ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نوری: در بوفه محل ورود ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

9 سال پیش

نوری: در بوفه محل ورود استقلالی ها به آزادی کار می کردم/ صادقیان به ترکیب برمی گردد

ارتش سرخ دات کام :
نوری: در بوفه محل ورود استقلالی ها به آزادی کار می کردم/ صادقیان به ترکیب برمی گردد
کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: ما یکشنبه 6 صبح خوابیدیم و استراحت کمی داشتیم چون پروازمان زمان خوبی نداشت.

محمد نوری در برنامه ورزش و مردم در خصوص پیام صادقیان اظهار داشت: پیام صادقیان بازیکن خیلی خوبی است اما یک مصدومیتی داشت که پس از برطرف شدن آن حالا در حال آماده شدن است تا به ترکیب برگردد.

وی درباره تفاوت لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر کشورمان خاطرنشان کرد: لیگ را خوب بازی کردیم ولی متاسفانه توپ هایمان داخل گل نمی رفت و بدشانس بودیم. ما 5 بازی که باختیم با صبا، ملوان، فولاد، ذوب آهن  جام حذفی حق مان باخت نبود ولی متاسفانه باختیم. در بازی های آسیایی بچه ها بازی شان متفاوت بود و میل بردن در بچه ها به وجود آمده و تلاش می کنیم به عنوان تیم اول به پلی آف برویم.

نوری در خصوص فشردگی بازیهای پرسپولیس گفت: ما یکشنبه 6 صبح خوابیدیم و استراحت کمی داشتیم چون پروازمان زمان خوبی نداشت.حدود 4 ساعت هم در فرودگاه روی زمین نشسته بودیم. مشکلاتی برایمان به وجود آمد از قبیل ویزا، نرسیدن بارهایمان که در مجموع حسابی تیم مان را خسته کرد.

کاپیتان تیم پرسپولیس بیان داشت: متاسفانه هیچ کس از سوی باشگاه بنیادکار برای استقبال از تیم ما نیامده بود البته به ما گفتند یک نفر از طرف باشگاه ازبکی به دیدن ما آمده بود اما ما متاسفانه کسی را ندیدیم.

نوری در خصوص بازی با بنیادکار عنوان کرد: قبل از هر چیز به امکانات فوق العاده خوب تیم بنیادکار باید اشاره کنیم. استادیوم خوب و زمین تمرینی خوب اما در نهایت توانستیم با تلاش بچه ها و کادر فنی نتیجه لازم را بگیریم. تاکنون هیچ تیمی از ایران نتوانسته بود بنیادکار را در خانه اش شکست دهد.

وی درباره توصیه اش به جوانان تصریح کرد: هر نوجوانی در وهله اول باید به بزرگتر خود احترام بگذارد. تنها توصیه ای که می توانم به نوجوانان بکنم این است که قبل از هر چیز به فکر تحصیلات خود باشند و در کنار آن از ورزش غافل نشوند. با هدف گذاری صحیح قطعا به آنچه که می خواهند دست پیدا خواهند کرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در این باره که با زدن چهلمین گل خود با پیراهن پرسپولیس به رکورد محمود خوردبین رسیده و از رکورد علی کریمی عبور کرده تاکید کرد: من به دنبال زدن رکورد و کسب آمار نیستم، همین که در تیم پرسپولیس بازی می کنم افتخار من است. بستن بازوبند کاپیتانی تیم پرسپولیس مهم ترین اتفاق زندگی من بوده که مطمئنا تا پایان عمر این افتخار برای من در کارنامه فوتبالی ام باقی خواهد بود.

نوری در خصوص رکورد گلزن ترین بازیکن پرسپولیس و اینکه آیا اطلاع دارد کدام بازیکن بیشترین گل زده را در این باشگاه دارد اذعان داشت: فکر می کنم فرشاد پیوس و علی پروین بیشترین گل را زده باشند.

وی در این ارتباط که به رغم زدن سه گل در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در آفریقای جنوبی در اردوی تیم ملی ولی توسط کی روش خط خورد یادآور شد: ساعت 11 شب از رادیو خط خوردنم را شنیدم و شوکه شدم اما هر مربی سلیقه خودش را دارد و طبق تفکرات خودش عمل می کند و وظیفه بازیکن نیست به خصوص تیم ملی که برای مربی تعیین تکلیف کند. بازیکنان نمی توانند در کار سرمربی تیم ملی دخالت کنند، به هر حال سرمربی تیم ملی از بین 23 نفر 11 بازیکن می تواند انتخاب کند. من از ته دل می گویم دعا می کنم تیم ملی کشور موفق باشد. با اینکه در این مدت شرایطم خوب بود برای اردوی اتریش از من پاسپورت نگرفتند اما هیچ وقت اعتراض نمی کنم و به خدا ایمان دارم و بازی خودم را قبول دارم و با تمام وجود برای پرسپولیس تلاش می کنم. دوست دارم پولی که به خانه می برم حلال باشد.

هافبک تیم پرسپولیس در این ارتباط که تا چه اندازه برای بودن کنار خانواده اش زمان صرف می کند توضیح داد: ما هرگز نمی توانیم در خدمت خانواده باشیم. برای موفقیت تیم باید زحمت کشید و تلاش کرد. مردم از بازیکنان توقع دارند. امیدوارم همه فوتبالیست ها برای موفقیت تیم تلاش کنند.

نوری در خصوص بستن بازوبند کاپیتانی گفت: کاپیتان من علی کریمی، مهدوی کیا و هاشمیان بودند و به قدری بزرگ بودند که من از اینها یاد گرفتم. تمرین ما ساعت 10 بود علی کریمی ساعت 8:30 می آمد و 13:00 می رفت. زودتر از همه می آمد و دیرتر از همه می رفت، همین طور مهدوی کیا که واقعا زحمت می کشید. وقتی بازوبند کاپیتانی به دستم است بازیکنان به بزرگ تیم نگاه می کنند.

وی در خصوص گذشته خود و اینکه در استادیوم آزادی کار می کرد، توضیح داد: انسان های موفق نباید گذشته خود را فراموش کنند. من به گذشته خود افتخار می کنم. من در استادیوم آزادی کار می کردم و از بچگی هم پرسپولیسی بودم. بوفه ای که کار می کردم که محل ورود استقلالی ها بود. من همیشه به گذشته ام افتخار می کنم. واقعا می دانم آن زمان مردم روی سکوها چه می کشیدند که بازی را نگاه می کردند.

کاپیتان تیم پرسپولیس در خصوص اینکه علی کفاشیان به عنوان نایب رییس کنفدراسیون آسیا انتخاب و انتصاب شد، تصریح کرد:به ایشان تبریک می گویم. پست خیلی خوبی است. ان شاءالله ما در کنفدراسیون هم برش کافی را داشته باشیم.

نوری در خصوص همکاری نفت مسجدسلیمان با تیم امید بیان داشت: امیدوارم تیم نفت مسجدسلیمان به خاطر فوتبال ملی همکاری کند تا ایران بتواند برای دوره بعد المپیک نماینده ای داشته باشد.

وی در این باره که اگر قراردادش با پرسپولیس تمام شود چه تصمیمی می گیرد تاکید کرد:من چون عاشق پرسپولیس هستم و خیلی این پیراهن را دوست دارم اولویت اول و آخرم این تیم است.

هافبک تیم پرسپولیس در خصوص مساله مالی عنوان کرد: زمانی که سیاسی بود خیلی خوب بود و هر هفته حقوق مان را پرداخت می کرد و از زمانی که وی رفت حقوق مان قطع شد. نژادفلاح از زمانی که آمد حول و حوش دو هفته حقوق مان را پرداخت کردند و مشکل لباس مان هم حل شد و خیلی شرایط مان بهتر شد. دست شان درد نکند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. تیم پرسپولیس مشکل زیاد دارد. ما پنج مدیر عوض کردیم و خیلی شرایط مان سخت بود. هواداران انتظار داشتند ما نتیجه بگیریم.

نوری در پاسخ به این سوال که فکر می کند تا چند سال دیگر می تواند در تیم پرسپولیس به صورت موثر در ورزش حضور داشته باشد، گفت: من الان 31 سالم سن دارم و خدا را شکر به قدری حرفه ای زندگی می کنم و می توانم چندین سال دیگر برای این تیم به میدان بروم و اگر یک روز این تیم مرا نخواهد و نتوانم کمک حال آن باشم حرفه ای از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

وی درباره برخوردی که پس از حذف تیم ملی از جام ملت های آسیا در سال 2007 با امیر قلعه نویی صورت گرفت، تصریح کرد: به خوبی به یاد دارم که چه برخوردی با امیر قلعه نویی صورت گرفت و در همین تلویزیون او را محاکمه کردند.

کاپیتان تیم پرسپولیس در خصوص اینکه چه بازیکنانی از تیمشان برای تیم ملی انتخاب شده اند، اضافه کرد: طارمی، سوشا مکانی و خانزاده برای رفتن به اردوی تیم ملی پاسپورت گرفتند ولی همانطور که گفتم کسی از من گذرنامه نخواست.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/64652
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر هوادار کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر 1 - 0 ملوان 17:15
مس رفسنجان 1 - 1 سپاهان 17:50
هوادار 0 - 2 پرسپولیس 18:20
آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت 18:30
تراکتور 2 - 0 گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن 1 - 0 پیکان 18:15
استقلال خوزستان 1 - 4 نساجی 19:30
استقلال 1 - 0 فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 27 22 60
2 پرسپولیس 27 23 59
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 ذوب آهن 27 -1 36
9 آلومینیوم 27 -7 34
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 27 -11 25
13 نساجی 27 -13 25
14 استقلال خوزستان 27 -13 22
15 فولاد 27 -22 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال