ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نویدکیا: ریشه سپاهان و ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

2 سال پیش

نویدکیا: ریشه سپاهان و پرسپولیس یکسان است

ارتش سرخ دات کام :
نویدکیا: ریشه سپاهان و پرسپولیس یکسان است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هر دو تیم جزو مدعیان قهرمانی هستند.

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم میهمان هستند. روی کاغذ میزبان هستیم. دو تا از بهترین تیم های کشور با هم بازی می‌کنند. اینکه در وزشگاه خودمان بازی نمی کنیم کمی ناراحت کننده است اما تصمیم کمیته انضباطی است و باید قبول کنیم. هر دو تیم برای حضور در کورس قهرمانی تا انتهای فصل شانس دارند و جزو مدعیان هستند.

وی افزود: هردو تیم بازیکنان با کیفیتی دارند. پرسپولیس کادرفنی با کیفیتی دارد. قطعا همه دوست دارند مثل همیشه یک بازی خوب را شاهد باشند. بازی این دو تیم همیشه جذاب بوده، امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد و همه از دیدن این بازی لذت ببرند.

سرمربی سپاهان در خصوص فشار روی بازیکنان این تیم عنوان کرد: طبیعی است بازی کردن، مربیگری کردن و مدیریت کردن در تیم‌های بزرگ همیشه فشارهای زیادی روی افراد دارد. باید بتوانند این فشارها را تحمل کنند و خودشان را با شرایط تیم وفق بدهند. بازیکنان تمام تلاششان را برای تیم انجام می دهند.

وی افزود: درست است که به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند اما تیم ما موقعیت‌های خیلی خوبی درست می‌کند و شرایط خوبی از لحاظ انتقال به حمله داریم. شانس های کمی به حریفان می دهیم اما باید این واقعیت را قبول کنیم که چند باخت آوردیم و باید بتوانیم از این شرایط خارج شویم. از لحاظ فوتبالی بچه ها مشکل خاصی ندارند. شاید بدشانسی یا وجود فشار باشد اما هفته به هفته بهتر می شود.

نویدکیا در مورد اینکه دوباره تنش بین هواداران دو تیم زیاد شده، عنوان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم. الان به من گفتند که در کنفرانس یحیی گل محمدی این سوال پرسیده شده است. سوای مباحث فنی دو تیم ریشه یکسانی دارند. به خاطر اتفاقاتی که سال های گذشته افتاده تنش بیشتر شده، تلاشم این بود که تنش بین دو تیم و هوادران کمتر شود تا از فوتبال لذت ببریم. اما برخی اتفاقات اجتناب ناپذیر هستند و ممکن است رخ بدهند.

وی در خصوص کسر امتیاز از گل گهر اظهار داشت: من از لحاظ فوتبالی به گل گهر باخته ام و بحثی ندارم ولی ممکن است تخلفی شده باشد که باشگاه ها حق دارند از مسائل قانونی خودشان دفاع کنند. باشگاه ما هم این کار را کرد. اینکه چه اتفاقی در آینده می افتد نمی دانم اما قوانین باید برای همه یکسان باشد. شاید برخی مواقع هم قوانین یکسان نبوده است. اول فصل وقتی می خواستم دروازه بانمان را اضافه کنم، سازمان لیگ به خاطر ضمانت بانکی حتی قرارداد بازیکن من را فسخ نمی کرد ولی برای باشگاه های دیگر گفتند 2-3 هفته بگذرد. شما 4هفته وقت دارید این کار را انجام بدهید.

نویدکیا تصریح کرد: من می گویم قوانین برای همه یکسان باشد. هرکه می خواهد باشد. به این صورت از لحاظ کیفی هم شرایط بهتر می شود. اگر کسی تخلفی کرده باید تاوانش را بدهد، اگر هم تخلفی نشده که هیچ.

سرمربی سپاهان در مورد بیانیه نویسی باشگاه ها در اعتراض به انتخاب تیم‌های داوری، گفت: اعتقادی به این مسائل ندارم و خیلی هم دلم نمی خواهد در مورد مسائل داوری صحبت کنم. اگر می خواهیم در فوتبال پیشرفت کنیم، این نیست که بگوییم فقط بازیکنان، مربیان، مدیران یا ساختار باشگاه‌ها تاثیر گذار هستند. داوران یکی از ارکان اصلی پیشرفت فوتبال هستند. نباید فشار مربیان یا بازیکنان تیم ها باعث شود که داوران احساسی سوت بزنند. این اتفاق ما را یک گام به جلو می برد که داوران به پیشرفت فوتبال کمک کنند.

وی افزود: سال گذشته یک بازی دوستانه در نقش جهان داشتیم. یکی از دوستان مربی، لب خط خیلی با حرارت صحبت می کرد. خیلی محترمانه گفتم بازی دوستانه است. چه تاثیری دارد؟ گفت تو تجربه نداری! بعد از آن، مقداری بحث‌‌ها و صداهای بیرون از زمین به وجود آمد. داور یک پنالتی خیلی معمولی گرفت. او به من گفت دیدی تاثیر دارد! این در فوتبال ما اشتباه جا افتاده که فکر می کنیم می توانیم روی داوران به این صورت تاثیر بگذاریم. شاید هم تاثیر بگذاریم اما معتقدم اگر قرار است فوتبال ما یک قدم رو به جلو برود، داوران ما باید به همان نسبت جلوتر باشند و تصمیمات درست و قاطع بگیرند. حتی اگر به ضرر تیمی باشد ولی همین که تصمیم قاطع بگیرند می تواند ما را یک قدم رو به جلو ببرد.

نویدکیا در مورد اینکه آیا به عنوان مسئول فنی سپاهان در برگزاری بازی در اراک دخیل بوده، گفت: بله، صددرصد. این تصمیم کادرفنی بود. با مدیریت صحبت کردیم و آن ها هم مشکلی نداشتند. از باشگاه آلومینیوم و هیات فوتبال مرکزی تشکر می کنم که کمک کردند این اتفاق بیفتد. نزدیک ترین محل به اصفهان، اراک است. در بازی ها هم دیدیم که زمین آلومینیوم نسبتا بد نیست. به خاطر مسائل جغرافیایی ترجیح دادیم به اصفهان نزدیک تر باشیم که از نظر شرایط بدنی برایمان بهتر باشد. اگر این زمین نبود، باید به تبریز، مشهد یا خوزستان می رفتیم که این اختلاف ها ممکن بود به ما آسیب بزند.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه سپاهان در سال 95 آلومینیوم را در این زمین از جام حذفی کنار زد و سال گذشته هم 6 بر یک این تیم را شکست داد که بار روانی خوبی برای سپاهان دارد و از طرفی باخت های پرسپولیس در دوفصل اخیر در این زمین بوده، عنوان کرد: واقعا به این موضوع فکر نکرده بودم. بیشترین بحث ما جغرافیایی بود چون اینجا به اصفهان نزدیکتر است و می تواند به ما کمک می کند.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا تست PCR بازیکنان به صورت مداوم گرفته می‌شود، گفت: این را باید پزشک تیم پاسخ بدهد اما تا جایی که می دانم هر وقت فدراسیون پزشکی اعلام کند، همان موقع تست می دهیم و مدارکش را برای کمیته پزشکی ارسال می کنیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/146520
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مهدی‌قزوین

0

1

2 سال پیش

نمیدونم چرا ازاین بدم نمیاد ک هیچ خوشمم‌میاد بنظرم چون مثل مربی کیسه موقع باخت گردن میگیرئو زرزر نمیکنه...


امین کریمی

0

1

2 سال پیش

آقای نویدکیا ریشه شما توی خاک نیس... توی آبه


مصطفی نیکجو

0

1

2 سال پیش

آقای نوید کیا شما خودتون با ادبی ،، اما افراد باشگاهتان مغرض و عقده ای و البته جاهل ،، ستاره پرسپولیس در بالای لوگویش افتخاریست که هر تیمی لایق آن نیست ، حذف ستاره از لوگوی پرسپولیس عقب ماندگی و کوته فکری و حسادت و سوزش مسئولان سپاهان را نشان میدهد ، ما ناراحت نمیشویم و خیلی خوشحالیم که باشگاه سپاهان از افتخارات پرسپولیس ناراحت و در حال سکته است ،، بعدش ریشه سپاهان به مردم وصل نیست به مافیا و رانت خواری وصله ، اما پرسپولیس از مردمه و برای مردمه و محبوب قلبهاست ،،،،


محمدالنگه

0

2

2 سال پیش

آقای باادب خیلی دوست دارم اماکلاغ نمیتونه ادای عقاب در بیاره


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

محرم پسر خوب و با اخلاقیه.ولی ریشه ما یکی نیست ما خیلی خیلی خیلی خیلی برتریم

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر - شمس آذر 19:00
صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30

دوشنبه, 17 اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال