه باشگاه‌ها به پایه‌ها و استعدادیابی از تیم‌های پایه است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155641
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
رسول کیانی

0

2

9 ماه پیش

دوستان وهوادارای عزیزدرپیامهایتان سعی کنیدبهیچ پیش کسوتی یابازیکن بازنشسته ای توهین حتی غیرمستقیم هم نکنیم اگرکسی مصدوم شده دست خودش که نیست ازبدشانسی خودشه درهرحال درمسافرت یاپارک وتفریح که نرفته اینطوربشه یادرحین مسابقه یادرتمرین گروهی این بلا بسراغش اومده بزرگترین بازیکنهای دنیا هم مصدوم شدن وحتی دیگه هم نتونسته اند به ترکیب تیمشون برگردن نکته اصلی اینجاست وقتی بازیکنی بخاطرمصدومیت نمیتونه بازی کنه وبه تیمش کمک کنه هزاربرابرفکرمنوشماداره غصه میخوره واعصابش هم داغون پس سعی کنیم خودمونوجای اونا بزاریم ونمک روی زخمشون نزاریم.


sadra

0

1

9 ماه پیش

خداوکیلی چراآقاکریم روازخانه خودش دورش کردن چون نه تنهابه بازیکنان روحیه می دادبلکه ل


arsha

0

2

10 ماه پیش

اول فصل با گلای لوکادیا برگشتیم به کورس بعد از اونم با بازی خوبو گلای عمری موندیم ...


امیر پرسپولیسی

0

2

10 ماه پیش

جان هر کسی را دوست دارید یه مهاجم خوب جذب کنید


فرشاد شیخ الاسلامی

0

4

10 ماه پیش

دوستان عزیز هوادار !!!!! لطفا" تمرکز و خواسته تون رو برای جذب یکی دو بازیکن تاپ لول در تیم خصوصا" مهاجم بسمت مدیریت و درویش بگذارید و از مدیریت بخواهین که تن به بازیهای مافیا گونه روسای فوتبالی نده .جایگاه و موقعیت اجتماعی مدیرعاملی در تیمی مثل پرسپولیس ، کمتر از اداره ی یک وزارتخانه نیست .


مرادسلمانی

0

3

10 ماه پیش

دنیاداری ازفوتبال لذت میبری ودرکنارش به درآمدزایی میرسی.ولی اینجابایی بخشنامه یاتفکرات اشتباه به سمت سکته میریم.برای اینکه هرکس سازخودش رومیزنی.تاکی بایدمنتظرباشیم فلان بازیکن قراردادش تمام بشی جذبش کنیم.مکه طارمی قائدی وعمری ازکجاآمدندبه کجارسیدندهرچه می گیرندنوش جانشان.چون لیاقتشان بیش ازاینهاست.تاکی بایدبه امثال دیاباته وپریراپول مفت میلیاردی پرداخت بشی.وقتی ترس ازباخت بری کنارمیشی چندتاجوان تازه نفس پرانرژی جایگزین میشوندودرکنارش به اسم ورسم رسیدنددرآمدزایی کنندحسین زاده یکسال تولیک بازی کردرفت شارلوا..مافقط بلدیم بازیکنان کشورخودمان رامثل امثال قائدی هاراترانسفرکنیم با۵میلیاردآنوقت همین بازیکن وطن خودمان راازآن کشوربا۳۰میلیاردکم وزیادبیاریم توتیم سابقش.خدایی آدم نمیدانی ازدست اینهاچکارکنی.شایدپیش خودشان بگویندعقل کل هستندفوتبال به سمت سکته میبرندخداوکیلی مقانلووقائدی .محبی ونیازمندوووووباچه قیمتی ترانسفرشدوباچه قیمتی ازآن تیم رضایتنامه اش را.گرفتندبعدش باافتخاراعلام می کنندفلان بازیکن راازچنگ فلان تیم درآوردیم.پرسپولیس اکرمیخواست کاری که تیمهای دیگه انجام میدن باعزت الهی می کرد.چون باشگاه مطبوعش پول هنگفتی خواسته .تازه ۳۰الی ۴۰میلیاردخودی بازیکن میخواد.آنوقت آقایان اسمشان راگذاشتندآدم زرنگ محله.زرنگ کسی هست فلان بازیکن 2تومان میخری و10تومان به آن فروشنده میفروشی.آنوقت تیم ماهمین جوانان رومفتی میده به تیمهای دیگه


محسن جوانبخت

0

2

10 ماه پیش

آره همین طور


محمود تاجدینی

0

2

10 ماه پیش

رضا نوروزی ی جوری مصاحبه میکنی هر کی ندونه زمان حضورت چه گلی به سر تیم زدی خداوکیلی اون زمان من به عنوان هوادار حضورم از توی دائم المصدوم در کنار تیم بیشتر بود هر چی بودی در تیم قبلی ات بودی وبه ما که رسیدی فوتبال تعطیل وتمام شد والسلام


احمد نوری اسرمی

0

3

10 ماه پیش

امیدوارم درویش مثل پارسال با آوردن یک‌مهاجم درجه یک تیم رو کامل کنه

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال