ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نوری: ۳ عامل پرسپولیس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

2 سال پیش

نوری: ۳ عامل پرسپولیس را به این روز انداخت

ارتش سرخ دات کام :
نوری: ۳ عامل پرسپولیس را به این روز انداخت
بازیکن اسبق تیم ملی گفت: صحبت کردن در رابطه با حمید استیلی و امثال او که خاک این فوتبال را خورده اند باید در شأن و منزلت این قبیل افراد باشد در غیر اینصورت قطعاً با واکنش اهالی فوتبال مواجه خواهد شد.
محمد نوری، بازیکن اسبق تیم ملی و کاپیتان سالهای نه چندان دور پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شکست اخیر پرسپولیس در دیدار تدارکاتی، قهرمانی نساجی در فینال جام حذفی و مسائل مربوط به سرپرستی تیم ملی اظهاراتی را مطرح کرد.

*شاگردان گل محمدی در دیدار مقابل نیروی زمینی بازی تدارکاتی شان را باختند. دلیل این شکست چه میتواند باشد؟
باید بگویم شکست و باخت در بازی‌های دوستانه و تدارکاتی اصلا ملاک ارزیابی توان یک تیم نیست. از طرفی پرسپولیس از اینکه جام حذفی را از دست داد شرایط روحی روانی مناسبی نداشت. به هرحال جام حذفی، مسابقاتی بود که پرسپولیس می‌توانست به راحتی در آن یک جام و سهمیه آسیا را بگیرد که وقتی از دست رفته هجمه زیادی برای این تیم ایجاد کرد. همین همجمه باعث شد تیم به لحاظ روحی افت کند.

*از این به بعد شرایط به چه صورت خواهد بود؟
قطعاً در ۶ هفته پایانی ۱۸ امتیاز پیش‌روی پرسپولیس است و همه چیز دست خود بچه‌هاست. هر یک از مسابقات باقیمانده پرسپولیس تا پایان لیگ حکم یک فینال را دارد. بچه‌های تیم باید در روزهایی که می‌توان سرنوشت قهرمانی پرسپولیس و میلیون‌ها هوادار را تعیین کرد، بهترین نمایش خودشان را با بیشترین قوا اجرا کنند و منتظر لغزش استقلال باشند. هفته‌های پایانی لیگ است و فشار بدنی قطعاً باعث بروز مشکل در تیم رقیب پرسپولیس خواهد شد.

*شما به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس فکر می‌کنید ممکن است این تیم پس از پنج دوره قهرمانی متوالی لیگ، انگیزه خاصی برای کسب قهرمانی این فصل نداشته باشد؟
قطعاً این طور نیست. هر کسی پیراهن تیم پرسپولیس را بپوشد دوست دارد قهرمان شود. پوشیدن لباس این تیم خود به خود انگیزه قهرمانی را به شما می‌دهد چه برسد به این هفته‌ها که هواداران هم به استادیوم برگشته اند. البته یادمان باشد که پرسپولیس در این فصل مشکلات زیادی هم داشت.

*بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟
پرسپولیس در شروع مسابقات چند تن از بازیکنان اصلی خودش را از دست داد که مدیریت نتوانست آنها را حفظ کند. در ادامه تعدادی از بازیکنان دچار مصدومیت‌های سنگین شدند و در نیم فصل هم بازیکنان خوبی به پرسپولیس نیامدند. همه این عوامل باعث شد تا پرسپولیس در کسب نتایج مورد نظرش به مشکل بر بخورد. وگرنه این قضایا هیچ ربطی به انگیزه بچه‌های تیم ندارد. امیدوارم در شش بازی باقیمانده بچه‌ها با حداکثر روحیه و انگیزه به میدان برگردند.

*آلومینیوم اراک که پرسپولیس را در جام حذفی کنار زده بود در فینال بازنده شد. کارشناسان معتقدند آلومینیوم تیم برتر ولی بازنده فینال بود، نظر شما چیست؟
در مسابقات جام حذفی فقط برنده بالا می‌رود و تیم بازنده محکوم به حذف شدن است. بنابراین در چنین شرایطی به بازی زیبا نمره نمی‌دهند. از طرف تیم نساجی هم زحمت کشید و توانست با ارائه بازی‌های بسته در این چند هفته اخیر با حداقل گل زده و بدون گل خورده قهرمان شود که جا دارد این قهرمانی را به اعضای این تیم و طرفداران نساجی که حضور قابل توجهی در بازی فینال داشتند تبریک بگوییم.

*سرپرست پیشین تیم ملی به تازگی و در مصاحبه‌ای علیه حمید استیلی موضع‌گیری کرد و دستمزد تعیین شده برای سرپرست فعلی تیم ملی را زیر سوال برد. از این موضوع خبر دارید؟
بحث حمید استیلی در فوتبال ایران جداست. او در فوتبال ملی ایران حکم یک اسطوره را دارد. سالیان سال در رده باشگاهی و ملی، چه در پایه‌ها و چه در بزرگسالان خاک این رشته را خورده و باعث افتخار این مملکت شده و قطعاً هر اتفاقی از سوی فدراسیون برایش بیافتد حقش است. ضمن اینکه هرگز گل به یادماندنی اش به آمریکا را که باعث خوشحالی همه ایرانیان و مسلمانان دنیا شد از یاد نمی‌بریم. البته این‌هایی که من عنوان می‌کنم در قیاس با کارهایی که حمید استیلی انجام داده گوشه کوچکی از توانایی و ارزشهای اوست.

*چرا چنین اتفاقاتی رقم می‌خورد تا چنین حرف‌هایی درباره بازیکنان محبوب فوتبالی، بیان شود؟
متاسفانه این طرز صحبت کردن اصلا در شأن این افراد نیست. ما در فوتبال اشخاص بزرگ کم نداریم. مثل آقایان دایی، باقری، استیلی، پروین، قلعه نویی و بقیه که هرگز نباید صحبتی بکنیم که باعث بی احترامی‌به این افراد شود وگرنه با واکنش اهالی این رشته مواجه خواهد شد. اینها همان کسانی هستند که بارها و بارها در عرصه فوتبال باعث خوشحالی مردم شدند و مردم آنها را دوست دارند. قطعاً حمید استیلی هم نیازی به تعریف و حمایت من ندارد. فوتبال ملی ایران به این قبیل افراد مدیون است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148852
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسن محمدی

0

1

2 سال پیش

سلام خسته نباشد میشد بهتر بازی کرد دقت


علی‌مشکی

0

1

2 سال پیش

حرف‌حق‌زده‌ای‌نوری


رضا پرسپولیسی

0

1

2 سال پیش

بی ثباتی تیم رو به این روز انداخت ...... تمام .


hasannejadhe

0

6

2 سال پیش

این چیزایی که آقای نوری میگن شاید درست باشه ولی همش نیست زمان برانکو مسلمان رفت طارمی که بهترین ایرانه رفت احمدزاده وحید امیری رفت ولی برانکو با داشته هاش فلسفه خود را ادامه داد اگه این بازیکنا دست برانکو بود اون زمان قهرمان آسیا میشد چرا کسی از ناتوانی کادر فنی چیزی نمیگه


علی پیرایش

-4

0

2 سال پیش

من پنجاه ساله باپرسپولیسم دوباربه فینال آسیا رسیدعلی پروین رابهترازخودش میشناسم این آقابادادکان وعابدینی هم مشکل داشت ودوست نداره پرسپولیس قهرمان شودهم بابرانکوهم بایحیی بخاطرمنافع خودش حتی درفینال آسیادرآزادی بااون قدم نحسش یه ذره ازتیم حمایت نکردالان هم درویش رفیق شفیق خودشه وتازه ازاستقلالیاهم طرفداری میکنه همه این چیزاراآقای کلانی میدونه منتهااحترام میزاره وحرفی نمیزنه پروین همیشه دوست داره رکوردخودش پابرجابمونه چراپرسپولیس نبایدبتونه بازیکن بگیره متاسفانه بعضی هوادارهاخبرندارن من اگرازگلمحمدی حمایت میکنم چون یه فردفرهنگی ودبیرآموزش پرورشی وباشخصیته وپروین میخوادبوسیله درویش یحیی رامقابل هوادارقراربده والامنه بچه اهوازنه فامیلم بایحیی ونه نسبتی بدش دارم پس خداراخوش نمیاداینقدربش حمله کنیم همین آقایحیی شماچه نتیجه بگیریدچه نگیریدبهتره آخرفصل ازتیم برویداین پروین ودرویش برای پول بورس نقشه کشیدندببین کی به شما گفتم خودم فدای پرسپولیس مظلوم خلاصه همه فوتبال رااستقلالیاباکمک نامردای تاریخ مصرف گذشته بظاهرپرسپولیسی اداره میشودوالسلام


یداله قنواتی

0

2

2 سال پیش

اخه چطور این خورشیدی که هنوز استیلی نمی شناسه در باره اش حرف اًاضافه میزنه اول خودت نگاه کن تو در این جایگاه نباید باشی که حرف گنده تر از خودت بزنی


علی پیرایش

-1

1

2 سال پیش

آقای نوری بااحترام به شماوقتی همه پست هادست استفراغیا ست چراآقای استیلی بایدبره بخاطر پست نمایشی که دراصل هیچ اختیاری هم نداره غلام حلقه بگوش ایناآشغالا بشه که اینطوری بش توهین بشه خودش مقصره عوضی هادرفوتبال هیچ غلطی نمیتونن بکنن اومده هرچی پست مهمه گرفتندکه عقده خودشونوخالی کنندحمیداستیلی این خورشیدی لجن کلاهبرداریابایدازشماعذرخواهی کنه یاشمااستعفا بدیدالبته اگرراضی بشی ازسرپرستی دل بکنی خاک برسرفوتبال این مملکت که دست کیا افتاده استیلی بعنوان یه پرسپولیسی تورسانه مردباش وجوابش بده واستعقاکن


بابک اعتمادیان

0

1

2 سال پیش

عشق منی ممد جون بخدا خیلی دوست داریم


علیرضا حسین پور

0

1

2 سال پیش

حمیداستیلی عشقه

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار 0 - 1 فولاد 18:45
استقلال خوزستان 1 - 1 چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن 1 - 1 سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد 1 - 2 تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال